Jump to content
FAS Euroauto Goran

djole81ar

Members
  • Content Count

    281
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

djole81ar last won the day on July 8 2019

djole81ar had the most liked content!

About djole81ar

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

Recent Profile Visitors

2677 profile views
  1. Malo se i ja šalim i sprdam, al dobrim delom sam i ozbiljan, neko ko nije imao konktakt sa brdskim selima nema predstavu koliko loš put može da bude, blato, kolotrazi od traktora, propusti za vodu da se preseče put da ne ide voda po putu i sl., dal je divlji nije divlji meni bitno da izađem do kuće. Svakako klirens znači, ostao mi je žal što u nekom periodu ne pazarih Sedici al posle se prioriteti promeniše treba više mesta i dođe Tipo. Sa stilom dizel je bilo teže više sam kačio, malo niži, težak napred, malo već počučio od vremena, lošiji amortizerzi, tako da sve niže od njega bi bilo neupotrebljivo, sa Tipom sad ide dobo ne kači nigde ni sa nižim gumama.
  2. @bane1321 Selo mi je Bosuta, opština Aranđelovac, al od Aranđelovca preko Bukulje pa prema Rudničkom kraju.
  3. Izgleda je tako, samo sam prošao jeftinije... i nemam ove inteligentne senzore ako mi iskoči srndać šalu na stranu, koliko je do vozila toliko ima i do vozača, verujem da bi mnogi sa SUVovima i sl. odrali patos na putu do moje kuće u selu, il geknuli u neki propust... al jbg ja sam učio vožnju na jugu uz ćaletovo konstatno ''OBJAŠI GA'' snimiću sledeći put offroad i kakav je to ''put''.
  4. Baš tako, auto sa kojim nemaš kompleks dal ćeš negde očešati, najašati, šta ćeš u gepek natovariti... Evo još jedna da uživate, pozdrav iz Šumadije
  5. Jedna u livadi, inači ništa specijalno se ne dešava, slabo se i dalje putuje, evo još malo i drugi servis neće stići do 20.000, šteta al' ko je mogao znati da će ovo biti ...
  6. djole81ar

    Booking

    Na mejl ne može, imaju kontakt centar, malo teže naći u opcijama ali ima. U inbox pa malo potraži
  7. Malo promešali opcije, ali ponuda je po mojem mišljenju u skladu sa prethodnom, čist redizajn i nije doneo neko povećanje cena, s obzriom da znači sada za 12.000 eur može da se uzme redizajnirani 1.4 (maska, znak. led...) sa alu felnama i svim onim što je imao i street i forte posle + 7'' multimedijom sa andriod što znači da nema onu ''budžu'', tako da je od tog forte skuplji par stotina a opet ima nešto plus. Ovaj srednji nivo opreme ima i dalje staru verziju cajgera, full digital je u narednoj. Verovanto će posle nekog vremena i HB 1.0 doći po nekoj akcijskoj ceni od oko 14.500eur u srednjem paketu, jer evo na primer SW nema u ponudi sa 1.4 motorom i cena mu je akcijska 15.100 eur srednji paket. Alu felne 16'' su im ekstra dizajna.
  8. Pa valjda, između ostalog, zato i košta pominjanih 11.000eur.
  9. Pa nije baš 50%, poznajem neke koji su kupili Tipa 1.4 u Lounge opremi, on je vredeo 13.500eur (što je opet bilo van mojih rezona al.. ) tako da je razlika na lounge 3.000 sa štedljivijim motorom, privlačnijeg izgleda, par sigurnosnih sistema... dal to vredi 3.000 ili 2.000 ko će ga znati
  10. I po meni je ovo malo sporno poređenje, prvo kako auto sa tri godine starosti vredi 2,5 puta manje, ok možda si ga ti nabavio po toj ceni, ali to je nerealno, ili nije u toj opremi sa kojom se novi poredi, ili nije prešao malo, ili je bio havarisan, ili ste kupili po ceni nižoj od tržišne, što znači da je neko tu na gubitku, i svakako ako ste imali tu šansu da će biti isplativiji polovan, ali to su nisu tržišne cifre. Sa druge strane taj polovan za 100.000 nema ni jedan ''vanredni'' kvar tj. ima održavanje kao da je nov mali veliki servis pločice.... Sve ovo deluje malo kao bajka, kupiti auto 3 god sa malom km koji je po ceni nekog koji je strar 5-6 godina.
  11. Nešto me ova lapavica ovih dana seti na mojeg Yuga, to je bila zabava sa 55ks https://youtube.com/shorts/QandaTjx7dw?feature=share Snimak je očajan jer jedino na fejsu imam ovaj snimak, pa sam sad snimio sa drugog telefona, ne može sa fejsa da se skine... ne znam ni sam koje je ovo godine bilo, blizu 20god sigurno, tako da ni originalna rezolucija nije sjajna.
  12. Prvo ovo nije test, ovo je normalna vožnja, i opis u normalnim uslovima vožnje na putu kojim svi mi vozimo, nekom je to možda opipljive nego da li mu treba 7,8,10 ili već koliko sekundi za pomenuto ubrzanje od 60-100, a i to je opet pitanje koliko je merodavno poređenje bez šaltanja atom i turbo motora, po meni nije, a sa šaltanjem. Ništa je ne isterujem, nisam odgovarao ni na čiji komentar, nego pisao svoje utiske u temi koja se bavi tom temom. Opet kažem nije test nego normalna vožnja. Nisam išao odavno nigde, sad sam u dva dana išao dva puta za Bg pa mi bilo zanimljivo da ispraitm brojeve. Takođe smatram da je efektinije u 6, na kokretno ovom primeru, jer u 5 na 120kmh je previše kad već može u 6oj, a i nisam išao u 5oj pa da ostanem u toj brzini, išao sam u 6oj. Za ovaj motor u ovoj karoseriji mislim da su to solidne peromanse, malo da je ispod toga ni ja ne bih bio zadovoljan, zato i ne bih išao na plin varijantu jer dodanto smanjenje snage bi značilo da bi ove situacije i bile još slabije a to je već .... Ne znam gde pročita pun gas, ja pričam ovde za bubanj potok ka Bg da je max 5. brzina 100kmh na oko 3.000 obrtaja, ako je to pun gas... Što se tiče potrošnje, išao sam dva dana za bg, jedan dan išao i na avalu, oko 320km, po bordu 6,2l potrošnja, od oka tu je neggde i realna, sipao prvi dan za 3.000 100ke benzina, potrošio sve .
  13. Pa eto, neko nema 20.000 eur već 10.000 a želi nov auto, pa se pita kakve su realne perfomanse. već više puta sam naglašavao da su slabe tačke veći usponi na auto putu, pa zato to i dajem kao primer, a sad se update-ujem jer se auto razradio, malo sam se i ja privikao, pa su i rezultati nešto drugačiji nego ranije, bubanj botok svakako mora 5 da pređe sa 100kmh max, ali usponi kao što je begaljica mogu u 6 ako se ima valjaniji zalet. Ne vidim da to oprećuje kvačilo jer 120 kmh nije mali nivo obrtaja i nisam debil da primetim kad je auto potreba niža brzina. Opet pominjem zalet jer ako neko uđe na ovakav uspon u 6 na 2.500 obrtaja, vrlo brzo će biti u 5oj i izaći na vrh sa 90-100 kmh. TO su realno opisane perfomanse ovog auto sa 1.4 motoroom u njegovim slabim tačkama puta, na deonici koja je ošte poznata.
  14. Update performansi, malo veće ubrzanje, podnožje 140kmh to je blizu 4.000 obrtaja, na vrhu najniža brzina 122kmh. Benzin 100 oktana.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...