Jump to content
FAS Euroauto Goran

PedjaZ

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About PedjaZ

  • Rank
    Il Nuovo

Previous Fields

  • Garage
    Tipo HB 1,4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mali doprinos... Prikupio sa poljskih, turskih i italijanskih foruma pa sam sastavio ovo:
  2. Ne postoji ništa dodatno (kao taj uredjaj sto si naveo), već je sve to u samom Uconnect-u.
  3. Andreja Znam za to ali jos malo dodas i imas android tipskog kineza. Sandro88 Guglaj AAAD fermata auto Nisam probao jer AAAD ima ogranicenje downloada jedne aplikacije mesecno ili plati. Ivane Za fantomsko napajanje znam jos od mikrofona Zato sam rekao da je interno na plavi povezano napajanje (onaj mali linerni regulator sa 8 nožica) + ostale komponente oko ulaza. Ako štede, ne bi toga bilo. Da mogu videti unutrasnjost nekog NAV pa da se vidi sta on ima a ovaj nema. Isto i za parking kameru. Po ovome šta sve sadrži (bar za ono poznato), ništa se ne bavi obradom analognog video signala tako da su za parking kameru verovatno u pravu kada kažu da ne može ali me interesuje šta će tu antena za GPS ako zvanično nije NAV. 43340Q1 Quad-Output Power Supply 92540E ? Dual N-channel 40 V, 29 mΩ logic level MOSFET CSR G0531 B01AGBL ? RF IC SST 39WF1602 IC: FLASH memory; 1Mx16bit; 70ns; BGA48; parallel; A2C11980300 7EA18 HBBSY ? Memorija, verovatno fleš LVC16374A 16-Bit Edge-Triggered D-Type Flip-Flop With 3-State Outputs D78F1843A ? uC NXP SAF7751HV/205 Audio DSPs TDA75610LV pojačalo 4 x 45 W I2C MCIMX6U6AVM08AC ARMR CortexR-A9 800MHz 29F8G08ABACS NAND FLASH memorija M29W256GL 256Mb: 3V Embedded Parallel NOR Flash 6YE17 D9PZQ DDR3L Memory IC 4Gb 800MHz 6YE17 D9PZQ DDR3L Memory IC 4Gb 800MHz Ovaj ARM ima 3 USB-a - ali je Fiat samo jedan iskoristio, ima LAN, ima svasta nesto ali naravno - ne koristi se. Evo kako su neki još veći zaluđenici dodavali UBS na nekom tamo ruteru pozdrav
  4. Ivane, ne poznajem te ali sam znao da ćeš se javiti Android Auto preko kabla je mrcvarenje tako da oni koji to nemaju i ne gube ništa. Kada smo kod DIY, čemu služi PLAVI priključak sa zadnje strane multimedije (7"). Naleteo sam na sliku na netu koji je NAV i jedina razlika sa zadnje strane u odnosu na moj je sto meni na PLAVOM ništa nije priključeno, a interno je sve povezano na njega (bar napajanje i filteri): Da li neko ima fotografije multimedije koja ima parking kameru ili NAV?
  5. Ako imas Android Auto onda imas razne aplikacije... AAAD pa preko njega CarScreen, Screen2Auto i slicno. Imas stranih foruma gde pise o tome - ovde slabo ima DIY entuzijasta.
  6. Uspeo i ja. Bila je potrebna prepravka 157 bajta na 01. Proxy prošao ok. Samsung nije hteo uspešno da se poveže. Zamenjen firmware (uz mnogo muka). Opet nije hteo da se poveže. Primenio sve moguće što sam pronašao uz pomoć gugla i njegovog translate dela. Proradilo.
  7. Bravo je imao dve zone (mada nema potrebe za ovim) i mogao je da duva noge-sredina-šoferka u isto vreme. Kod Tipa ako hoćeš sredinu, ugasi se dole i šoferka. Kada je upaljeno noge-šoferka, na sredini pirka hladniji vazduh. Ne struji jako ali dovoljno da smeta.
  8. Da li je neko primetio da se intenzitet osvetljenosti instrumenata menja u zoru/sumrak ? Verovatno ima veze i sa tim. A da čini neka čuda klimi kada prži sunce - teško. Tipu je već osakaćena klimu u odnosu na Bravo.
  9. Posle malo studiranja... Poljak nije ništa bitno uradio - on je samo na signal centralne (kada se zaključava) povezao na univerzalni namenski modul, da diže prozore. Ne diže prozore dužim pritiskom na ključu i slično. Otvaranje dužim pritiskom isto ne radi. Zadnje prozore (nisu na body c.) je rešio sa malo kablova i releja. Dakle, ništa posebno. Tipo nema senzore u kederu. Nema ni novi Bravo (bar se to po šemi ne vidi - nisam probao). Koliko čitam nema ni 500X. Za zaustavljanje motora je zaduženo samo nadgledanje struje istog. Kod 500X su zadnji prozori povezani na body i mogu se automatski spustiti ali se ne mogu automatski dignuti - softverski onemogućeno iz bezbednosnih razloga (nema senzore u kederu). Na elegantan način za sada nema rešenja. Jedino kupiti modul za centralnu ili alarm, odraditi sve što je Poljak uradio i daljinski nakačiti na ključ Tipa i eto rešenja
  10. Da se ispravim. Ima "elektronike" na zadnjim prozorima (H053, H054) ali nije povezana na bodi kompjuter vec samo na prekidače kod vozača. Da li su samo releji ili ima neke pameti unutra - ne znam. Poljak kojeg je spaad pominjao ne otkriva sve - hoće čovek nešto i da zaradi. Fabrička el. šema u prilogu. Kako doći do ovih šema? Znam da sam zakasnio i da nema više online (ePER) ali baš da niko to nije poskidao...
  11. ... da dodam i falinku što se zatrese ceo auto kada spuštaš/dižeš prozore Ipak je to moglo malo sporije da ide
  12. Prozori stanu kada dođu do kraja tako što se meri struja motora i kada pređe određeni prag, motor se isključi. Samo vozačeva strana ima taj sistem. Zadnja stakla su samo preko prekidača - nikakva pamet ih ne kontroliše. Dakle, nije tako jednostavno to namestiti. Ja bih dao motorić za lumbalnu podršku da za jednu klapnu na klimi pa da može da duva na sve strane. Em što su makli dve zone (ne smeta mi) ali su makli i opciju da duva na 3 strane. Ili bih dao za ovo (prozore), a lumbalna na kurblu. Niko nas nije pitao
  13. @spaad Možeš li pronaći gde si to pročitao? "power window fiat tipo forum .pl" i slično ne nudi nešto mnogo
  14. Hvala Ivane. U međuvremenu nisam bio lenj pa smo došli do istog zaključka (škrabotina u prilogu )

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...