Jump to content
FAS Goran

Ivan BG

Members
  • Content Count

    4189
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Ivan BG last won the day on February 16 2018

Ivan BG had the most liked content!

About Ivan BG

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 01/14/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Srbija, Borca

Previous Fields

  • Garage
    Audi A3 2.0 tdi 140hp 2012, Skoda Fabia 1.0 75hp 2022

Recent Profile Visitors

9931 profile views
  1. Opran i slikan ko za oglas: Sviđa mi se kako mu je legla ova felna, tvrđi je sad na ovim 18", najviše osećam na volanu, ali skroz prihvatljivo, ne umara vožnja. I zadovoljan sam onim sto sam dobio kupovinom Audija A3, za grad je odličan, na otvorenom se dobro drži, lepo se vozi i nije neki potrošac.
  2. Dobro, to je logicno, ovo je ipak prvenstveno forum Italijanskih vozila, a sam Fiat je "kriv" sto takvih vozila ovde ima sve manje i manje, a to je ovih drugih "narodnih" vise i vise. Ja nisam rob brenda, vozim ono sto mi se svidi u trenutku kada zelim da promenim tekuci auto, sad imam Audija, pre toga sam Seata, pre AR 159, pre Ford C-Max....i sigurno sam imao barem 7-8 Italijana (2 Stila, 3 Punta, stari Bravo, Lancia Lybra, Marea....), trenutno ne vidim sebe iza volana nekog od vozila koje je primarno za ovaj forum i to nije problem do mene, vec do ponude koju FCA grupa trenutno (poslednjih 15 godina) nudi. Mozda ce se nesto promeniti u buducnosti, videcemo.
  3. Kolega gresite, pomenuti Passat je 4motion (4x4).
  4. Hvala, hvala, za sada sluzi kako treba, lepo se vozi, nije nikakav potrosac, izgleda pristojno.
  5. Da izvine kolega, Opelov 1.4T od 140ks, vazi za jedan od pouzdanijih turbo benzinaca novije generacije, isao je u Astru J, verujem i u ostale modele iz tih godina. Nema rada velikog servisa bez alata za blokadu svih remenica unutar razvoda motora, radio sam pre dve nedelje na svom 2.0 tdi, veliki servis, skidali sve, blokirali sve remenice, mora tako. Koliko je cena zamene lanca na tom TSI?
  6. Uzeo sam letnji set tockova, cena je bila solidno ispod realne, gume su Falken 225/40 R18, iz 2022, odlicnog stanja. Set je proveren na balanserki, ispravan skroz, felne su sa A3 8v (moj je 8p), model posle mog auta, sigurnosne srafove sam dobio gratis. Sara na zadnjim: Sara na prednjim:
  7. Jedan update, prošlo je neko vreme, pa mogu da kažem kako se do sada pokazao, 1300km za malo jače od mesec dana, nema potrošnje ulja niti ostalih tečnosti, pali, radi, ide i oduševljava me kako se vozi. Uradio sam mu veliki servis (set zupčenja Dayco, set PK Ina, pumpa vode Hepu, remenica alternatora Valeo, antifriz Febi), zamenio ulje u menjaču (do sada to nikada nisam radio, nisam primetio da ima ikavih promena, u brzine ulazi podjednako dobro kao pre zamene) i uz to za zamenu je bila manžetna do menjača sa vozačeve strane (kad se vec skida, zamenio sam obe na toj strani), sve ukupno = 37.000,00 din. Gledao sam godišta delova koji su skinuti sa auta, koliko videh sve je bilo iz 2018-te, kaiševi su bili u ekstra stanju, ali na pumpi vode se poznavao mali crveni trag antifriza. Gates je bio set zupčenja koji je skinut sa auta, Ina remenica alternatora. Zanimljivo sa da je španer PK kaiša imao VW oznaku, ili je OEM stavljen ili nije nikada menjan. Ulja u menjacu nije falilo, nije smrdelo, ali je bilo crno. Ostaje da mu uzmem letnji set točkova i ispolirao bih mu šoferku pošto ima tragova od metlica brisača, 35e košta poliranje, a možda je zamenim novom, još ću da vidim sam sa sobom šta je pametnije. Trenutno nema ulaganja, trapovi bez ikakvog lufta, kočnice napred kao nove, pozadi odlične.....samo da se sipa nafta i da se vozi. Eto neke slike: To je to za sada.
  8. A jos moj A3 izgleda sasvim obicno, nista spusten, 16" za zimski set, jedan izduv nazad i samo TDI pise, nema cak ni ono 2.0, neko bi rekao da je 1.6 tdi. Lepo osvezenje enterijera.
  9. Ovo mi deluje kao 100% tacno, vozio sam Leona vise od dve godine, desavalo se da su me gurali ablendovanjem, ili se nabijali u branik, uletali ili davili ispred mene, bez zelje da se pomere ili ubrzaju svoju voznju i ako je jasno da ja ne kilavim kao oni.....toga sa A3 ima mnogo manje, ne moram da ablendujem ako neko "davi", cim me vide u retrovizoru, posebno po mraku (zbog malo "opasnijih" svetala), sami se pomeraju, ja ako se nesto zablenem, manje sviraju. Verovatno da se tolerancija drugih ucesnika u saobracaju menja u odnosu na vrednost i velicinu kola koja voze ovi sto im "smetaju". Ali ima i druga strana, sad ima vise ovih sto bi zeleli da se nazovi trkaju, da budu brzi od semafora do semafora.......pa krenu, a mene zabole da se jurim, vozim svoju voznju i pravim se da ih nema, slicno je bilo dok sam vozio AR 159, sa njom su stalno hteli da se trkaju.
  10. Nisi prevideo, ali ostaje cinjenica da si se prvi upustio u kupovinu kola iz NR Kina, a nama preostaje da ucimo iz tvog iskustva.....pa ili da uzimamo ili da sacekamo jos malo. Ja licno ne poznajem nikoga (sem tebe) ko je uzeo nesto iz Kineske auto industrije i garantovano nisam jedini, tako da ce tvoje iskustvo pomoci onima koji sutra budu razmatrali kupovinu njihovih vozila.
  11. Ček, ček, ček.....nije Seat predstavljen kao los, pa ja sam ga prvi "do juče" vozio, vec je pomenuto kako VW rangira svoje brendove. Daleko od toga da sam misljenja da je tvoj Leon bio losa kupovina (mala kilometraza, proveriva istorija, garaziran), na prvom mestu je bio presudan loš (po mene) tajming prodaje, gde bi na cenu kola trebalo dodati troskove prenosa (sto je svakako pod obavezno), veliki servis koji bih ja uradio ma sta bilo koji majstor da kaze, jer 8 godina su 8 godina, nasla bi se tu i neka guma (kako letnja, tako zimska), pa akumulator (fabricki je, kod tebe je stajao u garazi, kod mene bi na ulici)....i garantovano jos nesto bi se tu naslo......a to onda "remeti" moju matematiku. Dosao sam u sitaciju, dao sam sve sto imam, a to nikada u zivotu nisam radio. Ovako pruzih se koliko sam dugacak, nista nikome duzan, bez uzimanja kredita....odradim veliki servis, sredim par sitnica i ostalo mi jos keša, bice kod mene godinu ili max. dve i oticice za neznatno manju cenu u odnosu na onu za koju je sada uzet.
  12. Propustih ja da cestitam kupovinu, da sluzi kako treba i za bolji da se zameni kad dodje vreme. Srecna kupovina i puno bezbriznih kilometara. Sto rece Ivan, hazarderski potez koji moze da se pokaze odlicnim.
  13. Najozbiljniji Megan do sada, nekako je nemacki napravljen, precizan, kvalitetnog enterijera, Neka sa srecom sluzi.
  14. Kad rece izolacija, A3 ima zadnja podkrila koja su spolja oblozena tkaninom, kao da je neki grublji tepih, prednja su klasika, plasticna (A4 Dioda i ta prednja ima tapacirana tkaninom, o A6 ili A8 necu da trosim reci), toga nema na Golfu, Oktavji, Leonu. Tim redom i VW cenovno redja svoje brendove, Audi, VW, Škoda, Seat. Hvala svima na cestitkama.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...