Jump to content

YUgisa

Members
  • Content count

    3566
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 07/07/89

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

10399 profile views
  1. Maksimalan tork na 7000, maksimalna snaga na 8000
  2. Ma ja od sveg srca ti zelim sav tork tamo na 7000
  3. Nemoj da snimas, da se blamiras da nema momenta na 1000 obrtaja
  4. Yugo 1.1 EFI

    Prvobitno sam razmisljao da stavim i od Punta prednji branik ko tvoj sto si uradio Ali onda sam nasao ovaj pored puta
  5. Yugo 1.1 EFI

    Pa ipak bih krenuo od MAP senzora Pitao sam za plin, jer kad imaju venturi plin onda zbog detonacija u usisu cesto ode MAP. To je skoro svakom problem. Mogao bi eventualno probati sa ciscenjem istog, mozda se zapusila rupica na njemu od naslaga ulja.
  6. Yugo 1.1 EFI

    Jel ima on mozda venturi plin? To je najverovatnije MAP senzor, ali ovako ti na daleko tesko mogu nesto reci, jedino da pokrenes dijagnostiku i vidis koji KOD izbaci i ako si sklon elektronici da uzmes upustvo i unimer i premeris sve senzore i da li je neka zica u prekidu.
  7. Meni su rekli da je najbolji amortizer Monroe, skoro pa svaki majstor
  8. Niko tu ne uvozi skoro direkt od fabrike nego se preuzima roba pretezno iz Madjarske, Bugarske i Hrvatske. Mislis da se KYB uvozi iz Japana direkt za potrebe Srbije? Cak i kad uzimaju, ne mora da znaci da svaki primerak koji prodaju da je dosao iz fabrike, ako fabrika kaze moras da uzmes 100kom, on ce da uzme 100kom, ako mu treba 200kom, on ce drugih 100 uzeti negde drugde ako je jeftnije. Ja problem sa originalom nemam, niti vidim pad kvaliteta a na deklaraciji pise Germanija... Sa original Bilsteinom nisam imao nikad problem, za razliku od toga imao sam probleme sa original Monroe i Sachs, a negativno iskustvo sa KYB je pisao neko od forumasa, zaboravio sam ko je tacno to bio. Za razliku od prica culi smo da se tamo proizvodi u nekoj levoj drzavi, po deklaraciji koje sam ja video, Bilstein je u Nemackoj, Sachs u Tunisu a Monroe u Turskoj. KYB nisam nikad probao, jer jednostavno nema ni jedan aspekt koji bi prevagnuo da ga nabavim za neciji auto u odnosu na Bilstein.
  9. Uzmi sta ti ljudi kazu, sta ja znam. Amortizer samo na slici video.
  10. Yugo 1.1 EFI

    Pa ovako sa slike izgleda kao sto je moj spusten, spustaju ljudi i nize ali onda pocinju da se javljaju problemi jer se prevazilaze neka ogranicenja u konstrukciji oslanjanja i pogonu. Vec i na toj visini postoje neki problemi koji narusavaju performanse, neke je lakse, neke teze resiti.
  11. Yugo 1.1 EFI

    Pa ne treba ocekivati cuda, ali ako nekad mislis da razvrtis motor onda vredi imati tako podignutu blokadu i moze malo paljenje da se pomeri. Ide prilicno lepo kad moze da ide do 6750-7000 obrtaja. Ja sam radio i NovaSpeed, a za cenu moras da vidis sa njima, jer cip mora da se menja fizicki u tvom kompu, moj komp ima poseban nosac za cip, tako da sam ja to mogao samo da izvadim fabricki i stavim cipovan, ali fabricki je zalemljen pa mora da se razlemi i zalemi drugi. Mozda budem i ja prodavao svoj
  12. Yugo 1.1 EFI

    Aha, onda ok, onda ce navariti na osovinu od cetvorobrzinca deo od petobrzinca i dodati petu brzinu. Ide u svakoj brzini pa i u petoj bolje nego pre, ali je i dalje peta samo brzina za konstantnu voznju (barem meni). EFIju najvise fali obrtaja, jako su nisko stavili fabricku blokadu. Od tog auto ne ide brze Providni farovi svetle losije, a nisam prodan po pitanju dostupnih ksenona oko njihovog kvaliteta. Jedino sto bih ja uradio je da uzmem providne farove i da stavim projektore i sijalice, ali imam pametnijih stvari da radim, sadasnji farovi i sijalice osvetljavaju bez problema zakonski propisane okvire.
×