Jump to content

nesa 169

Members
  • Content count

    1107
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About nesa 169

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/11/66

Contact Methods

  • Website URL
    http://neshataxista.blogspot.com/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad
  • Interests
    Automobili

Previous Fields

  • Garage
    Ex Fiat Marea Weekend 1,6, Citroen Xsara Picasso 1,6 8v

Recent Profile Visitors

3064 profile views
  1. Samo po sipanju je realno merenje, a ostalo je varka, koja varira od jednog do drugog prizvođača. Meni je na Citroenu pokazivalo 8 po gradu, a na sipanju 12 i to je to. Bitno je samo da izmerite bar približno kolika je razlika između borda i realnosti. Kod mene se potrošnja uglavnom kreće oko 50% više nego što mi bord pokazuje.
  2. Ne sećam se više na koga sam mislio, vidiš da je to bilo pre skoro godinu dana. Jeste, skida se ovde svašta, ali se to i kvari mnogo više nego na Zapadu. Problem je u gorivu i to može da potvrdi svako ko je recimo sipao u Hrvatskoj ili Mađarskoj, ne mora dalje. Od upotrebe električnih automobila veće od statističke greške mi smo ovde još jako daleko, a od nuklearnih elektrana još dalje. Zagađenje mislim da je najveće u Pančevu.
  3. Dobro, znači za englesko tržište ima i takvih, ali ovde baš nešto nisam viđao.
  4. Što se potrošnje tiče, probao sam razne, ali nisam primetio neku bitnu razliku. Kilometraža - najviše mi je prešao jedan par Semperit guma, čak 130.000 km. Jeste da su bile na zadnjim točkovima, ali i pogon na tom Mercedesu je bio tamo i nije baš bio lak.
  5. Pomenuti Jaguar je bio prilično lep. Ne verujem ni da vojska stoji bolje. Tu tek ima stariteta svakojakih.
  6. Takvo je i moje iskustvo, s tim što ja zbog slabijeg motora u većoj karoseriji imam sigurno manji problem pri ubrzanju. Ja verujem. S obzirom da su oko 2,5 puta skuplje od mojih u najpovoljnijoj varijanti koju sam našao zlo bi bilo da nisu bitno bolje. Kad bih vozio brža kola često van grada svakako bih potražio nešto bolje, a ovako za ono što mi treba dobre su i ove ruske. Nazad sam inače ostavio one Semperitke koje su bile na autu kad sam ga kupio. Šara je tu negde na granici 4mm, tako da ću ih iskoristiti još ovu sezonu, a za sledeću ću videti nešto drugo.
  7. I ovde treba pomenuti da su ograničenja težine i dužine (a samim tim i prostora) u Evropi rigidnija nego u SAD. To znači da će ovde još više važiti ono što je navedeno u komentaru iznad. Električari dakle imaju budućnost u lokalu i na manjim relacijama, a na većim će proći još dosta vremena.
  8. Videh pre nekog vremena Jaguara očigledno mlađeg od 15 godina kako ide sav ukrivo, postrance što bi se reklo. Tu se očigledno radi o strukturnom oštećenju karoserije vozila koje je doživelo snažan sudar i čiji bi prolazak na tehničkom zapravo trebalo da bude nemoguća misija. Nažalost, još uvek viđam i autobuse u takvom stanju, mada ređe nego pre.
  9. Da, pa auto na avataru je moj prethodni, vide se i table. A ovaj sadašnji možeš videti ako pratiš link u mom potpisu.
  10. Da, takva je samo bila. Zato se i čuje, mada nije strašno. Mislio sam da će buka biti velika pri većim brzinama, ali prekjuče sam ih prvi put isterao na autoput i nije na 130 bilo ništa gore nego na 80. Moram da napomenem da je kod mene motor vanredno tih, praktično bešuman, pa i zbog toga zvuk guma dolazi do izražaja. I ja sam. Moje su 15 coli i ima ih koliko vidim na najmanje 2 mesta u Novom Sadu. Zašto bi se pojavilo oštećenje na novoj gumi? Ja je ionako neću voziti mnogo godina jer godišnje pređem oko 50.000 km.
  11. Da, za uobičajenu upotrebu verujem da je dosta i po patosnicama, ali pošto kod mene prđe kroz auto više desetina ljudi dnevno moram malo više.
  12. Meni sad otišlo na 12 - 13 plina po gradu. Hladne noći behu, moralo se malo grejati i u mestu.
  13. Posto nemam zadnju vuču, a ni neku naročitu snagu (95ks) meni to nije problem, a mekoća može biti zlata vredna na ovim nasim grbavim i rupavim srpskim putevima. Ionako udoban Citroen postao mi je jos malo udobniji.
  14. Dobre su, jednom sam i upao u blato s njima do pola točka i izvukoše me bez greške. A već sam mislio nda ću morati da zovem drugare da me šlepaju. Jedino ta buka, na pravcu malo veća, a u krivini dosta. Ne znam kako je na autoputu, još ih nisam vozio tamo.
×