Jump to content
FAS Euroauto Goran

Markoni Bg

Members
  • Content Count

    305
  • Joined

  • Last visited

About Markoni Bg

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 05/20/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd , Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Ypsilon MOMO design

Recent Profile Visitors

3273 profile views
  1. Citao sam malo ovu temu i raspravu , moj ti savet najiskreniji nemoj da kupis 147 ni za 2500 i 3000e niti bilo koji auto iz Fiat/Alfa/Lancia grupacije za te pare , ne branim prodavce niti imam veze sa njima ali sta ti hoces i ocekujes od auta starog 15 godina i za te pare , svi su oni vec izraubovani i dotrajalo im je sve zato su ih tamo preko i skartirali ovamo na Balkan , ja sam kupio moju Ypsilonku nesto malo ispod cene ali sa nekim sitnim nedostacima koje sam sredio + registracija i potrosni delovi u startu sam ulozio 1000e i mozda nesto preko ali je sada auto VRH i u ful opremi koja retko koja ima , tako da u toj kategoriji tesko ces naci nesto bez nekih ulaganja ili izdvoj nesto vise para za neki bolji auto ili jeftiniji ako ces da premostis.
  2. Ovo je kuciste za Deltu Mk1 1.6 turbo , nije to kuciste sto njemu treba.
  3. Delti nema nesto za delove , ali bravo/brava/marea to bi trebalo da ima .
  4. Vidi na kupujemprodajem ,ima toga vidjao sam.
  5. Po meni nista ne lupa ovde na snimku , zvuk motora je takav , bez brige vozi i uzivaj i samo gas
  6. @sasacalko To je najgori problem , radi ide sve funkcionise opet ima problem , ja se iskreno ne uzbudjujem zbog toga dokle god ide ne diram nista , a to lupkanje kod mene sto se javlja moze biti neki hidropodizac ventila neki kazu da je to normalno kada je hladan, ali toga nema ni u 6k obrtaja i punom gasu.
  7. @sasacalko Imao sam jako slican problem sa polovnim jugom pre vise godina ali prema opisu problema lici mi na ovo, kada je kupljen imao je takav zvuk i u odredjenom opsegu obrtaja je bio najizrazeniji i na uzbrdici najjaci, 2 majstora su konstatovala da je prolupao na radilici i moguce jos u maloj pesnici sto prema zvuku koji se cuo i jeste delovalo tako neverovatno ali 99% taj zvuk, dok nisam otisao kod treceg majstora koji je skinuo kais sa alternatora i upalio ga bez njega (sto ne znam da li moguce na 500L i sl.) zvuk je nestao i pri dodavanju gasa , na kraju remontovan alternator zamenjeni lezajevi.Vozim isti taj 1.4 16V motor i ima blago lupkanje dok je bas hladan kada spusti obrtaje posle minut-dva nakon paljenja , ne diram nista dok nema zvukova kada je zagreja i u voznji.Moje neko misljenje je da moze biti da je isto alternator tj lezajevi jer je nisko montiran pa mozda vlaga utice na njega.
  8. I ja sam do skoro sipao samo 100 oktana do ovog poskupljenja i hoce po nekad ne uvek da se cuju detonacije motor je 1.4 16V sa 95 oktana , sipam 95 jer 90% moje voznje je mesovita da idem na otvoreno sipao bih 100 oktana , moze biti da ventili treba da se nasteluju kao na zastavi , mislim da se na 1.2 8V steluju plocicama ,dok kod 16V ne jer ima hidropodizace.
  9. Ne mere to bez kabla , koristim MES i Vag KKL sa kablom kao i ELM327 takodje sa kablom , najsigurnija veza sa je kabl , sto se tice bluetooth-a moze doci do nekompatibilnosti sa protokolima prenosa podataka razlicitih uredjaja.
  10. Jedino su samostalno razvili modele 120L , 110 , 1000MB (malih briga) i slicni sporeti
  11. Bas dobar primerak , zadnje vreme gledam na oglasima 156 Q4 nekako mi sad taj auto privlaci paznju i jos vise ako je pogon od Delte integrale , da te lepo sluzi i da se sit navozas.
  12. @srdjan_as ima li novosti , sta si uradio sa autom na kraju?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...