Jump to content

zunto

Members
  • Content count

    1194
  • Joined

  • Last visited

About zunto

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis,Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    bmw e39 sport m optic touring
  1. Pri punom gasu sve dizne su na nuli Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
  2. Opet duze vergla vruc, wynns pre i posle. Ostalo ke da ispitam prelive, da vidim pumpu ispod vozaca i na kraju ostaje bos pumpa ili da se predihtuje i reglira ilibje kaput pa za remont. Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
  3. Bmw f11 2012 135kw

    To ti je tzv jez... On sluzi da se odrzava zadata temp, reostata Na bmw imas dva tipa webasta, puni koji greje i kabinu i ovaj obicni koji omogucava da motor sto pre postigne radnu temp Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
  4. Bmw f11 2012 135kw

    Webasto Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
  5. Bmw f11 2012 135kw

    Ide da uziva u voznji Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
  6. Ne slazem se, drug drzi servis i kaze da big pozivi vlasnike e46 i e60...najsladje pare Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
  7. Vec sam se dogovorio, na sva pitanja dao odgovor, videcemo ead Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
  8. Popularn i kvalitetan su dva razlicita pojma Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Sta ti kazes? Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
  9. Nije prodat. Nemam zivaca za tamene i probne vozace. Zato sam ga skinuo sa oglasa. Lm, vrativsi se sa strucnog usavrsavanja presih malo da se vozam. Auto ide, pali, vuce a meni osmeh od uva do uva. I onda stadoh prosli petak pored dz i ugasih ga. Kada sam se vratio probam onako toplog da ga upalim a on ni makac. Ohladio se, u medjuvremenu proverini senzori i ispostavi se da nije do njih. Problem je bio regulator pritiska. Inpa pre zamene i skidanje grane i regulatora, prvih 6 slika. Zamenjen regulator i evo ponovo testiranja sa inpom, poslednje 4 slike. Vidi se da su dve dizne losije. Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Ovo je kazala dg posle zamene regulatora. 2550 Raildruckueberwachung im Start Error frequency : 18 Logistic counter: 32 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 374.63 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.65 bar Einspritzmenge 21.51 mm^3 Raildruck 144.58 bar Fehler aufgetreten bei 259150.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 249.75 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.65 bar Einspritzmenge 22.02 mm^3 Raildruck 138.55 bar Fehler aufgetreten bei 259150.00 km Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока Ovo su rezultati pre zamene regulatora 2550 Raildruckueberwachung im Start Error frequency : 7 Logistic counter: 31 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 249.75 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.68 bar Einspritzmenge 20.99 mm^3 Raildruck 84.34 bar Fehler aufgetreten bei 259130.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 249.75 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.68 bar Einspritzmenge 20.99 mm^3 Raildruck 84.34 bar Fehler aufgetreten bei 259130.00 km Jasno je da je problem u regulatoru ali i da imam curenje na diznama. Sada ide onaj deo kod koga dizne na remont. Dule - S.Karlovci, Goran Stopanja ili Misic Nis. Prvo cu videti ko daje najbolju garanciju. Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
  10. Da li ke to Goran Stpanja Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
  11. Pomenuo si bosistu, koji u Nisu ili okolini da valja Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
  12. Bmw f11 2012 135kw

    Marko iskrene cestitke...bmw tek od serije 5 je bmw. Sto se klapni tice. Svaku kucnes ako mogu tako da kzem. Posto su na osovinici tu im je najslabija tacka. Cisto da znas. Bmw predvidja zamenu usisa na ako 200 do 250 kkm. Druga stvar na koju treba da obratis paznju je stanje racvi i creba za hladjenje. U srecu ga vozio i za bolji promenio.
  13. Fiat 500L - Start&Stop ; poklopac rezervoara

    Osigurac provwri Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
  14. Svaka cast ma svemu...i dalje tvrdim Alfa je nesto najbolje sto sam imao nez obzira sto sada vozim bavarca. Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
  15. B6 je tezak fail dok je b7 po recima mnogih posle b5.5 najkvalitetniji ikada izradjrn passat.
×