Jump to content

YUgisa

Members
  • Content count

    4012
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

YUgisa last won the day on November 25

YUgisa had the most liked content!

3 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 07/07/89

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

11630 profile views
  1. Centriranje trapa

    Problem sa slicovanjem je taj da ako proslicujete previse, ako treba namestiti na medju polozaj ni tamo ni vamo, tesko je to nacentrirati i hoce da se pomeri kad se zvekne u krater, u normalnoj voznji nije problem. Postoje ekscentricni srafovi koji sluze da se namesti taj nagib bez ikakvih prepravki, ali vecina majstora nisu majstori pa ne znaju da ih koriste iako ih neka vozila imaju cak i fabricki. Sam ekscentar omogucava da se fino podesi i da umanji sansu za pomeranjem. Razlozi za poremecaj mogu biti razni, od toga da je nesto krivo od udarca, da te rupe nisu dobro izbusene mozda na amortizeru (pogotovo sto mnogi menjaju samo jedan amortizer), pa mogu biti tolerancije proizvodjaca u izradi samog auta pa i onda proizvodjaca od viljuski, amortizera, tipa mozda je bio u toleranciji ali ako je auto spusten ili su opruge dotajale pa se auto sam spustio od sebe onda mozda ona strana koja je bila na granici tolerancije je izasla iz tolerancije jer vecina oslanjanja dobija dodatan negativan nagib kad se spusti auto. Treba znati da ako je tolerancija od npr 1 do 2 u reglazu (ne bitno jel prica o nagibu, zaturu, usmerenosti), to ne znaci da je ok da jedan tocak bude na 1.1 a drugi na 1.9. Nego u toj toleranciji trebaju obe strane da budu sto pribliznije. Znaci ako moze da se nasteluje da oba budu na 1.6 onda treba na 1.6. Kod nagiba isto tako, bolje je cak i da izlazi iz tolerancije pa da oba budu 2.1 nego da jedan bude 1.5 a drugi 2.1. Brdo puta sam stelovao aute van tolerancije i nije bilo problema, ali zato posvetim vreme da namestim da bude idealno jednako sa obe strane a pre toga je bilo problema sa trosenjem iako je bilo u toleranciji.
  2. Perka pretpostavljam da je ventilator hladnjaka, ako ne pali verovatno je termoprekidac na hladnjaku, ali mozes probati i da otkacis ventilator i povezes direkt na akumulator da vidis da li ce da vrti, tj da mu nije slucajno crkao motor. Mada neki EFI imaju neki modul u kabini, koji bi trebao da nadvlada termoprekidac odnosno da upali hladnjak pod odredjenim uslovima, npr kad ga ugasis leti trebao bi da upali ventilator da ohladi motorni prostor, ali ne znam kako je on povezan i da li moze da pravi problem tako, ja nisam imao priliku uzivo nikad da ga vidim.
  3. Grande Punto opruge

    Odes na sajt eibach opruga, potrazis model tvog auta, pogledas koliko spustaju opruge, uzmes metar, izmeris da li ti pase tako nesto i ako pase uzmes i uzivas. Napred ti mozda nema razlike ako si kojem slucajem namontirao sa benzinca opruge na dizelasa.
  4. Yugo 1.1 EFI

    Dobro je tako dok ne probas bolje Steta samo sto je sad vec jednako na njivi i na kolovozu...
  5. Yugo 1.1 EFI

    Mislis sadasnjost Da nisi kesirao tolike protokomere, mogao si sad budes deo ekipe sa B6 Ali ne, on je hteo da bude traktorista
  6. Yugo 1.1 EFI

    Hahahahaha Moj auto ispod 2000 obrtaja vidi samo kad ga pustim da padne na ler
  7. Grande Punto opruge

    Od poznatih brendova, verovatno ces Eibach najlakse naci. Ima i raznih kineskih i budzetnih brendova ako hoces da rizikujes, nemam puno iskustva sa njima ali sto imam nije pozitivno bas.
  8. Grande Punto opruge

    Kao sto kaze Milutinac, boja je iskljucivo povezana sa proizvodjacem, nije standardizovana tvrdoca i visina auta u odnosu na boju, svaki proizvodjac boji kako mu se svidja i bira tvrdocu i visinu onako kako misle da je najbolje. Eibach ima crne za manja spustanja, crvene za veca spustanja, H&R ima tri plave nijanse i crvenu u zavisnosti koliko spusta, KW ima zute i ljubicaste, Sparco ima plave, Weitec ima zelene itd...
  9. Yugo 1.1 EFI

    Ocigledno nisi pitao na pravom mestu Kad odlucis da kupis redovan auto sa toplom dusom, ceka te:
  10. Yugo 1.1 EFI

    Da si stavio Monroe isao bi na ignore listu Javio bih i Deda Mrazu da te stavi na listu nevaljalih
  11. Ajd neka je sa srecom, drzimo fige da stigne original
  12. Yugo 1.1 EFI

    Ne samo da bih provalio da nije benzinac, nego i da nema Bilstein
  13. Yugo 1.1 EFI

    Izgubio si pravo da se bunis Milutinac kad si presao na dizela Valjda se nece izvrnuti od tih guma, ipak nema Jugo stabilnost kao sLogan Da je normalniji zakon uzeo bih neke Hankook univerzalne za zimu i Toyo R888 za leto
  14. Koliko vidim to je Sachs Touring model, ako nije nista promenjeno u odnosu na pre, onda su to gasni niskog pritiska. Sto se tice Bilstein, ja sam ih pre nabavljao u Srbiji i tada jedino mesto gde je sigurno stizao original uvek je Vudim Trade. Ostali kad kako. Bilstein uvoze mnogi, a Sachs nemam pojma, nisam ih puno uzimao u razmatranje posle par ocajnih ali originalnih iskustava. Koristim Bilstein 6.5 godina u izradi oslanjanja, pre svega za trkacke Yugice i gradske jurilice i niko mi nije jos uvek prijavio problem sa njima.
  15. Da tako je, treba znati samo da i Sachs i Monroe vole u katalozima da napisu gasni, iako su gasni niskog pritiska sto je funkcionalno isto kao uljni, nije kao gasni visokog pritiska kao sto su recimo Bilstein B4 (i B6 i B8 itd), mada proizvode i Monroe i Sachs amortizere visokog pritiska. Bilstein ima uljne, B2 ali ja sam to video samo za par modela ruskih vozila.
×