Jump to content
FAS Euroauto Goran

milan-jtd

Members
  • Content Count

    2161
  • Joined

  • Last visited

About milan-jtd

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 08/24/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Opel Meriva 1.7 cdti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Evo ga moj fuelio od maja 2018 pa do danas. Isuzu 1,7 cdti motor. Slobodna procena da je 80% gradska vožnja. Ne mogu da ne budem zadovoljan. Retko kada punim do cepa, pa je zato ovakav grafikon, ali svako sipanje je uredno evidentirano. 1,9 jtd je meni u puntu trošio od 4l kuliranja magistralom do 10l špic bulevar zimi. Normalna vožnja magistralom je bila oko 5 a divljanje oko 6l. Fenomenalan motor! Da mu limarija nije propala ne bih ga još menjao.
  2. Danas kod Toše na bunaru Cropovano pa loša slika, ali RR Cullinan...
  3. Malo je off ali moram da napišem, Ovo je sasvim moguće, neki od vas znaju gde ja radim pa mi odatle informacije. Naime, jedan od uvoznika nam nikada ne daje automobile na testiranje sa bas bas malom kilometrazom, uvek gleda da imaju preko 10k km. Skoro smo dobili auto na test sa manje od toga, motor 180 konja i ide on, ali nikako ne ostavlja utisak da ima toliko snage. I onda je tip rekao da baš zbog toga ne voli da daje automobile bez kilometraze jer nemaju pune performanse. Pre je period razrade motora bio objašnjen vozaču, a to se više ne radi, sada se ecu programira kako auto da radi u početnih par hiljada km i pune performanse se dobijaju tek posle redovnog servisa. Pa eto, možda ipak to ima neke logike
  4. Ali zato Kraljevo - Kragujevac ima i pravaca i širine... A iz Trstenika preko Ugljareva...
  5. Joj Motorhead! Pa kako da se drugačije vozi?! Ja te druže potpuno razumem i podržavam muzički izbor
  6. Moja dijagnoza nije potrošnja nego usisna grana, tako da ga gazim gde god mogu, neće mu ništa biti ako se malo zavrti. Primetno je da kad ga malo ugnjavim po gradu, pa odem na neki put i malo ga produvam, posle toga čini mi se da mekše i mirnije radi na leru i malo je zivahniji u vožnji. Znam da je to dijagnoza, ali gazim ga ko tudjeg (a pošto je moj, ne gazim ga ladnog i ne kidam zamajac). Vidim da se ovde svašta pisalo, ja sam mišljenja da će i sledeći auto da mi bude dizel, kao što je trenutni a i svi prethodni. Vozio sam i gomilu benzinaca, ali kupujem dizele.Prosečna potrošnja za oko 35 hkm je 6,7 tako kaže digitron, ja prezadovoljan.
  7. Na mom bivsem puntu, zamenjen termostat, EGR zatvoren cim sam ga kupio. Krenem ujutro iz Obrenovca za Beograd, zima, sneg, hladno... Ako sam u koloni do Beograda ne postigne radnu temperaturu. Ako ga na Ostruznici razvucem pun gas onda se zagreje i do Cukarice je na radnoj, ako ga ne razvucem onda je na cukarici jos hladan i grejanje je kilavo. Jednom kad se zagreje drzi zakucanu radnu. Na leru je mogao ceo dan da radi i kazaljka da se skoro i ne pomeri. Sada sa Merivom, aktivan EGR i radi za sada dobro. Grejanje pocne da se oseca posle svega par minuta rada, posle dva, tri semafora duva toplo, sporo postize radnu ali moze i na leru (za razliku od Punta sa zatvorenim), samo mu treba malo vise vremena. Sam EGR je drugacije konstrukcije i mnooogooo veca igranka je ciscenje, a blokiranje za sada nisam pokusavao, previse komplikovano. Da je jednostavnije, zatvorio bih ga i na Merivi, odmah i bez razmisljanja
  8. Ta okrugla je samo za nadzor, mislim da nije drukara, Ali svakako alal ti ćufte kad si tu pomislio i uspeo da skrenes levo! Mada opet zavisi u koje doba dana, da su pokušao oko 17h teško da bi uspeo bez posledica
  9. Ma jok, MTL ali neki put namotam neki blesaviji grejač pa pariiiiii
  10. Pozdrav kolega, Sve mi jasno, ja muckam bazu na 70% VGa, pa kad na semaforu povučem dobar cug, gledam da li će neko sa PP aparatom da me zaskoci! Inače, mer glass i ta sredstva mi nisu puno pomagala, bude bolje ali opet ne dovoljno dobro. Ali zato pasta za pranje majstorskih ruku je odlično odradila posao.
  11. I meni je u vratima bas ta krpa, nekoliko sam ih već promenio... Nego ja sam batalio pušenje i prešao na USB cigare, a primetio sam i neke kolege odavde na vape forumima! I od kad parim u kolima stakla se maste mnogo brže i više. Jedan dan mi pukao film i uzeo zam panol pastu za ruke i nežno krpicom i pastom odmastio stakla, očistio ih bolje nego bilo kojim sredstvom za stakla! Samo treba nežno bez pritiska, da se staklo ne izgrebe
  12. E bzvz, ja zivim na dva minuta od njih, i radili su mi trap, silen blokove i krajeve spona, zakazao telefonom i sve je bilo odradjeno brzo i lako. Nisam hteo tada da radim optiku jer su bile gume za kontejner, pa kad sam stavio nove gume odradili reglazu po istom principu, telefon, termin i za 10 min sve bilo gotovo. Ali posteno nije bilo guzve tada, neki Marko je radio i imam samo pozitivna iskustva. Ali eto, ne moze covek opusteno vise nikoga da preporuci
  13. Ja sam radio u planeti guma i nemam zamerke, neka laserska novija sprava je bila
  14. Zimi je bilo i preko 10! Ali gde smem to glasno da kazem!!! To je bio Punto 1.9 jtd, onaj od 59kW, ali zato je na magistrali isao na oko 4l. Jako zahvalan motor, kad ga stedim na magistrali bude oko 4l, a kad ga gazim koliko moze da ide (isto magistrala) bude malo preko 5! Ali zima i spic su ga ubijali. Ovaj sadasnji auto, 1.7 cdti mi na 30 000 km drzi prosek 6,7

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...