Jump to content
FAS Euroauto Goran

YUgisa

Members
  • Content Count

    5279
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

YUgisa last won the day on July 1 2019

YUgisa had the most liked content!

5 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 07/07/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

14831 profile views
  1. Ja shvatam da kad ljudi imaju neke obicne plocice za koje treba 2 seta da bi se potrosio 1 set diskova, da poravnaju disk da nema one vise "tacke" gde ne ide ploca, da skinu mozda malo neki ris ako je ostao od starih plocica, ali fazon imas disk koji je jedva iznad minimuma, kriv je tako da bez 1mm ne moze da se izvuce da ne baca i to onda neko drlja da bude tanje... Da ne pricam kad ravnaju diskove koji su u startu ispod minimuma...
  2. Veca je fora sto ljudi obradjuju vec istrosene diskove ispod dozvoljene granice.
  3. Realno gledano, treba otici na tehnicki pregled i jasno pitati jel jedu govna za sve ili ne i to je to. Neka dalja rasprava je krajnje besmislena, govorim iz 14 godina iskustva i preko 20 tehnickih pregleda. A kad te upisu da ti nesto ne valja, onda ce ti i drugi tehnicki pregled posebno gledati ako odes tamo, pogotovo jer si sad iz "nekog" razloga dosao kod njih umesto da si se vratio na isto mesto gde je problem i uocen. Neko normalan ce ti biti samo neki prijatelj/poznanik sto se onda postavljanja pitanje, zasto ne ides kod njega u startu. Zasto je besmislena rasprava, zato sto gledajuci nas zakon uvek je moguce nesto definisati kao neispravno ili u najmanjem slucaju mogu da ti prosto ne povuku rucnu kocnicu do kraja i slicno. Opet pricam iz licnog iskustva.
  4. Dobar vic... Jedan brend, 5 klubova, toliko o jedinstvu i akciji...
  5. Na prodaju Tigar High Performance gume u dimenziji 195/50 R15. Dve gume su DOT1318 sa 6.2mm sare i dve gume su DOT1219 sa 6.6mm sare. Gume su trenutno na autu, ali ce biti demontirane u narednih 10ak dana, presle oko 10.000km, nisu krpljene, nemaju ostecenja, nisu krive, moguce licno preuzimanje ili slanje BEX sluzbom o vasem trosku uz placanje pouzecem. Cena: 13.000din Kontakt: 064/25-25-921, viber ili privatna poruka na forumu.
  6. Buseni/rezani diskovi vecinom uklanjaju skripu
  7. Hvala Nemam za zadnji, imam samo za prednji: Ali nemam neki dobar snimak ovog sistema, imam snimak prethodne verzije napred sto sam imao gde se vidi kako spolja to izgleda:
  8. Hvala Pa zato se testira Bilo je i u planu da bude ovako pojacano kao sigurnosni faktor, ali ja sam zurio kad sam to izradjivao da bih otisao na stazu prosle godine, pa nije uradjeno kako sam planirao. Bilo je sve ok dok se nisam igrao sa silama amortizera pre odlaska na stazu u maju, pretpostavljam da je to stvorilo problem, jer je puklo sad kad sam prvi put natovario otkad sam cackao amortizer. Ali sad se vec voza oko 200km pod opterecenjem otkad je popravljeno i nema problema. Pa ne bi bilo mnogo, ko jos hoce da vozi auto ko sto je moj Imala je Zastava prototip auta koji je relativno slican mom Moj trap je do pre koju godinu bio prakticno kopija toga. Jedino zaostajem za njihovim motorom oko 50ks
  9. Hvala Nabavljeno par stvari za ljubicastog, druga polovna vrata jer vlasnik kad ih je menjao nije stavio odgovarajuci tip i nova hauba: Posto sam polomio policu ispred suvozaca, kupljena druga, ali posto je ta u verziji za karburator, odnosno ima rupu od sauha onda napravljen jedan cep u koji sam ugradio LED za alarm: Kupljen i krovni nosac, posto nemam skije za zimovanje i krovni kofer za letovanje, stavio sam sta imam za slikanje. A takodje danas testiran sa nekih 60kg na krovu: Imali smo i nekih pehova sa autom, usustini auto nece da bude podignut nema sanse. Prvo puklo crevo za prednji airlift, a posle pukao nosac zadnjeg push-rod oslanjanja, takodje u situaciji kada sam podizao auto zbog opterecenja. Crevo skraceno, nosac ojacan i vracen sistem na mesto: Zeleni je dobio rebrending: I nabavljeni razni delovi, zadnji vezni lim, zadnji branik, zamenu elasticnog zgloba na polugi menjaca, osovinu poluge menjaca, nova rucica, ukrasna kugla menjaca, opruge (-50mm) i gibanj (-30mm) za spustanje, ojacanje grede, bocne lajsne, viljuske, nosace motora, rucke za obaranje sedista, nosaci auspuha, rezervni rukohvati za vrata tapcirunga:
  10. @Tjet CWB - Custom Welding Belgrade ti je verovatno najbolji kod nas, najveci izbor materijala i dobar kvalitet izrade.
  11. Razlika je sigurno jos manja jer je snaga definisana momentom i obrtajima. Cim na dijagramu raste snaga sa obrtajima, to znaci da je je procenat povecanja momenta minimalan kroz cele obrtaje i da raste snaga samo zavaljujuci obrtajima koji mnoze taj procenat povecanja momenta. Poredjenje snage je puno bolji pokazatelj nego moment, jer 5Nm na 1000 obrtaja nije isto kao 5Nm na 6000 obrtaja... A 5ks je uvek 5ks...
  12. Obicno su sitne oznake, fazon 3-4mm visina slova, cesto su ili blizu ivice do felne ili blizu gaznog sloja na boku.
  13. @Ivan Hvala @Nikola R Znam da nije isto, interesovalo me cisto informativno da li se neka guma nesto drasticno istice s obzirom da zbog dimenzije koja meni treba neki od ovih modela nisu aktuelni, a i u zavisnosti od dimenzija zavise rezultati na testovima pa sam hteo nesto vise da znam za uzi izbor.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...