Jump to content
FAS Goran

Ivan BG

Members
  • Content Count

    4154
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Ivan BG last won the day on February 16 2018

Ivan BG had the most liked content!

About Ivan BG

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 01/14/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Srbija, Borca

Previous Fields

  • Garage
    Seat Leon 1.9 tdi 105 hp 2010, Skoda Fabia 1.0 75hp 2022

Recent Profile Visitors

9741 profile views
  1. Kako da odem, a da coveku ne ostavim ni dinara, nije se zaracunao na delovima i dao mi po njegovim cenama, i jos nece da uzme nista za ruke......ne ide, i to sto sam ostavio, realno je malo. Na preporuku majstora, kaze naugradjivao sam ih se, uzecemo sta zelis, t.j sta moze da se nadje, ali ja ti preporucujem ove. Vozio sam ga (auto) sinoc do kuce, cini mi se da je malo tvdje nazad, a mozda je i placebo, ono znam da je menjano pa sam umislio.
  2. Za vikend bio do zeninih u ŠA, kad sam usao u dvoriste, parkiram auto, primetim razbijeno desno svetlo za maglu, kamencic udario verovatno tokom voznje na AP. Živ bio YT, nadjem lagano tutorial kako se demontira/menja svetlo za maglu pa je skinem sam, el. instalaciju zastitim PVC kesom. Pozovem tu par otpada, nema niko i ako pise na oglasu da ima, po ceni do 25-35e (po SRB je mogla da se nadje pre-restyle, ali restyle ne, na oko sa čela su iste ali im kačenje nije isto). Odem do jednog koji je rekao da ima, ono ima 3 leve i 0 desnih, i jos ni jedna nije od Leona, vec su od Golfa, Pola, A4......ili cega vec, taj je probao da osposobi moju, t.j da prebaci staklo sa tih svojih na moju, ali nije uspeo, samo je slomio staklo koje je planirao da skine sa svoje. Odustanem ja tu i resim da kupim drugu, novu, zamensku. Nadjem Depo-ovu, narucim je, dobra kopija, 4300 i nesto puna cena, 3300 i nesto sa popstom, ukupno 3830 sa troskom dostave, racunaj 4000 ukupno. Dok sam cekao da stigne svetlo za maglu, oteram auto kod majstora da mu pretresem trapove, posto sam cuo u poslednje vreme da nesto kucka po sitnim neravinama, pregledamo auto, nadjemo, napred levi stabilizator, a nazad procureo desni amortizer. Amortizer je bio fabricki, Sachs, star 14 godina i 246.000km. Uglavnom narucimo sledece: 2 Monroe amortizera 2 Kayaba solje amortizera 2 gume prasinjarke (nemam pojma koja marka) 1 stabilizator Meyle HD Sve ukupno bez par dinara 11.000 din sa njegovim popustom, delovi su stigli danas, zameni on to sve, uz to ugradi i onu maglenku. Total ceh 19.000 din 11.000 delovi + 4.000 svetlo za maglu i castim ga 4000 za ruke posto nije hteo nista da uzme. Uz to kad je vec skidao tockove, namazao je bakarnu mast na celo diskova, da se felne ne lepe prilikom skidanja/zamene tockova leto-zima. Porucio sam mu amortizere gepeka, pa kad stignu, a eto i registracije sledeceg meseca. To je to za sada.
  3. Slicna situacija: https://www.instagram.com/reel/CwnGE-LAaSL/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==
  4. Za sada propis nalaze da se hibridi rade kao vozila sa SUS motorima (ocekuje se izmena propisa, ali dok ona bude.....), u sustini, mozes da ga navedes da radi samo na benzin.
  5. Zatrpasmo coveku temu, ovalnost su ti merili 100%, prosto ne moze tehnicki da se uradi bez toga. Svi tehnicki koji su uradjeni od 05.07.2021. u zapisniku sadrze podatak o ovalnosti kocnica.
  6. Ma jok, radili peske i gurali ti sondu za tempersturu tamo gde ide merac za ulje. Npr. to ako izvali pandur u kontroli, kada dodje, eto kazne tehnicarima, eto kazne odgovornom licu, eto kazne pravnom licu. Cisto da se zna, tu sondu za temperaturu moze radilica da uhvati, otkine i uvuce u karter. E sad da li bi ti to rekli ili ne, ne bih znao.
  7. Nisam siguran da sam razumeo sta si hteo da kazes.
  8. Iskoristio sam jucerasnji lep dan, da operem auto i kad je vec cist, aj da ga slikam, verovatno ce na oglase u nekoj blizoj buducnosti.
  9. Sumnjam da iko sili motor na svih 4000, obicno je to tik preko 3000, i sva tri merenja su u 100 obrtaja razlike. Na starijim automobilima je drasticna razlika u rezultatu kad meris na 3000+ nesto sitno i kada se priblizis 4000 rpm, zbog koje vozila padaju, a tehnicaru uopste nije potreban auto koji mora ponovo da radi i to mrzi vise nego vlasnik auta koji mora ponovo da dodje. A to sto ima blokadu, imaju je svi wageni, to im je zaostavstina iz diselgate afere. Gledaj kad dodjes na tehnicki da ti auto bude zagrejan, jer onda tehnicaru, ne preostaje nista drugo vec da ga turira dok je stigne do minimalno 80° (u praksi je to barem 81-82°) stepeni. Zamisli zima, napolju minus, a motor mora skoro do radne temperature, a tehnicki se nalazi na 5 munuta voznje od kuce, u prevodu jedno 7-8 minuta drzanja gasa.....to ce mu vise skoditi nego tri puta daj gas na 3000 i nesto obrtaja.
  10. Mora da preko OBD porta da prikaci AGS uredjaj, kako uradio test aerozagadjenja, sonda koju imas je "slepa" bez podataka iz ECU-a, treba joj temperatura (min 80°) i broj obrtaja motora. Benzinci do 2015-te, se mere jednom, samo na leru, a od 2015, dva puta (prvi na leru, a drugi na minimalno 2000 rpm). Dizeli, jednom, ali sa tri davanja gasa u rasponu od 3000 do 4000 rpm, ali sa max razlikom u obrtajima od 400 rpm. Po pravilniku, vozila starija od 2002 mogu da se urade "peske" a ova mladja od 2002 MORAJU preko OBD-a. Ne bih komentarisao to sto kolege nisu htele da pitaju gde se nalazi ili da konsultuju Google a postoji i aplikacija koja "zna" gde su fabricki instalirani.
  11. Nisam odavno ulazio na svoju temu, Leon je zavrsio sve zadatke tokom godisnjeg, bio do Grcke, Zlatibora, Bosne.....total 2160km, 5.3L prosecna potrosnja na tom uzorku, na granicnim prelazima smo nagrabusili, 01.08. smo isli, tacno na smenu dve grupe turista. Jedini problem koji smo imali je bio po ulasku u SRB, taman sto smo prosli naplatnu Presevo na AP, cujem kamenčugu koja je udarila u soferku, gledam ispred nas Pezo 307, NI table, natovaren do zemlje, naravno gume zimske i iz njih je izleteo gore pomenuti kamen. Linija se odmah pojavila, ode fabricka soferka, steta, bilo mi je bas krivo, ne zbog para koje bih ili ne bih dao za zamenu (osigurana su mi stakla inace, tako da nije neki trosak zamene), vec zato sto vise nema sva fabricka stakla. Uglavnom, nakanem se ove nedelje da prijavim stetu i da resim pukotinu koja se prosirila. Promenim je danas za zamensku, nije bilo originala da se nadje, em star auto, em je bilo ovo nevreme i kod nas i po inostranstvu....svuda je bilo Kineskih. Stavio sam Nord Glass-ovu (Poljska), jedina iz EU koja je bila dostupna, otezavao je nabavku senzor za kisu koji imam kao deo opreme. Progledao sam sad kroz novo staklo, nema riseva, ogrebotina, tragova od drugih kamencica... Nisam znao da je Nord Glass u vlasnistvu kompanije AGC, koja trenutno proizvodi stakla sa prvu ugradnju za WAG grupaciju, Renault, Dacia.....i ko zna za koje jos. Uglavnom, pali, radi, ide, trosi malo goriva.
  12. U rangu sa Kiom Sportage, a cenovno jeftiniji i po meni daleko lepsi i ozbiljniji auto po svemu.
  13. Formentor je meni top, jesu ga nacrtali, svaka im cast. Odusevim se svaki put kad ga vidim na ulici.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...