Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

djole81ar

Members
  • Content count

    173
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

djole81ar last won the day on July 8

djole81ar had the most liked content!

About djole81ar

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Aranđelovac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo HB 1,4 95hp; ex Fiat Stilo 1.9 JTD 100hp
  1. Brdski teren I krivine nema veze sa usponom na Mali pozarevac. Uz brdo cak I sporije ces da se kreces ali ce osecaj biti drugaciji tj bolji. Volim ja I uz Bukulju da vozim Ali ovaj uspon mi je uvek bio smor. Dal je ta visinska mala od stotinak metara ne mogu da procenim, I tabla za uspon stoji na bas nekim ekstremima koji su verovatno vezano za teretna, I na kraju rekao Sam uspon nije Mali, plus se iz mesta krece, po meni deonica gde se osetim razlika jacih I slabijih auta. A kad bi merili broj onih koji kazu da Tipo ide kao turbo ili onih koji kazu da je neupotrebljiv ne znam koji broj bi bio veci.
  2. Naravno, video sam i ja šta će biti... Samo pokušavam da opišem rečima i brojkama kako ide, a ovo smatram konkrentim primerom, ko želi da na ovoj uzbrdici ubrzava i izađe preko 100 na vrh ne treba da kupuje ovaj motor pa da se posle žali da ne ide.
  3. Nisam ovo hteo da napišem pošto sam bio siguran da ćeš napisati nešto u tom stilu, da nije veliki uspon nego slab motor.... Da li je malo 90kmh na vrhu malog požarevca? Neka i drugi kažu svoje mišljenje. Realno da auto ubrzava na ovakvom usponu je nešto iznad proseka, ne kažem da ja ne bih voleo to, prvi sam uvek voleo da ga stisnem uzbrdo pre nego po ravnom, ali da je to standard, prosek e jbg.a Da sam morao da ga vratim u nižu negde pri vrhu to bi stvarno bilo ispod proseka, ovako sredina...
  4. Nadvožnjak u redu, u prvom postu si napisao podvožnjak a i ova poslednja desna krivina ne znam koliko se može smatrati krivinom, još kažeš da nije uspon pa mislio sam da na pričamo o istom. Ali i dalje mislim da jeste značajan uspon
  5. Nisam siguran da mislimo na isto, ja pricam o iskljucenju sa auto puta za Mladenovac, tzv Mali pozarevac, u pravcu ka Mladenovcu, bas gde kolega bane pominje stajaliste za autobus. Mozda ti mislis na kontra pravac of ere na gore, tu ide malo desno pa levo pa desno mada opet me znam gde je podvoznjak.
  6. Dobar, bas dobar, jesu krivine I samo cekas medveda iza krivine al dobar put radjen je izgleda, prvi put dam isao tuda.
  7. Još jedno zapažanje koje odslikava granice ovog motora na ovu karoseriju, ako neko planirao ovaj auto pa čita utiske. Jedan dan sam se iz Bg vraćao sam Škodom Rapid dizel (nisam ja vozio), drugi dan išao ja sa Tipom. Malo sam se već i odvikao od dizela tj. privikao na ovog, i nema šta vidi se od oka lakoća turbo dizela da postigne i održava brzinu na manjem broj obrtaja i sl.. Al konkretna situacija za primer, naplatna rampa mali požarevac pa uzbrdo ka Vlaškom polju i Mladenovcu, ko zna nije mali uspon, nema toliko prostora da se zaleti, tako da je merodavno, kolega škodu inače vidim da šalta baš rano, po meni muči ga, al dobro..., i isprebaciva do pete na počektu uspona 90kmh 1.500obrtaja, po meni rano, tek ide uspon, malo se muči verovanto ubija zamajac i sl. al nebitno to sad, ja ga pitam dal će moći da izvuče petom kad je tako rano prebacio, i malo po malo proguta zalete diže obrtaje na 2.000 i izađe na 120kmh na vrh brda... Sutradan ja sa Tipom, ne skroz max zaletanje npr na 3.000 šaltanje, takođe početak uspona 90kmh na 3.000 obrtaja peta brzina (samo ja imam 6 on 5) i to je to dalje nema, dobra strana po meni je što je do vrha održao obrtaje na 3.000 i brzinu na 90kmh znači nije gubio snagu što je ver moguće na nekim još slabijim automobilima, ali nije mi mogao više da ubrzava. Možda je u 4. mogao i više npr na 100kmh i više obrtaja ali nije ni to racionalna vožnja osim kratko kad treba. Priča se odnosi samo na motor, unutra je Rapid po meni jadan za Tipa, a i spolja.
  8. Jedno zapažanje od prethodnih par dana u vezi potrošnje goriva kod Tipa. Pošto malo razvlačim gorivo do 15. malo sam spustio nogu na gasu i oseti se... Do sada mi je prosek po bordu u gradu bio oko 8l a to je meni mešani grad idem na posao oko 7km u jendom pravcu van grada, tako da je tu manji prosek aj neka bude 6-7 i sam grad kreni stani aj neka bude 9 i više. Poslednjih dana uz lakšu nogu na gasu prosek je po bordu 7.2, tako da je svakako, ko verovanto i drugi benzinci, osetljiv na niže brzine, jači gas i potrošnju. Al dobro kao što rekoh sve dok je to 1l pa nek je i 1,5 apsolutne razlike na dizela dobro je, a realno ne štedim gorivo osim sad ovo. Ko vozi više % grada razlika se sigurno povećava, ja imam malu godišnju km, verovanto je to oko 12.000km, pa je udeo van gradske vikendi odlasci negde i sl. solidan. Sada sam na 4.500 km, dobar deo je tu odlazak na more, prosek po bordu je na 6.9. Neku manju potrošnju o odnosu na početak korišćenja vozila nisam primetio, sećam se na početku sam išao za Valjevo i Osečinu bilo je oko 5,5 po bordu, sad skoro za Rajac, ibarska, lazarevac, takođe slična cifra...
  9. Naravno, zaokružiću priču prvim mrazevima, sad malo da uživamo u miholjskom letu, gume su namontirane na felne, sad mogu i sam da namestim kad bude trebalo
  10. Mislio sam vizuelno na širinu auta, baš primećujem kad mi u susret ide Tipo sedan beli sa ratkapanama znači 15" a ono usko deluje kao jarac ko drugi auto... A ovako vozio sam i Stila 10god sa ratkapnama pa sam se navikao na taj izgled. Jedino što sam te ratkapne farbao u mat crnu, videćemo šta će sad biti
  11. Polako se opremamo za zimu...Nov auto svakako vuče neke troškove za sobom, pa to je i kompletiranje zimskog kompleta guma. Ja sam se odlučio 15" set sa čeličnim felnama pa ćemo videti kada se namontira kako izgleda. Nisam hteo ponovo da premeštam gume, hteo sam dupli komplet, plus su mi alu felne lepe da ih akam zimi i montažom guma, tako da sam uzeo polovne čelične u dobrom stanju za 80 eur komplet. Odlučio se za 15" jer nemam mašinu da bih vozio neku zahtevniju vožnju pa da mi je bitno toliko držanje, naročito zimi, udobnija guma mi odgovara po snežnom putu, neznatno viši auto, malo uža i prohodnija guma, manja mogućnost oštećenja felne kad se otvore rupe od soli što je kod mene često, jeftinija zimska guma pa bolje da uzmem dobru 15 nego lošiju 16 za iste pare a bitna mi je dobra guma zbog uspona sa parkinga... Uzeo sam felne 15" 5x98 širina 6,5J ET 31 koje se znači razlikuju malo od standarndih čeličnih uz njega koje su 16 J širine i 38 ET, ove sam uzeo da bi bile male vizuelno izbačenije gume jer mi nije baš lepo sa standardnim felnama i plus 195 guma budu uvučeniji točkovi nego sa alu 16 felnema. Vidiećemo kako će izgledati kada se stavi na auto. Ovo su felne of Fiat teretnog programa verovatno od Scuda pa su malo i teže izgleda nego standardne... Gume sam uzeo Dunlop Winter response 2 koje sam video na mnogim sajtovima povoljnije nego ostale u rangu, ne znam što, možda se ovde manje traže, mada po testovima su veoma dobre za sneg, jedino što sam pročitao da se brže troše kada nema snega... bilo kako bilo platio sam ih oko 6.150 rsd komad, besplatna isporuka, što nije puno. Videću šta posle sa felnama tj. moram staviti ratkapane, ima po oglasima orginalnih polovnih za 30eur, što će izaći slično kao neke polovne alu felne 80+30, i neko će misliti da nema rezona, možda je i tako al ja odlučih ovako.
  12. Stigle mi čelične felne ovih dimenzije, 15" 6,5 širina 31 ET, nisam naručio sa ovog oglasa pošto nije reagovao na ponudu niže cene, platio sam 80 eur komplet vulkanaizer kaže da su baš dobre. Namontirao juče na gume 15/195/65/pa ćemo videti kad zazimi kako stoji na Tipu, da li su ružne 15". Takođe ću videti da li lepše stoji po pitanju širine pošto su nešto šire i izbačenije felne nego standardne čelične 15" kod kojih sam primetio da deluje usko na vozilu sa 195 gumama. Vuklanizer je primetio da su teže felne pa je pitao da nisu sa nekog teretnog iako nisam pominjao, tako da su izgleda ove felne teže nego standardne, nadam se do to nemanekih mana, osim što je teži auto
  13. Pritisak u gumama

    Juče sam ukapirao zašto su mi fabrički gume bile na 2,8 napumpane, zato što su XL gume stavljene... dal je greška trebalo da bude za neki teretni il šta ko zna... Da li sa ovim imam neki nedostak u smislu neudobnija guma ili ne? Na koliko da držim napumpanu, kao da nije XL na 2,3?
×