Jump to content
FAS Euroauto Goran

djole81ar

Members
  • Content Count

    403
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

djole81ar last won the day on July 8 2019

djole81ar had the most liked content!

About djole81ar

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo HB 1.4 95ks

Recent Profile Visitors

3020 profile views
  1. Tad je par hilj maraka bila neka vrednost.... a sad em pare devalvirale, em prohtevi porasli i sto drugih gluposti se plaća koje se tad nisu plaćale... telefoni, interneti, paketi, letovanja.... nije skupo letovanje od 2-3.000 eur da se sprca za 10 dana a 10.000 za nešto što ima upotrebnu vrednost mnogo.... Ja sam se pri kupovini vodio ovim ''motor i 4 točka'' u ovom ludilu upitnog kvaliteta svega i svačega jedino mi je to bilo opravdano, bez da modelu povećam vrednost 50% a da je opet taj isti model... doduše bio je paket sa felnema i sl. što mi je opet značilo da imam bar neku estetiku, al opet 11.500 eur koliko je bio Tipo nije po meni puno bilo, nem dig klimu nema senzore, al i ne zapinje mi... 16.000 je ipak veća para gde čovek očekuje već nešto više... A ova cidra je se izgleda u međuvremenu popela na 15.000... Lepo je ovako nešto pročiati, da auto asocira na vreme provedeno sa porodicom, i na lepim putovanjima... Što se tiče izgleda 500l pomenuo bih da meni nešto cross lije legao, nekako je prebudžuna maska, još kad je ovako neka elegantna boja ne ide mi nikako... Redizajn običnog 500l je super, lepa ona donja maska sa oštrim ivicama, baš elegatno, uz dobru boju baš lep, al cross nekakoane, bolji je bio stari treking. Isto kao što mi nekako nije legao cross na Tipa SW nekako je SW elegantan dugačak, lepo mu stoji hrom, a cross ispade ko neka budžvina, dok je na HB cross baš legao iako su HB i SW dosta slični...
  2. Tipo i Panda Garmin edition. Lepa boja porsche reteo zelena Kako li ovab Tipo, koji je cross izgleda, sa starim led svetlima šou
  3. Ok, izvinjavam se što ne pitah za vrednost vozila, ja gledam prema mojem ako je 16.000 onda svakako da je 30-40% više od osnovnijeg modela. A i svakako treba tražiti ponude, a i cenkati se, može da se spusti I prošle godine su kolege za osnovnije verzije tipa 1.4 dobijale kasko za red veličina 30.000
  4. Pa jedino ako se nešto drastično nije promenilo na tom tržištu zbog sveopštih poskupljenja... ima tema na formu kasko, osiguranja... pa prelistaj i tamo da li je neko skorije osiguravao. Svakako traži ponude od više kuća pa uporedi, meni je ddor ns bio najpovoljniji.
  5. Moj Tipo dok je bio nov je imao neki zvuk kad odvaja iz prve brzine, pisao sam to na nekoj temi, i to neki zvuk kao da nešto zaklapara, ne jedan zvuk nego tak tak tak, i to je naročito bilo na usponima, kad počneš na primer da puštaš kvačilo ili malo kreneš, pa ga opet pritisneš, znači to čak nije bilo vezano ni za prebacivanje u drugu, nego za odvajanje u prvoj, ali se taj zvuk posle nekog vremena izgubio, ne znam ni ja kad možda na 10.000, sad sam na 30.000km. Ulaženje u brzine je fino, pisali su neki da im je bilo potrebno štelovanje sajli kad su bili novi... Kod mene se desi po nekad da neće u rikvrec, pa mora da ga prekvačim, ili se nekad čuje neko klak iz druge u treću kad vozim mirno magistralom čujem ga... tako da dal su ti menjači ne baš precizni, ne baš podešeni, ne baš kvalitetni ko će ga znati... da li bi se sve to moglo fino podesiti kad bi se čovek mlatio, ili na to ne treba obraćati pažnju ko će ga znati, to je od osobe do osobe, ili kako koga trefi ja se sećam kad sam kupio polovnog stila čulo se neko klackanje napred desno, i to je valjda bio neki luft u letvi volana, koji ''još malo pa će morati da se radi.''. i tako da pređoh 150.000 sa stilom i prodadoh ga sa istim zvukom, uz samo redovno održavanje trapa, gumica i sl.
  6. Stigosmo pre par dana. Super prošli. Trebinje iznad očekivanja, 4 noćenja u mestu, skroz ispunjeni dani, bez spuštanja do mora, mogao sam ostati još 2 dana 'ladno. I vratio bih se opet to je važno.... Smešteni smo bili u sobama restorana RAS Nemanjići, i zadovoljni smo, lokacija u centru starog grada gde god kreneš tu si blizu, doručak u restoranu,u ovom delu godine povoljno baš, ne znam kako je u sezoni, koliko je skuplje, da li je prevelika gužva u centru buka oko soba.... Gore pomenuti Studenac nismo posetili tj. vratili su nas, da ne kažem otkačili pošto nismo imali rezervaciju... Sve ostalo vrh, našetali se svaki dan po 15ak km, peške išli i do herc gračanice, svako jutro uz reku, niz reku, po čaršiji.... ravno, plodno, čista voda svuda, raspoloženi ljudi, sunce, hlad u parku, ćevapi, pastrmka, sladoled....... od suvenira doneo sam džak krompira, kilo pasulja, kilo suvih smokvi i masline Put u povratku nešto naporniji, iako je to bio petak pred vikend, već je u suprotnom smeru bila kolona ka zlatiboru što je usporavalo vožnju i u smeru od zlatibora, tako da je od zlatibora do rudnika bilo malte ne u koloni... Potrošnja po bordu na kraju putu vratila se na 5.2 5.3 iako je tamo u mestu od švrćkanja bila na 5.4 mada, ne izmerih po čepu, čini mi se više od ovoga... ne poslušah Ivana ne sipah u Požegi na Molu promače posle tamo vamo dolih nešto na mokroj gori neka mala pumpica... u povratku moradoh da sipam malo nekih 30 marki i u RS (do 3 marke je tamo benz 95) nisam smeo rastezati nisam bio siguran da ću stići do SRB, pa u Čačak na Shell, uhvatih po staroj ceni, daj za 5.000 Višegrad baš nekakao stagnira Andrić grad takođe, onaj kraj kod crkve nije ni završen, kapci na prozorima propali....
  7. Odustali smo od HR... I sad trebaju testovi, vakcina... Ja sam mislio da je to ukinuto... Nastavljamo trebinjsko uživanje
  8. Da dodam, i ljudima Kako je za parkiranje kod Dubrovnika? Gde ostaviti auto?
  9. Čekirao sam se Da ne kačim slike Ivan je već to uradio Put je prošao super, očekivao sam veće uspone ali ništa spec, mnogo je gore preko Žabljaka za Cg, ovo je meni bila baš prijatna vožnja, ne volim ja ap i ravnicu. Nisam se ni umorio, oko 6-6,5 sati efektivne vožnje. Vožnja sa Tipom ekstra, bez nekih infernionih situacija, ide tipo i na manjim obratajima, baš nešto nisam potrebe da ga natežem, retko, dobar deo deonice odvožen u 6oj na 2.000 tako je potrošnja bila baš mala, po bordu 5,2 do trebinja, brzina 57kmh s tim što je granica spustila dosta, do granice sam imao potrošnju 5.0 i brzina 65kmh baš sam lako stigao, od Aranđelovca išao preko sela Lipovca ka Rudniku nisam preko Topole, kod čačka išao malo na Ap tako sam za malo više od 2,5h bio na mokroj gori i granici.... Kad god odem ovako na neki put, naročito magistrala, odustanem od ugradnje plina baš je u ovim uslovima dobra potrošnja. A vožnja nije ni malo ekonomična u smislu da obraćam pažnju na to nego vozim kolko može put, ograničenja... Hvala na savetima, poslužili su neki. Inače, oduševljen trebinjem, rekom, parkom, drvećem, pijacom, proleće budi se život na reci...... Još samo kafanu da nađem
  10. @Andrija93 da klima ima neko bzv zujanje kad radi, kompresor se čuje, u nekim situacijama baš nekad manje.. Tako je na svim, da li zbog pozicije pa se čuje kroz ventilaciju, kvaliteta ili čega već ko će ga znati... Kad sam probao jednog u nišu novog tu se baš mnogo čuo ne čuješ motor, prodavac kaže tako došao treba da ga srede... Valjda neće naši posle nekog vremena tako prozujati.
  11. :))) trebao sam i ja da stavim par navodnika, znam da me očekuju brdo, mora da pripremim litar maziva za atmosverca nego ja to kažem '' nizbrdo'' po karti, južno, ka primorju.... Tako da će će i ovo''natenane' ' biti u smislu pauza, stajanja na vidikovcima, a vožnja kako put nalaže, i kolko agregat može, nema druge... Bio sam na ovoj stanici šargana, lepo je nema šta, ima šmeka, mada verujem da će duža pauza ipak biti u lijepom starom gradu višegradu... volim da ga posetim, nisam davno bio 7 8 god sigurno... Uh već me uhvati sevdah....

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...