Jump to content
FAS Euroauto Goran

zunto

Members
  • Content Count

    1774
  • Joined

  • Last visited

About zunto

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis,Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    glup,veliki,dosadan

Recent Profile Visitors

3267 profile views
  1. do sada stvarno odlicna iskustva, bmw e39 525 d m57, vectra 1.9cdti 150 Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  2. zar je moguce da svi automobili sa socivima imaju problem? Ja imao isto na vectri c, sada takodje na w204 imam klasican reflektorski far bez sociva i sa jedne strane mi krivo ali sa druge sam happy zbog jednostavnosti. Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  3. kako napredujes Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  4. Tubje probelem, po bojinke plavi ali sta je g11, g12, 13? Послато са MI 9 помоћу Тапатока Ince ici ce UFI filteri i delphi ulje Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  5. Zna li neko koji amtifriz ide u ovo moje cudo? Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  6. ma i to je mnogo, 6.5 l ulja i filter ulja, ta dva zajedno plafon 9/10 hiljada, gde se dede jos 4? Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  7. Ovlasceni Mercedes servisi imaju akciju, ulje, filter ulja i pregled/dijagnostika 13800 finara, neovlasceni servis specijalizovan za Mercedes ulja, svi filteri i dijagnostika 26000 din. Inace ide 7 l ulja. I naravno posto imam odredjene popuste kod vecih dobavljaca specifikacija delova gore pomenutih sa jos dodatnim uljima za servo, diferencijal, menjac, antifrizom, termostatom , vodenom pumpom i dva rolera bi bila oko 27000 dinara bez ruku sa delovima. Sto se tice ulja i filtera... na e39 i vektri sam koristio UFI fitere i delphi ulje tako da bih nastaviio i ovde jer stvarno nisam imao zamerku. Koliko vidim taj 5w30 zadovoljava tj. ima sva potrebna odobrenja. Svaka sugestija dobro je dosla. Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  8. Iskreno, nismo pravili kupoprodajni ugovor vec ugovor o poklonu, porez platio u mom mestu. Vanredno stanje trenutno oma prednost ker ukoliko ke auto drugog registracionog podrucja, sve zavrsavate u svojoj pol. stanici. Nema slanja i odjave od strane bivseg vlasnika i cekanja da on sve odradi. Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  9. 24000 porez i 4000 tablice i saobracajna, sa provizijama banke 30000 ravno sve. Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  10. Prebaceno na moje ime. Ako ke ista dobro u ovom vanredno stanju to je sto nema njakanja sa tablicama i porezom ako je auto iz drugog grada. Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  11. 2.0 u cx3 ide kao blesav dok je u cx30 slob9dno m9gu reci pristojan ali ne i dinamican kao u cx3. Oba pokrece 120 ks. Kolega ima oba modela. Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  12. Parking Nis-parking Ns, jos uvek nisam uporedjivao pistolj
  13. skoro 2000 km u proteklih 10-tak dana. U sustini zadovoljan, natprosecna ekonomicnost, sedista hako dobra mada na prvi pogled ne odaju takav utisak. Motor brunda prilikom dodavanja gasa i kako se ubrzava tako se i linearno oslobadja snaga. Na 150 km/h je na ravno 2500 ob. Sto se buke u kabini tice na n8vou je serije 5 tj. e39. Fabricka muzika vise nego dobra. Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  14. Cekaj, presvlacio si ili si prao pa lepio pistojecu tkaninu? Bravo za projekat. Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  15. Ostao sam duzan oko zastite autokobila, reci cu samo da je u pitanju tzv. digitalna 8gla,koka se vezuje paralelno sa fabrickom instalacijom. Aktivira se preko pin koda, kombinacija tastera u kabini, posebnog kljuca preko bt ili preko aplikacije u telefonu takodje preko bt. Ako ke dozvoljeno da lazem da je rec o author sistemima. Za sada prezadovoljan. Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...