Jump to content
FAS Euroauto Goran

boza1234

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About boza1234

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Dedra 2000turbo
  1. Da li kad crkne izlaz za bobine na ecu obavezno ne rade dva cilindra ili mzoe samo jedan da rikne? Naime majstor kaze da je u pitanju ecu, ali kad skinem kabal sa bobine ima varnice, u pitanju je bobina za 2 i 3 cilindar sad ne mogu da se setim da li na oba ima varnice. i da li ono resenje sa slike radi?
  2. U pitanju je bila klapna gasa, tacnije potenciomer.
  3. Hvala ljudi naci cu sondu pa javljam sta je bilo. . .
  4. Kad skinem svaki kabal sa bobina one bacaju varnice, tako da pretpostavljam da nije to. One valjda ili rade ili ne rade? Dizne su mi dobre jedna mi je bila crkla pa sam je zamenio i ostale proverio. Veliki servis sam radio pre 10000km ne znam vise za sta da se uhvatim sem te sonde, ali mi je suludo da ona moze takve simptome da nacini. . .
  5. Da, ona na osnovu sastava izduvnih gasova odredjuje koliko goriva treba i to. . . Ali mi je cudno da zbog nje auto tako katastrofalno radi, skoro kao da je preskocio jedan zub. Uglavnom, koliko sam ja cuo, kad ljudima ode sonda poveca se potrosnja a ne toliko da maltene ne moze da se vozi. Zato sam pitao, ok hvala
  6. Imam neki problem pa me zanima da li je moguce da je sonda u pitanju. Auto mi je pre par nedelja poceo da se gusi kad mu dam jaci gas naglo, kao da ima fals vazduh, i to je tako bilo odredjeno vreme posle cega je poceo da menja zvuk kad mu dam gas preko 3000 obrtaja a da ne ubrzava, ubrzo posle toga ne reaguje na gas skoro uopste moram uzbrdo prvom da idem i jedva izadje. Onda odem kod majstora cim je to pocelo da mi se desava i on prikaci na komp i kaze mi da je crkla lambda sonda i da ce da mi otkaci i da ce auto da ide bolje ali da vise trosi i stvarno ide nesto bolje kad mu drzim konstantan gas, ali kad mu dodam gas krene da se cuje kao da je dosao do blokade i nece da ubrzava. I kablove sam menjao da vidim da nisu i svecice i nista a na leru da ne pricam kako radi. Sad da li je moguce da su svi ti simptomi zbog ne prikacenog senzora glupog?I pritom mi ne trosi malo vise nego 20l. . .
  7. Ne znam stvarno po nekoj logici bi trebalo da je ista, ali otvori svoju haubu i pogledaj kako izgleda pa uporedi sa tom, ako si u mogucnosti. Ili pozovi prodavnicu delova pa pitaj za servo pumpu za motor od 8v i za taj od 16v koja je cena pa ces znati. . . .
  8. Pazi dizna je neka vrsta elektricnog ventila koji od kompa dobija signal kada da pusti benzin, odnosno od kompa dobija impuls. Plin i benzin imaju odvojene dizne tako da to ne bi imalo veze plin mozda samo treba stelovanje. a na velikim obrtajima ako se pali check engine to je onda auto u safe modu. . . meni je problem jer mi je slab akumulatro pa kada sam na kontaku odmah izbaci low signal jer nema dovoljno struje. meni se desavalo isto da auto je do 3000 obrtaja mrtav posle povuce i to sam resio zamenom senzora detonacije tj premostio sam isti da se uverim da je do toga, pa ce uslediti zamena sa boljim vremenom . sad ja ti pricam sta je moje iskustvo. ako ides nek ti nabavi komp pa nek isproba ako nije nemoj ga menjati.
  9. Meni je maglio i kad tavim na 4ku kod Y jer mi je mali hladnjak otisao, isti sam zakrpio i sad magli ali samo zadnja stakla. . . A inace vazduh izlazi u gepeku kad se skine onaj "itison" sto stoji preko rezervne gume ima otvor ispod 3ih vrata pokriven nekom gumom koja leprsa . . . Meni i dalje magli jer nije stigao patos da se osusi zbog vlaznog vremena i snega sad ima tu jos milion razloga sto bi to moglo da se desava. meni je mali hladnjak otisao i tosio mi je oko 250-300ml vode na dve nedelje pa sad ne znam mozda i to nisi primetio. . .
  10. pretpostavio sam da nema nego kontrole te za grejanje ono gde stiskas oces toplo hladno. zato sam stavio pod navodnike "klima" jer vecina ljudi u oglasima kada prodaje dedru napise klima za te kontrole a ustvari samo mali broj dedri ima klimu zaista.
  11. Ne znam da li imas onu digitalnu "klimu", ali meni je bilo da kad podignem temp na high mlako duva, kod mene se polugica na motoricu koja regulise klapnu toplo- hladno olabavila pa nije do kraja otvarala nego samo da bude tako mlak vazduh. Mozda pomogne
  12. Niemas kvar to se desava na nekim automobilima probaj kad parkiras auto ugasi ga i upalice se ventilator isto tako samo daj kontakt i kad ga ugasis radice ventilator tako je podeseno.
  13. E ljudi da osvezim malo temu sa mojim problemom. na lambda sondi mi je crkao grejac pa izbaci gresku. E sad jedino me muci taj knock sensor odnosno senzor detonacije. Kad je auto hladan normalno ide, kad se zagreje i kad krenem prvom na malom gasu i ubacim u drugu i dodam gas nece da povuce nego kao da ima 3 konjske snage dok ne dodje do odredjenog broja obrtaja i onda povuce najnormalnije. a nekad se desi da auto radi normalno i da vuce i na niskim obrtajima jednako kao na visokim da li su simptomi tog senzora s obzirom da mi ga izbacuje na dijagnostici? sve sam promenio sem bobina sto se tice strujez ali pretpostavljam da su one da bi bilo kontra ne znam
  14. Svecice sam menjao bas iz tog razloga pre par dana, po katalogu su kupljenje, a tako pise i u knjizi Moram da iscitam te parametre nikako da stignem Da, deton senzor je ispod usisne grane izmedju 2 i 3 cilindra. Negde sam video da nece da radi ako nije dobro zasrafljen, a sipmtome imam bas kao da ne radi nece da primi gas i onda pokida posle 2 sekund kad mu zabodem pun gas na malim obrtajima (isto sam negde video, procitao, da je to uzrok jer on valjda uskladjuje paljenje). Klapnu cistio, a mislim i da mi je sonda u redu 7L na 100 cist grad 5 popodne. Hvala na odgovoru
  15. Da li neko zna gde se nalazi taj senzor detonacije na ovom autu?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...