Jump to content
FAS Euroauto Goran

bajca

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About bajca

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 01/30/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nis

Previous Fields

  • Garage
    lancija libra 1.8sw
  1. I tako ja i dalje 10 godina kasnije vozim libru sluzi me kao prvog dana prezadovoljan sam,naravno varijator sam reparirao pa menjao sve je kratkog daha ona i dalje reži ipak je to moj žtd sada su bas jeftine i svakom bi preporucio da kupi lepo da se navoza.poz svim prijateljima sa foruma posebno bih pozdravio kicericu...
  2. kicerica svaka cast resio sam solenoid po tvojim instrukcijama radi perfekto i otpor je isti svaki put dodjem ti kafanu kad navratis do Nisa,resio sam i klapnu i step motor sve uspomoc instrukcija sa foruma i metalne klizace za prozore sam porucio ama sve uzpomoc ovog foruma.hvala svim dobrim i ISKUSNIM ljudima koji pisu korisne stvari na forumu,a one koji se prave pametni bih molio da se neblamiraju glupostima . uskoro pred more rasturam taj famozni varijator i sam ga repariram(ako je to moguce)da vidim koliko je izdeformisano unutra sobzirom da solenoid nije radio dobro set za reparaciju 2000 neki kao bas dobar i 20 eura da mi uzube auto posto nemam blokatore i komparator mada bih i to znao sam da uradim to je zanemarljiva cena za eksperiment.poz svima javljam se kad sve zavrsim ili kad sve sjebem
  3. polako samo krotko razumeces ja bih voleo da vozim auto 2011 a ne 2001,ja da sam hteo da letim kupio bih avion a meni sasvim super ovako kako ide sada(ne kako zvuci) i potrosnja od 11 litara plina mislim da je skroz ok a nisam u mogucnosti da bacim 300 eura pre cu da je prodam posto zasto ja sam je kupio da mene sluzi a ne ja nju ko je jebe kad vise nebude htela da ide ima da joj izbijem klipove na auspuh i bas me briga kupim ceo drugi motor na odpadu za 300 eura.
  4. epa kolege saborci i ja se javljam posle duzeg vremena.auto me sluzi perfektno varijator naravno nisam zamenio vozim tako nista mu nehvali trosi mi 11 litara plin i sasvim sam zadovoljan,usput sam imao par drugih kvarova crkla mi abs centrala i podizaci i to je sve sad sam se ponovo malo angazovao na forumu upalio mi je lampicu neku i gasi se izmedju brzina ponekad i to cu sam da sredim tu neku klapnu i step motor treba ocistiti a usput cu i taj solenoid da proverim cisto informativno kao sto je kicerica reko i to je to.preporucujem svima drugarski i prijateljski ako im nesmeta(a to je nemoguce)da ne diraju nista nek varijator drnda za sebe a vi drzte pun gas i to je to nista neskodi.
  5. nije sredjeno tako vozim oprao sam dizne zamenio sve cetiri bombine i cepam puni gas naviko sam da melje na leru pronasao sam strasnog majstora za italijane i on vozi alfu 1.8 radi isto kao moja kaze on meni u poverenju ne vredi menjati sa novim varijatorom predjes 15 do 20 000km a sa repariranim do 10 000km maksimum nista nesmeta motoru samo sto se cuje da stekce i malo slabije ide to je sve...
  6. drugari sve ja lepo razumem ali ne daju mi garanciju ni na nov deo ni na repariran,i sta onda ja da radim isti mi djavo i repariran i nov i repariran moze da crkne brzo a i nov moze da crkne brzo niko ne daje garanciju
  7. ma nisu djabe menjani delovi po trap imali su i oni male luftove pa su izmenjani nego se ispostavilo da najvise lupalo u letvu sverni zglobovi a i sve oko trapa je jeftino viljuska 30e stabilizatori 1600 dinara a set za repariranje varijatora 1000 dinara u ap sport,sve to nije skupo ali kako da poverim auto i bacim pare kad nedaju garanciju nikakvu a martini kaze da moze da potraje repariran ali lepo sredjen.ma ja bi voleo da mogu sam da remontujem ali jebava me to sto se zupci sa nekim alatom znao bi sta i kako i nebi zurio bilo bi tip top a ovako svi gledaju da skarabudze i uzmu pare,ja nisam takav volim da platim ali volim i da dobijem nesto sto ce da potraje.
  8. epa super martini sve mi se to svidja sto moze da potraji ali to nece raditi majstor u koga imam poverenje vec neki tamo u servisu a i sam znas kako to ide samo da se zavrsi na brzinu i da ti uzmu pare a pritom ne daju garanciju, sve u njihovu korist jebiga nisam pametan sta da radim... auto ne mogu ni da gledam a kamo li da vozim tandrce kao dizel. kad sam ga uzeo nije tolko brujao, tad je nesto lupkalo oko trapa majstor mi kaze oscilirajuce rame ja kupim i zamenim, ono oped lupa ja kod majstora on kaze stabilizatori ja kupim i zamenim,ono opet lupa i dosli smo do zakljucka da su sverni zglobovi u zupcastu letvu pa i ovaj varijator poce da tandrce i bas sam se razocarao u libru a svidja mi se u pizdu materinu. Mnogo je dobra tast mi je naso u sloveniji od prve vlasnice sa svim papirima prodala je jer je grad izlupao a i to cu da sredim u kragujevac ima neko ko ispravlja ta ostecenja bez farbanja,inace nigde nije pipnuta farbom cela je u prvoj boji.
  9. dobro sad je lakse ...jedno pitanje za martinija i jagodinca da li remontovana moze da potera desetak iljada km...? ako ne koliko moze posto se razumete i upuceni ste oko tok jebenog varijatora mogu li da zabelezim tacke i da ga sam nabudzim i ponovo uzubim ili mora taj neki alat za uzubljenje. da li se isplati remont ili da skupljam 200e i to nov a bez garancije? unapred hvala drugari sad mi je sve mnogo jasnije oko tog varijatora
  10. epa konacno znam zasto mi auto ne poteze bas najbolje crko je varijator.posto majstori nemaju dusu sa cenama resio sam da se konsultujem na forumu da limogu sam da remontujem varijator.u servisu mi traze 80e za remontovanje bez garancije ili 200e za nov varijator isto bez garancije.pa reko da se upustim da sam remontujem varijator.set za remontovanje kosta oko 15e samo ne znam da lije potrebno da se motor izubi kad se skida varijator.ako neko zna i hoce svaka informacija bi mi dobro dosla.unapred hvala......
  11. tacno kad se zagreje cudno se cuju ventili.slazem se da nije avion ali jednostavno nisam zadovoljan preslabo ubrzava.jtd je prica za sebe pre nje sam vozio bravo 2000 godiste jtd iso je kao raketa.
  12. auto je kod mene od oktobra uvezo sam je iz slovenije i od samog pocetka mi se cini da ne vuce najbolje 2001 godiste je 1800ccm 130konja. uradio sam full servis sve i idalje isto. mnogo mi je bucna na vecem broju obrtaja. inace ide do kraja vozio sam je 220km na auto putu kad sam se vracao iz slovenije. ne znam da li postoji mogucnost da nije lepo uzubljena pa je zato slabija u startu i bucnija na vecem broju obrtaja. ne mesa vodu nemam poima sta moze drugo da bude. citao sam na drugom forumu da je i neki ulozak varijatora slaba tacka i da bi trebalo da se menja na 10 000 kilometara. nemam poima da li to moze da bude uzrok?
  13. drugari imam problem mislim da mi lancija lose ubrzava i vuce.mozda sam umislio ali ja mislim da nisam.imam puno iskustva sa razlicitim vozilima ama ova mi lancija nikako ne ubrzava za 130konja. normalno radi neprijavljuje greske ama nekako mi nije to to. Da li je neko imao slicna iskustva stvarno ne znam sta da radim?...
  14. zdravo drugari,zovem se milan inace sam iz nisa i vlasnik jedne lepe lancije libre.duze vreme pratim ovaj forum pa reko aj i da se pridruzim ako moze naravno?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...