Jump to content
FAS Goran

sasco_kappa

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About sasco_kappa

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis

Contact Methods

  • Yahoo
    sasa_veselic
  • Skype
    sasconis

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Kappa 2.0

Recent Profile Visitors

870 profile views
  1. Znaci ovako.....posle mesec dana maltretiranja, skontali smo da ne ocitava kod sa kljuca....zato je verglao do besvesti, do praznjenja akumulatora....otvorih kljuc, skinuh magnetic i zalepih ga na potrebno mesto na torusu koji ga ocitava...upali ko mina...e, sad. Od tolikog verglanja, stradao mi automat i lageri na anlaseru ali i to je sredjeno i sad je sve ok
  2. Zdravo Lančisti Zamenih moju zlatnu benzinku za TDS-a koji je ipak u boljem stanju nego li predhodna...ali zadnjih mesec dana mi se javlja žešći problem... Teško pali...kod prvog paljenja potrebno je vreglati bar 15-tak puta da bi kresnula, kod sledećih, kad se ugreje uglavnom isto...napominjem da ispoštujem proceduru zagrevanja uvek...juče sam skidao sve grejače, probao ih na "suvo"-direktno preko akumulatora i svi se užare za 2-3 sekunde. Takođe i automat uključuje i isklučuje, svi provodnici do grejača ispravni....a kad upali radi perfektno, drži na 850o/min, vuče onako turbodizelaški, ma brez problema, ne gasi se...samo paljenje...čistio sam i onaj nepovretni ventil, zamenio i predfilter i glavni filter goriva i opet isto....pomagajte
  3. Prijatelji, posle godinu dana uspesne voznje bez ikakvih problema, pre otprilike 3 meseca (pocetak vrucina), ponovo mi se javlja problem sa podizanjem broja obrtaja. Upalim je normalno na benz, prebacim na gas, vozim se po gradu pola sata i odjednom pocne da divlja, dize i do 3500o/min, drzi tako minut dva pa spusti na 800...nikakvo gasenje i ponovno paljenje ne pomaze, sam podize i spusta....znaci, povremeno - ne uvek....creva za vazduh su izlepljena od protokomera do klapne armiranim izolirom, druga manja creva izgledaju ok...kad skinem kontakt step motora broj obrtaja padne, menjao step i isto se ponasa....imao sam slican problem prosle godine kada sam ustanovio da propusta ventil pritiska goriva...on je povremeno propustao benzin za vreme rada na plin i podizao obrtaje ali sam ga zastopovao i to se smirilo....znaci, vuce, ujeda i na benz i na plin ali kad se malo ugreje, povremeno divlja sa obrtajima...koj mu je moj?
  4. A sta mislite o MAP senzoru, citao sam da Alfisti imaju identicne probleme i da je u 90% bio MAP senzor koji zezne parametre pritiska..to jos nisam probao jer NE ZNAM GDE SE NALAZI NA KAPPI...?
  5. Ne, jos uvek me zeza, sada je jos gore, mislim češće...potrošnja se ne menja, na 100km potroši 14 do 15 L plina, vuče ko blesav, ali kad hoću da prikočim u leru samo što se ne ugasi, padne ispod 500....zapaliću je!!!!!!
  6. Miloše, kad možeš javi mi se na 066 8113575, ili mi pusti sms na koji broj da te pozovem (Sale/sasconis). Imam neki problem sa mojom Kappom pa bih hteo da te pitam za savet

  7. Pozdrav svima! Dakle, sve dosadašnje probleme sam više-manje rešio i sad uživam u vožnji, ali...ne lezi vraže...od pre 2 meseca imam problem sa ler gasom, i na plinu i na benzinu. Kad startuem hladan auto (sve jedno koje gorivo), radi prvo na oko 1200o/min što bi trebalo da bude normalno. Nakon 5-6 min vožnje, broj obrtaja pada na 750-800 što je opet ok...ali kako se auto zagreva do radne temperature, pogotovu u ovim toplim danima, obrtaji porastu i teško padaju ispod 1000o/min...promenio sam tri step motora i isto se ponaša (plin/benzin)...Napominjem da gas prima normalno, ubrzava linearno, bez seckanja ide i do 200km/h...i što bi rekli mi Nišlije, koj mu je sad moj???...gde da tražim kvar???...Pozdrav
  8. Suvozacev radi bez problema a centralna se ne cuje kad dajem komande spustanja ii podizanja.
  9. Prijatelji..Braćo...imam problem sa levim (vozačevim) podizačem stakla. Juče sam spustio levo staklo i kad sam pokušao da ga podignem, ne reaguje. Posle vožnje od 20km ili pola sata, isključim auto, upalim posle pola sata, on se podigne i zatvori do kraja...Jutros ponovo isto samo sto sada ni posle 5 ' 6 paljenja i dalje stoji spušten...koj mu je moj, a?!?!?!?!?!?!...napominjem da mi je brava za paljenje u lošem stanju - kluč ispada ali ne gasi auto dok ne vratim ključ u isklj. položaj
  10. ...evo, od te veceri, vec 7dana vozim bez problema...skidao sam akumulator da proverim te mase i sve su bile OK...a sta mislite o SKLOPKI / KONTAKTORU koji se nalazi u grupi osiguraca i releja kod brisaca, neko mi je rekao da taj kontaktor iskljuci ''+'' pri jacem udaru?
  11. Ajmo majstori, ko ima logican odgovor?...veceas, posle normalnog paljenja na benzin i prebacivanja na plin, krenuh poslom u grad. Nakon 1km voznje, zakacih desnim tockom neveliku rupu u asfaltu, nista opasno...medjutim, u tom trenutku auto ostade bez struje i prestade sa radom!...na trenutke je imao samo signalizaciju alternatora i nista vise, mrtav na kljuc....ni svetla, ni cetri zmigavca, ni ventilacija, ni brisaci,..samo svetlo u kabini. Posle kratkog moljenja Bogu i psovanja Italijanskih elektroinzenjera, auto prihvati kontakt i upali. Medjutim, u roku od 20-tak min, ponovo je gubio struju u navedenim potrosacima. 2 puta sam skidao kleme sa akumulatora i oba puta je posle toga palio..na kraju, posle 30-tak minuta, sve je bilo normalno, i dovezoh se uspesno kuci. Da li je kvar prouzrokovao udar u rupu (punu vode jer je padala kisa, mada sam ga cele zime vozio i po kisi i po snegu i ovo se nije desilo)?...Da li oko desnog tocka postoji deo instalacije koji je osetljiv na udar ili vodu, mada???....napominjem da mi brava nije u najboljem stanju i da kljuc hoce pri jakim vibracijama da ispadne - naravno, ne zakljuca volan i motor bez problema radi...Da li da trazim ujutro neke releje koji su se mozda razlabavili?...pozdrav
  12. Reseno! Nadjoh polovan ali original za 1000dindzi, 'vata k'o za oko...da li se isplati da na starom zamenim gumice, mislim isplati se ali da li reparacijom moze opet biti u funkciji...steta da propadne?
  13. Kao što kaže naslov, danas mi konačno ispusti dušu cilindar kvačila, onaj u kabini...pa ako nekom slučajno smeta, slobodno neka me kontaktira, radu bih ponudio smešno malu sumu evradi za isti ispravan ili da mi bar da smernice gde nabaviti isti...hvala
  14. - Problem sa kvačilom tj otežanim ubacivenjem u brzine kad je hladan sam rešio prostim ispuštanjem vazduha iz sistema (bio je na min. pa sam posle dolivanja imao problem sa šaltanjem). Sad k'o u sirac... - ostao mi je problem sa trzanjem motora preko 1300, 1400 o/min kada krećem, naravno u prvoj...i na benzin i na gas...kada prebacim u drugu i na dalje ide besprekorno, snage ima na pretek...na plin piči i do 190km/h mada je i to ludost...šta kažu doktori, a?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...