Jump to content
Goran

Ivan BG

Members
  • Content Count

    4202
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Ivan BG last won the day on February 16 2018

Ivan BG had the most liked content!

About Ivan BG

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 01/14/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Srbija, Borca

Previous Fields

  • Garage
    Audi A3 2.0 tdi 140hp 2012, Skoda Fabia 1.0 75hp 2022

Recent Profile Visitors

11851 profile views
  1. Pali, radi, ide....vratih mu letnji set tockova. Sat vremena gimnastike u kojih racunam i 15 min razgovora sa drugarom tokom rada.......odma' drugi auto.
  2. Silen blok zamenjen, deo 2600+1000 ruke, mehanicar nije hteo da menja donji nosac motora, kaze nema trunku lufta i nije jos za zamenu. To mu je to.
  3. Juče urađen mali servis, fabrički preporučen Castrol 5w30 i svi filteri = 18.000 din. Vožnja 18-tica po našim oranicama je uzela danak, pa je silen blok na prednjem levom točku za zamenu i počeo je da popušta donji nosač motora, zameniću i to ovih dana. Ništa nisam primetio, nikakvi zvukovi ne dopiru iz trapa.
  4. Po propisima, ostecena ili reparirana (krpljena) soferka se ne moze osigurati, mora biti 100% ispravna i bez ostecenja....da znam da ljudi rade svasta, ali propis kaze kako sam gore napisao.
  5. Prođe skoro godinu dana od kad je kod mene, produzio sam mu registraciju, 38150.00 din, sa osiguranjem stakala, na premijski stepen 1 (preneo ga sa bivseg Leona). DPF me opasno nervira sa regeneracijama, radi ih na nekih 250-300km, po dijagnostici svi parametri su ok, rezultat sad na tehnickom bio je 0.00, zao mi da ga ukinem. Kad pomenu Leona, i on mi je bio pre neki dan.
  6. Nisam nista pisao 3 meseca.....pali, radi, sluzi, ide....jos malo pa 10 meseci od kad je kod mene. Stavio mu danas zimski set tockova, ruzan mi, al udobniji jedno 3 puta. To mu je to za sad.
  7. Jeste Nei Pori. Najbolji deo plaze je taj, tu smo se kupali 90% vremena.
  8. Bili do Grcke i vratili se, 1460km presao bez problema, potrosnja na tamo 5.2L vecinom bez klime (isli smo nocu), na ovamo 6.2L skoro sve pod klimom. Voznja po ogranicenjima 100-120-140km/h. Gorivo sipali u MK, kad smo isli bilo 77.50 den, u povratku pojeftinilo na 75.50 den ~ 150 din, odmah pun po ulasku u MK i pun u povratku pred samu granicu. Gepek zadovoljava potrebe, jeste da je bio pun do vrha, stalo je ipak sve. Inace voznja, A3 sa 2.0 tdi i Leona sa 1.9 tdi (kog sam imao ranije) ne mogu da se porede, ubrzanja, preticanja, drzanje na putu ili po krivinama.....ma sve je drugacije, nekako bolje, i ako ce neko reci pa to su ista kola (ja sam tako pricao), Boga mi nisu ista, nista nije isto. Malo je teglio iz Ikee: Sutra idemo put Zlatibora pa da vidimo kako ce to da obavi.
  9. Motori na kais svi su tu 50.000-60.000 din za veliki servis. Opet to je izdatak sad i to je to dok je kod tebe, osim ako nisi taksista, 80-90-100kkm si miran ako ga ti uradis. Gimnastika sa onima na lanac je 900-1000-1300e ili koliko vec, tu je vec znatno skuplje.
  10. Hvala. Potrosnja: Magistrala 5L Auto put blizu 6L Grad 8-8.5-9-10L....zavisi od guzve, ko kaze da trosi manje, ne govori istinu. Mali servis 150e Veliki servis 500e Prva registracija sa tablicama i saobracajnom blizu 50.000 din. Ovaj beli nije 8v posto je to CR motor, generalno zahvalni motori, jos uvek bez Ad blue, mane standardno za "novije" dizele, DPF, EGR, turbo, dizne. Steta sto nema led svetla napred i nazad, steta sto je 3v (meni licno to je ogromna mana), nema MF.....
  11. Da upišem sta je majstor našao, pregledan detaljno, za zamenu je bila manžetna do levog točka (menjana kad sam uzeo A3), pukla je šelna koja je drzi fiksiranu na zglobu, naravno grafitna mast izletela. Uzeta nova, zglob napunjen, fiksirana ponovo i to je to. Drugih nedostataka ili ulaganja majstor nije našao, kaže sipaj naftu i vozi.
  12. I dalje lep i atraktivan auto, nikad se po njemu ne moze reci da je izasao jos 2007-me, pre nego sto sam uzeo ovo sto trenutno vozim, ozbiljno sam razmisljao da ga uzmem i ispunim sebi zelju da vozim W204. A nisam zbog dva razloga, cene registracije za 2.2 motor (bezobrazluk drzave u kom necu da ucestvujem, posto za gorivo vec moram i to je dovoljno) koja kasnije otezava prodaju i upitne kilometraze na primercima koji su na oglasima kod nas, znam da 300k nije nista za taj auto, ali 450-500-600k na satu su ozbiljne kilometraze, a kakav sam bakzus, meni bi takav zapao.....u tom momentu na mobile.de nije ga bilo sa manje od 350k na satu, a kod nas od 170 do 270k i svaki debelo jeftiniji od onog sa oglasa u Nemackoj.
  13. Pali, radi, ide.....do sada nikakvog probkema nije bilo sa autom, zavrsava sve zadato. Sledece nedelje treba da ga oteram kod majstora, da ga pretrese, priblizlo se letovanje.
  14. Opran i slikan ko za oglas: Sviđa mi se kako mu je legla ova felna, tvrđi je sad na ovim 18", najviše osećam na volanu, ali skroz prihvatljivo, ne umara vožnja. I zadovoljan sam onim sto sam dobio kupovinom Audija A3, za grad je odličan, na otvorenom se dobro drži, lepo se vozi i nije neki potrošac.
  15. Dobro, to je logicno, ovo je ipak prvenstveno forum Italijanskih vozila, a sam Fiat je "kriv" sto takvih vozila ovde ima sve manje i manje, a to je ovih drugih "narodnih" vise i vise. Ja nisam rob brenda, vozim ono sto mi se svidi u trenutku kada zelim da promenim tekuci auto, sad imam Audija, pre toga sam Seata, pre AR 159, pre Ford C-Max....i sigurno sam imao barem 7-8 Italijana (2 Stila, 3 Punta, stari Bravo, Lancia Lybra, Marea....), trenutno ne vidim sebe iza volana nekog od vozila koje je primarno za ovaj forum i to nije problem do mene, vec do ponude koju FCA grupa trenutno (poslednjih 15 godina) nudi. Mozda ce se nesto promeniti u buducnosti, videcemo.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...