Jump to content
FAS Euroauto Goran

Ivan BG

Members
  • Content Count

    4099
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Ivan BG last won the day on February 16 2018

Ivan BG had the most liked content!

About Ivan BG

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 01/14/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Srbija, Borca

Previous Fields

  • Garage
    Seat Leon 1.9 tdi 105 hp 2010, Skoda Fabia 1.0 75hp 2022

Recent Profile Visitors

9275 profile views
  1. Leon ide, pali, radi, sluzi....bili njim do Grcke, juce se vratili, 1420km presli njim bez ikakvih problema, prosecna potrosnja na tom uzorku 5.4L. Na tamo klima skoro citavim putem i 3h ukupno cekanja na granicnim prelazima, na ovamo skoro bez klime ali sa 5h cekanja (3h na granicnim prelazima i 2h na deonicu naseg autoputa od Naisa do Raznja, zbog radova). Nazad smo krenuli nesto pre 7h ujutro a u BG stigli nesto pre 17h, 10h put nazad od kojih su onih pomenutih 5h provedeni u cekanju, a za preostalih 5h smo presli oko 680km. Opran, napred je bilo jedno 2kg ubijenih insekata.....
  2. Slazem se sa napisanim. Dobra, lagana, brzo mi prodje ovih 28 minuta.
  3. Zadnji brisac, t.j. njegov nedostatak nije neispravnost i nema opcije po kojoj bi se zaveo da ne radi ili da fali, a fabricki je trebao da bude tu. Bitno je da sve sijalice rade, da se sva vrata i prozori otvaraju, da kocnice zadovolje trazene koeficijente i da auto ispuni test aero zagadjenja, tacnije da ne 'probije" deklarisanu vrednost.
  4. Tako je, to je postupak testiranja parkirne kocnice kod nas u SRB, a verujem da je i u drugim zemljama u EU, isti ili veoma slican postupak.
  5. Minimalna cena tehnickog pregleda za putnicka motorna vozila je 3070 din, a maksimalna 6020 din, pa sad kako se ko raspita i kako se ko snadje. Obicno gde su nize cene tehnickog pregleda, vise su provizije na uplatnicama ili postoje dodatne "takse" koje se ostave stranci da ih plati.....svakako treba se raspitati kako se krecu cene i prema tome se samostalno organizovati.
  6. Ime, mene sa 190 cm i 107-8 kg, drze odlicno, nemam zamerke na duzinu sedalnog dela kao ni na bočnu potporu citavog sedista, oba prednja su podesiva po visini, oba imaju lumbalnu podrsku, naravno sve je to mauelno, vozac prosecne gradje (sebe smatram za takvog) bez ikakvih problema nalazi odgovarajuci polozaj za volanom, ergonomski je "tacan" kao i svaki Wagen. Na Leonu Mk2 postoje losija sedista od mojih, ali i bolja (FR, odnosno Cupra), ova su neka zlatna sredina.
  7. Usisana vlaga iz tepiha, a kad vec mora da se suši na suncu, opran je dubinski (nebo ne, cisto je). Vidi se na slikama kakav mu je sad enterijer. Realno i nije bio prljav, sad je ono čist, čist bas....da je na prodaju kojim slucajem pa da napisem NOV, NOV, NOV....
  8. Kod parkirne kocnice se ne gleda dijagram kao sto je to slucaj kod nozne, vec je neophodno da parkirna kocnica ispuni odredjen koeficijenat kocenja, inace sve zavisi od modela automobila, ali najcesce je dovoljno regularno je povuci, mada postoje modeli gde se zadovoljavajuci koeficijenat dobija tako sto se parkirna kocnica aktivira kad je motor iskljucen. Jer prosto proizvodjac nije predvideo da se parkirna kocnica koristi dok je vozilo u pokretu, a kako se tockovi okrecu, ECU misli da se auto i dalje krece te odbija da zaustavi tockove. Nisam jos nisao na situaciju gde je moralo da se "asistira" pedalom nozne kocnice, a model koji je najtezi za dobijanje parkirne kocnice je ovaj novi Megane Senic.
  9. Danas odradjen mali servis, prosli radjen 12.07.2021, prodje skoro godinu dana. Uz mali servis zamenjen je i lezaj prednjeg desnog tocka, dobio je malo lufta, a nije se cuo uopste, sve ukupno 23.000 din. Uz to majstor je pretresao auto zbog predstojeceg letovanja, ali i zbog haosa od sinoc sa obilnim padavinama. Kakav sam baksuz sinoc sam se u tacno 20h nasao na iskljucenju za Zemun sa AP kod pumpe Zmaj, za svoj vek ja onakve padavine nisam video....uglavnom malo po malo, mic po mic stigao sam na 10m od prvog semafora (raskrsnica za Plave Horizonte, Zemunci i Beogradjani znaju o cemu pricam), haos, guzva, sigurnih 50 cm vode, ja u krajnjoj desnoj traci (ona najniza) vidim da je vrag odneo salu i polako se prebacim do razdelnog ostrva, nekako ga prejasim bez puno dvoumljenja, jer ili cu ostetiti branik i plasnike odozdo i mozda sajtne ili ostajem tu u vodi poplavljen i posle u sustini mogu auto da bacim.....uglavnom prkrstim se i krenem preko ostrva, predjem ga skoro pa ista kolicina vode i u suprotnom smeru, polako dodjem do parkinga Tempa Kvantas izadjem napolje i vidim da sve stoji na svom mestu, imam jedno ostecenje na desnoj sajtni (bilo je tu i ranije, tako je dosao ali sad je malo vece), resetke u braniku pune trave i djubreta i nazuljao sam malo hladnjak goriva, ali nije probijen, sve ostalo je na svom mestu. Primetio sam da mi je vlazan tepih kod nogu suvozaca i malo iza suvozaca, oteracu ga sutra kod ovih sto rade dubinsko pranje da usisaju vodu kako bi se lakse osusio. Na slikama se vidi dokle je bio nivo vode. Inace dijagnostka kaze da nema nikakvih gresaka, poslednja regeneracija je bila pre 240km ili vremenski 444 min (7.4h), radi je na nekih 650-700km, poslednjih 18 komada su bile bez prekida, uspesne. Opran, susi se na suncu. To mu je to za sada.
  10. Ista destinacija, istim putem vozeno, samo kontra smer (HN -BG), 3 putnika, gepek pun max, vrucina, klima, cekanje na granicnim prelazima. 1.9 tdi, 105ks. Prosecna brzina 53km/h, nesto preko 11h je motor radio, prosecna potrosnja 4.7L. nisam pratio citavim putem, ali primetio sam da je bila i 4.5L. Inace dugorocna potrosnja po aplikaciji Fuelio je 6.05L, uneto svako sipanje od prvog dana od kad je auto kod mene.
  11. Prodje tacno godinu dana od kad je kod mene, presao sam sa njim 11.600km za ovih godinu dana. Od ulaganja je bio jedan mali servis, plocice i diskovi nazad, jedan silen na levoj viljusci, izrada rezvernog kljuca i ono sto sam mu iz estetskih razloga ofarbao haubu, krilo i jedna vrata.......za sada pali, radi, ide...
  12. Aaaa, pa taj "sportski element" je zastita koju je Čeh stavio na rukohvat, valjda da ga ne ostete dok manipulisu sa autom pre isporuke kranjem kupcu, skinut je posle te slike, promace..... Sto se tice enterijera, da tvrda plastika, ja bih rekao svuda, sterilno dizajniran ali sve je na svom mestu ko i kod svakog Wagena pa je period privikavanja na auto 0 km. Nema tu nikakvog luksuza, za B segment i kola koja su veoma cesto sluzbena ili kao druga u porodici koji voze supruga ili deca, kao i za muvanje po gradu nije los. Kad pomenu novu Fabiu Mk4, razlika u ceni ova stara ili nov model je bila oko 6000e i cekanje +5 meseci minimalno (ova je porucena 10.2021. kod nas stigla 15.06.2022. a registrovana 08.06. da kazemo perod isporuke je bio 7 meseci).
  13. Na Leonu nista novo, za sada pali, radi, ide. Stigla nam je zamena za sluzbenu Skodu Fabiu iz 2017-te u hec varijanti, u vidu Skode Fabie iz 2022 (model za 2021) u karavan verziji, kod nas je 24/7, 365 dana godisnje, tako da je tretiramo kao da je nasa. Realno kao auto nije nista specijalno, oprema onako, nije lose al moze to i bolje, sve zadato zavrsava.......po meni daleko lepsa i kvalitetnija od Dacije.
  14. Pre dva dana su postavljene kamere za kontrolu brzine na Novosadskom putu, u Zemunu, na potezu izmedju semafora kod okretnice 15, 45 i 78 i hotela Zeder, smer ka NBGD, a nalaze se bas na ulazu u samousluznu perionicu kod samog hotela. Primetio sam isto da su postavili kamere za brzinu kod Auto Cacka na Zrenjaninskom putu, oba smera, ka BG i ka Borci, tu su ranije bile kamere za monitoring saboracaja, a sad su dodali opremu za merenje brzine kretanja. Dozvoljena brzina kretanja na obe deonice je 50km/h.
  15. Ma kakav gas patos pa jos 10 puta, 3 puta na 3000rpm (u rasponu od 3000 do 3500 max, najcesce budu sva tri na 3100-3200) ako auto nema blokadu, ako ima tri puta do 2500 i to je to.....kakvo iživljavanje 10 puta

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...