Jump to content
FAS Goran

YUgisa

Members
  • Content Count

    5637
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

YUgisa last won the day on July 1 2019

YUgisa had the most liked content!

6 Followers

About YUgisa

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

16859 profile views
  1. Trazeni su kecevi prilicno od strane Poljaka i u istocnoj Nemackoj uz naravno nase gastarbajtere (u glavnom Nemacka, SAD i Francuska). Ali stranci u globalu zele da plate 3 do 5000 evra, manje im bitna originalnost koliko dobro stanje jer vecina sa kojima sam ja imao kontakt mnogo aktivnije koriste te oldtajmere nego nasi. Kod nas mnogi samo drze u garazi i ako ga provoza do obliznjeg skupa, cesto na prikolici dok stranci sa kojima sam ja razgovarao dosta voze za uzitak vikendom, imaju dosta organizovanih tih tura za razgledanje gde se vozaju grupno itd plus Poljaci mnogo prepravljaju za njihove trke oldtajmera.
  2. Uradjen menjac, ubacen novi agresivinji sper diferencijala, ubacena nova duza peta brzina, modifikovani svi zupcanici tj oboreni vrhovi da se smanji stres i umanji sansa za pucanjem, zamenjeno kuciste menjaca koje je pocelo da puca (mislim da samo ja to umem da uradim sa 70ks), modifikovana medjuploca da primi dodatan pin i imbus kako bi preneli opterecenje na vise kontaktnih tacaka kako bi izbegli buduce pucanje, modifikovani "konjici" za lakse saltanje i nastelovan zazor diferencijala: Steta sto ce za koji mesec opet da se rastavlja da se provere delovi i ubace iglicasti lezajevi na zupcanike.
  3. YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Meni se cini da mi uvek imamo neki izgovor zasto je drugi kriv i uvek drugi ima duznost da ispravlja nase gluposti. Moraju drugi da vode racuna o nasoj deci jer mi nemamo vremena, nismo mi birali itd. Mislim da se problemi nece resiti dok ne priznamo da smo sami krivi i da niko drugi nece resiti problem koji smo sami napravili. Onaj ko ne moze da ugleda svoje greske, ne moze ni da napreduje. Jer ko veruje da je savrsen, nema razlog za poboljsanje. Niko nije savrsen i uvek moze bolje.
  4. YUgisa

    F1: Australija 2024

    Posle ove Alonsove kazne trenutno sam 50:50 da li cu nastaviti pratiti F1. Prezalio sam glupe kazne u duelima, prezalio sam woke gluposti, jedva ovo smaranje sa "skandalima" izdrzao 3 trke, ali ako ce sad vec da dele kazne zato sto je neko u duelu na sekund razdaljine onda nema poente... U tom delu staze nisu mogli ni da ih snime u istom kadru prakticno, kako je on uopste imao uticaja na njegovo izletanje cak i da kaze da je planski i namerno to uradio.
  5. YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Kakve 90te, situacija je slicna u dobrom delu sveta, nisu bili ostali pod sankcijama. Problem je sto mi zelimo da vrednujemo takve vrednosti, ugledamo se na te drzave. Mislim da samo mi znamo da izaberemo najgore od svih, porodicne vrednosti kapitalista i politiku diktature...
  6. YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Realno ne bi trebali nastavnici da vaspitaju decu, njihov posao je da ih uce znanju, roditelji treba da vaspitaju decu da postuju autoritet. Ja sam sinoc bio kod prijatelja i tu neki klinci 16-20 godina nekoliko njih izlazi iz kladionice, dvojica cupaju znak za zabranjeno parkiranje u 23:30... Sa jedne strane verujem da roditelji trebaju biti jedini koji vaspitaju, sa druge strane ako nisu sposobni za to, drugi trebaju da imaju pravo za tako nesto. Zasto ja moram da gledam kako neko unistava javnu imovinu, moralno ja nemam nikakav problem da mu raspalim takvu samarcinu da ce je zapamtiti za ceo zivot kad ga roditelji nisu bolje naucili. Ja imam 3 sestrica i od svih od najblizih u familiji ukljucujuci i njihove roditelje ja imam najveci autoritet. Zato sto znaju da treci put kad treba nesto da ponovim, to nije recima. Prvi put me nisi mozda cuo, ali drugi put me nisi slusao. Ali za svaku batinu dobiju tacno objasnjen razlog za koji moraju da potvrde da razumeju sta su pogresili.
  7. Posto Yugo nema bas super resen prostor za sitnice i drzac za flasu, odlucio sam da napravim, trenutno montirano samo u zelenog jer je ljubicasti zatrpan delovima: Glava zavrsena sa 36/31 se preslo na 37.5/33mm ventile i sicevi sa 29.5/26.5mm razbuseni na 33/29mm (posle obrade predventilskog prostora je poravnata), takodje ofarban blok: Kupljena nova uljna pumpa sa 1.6 16v motora, oprani neki delovi, drugi modifikovani i ofarbani: Napravljen novi prohromski zadnji lonac, uradjen port matching sa glavom na usisnoj i izduvnoj, malo prosireni kanali u obe grane plus fabricki izduvna grana ima problem sa mesanjem izduvnih gasova izmedju 1 i 4 cilindra, tako da je reprofilisana da ima propisano izduvavanje kao 2 i 3 cilindar (usustini izduvavanje jednog cilindra pravi vakum na drugom). Naravno i dalje ostaje problem razlicitih duzina, ali to ce biti reseno neki drugi put:
  8. Da ne bude samo motor da cackam, napravljena i jedna unikatna stvarcica za menjac, duzi peti stepen prenosa koji ce da obori obrtaje za 670 obrtaja, tj sa trenutnim kracim diferencijalom koji imam bice i nesto duzi prenos u petoj nego fabricki menjac:
  9. S obzirom da sam vidjao slike duzi niz godina, pretpostavio bih da je uradjeno po starom zakonu, a trenutno ti atesti za neke modifikacije su jos uvek vazeci. Naravno niko nam ne garantuje da nasi nece saznati za Holandiju i da tamo se atesti rade na godisnjem nivou.
  10. Pa ne bi bilo dobro da je ta kolicina ulja na duze staze u motoru (sto zbog semeringa sto zbog penusanja ulja od strane radilice), ali manja je steta ako semering izbije nego da lezaj na radilici okrene jer je izgubio pritisak. Svakako da nece ni ovo momentalno izbaciti svo ulje u tom trenutku, a ako gubi pritisak onda je vec svakako stvar da nije ok nivo u karteru, nego da je ili ostalo ulje zarobljeno u glavi ili da je pobeglo bocno negde uz blok iz kartera. Mada ovo drugo sad verovatno isto nece biti problem.
  11. Ovaj rezervoar sto je kod veznog lima skladisti ulje pod pritiskom. Ovaj snimak ce mislim najbolje objasniti princip rada toga: Jedino sto sam ja moj sistem unapredio u odnosu na njihov, tako da efikasnije radi jer radi pod vecim pritiskom, brze reaguje, moze vise ulja da ispusti naspram kolicine pada pritiska i naspram velicine moze vecu kolicinu ulja da skladisti nego ti komercijalno dostupni.
  12. Mislim da to nije kriticno za nase uslove, pogotovo jer ce biti 5W50 ulje u njemu nakon razrade sa uvecanim procentom aditiva protiv habanja (nisu preporucena za vozila sa katalizatorom). Svakako nije bilo nikakvih znakova trosenja na tipicnim mestima ni nakon ovih nekih 120.000km pre otvaranja. Nastavicu da menjam ulje na svakih 5000km kao i do sada, a ima i sistem za podmazivanje pod pritiskom pre startovanja tako da ce mu i to puno pomoci. Postoje grejaci bas za to, neki se montiraju na karter, neki u karter ali mislim da kod nas nisu toliko hladni uslovi, a takodje imam garazu koja je zimi u najgorem slucaju preko 10 stepeni. Svakako je svakodnevni auto, tako da bilo bi zamorno obavljati tu proceduru odlaska negde, a motor je namerno sklopljen u fabrickim tolerancijama tako da ne bi trebalo da trpi uvecano habanje prilikom hladnog starta u odnosu na standardni motor Hvala
  13. Zeleni dobio nazad ono sto je izgubio: Oprane dizne za zelenog i nove za ljubicastog, sad spricaju savrseno: Modifikovan karter za ljubicastog, dodate pregrade i navoj za senzor temperature ulja: Spremljen set zupcenja, 500g lakse remenice, 3mm siri zupcasti, 12% brza rotacija uljne pumpe, stelovanje faze bregaste:
  14. YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Ja sam se pripremao vec par puta da se selim, ali onda stigne demokratija u te drzave i donese bombe ovaj boljitak sam hteo reci.
  15. Sa tehnicke strane nije problem, problem je legalna strana toga

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...