Jump to content

Od 17.02.2020. oko 5 časova ujutro, Forum je na novom serveru. Ako vidite ovaj tekst, to znači da ste na novom serveru/Forumu.

Ali, na jednom manjem broju uređaja još nije odrađen automatski DNS refresh, pa zato jedan broj korisnika još uvek ne može da vidi ovu stranicu. U skladu sa politikom njihovih operatera i oni će u narednim satima, a najviše za 12 sati automatski dobiti nove parametre.

FAS Euroauto Goran Vlada

Jurke

Members
  • Content Count

    125
  • Joined

About Jurke

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Passatinjo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prvi put malo dalje vožena, utisci pozitivni. Tempomat radi lepo, ubrzava baš dobro, nisam zažalio što je 1.9 Evokoja slika, malo je prljava, ima blata po putu:
  2. Važi ljudi, mislim da će i biti tako, nov set pa šta je tu je... Mislio sam da se skine poklopac, pa ako stoji na kaišu INA oznaka, onda i ima rezona da je menjan, mada opet crv sumnje... Samo još da mi Milutinac preko pp preporuči nekog poštenog majstora u NS ili okolini pa da se bacam u to
  3. Pitanje, trenutno je 198.500 km, šta mislite o ovome, da li da radim veliki servis ili ne? Ne baca mi se baš 200e ako je već odrađeno... Prvog vlasnika u Srb nikako ne mogu dobiti da pitam jel on radio ili je to pre njega. Mada možda je i trgovačka laž, neko zalepio da samo stoji radi skuplje prodaje...
  4. Hvala obojici! Polica je oko 20-30 evra, rešićemo lako. Mislim da ćemo se baciti na krojenje patosnica, pa da odnesemo da nam to lepo u nekoj tamnije sivoj nijansi iseku i opšiju. Posebno bismo to radili jer hoćemo nazad jednu veliku patosnicu, da bude i preko srednjeg tunela jer je nizak, pa može da se iskoristi i taj prostor. Moram kupiti i gornju cev od filtera vazduha, vidim danas da je lepljen... Moram proguglati koje fabričke felnice bi joj legle pa da skinem ove crne, da razbijem crnilo. Naravno čim mi malo dozvoli vreme ima da ispoliram farove, malko su matirali pa da budu kao novi. Evo koja još slika enterijera, sve mi se više sviđa:
  5. Hvala ti komšo! Jeste uredno, žena je vozila pa je sve bez oštećenja. Baš je prijatno sedeti unutra. Vidiš to za Dayco nisam znao, hvala na savetu. A oko birača brzina to kad bude kod majstora, ako nije mnogo komplikovano. Mada možda je sve u redu, možda je za moj pojam teže.
  6. Pozdrav svima. Od pre neki dan smo vlasnici ovog simpatičnog malog a velikog automobila. Godište 2004., motor dizlo 1.9 sa nekih 101-im konjićem, oprema Dynamic po Eperu čini mi se. Unutra je očuvana baš lepo, osim volana koji je onako, pomalo ima tragove korišćenja. Enterijer je prijatan, nebo čisto, gepek kao nov, kao da nije ništa voženo u njemu nikad osim osnovne opreme za automobil Kilometraža na satu oko 195.000 km. Dobili smo 2 ključa, onaj sa tasterima je lepo očuvan, guma nigde nije ispucala, a ovaj drugi je kao nov. Te crne felne su baš očuvane, ali mi se iskreno ne sviđaju... Nikad nisam voleo crne felne, iako je sad to trend. Pa ako neko hoće da se menjamo za neke Fiatove fabričke neka kucka. 15 cola su. Malo sam je vozio, nekih 2-3 kilometra, prvi utisak jako udobna. Motor nisam zapravo ni probao šta može i kako ide. Više utisaka naravno posle registracije. Juče prošla tehnički bez problema, osim što su me iskritikovali što je prljava spolja Imam par pitanja za vas: Koji set zupčastog i vodene pumpe da gledam (jedan kolega sa FLCS je rekao Dayco) Koliko se kreću police gepeka ako znate Kako da se ručica menjača malo lakše pomera, ova lepo upada u brzine ali njeno "šetanje" rukom levo desno ide ne baš glatko Da li je fabrička muzika čistog tona, jer mi se čini da kod mene ima nekako tup zvuk, kao da fali srednjih i visokih (podesio sam na ekvilajzeru, nije do toga) Evo i nekih slika sa oglasa, drugih nemam dok ne prodje sva papirologija, stoji na parkingu.
  7. Sestra ima Ypsilon 1.3 dizel, prošle godine ga je platila 2000e, 2004. godište. Auto vrhunski, ali da je skuplji od recimo Stila jeste, ohoho. Gradski auti sa malom kubikažom i malom potrošnjom su uvek skupi. A Musa jeste, nema bez 2000...
  8. Нису крива деца толико, него они што их ни основном правопису нису научили... Фићице боље гледај ти неки други примерак, ова заиста изгледа запуштено.
  9. Pazarena vatrena crnka sa 100 konja hranjenih dizlom, samo da se javim Sledi prenos, porez, tehnički, rega pa kod majstora da vidimo šta ćemo. Fali mi gepek polica, i napred levo mi je kao niža malo, rečeno da je tako od menjanja amorta Gledaću veliki da odradim, samo ne znam kakve delove da vijam, moram malo iščitati forum.
  10. Pa znam da jesu i nisu isti. Musa nam je van budžeta jer je skuplja oko 400-500 evra u proseku (opravdano ako mene pitate). Sve više su mi simpatične, koliko god ih gledam na oglasima. Pa nema tu nekog njakanja oko 1.9, nisu ti motori pravljeni isključivo za otvoren put niti taj 1.3 samo za grad. Neka on srkne i 7 litara u gradu, a mislim da ne bi trebalo više od toga ako se normalno vozi meni je to dobro. A mala km nam je od 4000 - 9000 km godišnje, po meni je to malo.
  11. Pa merkam jednu baš ovde u komšiluku. Iskreno, više bih hteo sa 1.9 motorom, mi malo prelazimo pa mi neka ušteda u 1 litri goriva nije preko potrebna. Baš ih malo po oglasima ima, recimo Musa ima skoro isto, a Lancia u Srbiji se tretira otprilike kao sida. Šteta, obe su po meni jako podcenjeni automobili... Npr. Meriva je konkurent, ali toliko bezlična i nikakva da je to tužno.
  12. Ćao ljudi, isčitah temu i jako je korisna, ja gledam Ideu zbog žene mada je i meni dopadljiva. Iskreno radije bismo Musa-u uzeli ali skuplja je. Jel ovo sa rđom na pragovima i u motornom prostoru česta pojava, treba li se pripaziti? Na šta još da obratim pažnju pri proveri osim one klasike, motor, kvačilo...? Ova nosi 1.9 motor. Konkretno gledam neku koja je uvezena iz Švajcarske pre par godina. I volan joj je malo pohaban, piše da ima skoro 200.000 km.
  13. Hvala ti, zvao sam ga!
  14. I dalje aktuelno, ako neko ima neka piše.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...