Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

YUgisa

Members
  • Content count

    4462
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

YUgisa last won the day on July 1

YUgisa had the most liked content!

3 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 07/07/89

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

12611 profile views
  1. Kama je jako losa po mokrom, a po suvom je ok ali se raspada. Po snegu je prilicno dobra, usustini kao zimska guma, bolja je od stare Wintere, za manje novca i tu se manje vise zavrsavaju prednosti.
  2. Hahahahahahaha zanimljiv tekst, upravo me nedeljama jedan "strucnjak" ubedjuje kako je Karlo bio sminker i da spojleri na Ficama nemaju nikakve beneficije sem izgleda
  3. Pa da kupujete najeftinije gume onda bi imali mesec dana star DOT Na tri auta u familiji, mislim da su sve gume bile od 2 do 6 meseci stari DOT.
  4. Koliko brzo voze Nemci?

    Kad ozeze Klarkson o ovim zelenim Vise mi se svidjalo dok je LGBT smarao, oni su samo po nekad blokirali par ulica zbog parade, ali ovi zeleni smaraju oko svega vezano za automobile xD
  5. F1: Ferrari

    Hahahahaha pa ovaj ne zna sta prica A stavljao je veto na to ko moze da mu bude timski kolega
  6. Nije bilo taj put, ali bilo je jednom, poceo sneg i izlazim iz Kule, kad ono 3 auta u kanalu
  7. Ja sam oduvek voleo da vozim po snegu Milina kad nema drugih vozaca na putu, ja sam se vozao na putu SU-BP-SU i one godine kad su ljudi ostali zatrpalni na autoputu, u okolini Kule mislim da sam vozio nekih 20-30km kroz 10-15cm snega gde niko pre mene nije isao. Ali tih par dana snega sto dozivljavaju ljudi iz BG i severnije, ne bih menjao za performanse u ostalim uslovima.
  8. Ok, ali vecinom voze po utabanom snegu, ne voze toliko po rastresitom sem ako bas ne veje u tom trenutku. Ne znam kako trenutno voze etape, ali pre su imali etape u Alpima koje nisu u samoj drzavi ali se vode kao Monte Karlo. Za led i utaban sneg sluze one "pukotine" u blokovima koje imaju namenske zimske gume, a nemaju letnje. Zato all season gume najcesce nisu dobre ni u jednom ni u drugom. Blokovi se ne deformisu dovoljno po snegu i ledu a leti se deformisu kada nije potrebno. Deformisanje blokova dovodi do toga da povrsina gume bude rapava sto zelite po ledu i snegu, ali ne zelite po asfaltu jer znaci manje kontaktne povrsine. Zato je V sara dobra po kisi, jer ima usmerene kanale za odvodjenje vode, ali su veliki blokovi na gumi za dobar kontakt sa asfaltom.
  9. Mislio sam da napisem da niko ne pokusava da demantuje receno sa reli forama Oni voze sa ekserima i inercija dodatne mase bi bila ogromna, takodje cak i sa tako uskim gumama postizu brzine od 200+km/h po snegu i to pokusava da se spreci. Reliji kao Monako gde su promenjivi uslovi sa snegom se ne voze na tim gumicama Zao mi je sto je test prosto ispario sa neta, jer sta god sam kucao nisam uspeo da nadjem, prototip guma za cist led. Bukvalno slik guma sa resicama od par mm insprisano ovim:
  10. Uza guma ima prednost iskljucivo na dubokom snegu i dubokoj vodi u svim ostalim uslovima kao sto je led, utaban sneg, suv i vlazan kolovoz su na strani sirih guma.
  11. Ja najvise volim kad vozim pa dodjem do znaka koji pokazuje prestanak ogranicenja brzine a nigde nije bilo znaka za ogranicenje brzine ili kad je u jednom pravcu ogranicenje manje nego u drugom xD
  12. Prestanite da govorite o brendovima kao celina o kvalitetu gume. Jedan te isti brend moze da ima burtalno dobro i najgoru mogucu gumu, zavisi od samog modela i dimenzije i sta su oni zamislili sa njim. Ako je mozda Sava bolja u nekoj 17"od Tigra, to ne mora da znaci da je bolja od 15", jer Sava u 15" dimenziji ima neki 5+ godina star model, a Tigar ima nov, mozda je i tu Sava bolja, ali cisto sumnjam da je tu nebo i zemlja razlika. I taj problem je izarazen priicno u kod felni 15" i manjima koje su i dalje relativno popularne u Srbiji. Mnogi "najbolji" proizvodjaci po testovima imaju modele guma od pre 10 godina. Recimo u dimenziji koja meni treba, vecina top modela ima model gume star nekih 5-8 godina, ako je i noviji to je neki dno eko model najcesce, jeftiniji proizvodjaci imaju novije modele, neki imaju samo neke "standard" neki imaju kao "high performance", ako bi hteo nesto stvarno ozbiljno za suvo ispada da je jedino dostupno neki poluslik ako je akcenat na perfomansama. Takodje ni nova guma nije bolja od svake polovne i treba gledati sta se kupuje. Video sam poluslikove i V sara gume sa M+S oznakama, tako nesto ni novo ne moze da se koristi po snegu. Jeste stvar da govorimo o nekim ektremima, ali danas je marketing mnogo veci nego sto mnogi shvataju i mnogi proizvodjaci su spremni na totalne gluposti da privuku kupce.
  13. Yugo 1.1 EFI

    Napravljeno par nosaca za creva od hladnjaka ulja, OAC-a i nov centralni nosac branika: Posto je sa prvim reagulatorom bilo tehnickih problema, napravljen drugi stelujuci koji je namontiran i podesen na 3.3 bara, sa fabrickih 3 bara: Nabavljeni neki delovi za limariju, ostalo jos da nadjem levi prag i desni kos ili samo dzep: Napravljeni novi 10mm distanceri, tako da auto sad ima siri grag tockova ukupno 110mm:
  14. Ja kad sam trazio celicne felne od Punta, trazili mi od 60 do 100e Na jednom mestu su trazili 4000din, ali naravno nije bilo Na kraju kupio nove za 110e
×