Jump to content
Goran

Darko91

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About Darko91

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 12/12/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd - Novi Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Grande Punto T-Jet

Recent Profile Visitors

2538 profile views
  1. Pozdrav gospodo, imam jedno pitanjce. Primetio sam u poslednjih par meseci da kada dam kontakt, brisači rade dva tri ciklusa i stanu negde na pola recimo. I nemam onu prvu (sporu) brzinu. Nije to ništa strašno kapiram, ali me nervira. Da li je to možda komp zreo za neki re-flash? Hvala unapred.
  2. Ove Hankook H750 Kinergy 4S^2 tražih po netu i vidim da ih na više foruma preporučuju i za druge automobile kao srednju klasu. Pogotovo za 70% grad i 30% autoput i uslovi gde je zima relativno topla sa malo snega. Pazi, ni meni se ne dopada to što ću sređivati zadnja desna i malo ostala zaštititi, ali šta je tu je. Dole ga je majstor gledao i nema korozije, ostalo mu je dobro i stvarno lepo ide. Ono što im je boljka je lim oko brave gepeka tu ume da uđe voda, kod ovog je tu bez greške očuvano. E sad da li je zbog soli koja se nakupila u kederima, pojma nemam. Svakako hvala ti i videćemo se nekom prilikom na nekom skupu. Ko god ima limara za preporuku koji ima iskustva sa GP ili Fijatima uopšte, slobodno dajte kontakt.
  3. Ono crevo za separator se mora poručiti van države i majstor mi reče da radi na tome i da će poručiti. Javiću ti naknadno. Pouzdano znam da je crevo od filtera do hladnjaka originalno novo 14k dinara. Meni je sve to kristalno jasno, ali nemam gde da čuvam drugi set koji ne koristim. Hotel za gume da plaćam baš mi nije neka opcija, ne zbog novca nego se komplikuje preterano. Za pretežnu vožnju po Beogradu i izlazak na autoput 2 puta mesečno (700-800km) su mi taman all season, i to ove Hankook čuh da su dobre. Ionako su zime oko nule iznad nule. Javiću utiske.
  4. Konačno i ja da se motorizujem. Stigao dugo željeni T-Jet. 2008. godište, 15. mart. Bukvalno je sve rešeno u nedelju dana. Auto iskočio u nedelju, pogledah ga sutradan prvi put sam, delovao korektno. Pogledao ga naredni dan sa @Nikola 1.6, i tada je delovao korektno, ali su bile dve stvari koje su ljuljale želju da ga kupim: Crevo kod separatora uljnih isparenja (Iberlauf) je bilo napuklo i auto je tu vukao falš vazduh i druga je to što je auto kod kočenja davao utisak kao da gaziš sunđer. Preprodavac kaže da ga je posle uvoza vozio kod prijatelja koji mu je zamenio obe zadnje čeljusti jer su propale od stajanja i da je zato takav odziv kočnica, pa dok se auto malo ne provoza i sve ne nalegne. Tu sam se veoma kolebao, nikako da nađem majstora koji bi izašao na teren jer je auto iz Švice i prodaje ga preprodavac, stoga nema opcije lako da se uzmu probne table. Ako je samo crevo i vazduh u sistemu, to je brzo rešivo i nije skupo, ali ako je separator uljnih isparenja i recimo kočioni cilindar ili diskovi, e to je onda 300+ evra dodatni trošak uz registraciju i obavezni mali + veliki. Uspem u dva-tri dana da nađem majstora koji poznaje Fiate, odemo, proveri on sve, ispostavi se sve korektno, kočnice korektne, turbina radi, kvačilo mekano, ne beži u stranu, nigde ne lupa. Dogovorim se sa preprodavcem, sredim prvu registraciju i pre par dana ga oteram kod majstora koji je uradio sledeće: Mali servis, veliki servis, zamenio nosač motora koji je pukao (Svaka čast Švajcarcima na redovnom održavanju ), prednje diskove i paknove jer su bili očaj, kao i šine diskova (ako dobro razumeh majstora), svećice koje su požutele i probijale pomalo izgleda, Što se motora tiče, ostalo je da se zamene crevo koje ide od filtera do hladnjaka (mora samo original, nema zamenskog), crevo iberlaufa (separator uljnih isparenja (samo original je u opticaju da se poruči) i to je to. Vešanje dobro, letva dobra, odozdo nema rđe, korozije. Sledi zamena guma, kapiram da uzmem All Season Hankook H750 Kinergy 4S2; 185/65/R15 88H jer me smara da imam dva seta, a zime su iznad nule relativno, a biće 70% grad i 30% autoput. I da: Fabričke felnice 15-ice. Što se enterijera tiče, volan očuvan, sedišta, zadovoljan sam definitivno. Nervira me srednji retrovizor koji mora da se menja, jer malko landara, kaseta koja se ne zatvara 100% (žabica zeza) i da vratim originalnu sportivo ručicu menjača. I ono što ostaje kao obavezno pred zimu je da sredim zadnja desna vrata, sa donje strane su procvetala. Ostala vrata su malkice počela ali ne kao ta zadnja desna. Tako da kapiram dobrog limara da konsultujem za to. Verovatno i poliranje plus keramička zaštita da budem miran. To je u suštini to. Evo fotki u nastavku. Nisu nešto, okačiću bolje kako budem dovodio auto u neko željeno stanje. Hvala na čitanju.
  5. Polako, dok se uradi mali + veliki, da ga dodatno majstor pretrese, da namontiram nove gume. Pa tek onda limar malkice da se zaigra. Pa onda poliranje i dubinsko. Biće za mesec-dana predstavljanje. Jao da, alu felne pod obavezno.
  6. Drugari, danas sam bio da pogledam ovaj primerak: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/24575993/fiat-grande-punto?utm_source=pa&utm_medium=notifikacija&utm_campaign=oglasavanje-kupovine&attp=p13_pv0_pc0_pl21_plv0 Onako zelen neiskusan primetih sledeće: Motor pali normalno, mirno radi, nije pran, turbina ne zviždi kao hitna. Unutra očuvan, sem kasete kod suvozača koja ne drži 100%. Sedišta stvarno očuvana za auto 16 godina star, iznenađen sam pozitivno. Menjač okej ulazi u brzine, ne glavi, izlazi okej u neutral. Ima gradskih ožiljaka ali ne nešto puno. Ima servisnu istoriju, na satu je oko 205000, poslednji servis u knjizi rađen pre 500km, ali 2022. Ali videh par sitnica pa me kopka da li se ovo može hipotetički rešiti ili je ovo za odustajanje: Prve dve su pozadi a treća je napred. Sve u svemu deluje okej, ali uzdam se u vaše stručne oči i iskustvo.
  7. I plus na Tjetu da li se čuje “Hitna pomoć” kada se uključi turbina.
  8. E to kako bih rešio, ne znam da li ima neko majstora koji radi Fiate? Mada kada razmislim, jedino što proveravaju je da li je auto udaran, kakav je odozdo, da li negde motor pušta ulje itd to standardno. Kako biste vi to rešili?
  9. @The Punisher Saglasan sam, ali recimo da odem do Niša da pogledam auto, ja sem vizuelne provere i startovanja motora ne mogu ništa drugo. Ovako da je bliže izvadio bih probne tablice da ga odvezem do majstora recimo. To je ono što me brine, da auto deluje dobro, sve super i da se kasnije kada ga kupim, kod majstora ispostavi da treba dosta da se odradi. Svestan sam i da je to auto 15-ak godina star.
  10. Ma samo sam naveo poželjnu sport opremu, ne bunim se ni za regularni. Ima par interesantnih T-Jet i 95ks ali su mi van Bg i ne isplati mi se da idem tamo samo da bih pogledao auto.
  11. I dalje se traži 1.4 16V 95ks ili T-Jet...
  12. Ko za inat niko da mi se javi na post gde tražim auto. Evo sada iskočio neki Multi Air: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/24349910/fiat-grande-punto?utm_source=pa&utm_medium=notifikacija&utm_campaign=oglasavanje-kupovine&attp=p13_pv0_pc0_pl21_plv0 Ima crveni znak.
  13. @Dule 021 Hvala ti na ponuđenom, primamljivo, ali tražim sa 5 vrata.
  14. Ček malo, ako Opelov M32 nije išao u regularne GP, koji su menjači u ovim GP koji imaju 6 brzina? Fijatova neka izvedba ili? U pravu si @Ivan, sesti i probati. Uvek mogu da pitam za komentar, ako iskoči nešto interesantno na Polovnim. Uglavnom, svi koji bi da prodaju svoj Star-Jet, T-Jet, slobodno me kontaktirajte.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...