Jump to content
FAS Goran

BojanRak

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About BojanRak

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Kragujevac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L Trekking 1.6mjt

Recent Profile Visitors

670 profile views
  1. Na prodaju fabrička multimedija 5" za Fiat 500L, tačna oznaka je Fiat 330 VP2 ECE, proizvođač Continental, made in Czech republic. Multimedija je korišćena par godina, izvađena iz auta i zamenjena je navigacijom, 100% ispravna, nikada otvarana i popravljana. Odgovara za 500L, ali se verovatno može ugraditi i u druga vozila marke Fiat/Lancia/Alfa Romeo. Podržava FM/AM radio, audio/mp3 cd, USB/AUX ulaz, komande na volanu i bluetooth. Uređaj nije nov, ali ima vrlo malo tragova korišćenja. Sve informacije putem telefona (064/3152984), SMS, viber, whatsapp, u normalno vreme tokom dana. takođe kontakt putem foruma... Srećna kupovina!
  2. Da odgovorim sam sebi na pitanje - sve rešeno u servisu koji se pominje malo iznad u temi kod ZecaBg, čovek je profesionalac u svom poslu!
  3. I ja da se javim da pohvalim Željka na vrlo pedantno odrađenom poslu, danas sam imao tu sreću da sam naišao na praviog profesionalca u svom poslu. Uradili smo zamenu fabričke multimedije, za model sa navigacijom (VP2 ECE NAV DAB), i mogu samo da potvrdim da je sve uspešno prošlo, i kilometri ne blinkaju (posle malo čačkanja), a sva prethodna funkcionalnost je i dalje prisutna (BT, MF volan, trip/clock...). Svaka preporuka, čisto ako neko ima nekih dilema da li da se oproba i svrati do njegovog servisa
  4. Kolege, molim za pomoć. Zanima me da li iko od vas ima neku sliku zadnje strane Uconnect uređaja iz 500L, i to konkretno modela 5" koji ima DAB i NAV? Naime, nabavio sam uređaj koji je bio ugrađen divljački u drugi auto, a kad kažem divljački - 2 od 3 ulaza (antene?) su pokidane i žice su lemljene direktno na njih. Dakle treba mi slika, da bih video kako izgledaju konektori i šta na njih ide, da ih zamenim u servisu. Pored onog glavnog konektora za napajanje i zvučnike, ovaj model ima sa leve strane (gledajući uređaj od pozadi) jedan konektor u gornjem redu (on je ceo) i dva u donjem (oba su pokidana), pri čemu prilično sigurno znam da je desni donji bio za antenu (on je lemljen). Koja je svrha polomljenih konektora (obojeni crveno na crtežu), i koji su standard, da bi ih zamenio?
  5. postoji mogućnost zamene za originalne krovne nosače za 500L, uz doplatu...
  6. Felne od danas stoje garažirane, letnji set na autu, može i bez guma. Cena dogovor...
  7. Kolege forumaši, Prodajem svoje alu felne 17" sa Fiat-a 500L Trekking, koje su i trenutno na autu. Felne su bez vidljivih oštećenja, pre par meseci sam ih odradio u bi-kolor kombinaciju hrom-mat crna, kao na slikama, mada su sada blago zaprljane od vožnje, 99% bez ikakvih oštećenja (ima na 1 felni vrlo blago zagrebano). Čiste izgledaju vrlo atraktivno, i definitivno su jedine (za sada) u ovoj kombinaciji boja (inače su ili mat crne ili sjajne). Idu u kompletu sa gumama, za 250 EUR, ako neko insistira da ih uzme bez guma, cena je simbolično niža - 20ak EUR-a. Gume su samo "OK", ja sam sa njima pregurao ovu zimu bez problema, ali sam svejedno planirao da ih menjam naredne zime, nisam im merio dubinu šare - model guma je Michelin Alpin 225/45 R17. Kontakt preko poruka ili na telefon 064/3152984, preuzimanje lično (Kragujevac/Kraljevo). Srećna kupovina
  8. Hvala na brzom odgovoru, to je ono što mi treba, e sad ono mnogo bitnije - da li pomažu, tj da li sprečavaju ulazak vode u kabinu?
  9. Cenjene kolege, možete li mi pomoći i odgovoriti gde mogu da nađem one plastične deflektore za vetar, koji se stavljaju na okvir vrata? Pomalo me nervira dizajn(erska mana) vrata, zato što uz malo otvorene prozore, bilo kakva tečnost koja se nalazi na prednjem staklu, klizi sa strane i ulazi pravo u kabinu. Da li se deflektorima rešava ovaj problem, iz iskustva onih koji ih imaju? Kako im se kreće cena?
  10. Drugari, Ja sam imao i imam i dalje sličan problem sa nekim "lupkanjem" iz sistema upravljanja, samo što sam ja utvrdio odakle problem nastaje. Naime - vratilo upravljača ima zglob u kabini, blizu papučica, i u tom zlobu je dobio vrlo malo lufta, ali dovoljno da se prilikom promene smera motanja sa leva na desno u trenutku promene smera začuje blagi metalni zvuk od zazora. Može se isto desiti i prilikom prelaska preko neravnina, kao što je ležeći npr. Možeš da proveriš dok ti auto radi u leru i stoji u mestu, naizmeničnim brzim motanjem levo-desno, sa malim uglom, samo koliko da se promeni smer, da li se nešto čuje. Oslučkuj blizu pedala kada to budeš radio. Rekli su mi da ništa ne smeta u vožnji, i ne utiče na bezbednost, samo eto malo nervira.... Inače auto ima 108.000 km na satu (500L trekking) Pozdrav!
  11. Drugari, Samo da se javim da sam imao sličan problem skorije, i da sam ga za sada rešio, bez zamene brave (a nadam se i trajno). Auto je 2014. godište, iz januara, i kupio sam ga pre ~9 meseci polovnog. Pre 3-4 meseca desila mi se situacija da brava nije reagovala na signal za otljučavanje, ali je posle toga ubrzo proradila. Sve do pre nedelju dana, kada je do kraja zakucala, čvakao sam je sigurno preko 15 min, dok nije prvi put oslobodila. Na savet komšije, namažem je dooooobro tovatnom mašću i sad radi kao podmazana (i bukvalno ). Elem, moje razumevanje kako radi brava je sledeće (nisam otvarao da proverim, ali ko ima skinutu, verovatno može to da uradi) - unutra je mehanizam sa oprugom koja se nategne u trenutku zaključavanja 5. vrata, koja se oslobađa elektromagnetom (signal sa prekidača na gepeku) i odbravljuje vrata. Međutim, kako se brava ne podmazuje, tako i opruga zariba i nema silu potrebnu za odbravljivanje. Kao potvrdu ove teorije mogu da kažem da je brava odlično radila kada sam uspeo da otvorim gepek (100% otvaranja na većem broju pokušaja), u gornjem položaju vrata gepeka, sve dok je nisam ponovo zatvorio - istog trena je prestala da reaguje na komande. Ovo iznad se odnosi na situaciju pre podmazivanja, dok nakon podmazivanja opet radi u 100% situacija. Dakle moj savet vam je - probajte, debelo namažite i probajte da ubacite što više tovatne masti u mehanizam gde se vidi zub brave i javite rezultate P.S. Neko je gore pominjao šolje amortizera - i ja sam menjao jednu, na desnom točku na oko 85.000 km - deo je van garancije bio oko 2.500 RSD (+ ruke), italijanski, za fabričku ugradnju
  12. Ćao svima, zovem se Bojan, vozim Fiću (onog starog ), a od pre mesec dana i Fiat 500L (fiću, ovog novog ). "Novi" auto sam kupio polovan, u pitanju je Trekking 1.6MJT 2014. god, žuto-beli , sa dosta opreme (dvozonska automatska klima, senzori svetla i kiše, parking senzori...). Za sada vrlo zadovoljan (prešao iz P206), za dalje... šta me bude zanimalo pitam

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...