Jump to content
FAS Goran

Markoni Bg

Members
  • Content Count

    360
  • Joined

  • Last visited

About Markoni Bg

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 05/20/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd , Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    AR 147 FL

Recent Profile Visitors

3652 profile views
  1. Dosta tih 1.3 multijet motora dimi plavicasto kada se startuju hladni , razne verzije motora da ne nabrajam , vozio sam punta sa tim motorom skoro 8 godina i vidjao da se i drugi isto tako ponasaju kada je bas hladan start zimi.Potrosnja ulja je bila minimalna da nisam dolivao izmedju zamena na 10 000km , to kratko traje par min. nakon startovanja i prestane posle bar u mom slucaju.Ne bih brinuo jer takav je taj motor ne umem da objasnim i ja sam se zabrinuo u pocetku ali sam video da je i kod drugih tako samo isprati ulje i ako pali na prvu ne brini i teraj.
  2. Jesu to ljudi radili ali najbolje je sve komplet nabaviti pa i remenje koje je drugacije tj ima vise zuba ne mogu da se setim tacno koliko u odnosu na karburatorsku verziju.To kazem iz razloga jer 4.6 verzija ima senzor radilice a 3.1 nema pa da ne dodje do nekih problema jer cim ima vise zuba ima neki razlog ali koji ne znam. Zaludjivao sam se jedno vreme tim zastavinim EFI-jem , ali problem je sto nigde nema dovoljno podataka , ako budes negde nasao auto koji ima EFI uzmi SVE sa njega i ako radi radice i dalje samo mora da bude struja top a to je kod zastave uvek bila slaba tacka.Nadam se da ce Yugisa da se javi i dati dovoljno informacija.
  3. Skini cep i dotegni kljucem ima velika matica na osovini antene , isto problem bio kod mene na 147 posle prve jace kise.
  4. Pogresno ulje sipano ,u taj motorj po fabrickoj preporuci ide Selenia K P.E. 5W40 , ali mozes bilo koje drugo koje odgovara istim specifikacijama ovde na forumu dosta njih sipa Shell pa probaj sa njim,
  5. Masa negde najverovatnije problem , proveri kleme na akumulatoru da se nisu otpustile.
  6. Mali su to motori tj male zapremine realno za ovakve automobile ali imaju dosta snage koju daju tek u visim obrtajima i mislim da su brzine krace zbog lakseg medjuubrzanja da bih lakse dostigao vise obrtaje.
  7. Znam za jos jednog juga kojem je motor prolupao nakon sipanja navodno castrola , to je vertovatno tada naletelo na trzistu neko djubre.
  8. Kada sam kupio Ypsilonku isto mi je bila pretvrda , i menjao sam zadnje amortizere jer su dotrajali i to je neko pre mene menjao i stavio KYB sport amortizere koji su prolupali i dalje bili tvrdi , vidi u kakvom su stanju i opruge i njih sam menjao i stavio od punta 2 i bila je osetna razlika ali nisam izgubio na stabilnosti mnogo.
  9. Imam Lanciu Deltu 2 sa tim istim motorm kao u bravu 1.6 16v sipao sam Elf 10W40 , mislim da je cena bila oko 600din/l , i evo nikakav problem i dalje posle par hiljada km nije pocrnelo ulje skroz.Motor je u dobrom stanju nema neke velike potrosnje ulja.Taj motor potice od bloka 128A000 samo ima 2 bregaste tako da nije zahtevan po pitanju ulja, Od domacih/regionalnih nekako mi Optima najdraza dok sam vozio jugice samo to sam sipao i nije bilo problema , hteo sam i sad u Deltu da sipam Optimu 10W40 ali nije bilo, tako da ne moras davati neke sulude pare na skupa ulja svako prosecno 10W40 zavrsava posao pa ti odluci koje.
  10. Moja preporuka za Ypsilonku , auto je na platformi punta 2/3 , mehanicki dosta delova odgovara od punta ali npr prednje viljuske su nesto duze pa samim tim je prednji trap siri i stabilniji nego kod punta sto se dosta oseti.Auto je bas kvalitetan i lako se vozi ne umara ni na duze , ja sam je prodao samo zato sto mi je potreban malo veci auto da nekada nesto prevezem , best buy sto se mene tice od malih automobila cak mi je bolji i od Fiat 500 koji je precenjen za ono sto nudi.
  11. Verovatno marke polcar , proizvode oni sve zivo za automobile.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...