Jump to content
FAS Goran

Ivan BG

Members
  • Content Count

    4181
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Ivan BG last won the day on February 16 2018

Ivan BG had the most liked content!

About Ivan BG

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 01/14/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Srbija, Borca

Previous Fields

  • Garage
    Audi A3 2.0 tdi 140hp 2012, Skoda Fabia 1.0 75hp 2022

Recent Profile Visitors

9910 profile views
  1. A jos moj A3 izgleda sasvim obicno, nista spusten, 16" za zimski set, jedan izduv nazad i samo TDI pise, nema cak ni ono 2.0, neko bi rekao da je 1.6 tdi. Lepo osvezenje enterijera.
  2. Ovo mi deluje kao 100% tacno, vozio sam Leona vise od dve godine, desavalo se da su me gurali ablendovanjem, ili se nabijali u branik, uletali ili davili ispred mene, bez zelje da se pomere ili ubrzaju svoju voznju i ako je jasno da ja ne kilavim kao oni.....toga sa A3 ima mnogo manje, ne moram da ablendujem ako neko "davi", cim me vide u retrovizoru, posebno po mraku (zbog malo "opasnijih" svetala), sami se pomeraju, ja ako se nesto zablenem, manje sviraju. Verovatno da se tolerancija drugih ucesnika u saobracaju menja u odnosu na vrednost i velicinu kola koja voze ovi sto im "smetaju". Ali ima i druga strana, sad ima vise ovih sto bi zeleli da se nazovi trkaju, da budu brzi od semafora do semafora.......pa krenu, a mene zabole da se jurim, vozim svoju voznju i pravim se da ih nema, slicno je bilo dok sam vozio AR 159, sa njom su stalno hteli da se trkaju.
  3. Nisi prevideo, ali ostaje cinjenica da si se prvi upustio u kupovinu kola iz NR Kina, a nama preostaje da ucimo iz tvog iskustva.....pa ili da uzimamo ili da sacekamo jos malo. Ja licno ne poznajem nikoga (sem tebe) ko je uzeo nesto iz Kineske auto industrije i garantovano nisam jedini, tako da ce tvoje iskustvo pomoci onima koji sutra budu razmatrali kupovinu njihovih vozila.
  4. Ček, ček, ček.....nije Seat predstavljen kao los, pa ja sam ga prvi "do juče" vozio, vec je pomenuto kako VW rangira svoje brendove. Daleko od toga da sam misljenja da je tvoj Leon bio losa kupovina (mala kilometraza, proveriva istorija, garaziran), na prvom mestu je bio presudan loš (po mene) tajming prodaje, gde bi na cenu kola trebalo dodati troskove prenosa (sto je svakako pod obavezno), veliki servis koji bih ja uradio ma sta bilo koji majstor da kaze, jer 8 godina su 8 godina, nasla bi se tu i neka guma (kako letnja, tako zimska), pa akumulator (fabricki je, kod tebe je stajao u garazi, kod mene bi na ulici)....i garantovano jos nesto bi se tu naslo......a to onda "remeti" moju matematiku. Dosao sam u sitaciju, dao sam sve sto imam, a to nikada u zivotu nisam radio. Ovako pruzih se koliko sam dugacak, nista nikome duzan, bez uzimanja kredita....odradim veliki servis, sredim par sitnica i ostalo mi jos keša, bice kod mene godinu ili max. dve i oticice za neznatno manju cenu u odnosu na onu za koju je sada uzet.
  5. Propustih ja da cestitam kupovinu, da sluzi kako treba i za bolji da se zameni kad dodje vreme. Srecna kupovina i puno bezbriznih kilometara. Sto rece Ivan, hazarderski potez koji moze da se pokaze odlicnim.
  6. Najozbiljniji Megan do sada, nekako je nemacki napravljen, precizan, kvalitetnog enterijera, Neka sa srecom sluzi.
  7. Kad rece izolacija, A3 ima zadnja podkrila koja su spolja oblozena tkaninom, kao da je neki grublji tepih, prednja su klasika, plasticna (A4 Dioda i ta prednja ima tapacirana tkaninom, o A6 ili A8 necu da trosim reci), toga nema na Golfu, Oktavji, Leonu. Tim redom i VW cenovno redja svoje brendove, Audi, VW, Škoda, Seat. Hvala svima na cestitkama.
  8. Veci izbor motora, veci broj resenja za njihove popravke, odomacili su se na ulicama, majstori su naucili fore kako da nadju resenje za greske koje je fabrika ostavila iza sebe. Zena ima Fabiju mk3, restyle 2022-go, naravno 1.0 mpi, za grad nije losa, servisi se rade na 30.000km, uzela je sa 6 km, 2L ulja potrosi od servisa do servisa......prost motor, ovi novi turbo benzinci, tek po koji da valja, ali auto indistrija ide u tom smeru, da sve valja koliko traje garancija, eventalno neku godinu vise.
  9. Moj majstor kaze, da je VW zavrsio sa proizvodnjom kvalitetnih motora, menjaca, uopste vozila, sa krajem produkcije Golfa 6, ovaj A3 se taman uklapa u te godine. Bice dosta neki A3 8V, svakako hvala na lepim zeljama. Za boju i ako je tamno siva, vec sam progledao, posle 5 godina voznje crnih kola ovo je pravi odmor.
  10. To je stvar licnog ukusa, mene ako pitas (ne sto sam ja uzeo A3), lepsi mi je od obe generacije Leona, kako mog bivseg, tako i Igorovog, o ukusima nema potrebe da se raspravlja. Igorov Leon i ovaj A3 nisu nikako u istom cenovnom rangu, deli ih okruglo 3000e, nisu iz iste generacije U odnosu na mog bivseg Leona, voznja je znatno ozbiljnija, citav auto je kvalitetnije uradjen, zavrsna obrada i materijali su na višem nivou. Sa Leonom sam tacno imao predstavu kojom brzinom se krecem, ovde toga nema, pogledam u KM sat i vidm da idem znatno brze od brzine kojom sam mislio da se krecem, takav osecaj imaju i ostali putnici u kolima, nije samo moj osecaj/misljenje.
  11. Ukratko, stigla je zamena za Leona. Uzeo sam Audi A3, 2012-to, 2.0 tdi, 16v, 140ks, kodne oznake CFF, manuelni menjač 6 brzina, nekih 10-ak dana je kod mene pa ga još upoznajem. Lomio sam se između: Škoda Oktavia A7, Seat Leon Mk3 (npr. forumskog kolege Igora), Audi A3 8P (ovaj koji sam uzeo), Renault Megane Mk4, Ford Focus Mk3 (facelift)........bilo je tu još nekih brendova, ali uglavnom sve su to bile Heč varijante sa 5 vrata. Wag grupaciju sam iskljucivo gledao sa 2.0 tdi motorima, a A3 iskljucivo manuelni sa 6 brzina. Budžet je inicijalno bio do 10k-10.5k eura, prvenstveno sam Oktaviju gledao, 2.0 tdi sa DSG, ne znam sta se dogodilo, ali ja dobru za do te cene nisam nasao na oglasima, iako sam ih prosle godine vidjao na PA u vecem broju.....onda sam odlucio da ne dajem tolike pare za nesto sto će mi stajati na ulici, gde ce ga drugi cukati svojim vratima ili ce deca lupati loptu o njega. Auto je uvežen iz Nemačke, oktobra 2021, sa 164.000km, jedan vlasnik od uvoza do sada, ovlašćeni kaze da poslednji put bio kod njih u maju 2021 na 150 i nešto hiljada, sada na satu ima 199k, koliko su prave, nemam pojma. Registrovan skoro punu godinu iliti do 15.01.2025. zimske gume Continental, 2 TG 870 i 2 TG 860 (2 - 2021, 2 2020). Prva registracija u Nemčkoj, jun 2012, po AMSS je takođe 2012, generalno u dobrom stanju, odmah po preuzimanju urađen mali servis sa zamenom osovine uljne pumpe, uz koji su zamenjena sva 4 grejaca (1 nije radio, ali da se ne zezam, sad jedan pa za 3 meseca, da menjam drugi i tako redom), bas me je bio strah kako ce ici zamena, medjutim lako su krenula sva 4, nove sam namazao bakarnom mašću pre zavrtranja. Kvacilo sa zamajcem je skoro menjano, nerelano mekano, nikakav otpor ne pruza kada se stisne. Ja vidim da su farbani hauba, levo krilo i vozaceva vrata, hauba je farbana na svom mestu, bez skidanja, krilo je skidano, verovatno je bilo neko čukanje, svi zazori su na svom mestu, farovi su isto godiste i original su, uradjeno je vise nego pristojno. Uradicu mu uskoro veliki servis i doterati jos par sitnih stvari da bi bio tip top. Uzeo sam mu tipske gumene patosnice (tepih tipske su dosle uz auto). Oprema je siromasnija, ali ono bitno ima, tempomat, MF volan, fabricku multimediju, led svetla napred i nazad, xenon farove sa projektorima, zadnje parking senzore, atestirana i zatamnjena stakla iz "B" stuba (rekao bih 100%), boja tamno siva metalik......i tako. U relativno malom autu, motor od 2 litra i 320nm, ponasa se fenomenalno, vuče kao sumanut, za moj ukus puca od snage, imam osecaj da ide 50% bolje od Leona kog sam do skoro posedovao, citav auto ne nekako cvršći, ušuškaniji, znatno slabije dopiru zvukovi od spolja, podvožja, motora.... Evo nekih slika: Kočnice: Izuvni gasovi: Danas sam mu naštelovao mlaznice za pranje šoferke (bacale su vodu svuda samo ne tamo gde treba, kako je neko mogao tako da ga vozi nemam pojma), juce sam ocistio suvozacev prozor posto je bio musav od lepka jer je napered imao folije koje nisu mogle da prodju na atestu. I tako, to je to za sada.
  12. Imas na PA, Leona sa 1.5 tsi, na metan sa 568.000 km na satu, auto je 12.2019.
  13. Da dovrsim pricu, uzeo sam A3, 2012-to, 2.0 tdi, 103kw, manuelac 6b, kodna oznaka motora CBBF, reg. do 15.01.2025. led svetla napred, nazad, tempomat, zadnji parking senzori, folije na staklima sa atestom........cena 8500+200 zimski set tockova, razlog je prost, odustao sam od kupovine za 10.000, za te pare dobru Oktaviju sa 2.0 tdi nisam mogao da nadjem, pa cak ni kao karavana, a dajem 12-13k sad za kola nemam, a i da imam ne bih davao tolike pare za nesto sto ce da mi stoji na ulici. Generalno u dobrom stanju, hauba je farbana (bilo je ostecenja od kamencica), nesto sam ubedjen da ima farbanih elemenata po levoj strani.....to ja vidim a uradjeno je stvarno dobro (da ne pisem odlicno), iluzorno je ocekivati da je auto star 12 godina u prvoj boji, soferka original ali 18-to godiste, sva ostala stakla 12-to. Uvoz oktobra 2021, sa 164k, sad kao ima 199k.....vise o autu kad ga preuzmem i kad mu otvorim temu.
  14. Sticajem okolnosti, zbog posla kojim se bavim, istu situaciju vidim svaki dan. Svakakvih prica ima od toga da ljudi kola sa motorom 1.2 registruju na 12 rata jer nemaju para da takav auto registruju u "komadu" do toga da vozac F31, ima mesecnu platu 62.000 din, a mesecne obaveze po toj istoj plati 56.000 din.....ali bitno da selo prica da on vozi BMW. I da, auto C segmenta ili eventalno broj veci, nije uopste visoka klasa, npr. Skoda Oktavia ili bilo kakav slican auto sa eto 2.0 tdi motorom, za koji je tekuce odrzavanje manje vise povoljno, v. servis 300-350e, m. servis 120-130e, registacija 360e.....i sve ostalo potrosno uprincipu nije preterano skupo.
  15. Za 10.000 (toliko sam ja spremio) malo sta danas moze da se uzme....ispade da to nisu nikakve pare za kupovinu kola.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...