Jump to content
FAS Goran

Bule222

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About Bule222

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Daleko

Previous Fields

  • Garage
    Grande punto 1.4 16v 95hp

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav, imam problem sa kojim ne znam kako da postupim ni gde da pocnem a ni sta da radim. Naime pre neki dan kada sam upalio auto, motor je poceo da radi kao da radi na tri i manje cilindra, i check engine mi je treperio. Kada sam odveo auto kod majstora, rekao mi je da je do loseg goriva ( tada je bila greska Kod P300 i P301 prilikom citanja preko OBD-a) reko ok. Vozio jedno 50ak km, upalio juce auto opet i opet ista muka, samo sada greska P300 i P303, i tu mi je vec pozlilo, ako na malte ne sve cilindre kaze missfire, onda "mislim" da su sve bobine otisle u tri lepe, ili je dihtung glave ili su u najboljem slucaju komplet svecice. Ako ikom znaci, auto ima na satu 200510 kilometara (originalnih), a kolko sam razumeo, to je taj period kada krecu potrosni delovi da riknjavaju. Do sad sam pukao 30k na popravke ovog meseca (nosaci motora, pumpa brisaca, termostat, komplet zadnji dobosi...) provericu sutra ili prekoustra stanje svecica, u medjuvremenu bi mi jako znacilo misljenje vas iskusnih fiat forumasa sta bih trebao da gledam/proverim. Hvala unpared jos jednom svima koji pomognu.
  2. Pozdrav, da sad ne bih otvarao temu kad ova vec postoji, zanima me da li neko moze da preporuci koje led sijalice da uzmem za kabinu? Takodje me interesuje, koliko je pametno da nadjem neke led diode za vrata? (Pametno u smislu da nece praviti neki problem sa elektronikom)
  3. Nisam, samo se raspitujem dobro o autu, posto bih zeleo da ga uzmem sledece godine, i to bi bio auto koji bih vozio makar 4 godine i bio spreman da ulozim 2-3k evra na estetiku i mehaniku. Pre par nedelja bio je jedan jako divan primerak uvezen iz Svajcaraske sa pravih 87k (Prodavac je imao link ka proverenom vozilu preko car verticala) kao i nekim silnim papirima o skoro svim servisima, popravkama itd. Kako je dosao tako je i otisao.
  4. @OMP Znaci sto se grejanja tice do je problem do mog termostata onda. Ako nemas nista protiv poslacu ti privatno poruku samo da mi potvrdis da li je to taj deo odgovarajuci za moj model auta (1.4 16v 95ks). Hvala takodje za savet o cipovanju, ako 20ks stvarno ne povlaci neke probleme, onda cu rado podici ga na 20ks ako je skroz bezbedno.
  5. Jos jedno pitanje koje sam zaboravio da dodam pre par dana. Da li bravo tjet ima iste probleme sa drzanjem temperature tokom hladnijih perioda ako se grejanje pojaca vise od 26c?
  6. Koliko je pametno cipovati brava 2010+ da makar izgura na 150ks? (+30ks) pretpostavljam da to zavisi od stanja samog motora kao i turbine? Zaista bih zeleo da imam auto koji nece praviti kompromis performansi kada upalim klimu.
  7. Pozdrav svima, interesuju me iskustva iskljucivo benzinskih agregata na fiat bravu od 120ks i 150ks, koliko sam razumeo 120ks tjet koristi isti turbo i komponente kao na gp 1.4 jet dok 150ks ima malo veci turbo. Generalno me interesuje oko auta jesu kvarovi, cene odrzavanja, i realna potrosnja goriva na 120ks i 150ks varijanti. Dugo vreme sam mislio o EVO autu, ali los izbor motora i multiair sistema me je prinudila da odustanem od njega. Cujem da po pitanju kvaliteta izrade, fiat bravo je na dosta visem nivou u poredjenju sa grande puntom. Kakva je zvucna izolacija na njemu? Da li u svakoj varijanti od 150ks ide sportski paket opreme? Gledao sam neke nase recenzije, ali sve se vrti oko dizelja sto mi je bljak (Prelazim mnogo kratkih relacija, ne idem na neke duze relacije tako da mi dizel nije potreban, niti zelim sve propratne probleme u njemu) Hvala unpred svima na odgovorima, i usput se izvinjavam ako je ovakva tema vec otvorena na ovom delu pod foruma.
  8. Naime sa autom sam presao vec oko 6000km od kad sam ga kupio, i primetio sam da zadnje dve nedelje, consumption average ili tj prosecna potrosnja mi je skocila sa 7.0L na 8.0L na 100km. Da li bi neko znao u cemu je problem? Ulje sam proveravao, pojeo je mozda oko pola litre, na stapu pokazuje malo vise preko pola. Takodje sam proverio i gume, pritisak je ok. Hvala unpred svima koji pomognu.
  9. Navodno, 1.4 tjet 120ks u bravo-u je 9.8 od 0-100 dok je na puntu 8.9, a na mom 95ks je 11, tako da cu sigurno biti zadovoljan. Moracu otici do nekog obliznjeg placa da ga vidim malo uzivo, nisam jos imao priliku da provozam nekog brava.
  10. Znaci Fiat Bravo mi ne gine, pa dobro, meni jedino smeta sto je malo duzi, ali sam cuo da je dosta kvalitetniji materijal za brava koriscen, kao da i koristi najprostiji 1.4 t-jet turbo sistem. Jedino sto sam cuo da trosi 8L na 100km, ali mi nije ni to problem, sa obzirom da mu je rezervoar 60L
  11. Mislim da na kraju mi se isplati lepo preci na fiat bravo 1.4 od 120 ili 140,150ks. Od te jedne popravke multiair jedinice, na bravu mogu zameniti i plivajuci i turbinu i jos da mi ostane malo sa strane.
  12. Modernija izrada kabine, led stopaljke, navodno bolja zvucna izolacija same kabine, bolji fabricki zvucnici, vise snage.
  13. Nista, jedino mi ostaje da skupim pare i za EVO i unapred 1000 eur za MA jedinicu i ostaviti negde te pare u kovertu. Btw, koje ulje stavljati? Moly liquid? Ili selenia k pure energy 5w40?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...