Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

milan-jtd

Members
  • Content count

    2143
  • Joined

  • Last visited

About milan-jtd

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 08/24/81

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Opel Meriva 1.7 cdti
  1. Funny photos

    Au, pa mator skoro pa kao @totti Izvinjavam ze sa Off, morao sam
  2. Vezano za ovaj apsurd... Da bi dobacio do prosecne brzine od 130 mora debelo da se predje ogranicenje i to dosta dugo da se pegla.... Jeste malo prebacio, ali je peglao posteno
  3. Primecivao sam razliku, manje dima sa aditiviranim dizelom ali vece vibracije motora, vise dima sa Petrol obicnim dizelom nego sa Nisovim obicnim, i na kraju batalio sam sve placebo efekte svojoj glavi i sipam najjefinije sto mogu da nadjem, trenutno mi je to EuroPetrol sa njihovom karticom... Posto kod njih sipam okruglu cifru pa mi tek onda obracunaju popust i vrate kusur, zena me naterala da taj kusur stavljam sa strane, i mnogo brze se nakupi hiljadarka nego recimo kod NISa sa njihovom karticom... Misljenja sam da su kontole na vecim pumpama ceste i jednostavno ako hoce da rade moraju da zadovolje neki minimum kvaliteta, i svi se drze tog minimuma. Kad sam prvi put sipao Maxxmotion u Punta JTD, bila je primetna razlika u performansama, Meriva mi je imuna na to, dim mi je glavni pokazatelj dok auto ide isto. Nisam primetio nikakvu razliku ni u odnosu na makedonsko gorivo. Znaci gledam da mi bude sto jeftinije
  4. Ovo si ubo pravo u centar! Svaka ko u Njegoša!
  5. Mom autu na AP odgovara brzina oko 110-130 km/h, preko toga ga popnem samo u preticanju i kad me neko iznervira. Elem, pri tim brzinama oko 120 km/h meni neko ko vozi 90 apsolutno NE SMETA! Auto-put je ljudi, vidi se na daleko, siroko, i ispred i iza! Ako vozi u srednjoj traci malo prilagodim svoju voznju i preskocim ga i nemam apsolutno nikakav razlog da ga gledam popreko. Kada ga preskacem stisnem do panja i ne usporavam nikoga. Malo su ovde pomesane teze, ispada da problem prave ovi koji voze sporije od ogranicenja, umesto onih koji su na brzinama za presretace pod izgovorom da ima i brzih od njih Ko pegla 150+ mora biti svestan da postoje ljudi koji voze po pravilima i propisima, i da imaju apsolutno sva prava (da ne kazem obavezu) da tako voze. Ovde pricamo o voznji u srednjoj traci, 90 u levoj je za zatvor i tu nema sta da se prica! Znam, razumem, kamioni i autobusi ga preticu, ali kako se u gradu mora stati na semafor, tako i na Ap mora negde malo da se uspori.
  6. Ma uzas, iznervirao sam se za medalju, na Doljevcu smo izgubili vise vremena nego na svim granicama zajedno (taj dan, u povratku), plus sto sam bio ljut na samog sebe jer nisam indijanac da idem u zaustavnu i preskacem kolonu, a trebao sam jer su pred naplatnom bili ljudi koji su te iz zaustavne preusmeravali u moju traku... Nekada treba biti indijanac, majke mi
  7. Ma imao sam i ja kratke izlete do 140, cak i 150+ kod nas posle cekanja na Doljevcu od preko sat vremena. Ali u Grckoj je sve bilo 100-120, to mu nekako najvise prija jer nema 6. brzinu
  8. Meni je Meriva za godisnji do Grcke i nazad trosila 5.4 u proseku, na 2200 km (daleko je Parga). Nije bilo divljanja po Egnatio Odos-u ali je sve sa klimom. Gorivo sam sipao samo da dobacim do Makedonije i tamo sipao do cepa, i u povratku ponovo dopunio u Makedoniji do cepa. S obzirom na oblik i tezinu Merive, ja sam jako zadovoljan
  9. Meni nije, a dva puta dnevno prolazim tuda (citaj: prolecem kao i svi ostali)
  10. Naši snimci iz saobraćaja

    Ima nas raznih... samo za sve se odgovara kao za coveka... Mene je jutros jedan sa Stilom (mozda je ovde na forumu) malo nervirao, i to ne razumem nikako. Na semaforu, u pola kolone, krece sa tolikom pauzom da napravi rupu za sleper, nema veze da li su mogla jos 3 ili 4 auta da uhvate zeleno, ali ajde... Izadjemo na most na adi, ja posle nekog vremena se izbacim u levu traku i obidjem ga, najnormalnije, to ga izgleda naljutilo pa je odmah krenuo za mnom i posto sam ja imao auto ispred i pratio njegov tempo, lik je odlucio da me obidje sa desne strane i isece me, da se ubaci u levu traku. Naravno da sam morao da kocim i to me uzasno nervira kada neko namerno remeti moj tempo voznje bez ikakve poente! Dobio je samo duga svetla od mene, nisam ko stoka legao na sirenu mada sam u glavi vec imao sliku moje dizalice na njegovoj dasci... I lik se samo iskljuci na prvom sledecem iskljucenju, znaci bez ikakve potrebe me sekao u levoj traci da bi odmah posle hvatao desno iskljucenje... Sta reci... ima nas raznih i svi smo najpametniji...
  11. Plazma ili LCD tv

    Meni je jednom prilikom zviznula graficka u sred rendera, u pola noci, samo izbacila kockice... Rerna na 180 stepeni, na 5-6 minuta je pomogla, zamenio termalnu pastu i grafika jos uvek radi, renderuje i dan danas kao da nista nije bilo... a dokle ce, ne zna se
  12. Meni je sasvim dovoljna Fuelio aplikacija, imam sve sto treba da imam i nije mi dobro kad vidim cifre
  13. Ja sam imao istu takvu crnu, samo je pisalo Iron Maiden
  14. Samo jednom?! Pa ti si srećan čovek
  15. Cisto da se zna, ako na zamenskoj plocici nema releja, nece biti ni automatskog spustanja i podizanja stakla. Mora da se drzi prekidac a to zna jako da smara na naplatnim rampama. Ja sam davno menjao plocicu, ali nije problem bio u njoj, kupio crnu bez releja, pa na kraju vratio moju originalnu plavu sa relejom. Kod mene je problem na kraju bio u puznom mehanizmu, plasticni zupcanik je bio u malo losijem stanju i blokirao prenos. Cimanje stakla rukama je povremeno pomagalo i na kraju sam rasturio mehanizam, pokidao jedan plasticni zub koji je smetao (tacnije sam je otpao) i od tad je imao mali cim u tom delu ali je radio. Tako je na kraju auto i prodat
×