Jump to content
FAS Euroauto Goran

YUgisa

Members
  • Content Count

    5230
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

YUgisa last won the day on July 1 2019

YUgisa had the most liked content!

4 Followers

About YUgisa

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

14240 profile views
  1. Znaci da radi Gepek vrata su takva jer je ovo prva serija Yuga IN koja je imala spojler i ofarban okvir oko stakla. Ali taj spojler je tesko g... kako je izveden pa sam ga ja demontirao i ofarbao to nabrzaka u crno da bude ujednaceno. Mada se meni taj detalj svideo tako da na prolece kada budem radio limariju i farbao auto bice ofarbano ponovo tako Mislim lepse nego sad Lanac je tezak, usporice auto
  2. Modifikovane vodjice za klesta, godinama imam problem sa lupkanjem klesta ponekad i nadam se da ce OEM resenje sa novijih Fiata da resi taj problem: Napakovane i Bilstein solje: Air lift sistem na prednjim soljama redizajniran: Montirane zavesice za zimsku sezonu:
  3. @horvat Pa sve zavisi i koje debljine alu koristis, ovo je mislim 0.8mm, tako da je relativno elasticno Sa druge strane to bas ne stiti karter nesto Jeste to je odvod toplote iz motornog prostora i malo od prednjeg dela izduva, pa bilo je malo podnog grejanja pre jer je auspuh bio blizi podu, ali sad kad sam napravio sebi po meri, to je malo lepse rasporedjeno duz patosa, plus mi se cini da je izduv sam po sebi nesto hladniji, verovatno zbog veceg precnika se brze osloboadja gasova i ujedno je jos umotan sa termoizolacionom trakom, tako da ne bi trebalo da se oseti nesto preterano @Bingodalton Pa konkretno ja sto sam najbrze vozio karting je 45.567s, a najbrzi krug sa Yugom je 43.6s na vlaznoj stazi, ali rekord sa kartingom ove godine je 42.284s. Profesionalni kartinzi idu tamo negde do 36-37s, motocikli sa 600ccm sa profi vozacima idu oko 38-39s, standardni auti imaju problem ispod 47s, ali i to je nesto kao 2.0TS Alfa 147, neki klasican Punto ide preko 50s, najbrze vreme auta koje sam ja video posle mog je ~45.5s. Kartinzi jednostavno imaju vecu brzinu u krivinama zbog manjih dimenzija i uostalom imaju komicno mekane slikove Gledas kako se trose u realnom vremenu Moje drustvo nije bilo bas odusevljeno sa kartinzima kao ni ja prvi put zbog neke vibracije koju sam imao, ali ovaj drugi put sam ja bio zadovoljan kako ide sem kocnice koja mora bas da se upre, ali jedva se i koci na stazi s obzirom da su pravci kratki.
  4. Za kraj godine skromni radovi Izgubio sam originalnu posudicu za nastavke koji idu uz kompresor pa sam napravio svoju i malo poboljsao da se ne izgubi opet od nasih dobirh puteva: Nastavio sam sa menjanjem srafova sa prohromskim: Posto sam par puta zakacio donji deo branika i vec par puta ga slomio jer nisam nikad zavrsio kako sam zamislio, hteo sam da ga uradim vec ali onda se razmisljam da je mozda bolje resenje da napravim od aluminijuma: Ujedno sam vratio napokon i ravan pod uz prepravku difuzora da ima jedan otvor za laksi pristup zadnjem trapu radi stelovanja: Pre montaze difozora, iskoristio sam priliku da detaljno proverim amortizer jel sve radi kako treba: Malo vise o sistemu sada kada je testiran: Amortizer: Twintube dizajn amortizera sa monotube nacinom funkcionisanja Monotube dizajn ventila Eksterno postavljeni ventili Mogucnost menjana tvrdoce bez rasklapanja amortizera Progresivno delovanje ventila Varijabilna tvrdoca amortizera u zavisnosti od pozicije tokom hoda amortizera Sile 184/131 i 246/115 u zavisnosti u kojoj je poziciji hoda Hidraulicni bump stop na sabijanje i izvlacenje Gasni amortizer visokog pritiska Eksterni rezervoar za gas Eksterni rezervoar izradjen od aluminijuma radi boljeg hladjenja ulja Stelujuca platforma za stelovanje visine auta Moguca ugradnja u vertikalnom i horizontalnom polozaju i bilo kom drugom polozaju Opruga: 120kg/cm Progresivna tvrdoca Solja: Aircup sistem za podizanje auta pod pritiskom Funkcija: Umanjuje naginjanje auta u napred pri kocenju Umanjuje naginjanje auta u nazad pri ubrzanju Umanjuje sleganje zadnjeg dela vozila pri tovarenju Omogucava podizanje zadnjeg dela pod opterecenjem radi neutralisanja sleganja Povecava stabilnost auta po neravninama I par dokaza da se auto vozi
  5. Komentar za ovce za sisanje je smisao toga da se brani iznosenje licnih misljenja, nema veze sa tematikom oko montaze guma. Poenta foruma je razmena misljenja, u suprotnom Nesa moze da ugasi forum i da otvori neki blog ako je poenta da samo jedna strana iznosi svoje misljenje, a drugi da klimaju glavom... Okacicu test koji sam i skinuo sa ovog foruma: Normalno jedan test sa ovakvim ili onakvim rezultatima ne govori sve, zato je poenta cele price bila da treba svako da misli svojom glavom racionalno
  6. Eto ja gledao testove gde letnje imaju bolje performanse ispod nule i sta cemo sad? Bilo je i kaceno na ovom forumu pre koju godinu. Ne kazem da treba ici iz krajnosti u krajnost, ali price o insistiranju montaze guma bas od prvog ovog meseca su krajnje iracionalne. Ja sam mislio da je stvar ljudskosti biti individualna osoba. A ne ovca za sisanje.
  7. Uopste nije poenta moj auto, poenta je racionalno razmisljanje. Zimske gume u globalu imaju losije performanse po suvom i mokrom, cak i pri temperaturama ispod nule. Ako je zakon barem u necemu logican, a to je definitivno stavka da zimske gume nisu u obavezi po svakoj ceni, onda ne vidim sta je problem da iznesem to misljenje ako nekoliko vas moze da zagovara kako treba staviti zimske i pre zakonom propisanog datuma. Montaza nekoliko dana kasnije isto smanjuje guzvu kod vulkanizera, a i ta guzva je izazvana iracionalnim razmisljanjem dobrog dela vozaca koji slepo veruju krajnje ocajnom novinarstvu... Zurba da se stave zimske gume bez obzira na kakvi uslovi vladaju u vasoj okolini, montaza bez obzira da li su letnje mozda sa vise sare i primetno novije, bez ulazenja u to da li su i u startu bolje od zimskih u suvim i vlaznim uslovima i slicne stvari su meni krajnje iracionalne. Ne kazem da treba cekati poslednji dan, ali prilicno sam siguran da priroda ne prati nas zakon svake godine...
  8. Pa ja imam i vise nego mnogo razloga da odlazem jer moje zimske ne rade iznad 0 stepeni A uz to otpadaju komadi na temperaturama iznad 10 A tek razlika u performansama auta i izgledu necu ni da komentarisem
  9. Ja sam u familiji morao da menjam pre 5 dana jer na vestima su rekli da se mora menjati, nema veze sto smo 5 godina stare gume zamenili za one od 10 godina sa manje sare koje su primetno losije po suvom i mokrom...
  10. Zato ja svaki put kad montiram neke gume na svoj auto trazim optimalan balans auta i duvam gume prema potrebi, ne prema nekoj specifikaciji.
  11. Ma nije to preterivanje, nego taman Pa jbg to je neki tvoj problem, kod mene radi A jbg ja da kacim svaki dan kako napredujem sa radovima, onda bih kacio na forum, ali mislim da bih ljudima to bilo dosadno pa kacim kad nakupim, a onda kad kacim na jos 6 foruma, mrzi me da svuda posebno postavljam Mada ajde, videcu mozda da vam ispunim zelju
  12. Umotan izduv u termoizolacionu traku: Posto sam imao probleme pre sa gorenjem fabrickih gumenih nosaca, osigurao sam ih sad sa selnama: Naravno nije sve proslo glatko, stari izduv skinut nakon 10 godina bez problema, skinut i montiran brdo puta tokom izrade i onda poslednji put kad odlucim da ga skinem radi motanja trake, uspem da iskinem 3 navoja iz 4-2 kolektora. Pa sam iskoristio priliku i prosirio kolektor koji sam imao u rezervi, ulaz sa 26.5 na 29mm i izlaz sa 32 na 36mm. Ujedno povadjeni svi brezoni i stavljeni prohromski: Kad se vec skida usisina i izduvna grana, zapusio sam kanale za rashladnu tecnost koji vode u usisinu granu kod karburatorskih motora. Slabo se vidi na slici, ali usisini kanali su cist aluminijum, bez ikakvih naslaga: Prosirena usisina grana, ulaz prosiren sa 51.5mm (fabricki 47mm) na 53mm, kanali sa 26.3 prosireni na 28.5mm: I za kraj sve vraceno na mesto uz malo ciscenja motornog prostora i farbanja par nosaca:

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...