Jump to content
FAS Euroauto Goran

werp690

Members
  • Content Count

    626
  • Joined

  • Last visited

About werp690

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra SW 1.9 jtd \Fiat Idea 1.3 Multijet

Recent Profile Visitors

1467 profile views
  1. Ja sam sipao 5w-30 C2 zimi i C3 leti.. Niti ga je trosio, niti je pukao uljni film preko leta(cega se lljudi plase).. Ako menjas jednom godisnje, onda ipak C3 jer je za nijansu gusce. Svakako ni sa 5w-40 ne mozes da pogresis, svakako je prvi izbor za nase klimatske uslove.
  2. Malo gita i farbe i branik kao nov, a ti zapeo da kupujes? Mozda ce i taj sto kupis da bude gitovan
  3. Dobro je da nema povredjenih i da nije bilo hitne jer je onda potpuno druga prica. Ide u tuzilastvo, pa kazna prilicno visoka ( ako se ne varam)...itd.... Sto se tice auta po slikama bi rekao, hauba druga, levi far se nesto zguzvao, ne mogu da provalim po slikama, branik gitovanje i farabanje( mos i sam)
  4. Uf nadam se da nema povredjenih? Niko nije imao istegnuce vrata i slicno? Auto ce se srediti jbga
  5. Promeni ulje i filtere i teraj, neka je sa srecom novi auto! Isprati potrosnju ulja posle zamene i to je to. Cim ne znas da je dim na sipci, ok je to, znao bi da je dim. Taj beli dim preko noci je kondez koji se nakupi.
  6. Cestitke na novom autu ! Jedva cekam slike. Da te savrseno sluzi
  7. @Bole99 Nije moguce da zbog senzora radilice ili bregaste pravi nenormalnu buku.
  8. Skine se levi nosac motora i na kucistu ima prozorce. Odsrafi se dva srafa i vidi se koliko je spaner izasao. Po tome se odredjuje da li je za zamenu ili ne. U vecini slucajeva se lanac i ne cuje jer logicno ima spaner koji ga zateze, kada taj spaner vise ne moze da izadje i zategne lanac, prezubci. Zavisi i u kakvom su stanju zupcanici, klizaci.... Ako uspes da ga cujes ti si srecan covek.
  9. Ne mora regulator da prijavi gresku na dijagnostici, zato i jeste problem da se dodje do zakljucka sta ne valja ali jeste cest problem na 1.3 motorima. Ako prijavi, spasen si muke. Ja sam kod drugara odvio cevi koje idu sa magistrale na dizne i skapirao da skoro pa nema pritiska tu pri verglanju(njegov nije hteo ni da upali) zamenili regulator sa drugim polovnim i sve ok. Naravno prvo proverio pumpu u rezervoaru da li je ispravna(metodom, zuji, dobra je, hehehe) Ne kazem da je ovo prava metoda ali sam kao entuzijasta probao na taj nacin. Sigurno postoji sigurnija i bolja metoda sa barometrima, unimerom ili nekim drugim instrumentom ali oko toga vec ne mogu da pomognem jer sam entuzijasta, a ne majstor. Mozda neko zna sa sigurnoscu nacin ispitivanja? Ako neko u okolini vozi isti auto, pozajmi na probu. Fazon 5 minuta je da ga skines, jedino ako je neko voljan da ti da na probu.
  10. Regulator pritiska goriva? (Inace cest problem na 1.3 motorima)
  11. Ne gresis. Zima samo pokaze ono sto je leto napravilo.
  12. Preporuka za Tehnicki pregled Misic u Jovanke Radakovic Beograd. Cena je 5.500 din ali nisu zakerala. Bilo je stvari zbog kojih su realno mogli da me vrate ali rec nisu rekli, eto mozda ce nekome znaciti.
  13. Dobrodosao! Procitaj ovu temu....
  14. I na 1.3 mjt ima ta mikronska sita i meni su pravila problem, a toliko su mikronska da se jedva vide rupice na njima.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...