Jump to content
FAS Goran

kvaka

Members
  • Content Count

    292
  • Joined

  • Last visited

About kvaka

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 04/09/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Niš

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ovaj samo nasleđuje... https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2020/12/13/mike-manley-favorit-za-celnu-poziciju-u-ferrariju
  2. Kod dizela je lako nabiti i obrtni moment. Problem je ekologija.
  3. Što se tiče snage i nije nešto 100 ks po litri. Danas imaš 2.0 dizele sa jednom turbinom i 200 ks. Torque jeste malo vau.
  4. Nije još uvek ništa napravljeno. Dato je, praktično, samo zeleno svetlo timovima da rade na spajanju.
  5. Sa udelom 50-50 mogu da se slikaju i jedni i drugi. Ne razumem zašto se ne ide na recept koji su primenili Volkswagen i Ford.
  6. A zbog čega se Lada povlači sa tržišta EU, ako je priča sa CO2 neozbiljna? Baj d vej, zar vi u EU nemate jedinstven stav da je CO2 nešto najgore na svetu?
  7. Italijani danas nemaju tako kupovnu moć kao nekada. Mislim da se italijanski modeli ne prodaju tako loše s obzirom na mogućnosti i toga šta se nudi. Panda i Ypsilon ubedljivi od početka godine. Ima li veći izliv patriotizma i nacionalizma?
  8. Ja bih rekao da sam Fiat ima maćehinski odnos prema vlastitim modelima. Ugase Punta, pa posle kupci krivi što odu u Renoov salon i kupe Klio.
  9. Ima tu puno stvari zbog kojih nije prošlo. Verujem da je puno i prećutano.
  10. Da su ga izgurali, možda bi i Renault ubrzo ostao bez Clio. Je l znaš da je jedna od primedbi Francuza bila i to da je Fiat imao puno nerealizovanih planova u poslednjih 10 godina?
  11. Da, Lada je kupila licencu od Fiata da bi radila sve iznova. Istina, motor je drugi sa istom kubikažom 1200. Razlika je bila u položaju bregaste osovine. Rusi su hteli da budu moderniji od Italijana pa su projektovali motor sa bregastom u glavi, a Fiatov je imao bregastu u bloku (stara škola). I naravno bolja zaštita karoserije zbog ruskih zima.
  12. To "ponekad" je verovatno kad je menjač rasterećen (motor niti vuče, niti koči), obično kod laganog oduzimanja gasa. Tako se menjaju brzine kad ode sajla za kvačilo. Ne znam kako ti je zgodno kod Nive da držiš ruku dok je u trećoj ili tek u petoj brzini. Ručica je u tim brzinama poprilično udaljena od vozača. A menjač je, ako se ne varam, izvorno Fiatov sa 124-ke. Ja naslanjam ruku, ali se ne naslanjam ceo i nemam problema sa menjačima.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...