Jump to content

zunto

Members
  • Content count

    1451
  • Joined

  • Last visited

About zunto

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis,Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    bmw e39 sport m optic touring
  1. Cena? Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
  2. Lm, ja sam nedavno bio u dilemi da li odraditi v.servis u ovlascenom zbog garancije. Uglavnom razlika je vise nego dupla a pritom nisam uzeo u obzir zamenu termostata i jos par stavki. Mirkos Pozarevac je u pitanju. Njihova garancija je bila 4 godine ili 80000 km sa zamenskim delovima odnosno 120000 km ili 10 godina navodno ali bi cena otisla na 1000 eur tacno. Odlucio sam se da delove nabavi moj majstor, dobio garanciju od njega na 60000 km ili 4 godine, gates je sve stavljeno. Ruke nije hteo da mi naplati delove sam dobio po nabavnim cenama. Samo cu reci da majstori opasno sisaju. Na svaki veliki servis u proselu su dobri od 150 do 200 eur.
  3. Kroma je ipak auto D segmenta, 308 i Megan su mi sta znam. Po meni treba traziti marke na koje malo obracamo paznju...moja definicija glup, veliki i dosadan...c5 mk1 s2, croma, vectra c, saab 9.3 koji je redizajn unutra, 159 mozda i ako naleti bas ali bas dobar 407 ili mazda 6. Avensis onaj 2006/7 opasno drzi cenu i dalje ali bez pogovora sa d4d motprm od 126 ks je mozda tu i najbolji izbor.
  4. Pa nije bas, hoces mladje i manje ili vece i starije a u oba slucaja da bude pristojnog stanja. On za 4000 ima GP a o PC da ne pricam
  5. Ti juris bas Cromu ili si ono sto kazu toliko imam para i hocu najbolje za iste? Izvini ako sam uputio nepristojno pitanje.
  6. Uvek sam imao srece pri kupovini, kupovao dobre primerke. Gore naveden trazi ozbiljno vreme. Vektru sam trazio bez malo pola godine. Parametri su mi bili, jedan vlasnik, kupljena u Srbiji, mozda jesam preplatio jedno 500 do 600 eur vise ali dtvarno vredi tih para. Veliki servis sam ja uradio, ne zato sto me je cekao nego da ja budem miran iako sam imao fore jos jedno 20000 km. Auto ke na oglasu, jurim 9-3 i uglqvnom su lesevi. Kada bolje razmislim auto ovakvog stanja koje trenutno imam tesko da cu za te pare naci. Naoruzaj se strpljenjem i cekaj.
  7. Minimalno grebanje ako je auto kasko osiguran vlasnik trazi komplet farbanje. Ako je u liniji i nema znakova za tezu havariju meni bi bio izbor. Kanal/dizalica pa onda dalja prica
  8. Sve zavisi...gledaj da ti detaljno ispretresaju auto. Proveri usisnu granu pod ovavezno.
  9. Posle Milisava...Opelo

    Sem malo nervoznijeg podvozja vecih zamerki nemam. Bas ono VGD, veliki-glup-dosadan. Motor i menjac odlicno upareni, uz 0.28cw potrosnja izmedju 5.5 i 6 sa klimom. E sada ako pravim paralelu sa Askonom koju sam davno vozio mogu da kazem da se ta neka filozofija izzrade zadrzala i ovde. U osnovi jedan racionalan, smiren, neupadljiv i sto je bitno povoljan za odrzavanje automobil. Idealno se oseca izmedju 130 i 150 km/h. U 6-oj na 150 je na otprilike 2550/2600 ob. Brzinomer ima odstupanje od samo 2km/h. Ako bih je poredio sa b6, ovaj je bolji po toj finalnoj obradi eneterijera ali razlika u dopalti za godisnjake ne opravdava to.
  10. Posle Milisava...Opelo

    Gejc sve, ufi filteri
  11. Posle Milisava...Opelo

    Uradjen veliki, mali servis sa remenicama...
  12. Posle Milisava...Opelo

    A sto su na alfi stavili f32 a na opelu f40?
  13. Posle Milisava...Opelo

    10000 km je iza nas, za nesto malo manje od 3m. Vozilo se. Za sada ne primetih neku izrazeniju manu u smislu pouzdanosti. Nervira me kvalitet materijala na pojedinim mestima ali opet to nije nista strasno. Najbolji deo ovog auta je motor. Malo smo ga cistili.
  14. Da imam lom para 500x bih uzeo ja keca, a đulija, nadam se da ce za jedno 5 godina biti negde oko 15000 eur Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
  15. Pa pc mjet na 120 u 5-oj na oko 2700 ob Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
×