Jump to content

YUgisa

Members
  • Content count

    4119
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

YUgisa last won the day on February 2

YUgisa had the most liked content!

3 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 07/07/89

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

11796 profile views
  1. Yugo 1.1 EFI

    Barem sad znam kakvog je kvaliteta, nisu mi tako losi varovi plastike posto je puklo i gde je tanja i gde je deblja, negde po varu negde dalje od vara... Barem cu to relativno lako resiti, nije kao poliester...
  2. Ne treba nista povecavati, moze da se smanji kolicina policije, nama treba jasan zakon koji vazi za sve jednako, primenjen objektivno i racionalno. Nasa primena zakona nije nista vise od prostog punjenja budzeta, apsolutno nikakve veze nema sa bezbednoscu. Sto se moze videti po tome kad imamo "akcije" kada se baziraju samo na jedne prekrsaje, kada idu na "adresu" pa sve ostale prekrsaje zanemaruju i fazone od tri prekrsaja napise jednu kaznu... I treba im dati leti malo da se vozaju biciklama, ako mogu to da rade panduri u bogatim drzavama onda nema razloga zasto ne moze u ovoj banani... Sto se tice same teme, stanje u saobracaju postaje takvo da sam sve vise u fazonu sve vozace mrzim, cast izuzetcima... Pre neki dan prazna ulica idu dva vozila, razmak izmedju njih manji od 3m. Uopste ne mogu da shvatim taj koncept manjka razuma i logike.
  3. Yugo 1.1 EFI

    Ono kad ukucani promase fotelju pa ti sednu na branik Nisam mislio da ce biti problem sa parkiranjem u rodjenoj kuci
  4. Yugo 1.1 EFI

    Skinut stari airlift i distancer (8mm) na solji, namontiran novi airlift i podignut auto 10mm preko navoja na solji. Ujedno smo ustedili nekih 250g po strani, odnosno nova airlift solja je 330g teza od standardne:
  5. To je ok ako zasrafi i ostale delove sem glave Ja sam to hteo sve da zasrafim na moj 1.1 blok Ali se nisam nikad nakanio
  6. I sta mislis time da dobijes Svi ti motori iz SOHC generacije su konstruktivno slicni, ima nekih razlika ali sve moze da se sklopi sa odredjenim delovima. Ja imam dihtung od GTa na 1,1 motoru
  7. Treba videti sta nudi H&R za taj model auta, za neke nudi ultraprogresivne opruge pa auto bude udobniji na manjim neravninama i stabilniji kad se malo vise nagne, ali se manje nagne od fabrickog Naravno pitanje je da li je visina auta problem.
  8. Gedora stajling

    Ne verujem da cu to videti u retrovizoru Ali ako ne registrujem, dodjem bajsom pa cemo da proverimo
  9. Gedora stajling

    E pa onda nadam se da ces mi ti biti neprijatelj Bices laka meta Moram reci da s obzirom da mi organi reda nisu ni malo simpaticni, prilicno mi odbojna ideja kamuflaze na autu
  10. Gedora stajling

    Mene nije zavarao sa tom kamuflazom, odmah bih ga primetio na bojnom polju
  11. Gedora stajling

    Sta da ti kazem, ja vise volim da stvari ako mogu gledam po objektivnim merilima
  12. Fazon je druze sto kupis nov auto i nije legalan. Moj komsija je ovlasceni uvoznik i prodavac Nissan vozila i oni moraju da atestiraju nov auto koji je dosao iz fabrike kad ima "dodatnu" opremu, pa sem ako nisi u fazonu da vozis najvecu klotaru, imas problem... Poznanik od mog druga ima Pezo 206, ne znam kako se model zvao ali je ona varijanta sa prosirenim branicima sto su izbacili za potrebe homologacije na reliju i nije mogao skroz fabricki auto da registruje jer je "specijalna" verzija, nego je morao da trazi potvrdu proizvodjaca i onda je prosao tehnicki i ko ce njemu da sad vrati pare za potvrdu, on mora da dokazuje da nije kriv sto je protivustavno jer nije na tebi da dokazujes da nisi kriv nego na tehnickom da si kriv... Meni su jos po starom zakonu zamerali sto ja imam zadnje pojaseve jer to kao ne postoji fabricki a dosao auto sa njima iz fabrike...
  13. Gedora stajling

    Sve je subjektivno, siguran sam da i onom ko se svidja kamuflaza je u fazonu to nije gedora, siguran sam da i onom ko voli hromirane lajsne, spinere itd isto tako je njegovo ok a drugo ciganija. Licno meni je gedora/ciganija kada nesto nije uradjeno na nivou zavrsne obrade koju fabrika izvodi za dato vozilo. A da li mi se svidja ovako ili onako je stvar vlasnika da li se njemu svidja kako izgleda Meni je ok to sto je nasaran, ali mi je bzvz sto ide preko stakla, kedera i slicno Kabinu ne bih ni trosio reci
  14. Fiat Seicento - greju se prednji točkovi

    Verovatno i jeste to problem, posto se po gradu stalno koci pa plocice ne stignu da se razmaknu kad idu tesko dok se od vibracije razmaknu nakon duze voznje van grada bez kocenja. Imao sam i ja slicno iskustvo na tudjim autima, jednom bas zbog te tolerancije za plocicama, drugi put jer je neko pametan farbao klesta cetkicom pa dobro natopio plocicu. Problem je nekad moguce utvrditi jer su kocnice jako pipave, tj cim dodirnete papucicu odmah pocne jako da koci. Naravno zavisi od auta do auta, neki i fabricki imaju pipave zbog nekih drugih stvari, ali obicno papucica ima malo lufta pre nego sto gurnete klip tj plocice do diska.
  15. Yugo 1.1 EFI

    Izvadjena GSI tabla i stavljena ST tabla. Preradjena cela instalacija na univerzalne konektore kako bi to bilo sto lakse uraditi, provucena sajla brzinomera i ubacen AF metar u GSI tablu posto i on mora napolje iz auta kad se stavlja ST tabla: U fazi testiranja verzija 2 airlifta. Karakteristike bi trebale da budu, podizanje auta do 30mm, mogucnost stelovanja visine auta do +20mm (solje imaju navoj kao gewinde), omogucavaju 5mm vise hoda amortizeru u najnizem polozaju (nije nesto kriticno ali kad je ceo hod 20mm onda je 5 mnogo), mogucnost voznje i u dignutom rezimu, ne samo za potrebe prelaska preko lezeceg/bankine, veca odbojna guma sto bi trebalo da umanji udar na karoseriju u slucaju da se zvekne u neki krater na putu (plus vec pomenutih 5mm dodatnog hoda amortizera), drugacije sprovedeno crevo koje bi trebalo da smanji sanse da se probusi i robusnija izrada sa debljim O ringovima: I dve slike auta:
×