Jump to content
FAS Euroauto Goran

nesa 169

Members
  • Content Count

    1187
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About nesa 169

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/11/1966

Contact Methods

  • Website URL
    http://neshataxista.blogspot.com/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad
  • Interests
    Automobili

Previous Fields

  • Garage
    Ex Fiat Marea Weekend 1,6, Citroen Xsara Picasso 1,6 8v

Recent Profile Visitors

3788 profile views
  1. Naravno, to je u suvlasništvu nekih izuzetno bitnih ljudi, da sad ne širim političku priču. Uglavnom, Uber je pre par godina odbijen, Cmmeo pre neki dan najuren, a ovi koji rade isto nesmetano nastavljaju, pa vi vidite. Jeste, samo u poslednje vreme uglavnom uvaljuju biznis klasu pa onda bude i mega cena. Inače potpuno varijanta na crno, ni firma ni vozači nemaju dozvolu za vršenje prevoza. I naravno vozači zvanično nisu zaposleni, znači komplet rad na crno.
  2. I to u Beogradu, a šta tek da kažemo mi iz manjih mesta? Doduše poneko će kupiti taj auto. Ako bih nešto i uzimao onda jedino 500 na metan, mada trenutno kako stvari stoje verovatno neću ništa. Možda i zato što sam trenutnim autom zadovoljan.
  3. I mnogo se brže troše na visokim temperaturama. Ja još uvek nisam stavio zimske, lepše mi je s ovim, ali kažu za vikend da će zahladneti. Imam spremne od prošle godine, čekaju.
  4. Ima već i snimaka kako spavaju. Taksista bilo koje vrste neke pare mora doneti kući, pa kad to ne može za 8 radiće i 15 sati ako treba, pa i više. Onda se dešavaju ovakve stvari: https://dubrovackidnevnik.rtl.hr/vijesti/hrvatska/taksist-na-sezonskom-radu-zaspao-sam-i-skoro-ubio-troje-ljudi?fbclid=IwAR2f9Qd5cVGQ_hPixU7n-E5IjWvfuRV_rbkwSDeCWPBmpoKPJhHR53V7A_s https://www.telegraf.rs/sport/rusija-2018/vesti-rusija-2018/2967437-taksi-uleteo-medju-ljude-u-centru-moskve-8-osoba-povredjeno Najgore je što tad žrtve često budu oni koji ni sa kakvim taksijem nemaju veze, ni kao taksisti ni kao putnici. Zbog takvih stvari, dakle direktnog ugrožavanja bezbednosti Uber je pre neki dan izgubio licencu u Londonu. https://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?yyyy=2019&mm=11&dd=25&nav_id=1622266 Car - go ne može da izgubi dozvolu pošto je i nema. Postavlja se samo pitanje ko je dozvolio da nekoliko hiljada ljudi radi na crno. Svi ste siguno videli da se pekare i minimarketi privremeno zatvaraju ako im se nađe samo 1 neprijavljen radnik.
  5. To jedino kad nemaš drugi prevoz, a inače se zapravo ne isplati. Bus je u svakom slučaju nekoliko puta jeftiniji, a nije mnogo sporiji.
  6. Upravo je to ''odrađivanje'' odnosno grejanje u mestu greška koju čine mnogi vozači. Pali i vozi, nema čekanja.
  7. Ako ćemo po zvaničnim cenama koliko kuca taksimetar vožnja od Novog Sada do Beograda bi bila 9000, a obrnuto 12000. Međutim, i kod jednih i kod drugih se vangradseke vožnje pogađaju đuture, pa od NS - BG kad pitate dispečera obično kažu 5 - 6, a obrnuto recimo 8 - 9. Za aerodrom i od njega je malo manje u oba smera. Beogradski taksi je definitivno skuplji, ali skuplje je i mnogo šta još u odnosu na unutrašnjost. Cena života u prestonici. Svuda je tako.
  8. Taksimetar je jedino zakonito sredstvo za naplatu, a cenu unapred približno će ti reći svaki dispečer. Mada se većina ljudi vozi stalno na sličnim relacijama pa uglavnom i sama zna koliko košta.
  9. Prođoh drugu zimu s Kama gumama, bilo je snega dosta, ali svejedno nikad nisam ni pomislio da ću se zaglaviti. Ali su i dalje bučne, tu nema pomoći.
  10. Treba da pominješ autobuse GSP jer je od njih sve i krenulo. Naime gradski saobraćaj u Beogradu je prava katastrofa i zato sad neki zamišljaju kako taksi u nekom obliku treba da bude zamena. Svako ko ima veze sa upravljanjem saobraćaja će se uhvatiti za glavu pri pomisli na tako nešto. To je siguran put ka totalnom saobraćajnom kolapsu. Da li treba da objašnjavam da 1 autobus i na parkingu zauzima mnogo više mesta od 20 ili 30 taksija bilo kakvih, a u kretanju da ne pričam. Taksi nije i ne treba da bude zamena za GSB, nego autobuski i tramvajski prevoz mora da se značajno unapredi.
  11. Očigledno nisi upoznat da se i legalni taksi može dobiti aplikacijom i plaćati bezgotovinski i to ne samo u BG. Ja u Novom Sadu imam aplikaciju već 5 godina, dakle pre nego što je Car - go i osnovan. To što oni prodaju bajke kakpo su oni doneli neku novu tehnologiju je njihov marketing na šta naravno imaju pravo, ali svaki marketing je u priličnoj meri laž, ako ćemo pošteno. Ne, ne plaćaju. Ja sam preko 30 godina u priči oko raznih vrsta prevoza i meni se ta priča ne može prodati.
  12. Ne, vozači posebno ne plaćaju ništa, a sad od kada su kao udruženje građana ni ne mogu da plaćaju. Probaj ti da odeš da se prijaviš u poresko kao član udruženja za koje nisi ništa ni potpisao nego samo skinuo aplikaciju. Smejurija. I naravno kompletno nelegalan prevoz jer firma koja se tim bavi mora biti registrovana za to sa svim obavezama koje iz toga proističu. Upravo izbegavanje obaveza je osnovna motivacija. Yandex nije nikakva platforma koju su dobili taksisti Beograda nego su oni to ponudili svima, pa ko je hteo - uzeo je. Dakle tako i Car - go može da se legalno registruje i ponudi svoju aplikaciju legalnim prevoznicima, ali to neće iz razloga koje sam naveo.
  13. Činjenice: Car - go i Yandex imaju slične aplikacije pomoću kojih putnici naručuju vožnju. Car - go uzima 30% vozačima od vožnje, a Yandex 10. Car - go posluje sa vozačima bez dozvole za rad dok Yandex samo sa regularnim taksistima. Cela gužva je oko procenta. Znači niko firmi Car - go ne brani da se legalno registruje kao taksi prevoznik što i jeste, nego oni znaju da u tom slučaju ne bi mogli da uzimaju toliki procenat. Kako sad to uspevaju? Zato što vozač na crno nema izbora. To vam je kao kad na Zapadu radite na crnjaka, slabije ste plaćeni. Cena? Naravno da je svakome milo kad plati manje. Da se ne lažemo - ima recimo tih kamiondžija i brodara kod kojih možete dizel kupiti za 120 dinara, kod nekih i za 100. Naravno da su vam dragi, ali niko normalan ne može reći da je to legalno. Car - go plaća porez? Da, na onih svojih 30%, a vozač je s plaćanjima završio na Cargovom haraču. Nema socijalnog, prijave, bilo čega. Oni su jelte udruženje. A i to s udruženjem je posebna komedija. Naravno da biste svuda morali nešto da potpišete, makar i elektronski, a ovde ste kao član udruženja skidanjem aplikacije pri čemu niko ne proverava vaš identitet i možete se prijaviti 100 puta. Evo ja sam sad uradio nešto što može svako od vas - prijavio se sa izmišljenim imenom i nekom levom yahoo e - mail adresom. Probajte sami. I posle će gazda de firme da viče kako imaju ne znam koliko članova. Dakle oni nemaju masu troškova koje ima legalan taksista i zato mogu da budu jeftiniji kao što može i onaj brodar s dizelom. Jedino što se ovaj drugi ne reklamira.
  14. Zašto bi vadio plovak? Ne radi ti pokazivač?
  15. U pitanju je da je Car - go iz polulegalne prešao u potpuno divlju varijantu. Jasno je da da tu niko od vozača neće biti prijavljen jer neobeležena vozila niko i ne juri, a sad i ne vrše uslugu nego kao ''pomoć na putu''. Ako tome dodamo i činjenicu da ta vozila pošto nisu taksi ne moraju da plaćaju 50% veće osiguranje + osiguranje putnika, da naravno ne moraju da plaćaju gomile taksi opštini i državi kao legalni taksisti, da se na njih ne odnosi novi poreski zakon po kom legalni taksista svako malo mora trčati u banku i predavati liste i račune, jasno je zašto zbog daleko manjih troškova mogu da se reklamiraju kao jeftiniji. Svesni su i sami da jednog dana neko može ako bude hteo da zatvori sve i zato Car - go nema bukvalno nijedno vozilo u svom vlasništvu. Vozila su vlasništvo samih vozača ili su u najmu od rent - a - car firmi. Pitanje je zašto Car - go neće da legalizuje svoju taksi delatnost i normalno obeleži vozila? Osim manjih troškova koje sam već pomenuo tu je i stavka po kojoj uzimaju 29% prometa od svake vožnje. Car - go zna da takvu lihvarsku varijantu ne bi mogao da sprovede s legalnim taksistima zato što legalni taksista može da ide u koje god hoće udruženje, a divlji samo u Car - go. Razumem da građani žele jeftiniju uslugu, ali je normalno da postoje i jednaki uslovi koje svi moraju ispuniti.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...