Jump to content

YUgisa

Members
  • Content count

    3913
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

YUgisa last won the day on October 30 2017

YUgisa had the most liked content!

3 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 07/07/89

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

11351 profile views
  1. Yugo 1.1 EFI

    Pa zamisao je da se oslobodi pritisak koji se stvori unutar blatobrana, mozda budem napravio neki dodatni otvor prema motornom prostoru da se oslobodi i deo pritiska iz motornog prostora, to jos nisam odlucio.
  2. Yugo 1.1 EFI

    Prestelovan prednji trap, fabricka sirina traga tockova iznosi 1308mm, moj 1410mm. Zadnji se blize kraju:
  3. Yugo 1.1 EFI

    Pa bice siri nekih 5cm po strani
  4. Pa moze da utice jer pumpa ima sito i moze sito da se zapusi pa da ne dobija dovoljno goriva, takodje sitnije stvari mogu da prodju kroz sito i da zapuse filter za gorivo.
  5. Mislio sam u mnoziti ti i majstori I nisam mislio na creva, nego bas na metalne cevi. Ne mora da svetli stalno lampica ukoliko je registrovao gresku, nekad samo malo duze gori nakon startovanja ali se ugasi, zavisi da li gresku registruje konstantno ili povremeno.
  6. Da li ste probali da ocitate greske i proverili da je motor u fazi? Cuo sam za slican problem kao tvoj od jedne osobe, njemu je bila stisnuta cev za dovod goriva i pumpa jednostavno nije mogla da progura dovoljno goriva do motora da radi pod duzim opterecenjem. Posto te cevi idu ispod desnog praga i pored desnog tocka, mozda si ih ostetio na neki nacin. Kakva je boja na svecicama nakon sto probas da vozis? Bela, crna, boja nes kafe (svetlo braon)?
  7. Yugo 1.1 EFI

    Rano je jos za utiske jer nije gotovo, ali svakako bi trebalo da bude neko drasticnije povecanje stabilnosti sto zbog uvecane sirine auta sto zbog poboljsane geometrije trapa koju napokon mogu da iskoristim jer nisam ogranicen fabrickim rubovima. Siri trap ce omoguciti bolje karakteristike dinamickog nagiba sto mi omogucava da zadrzim dobre performanse u krivini uz smanjivanje staticnog nagiba sa 2.85 stepeni na oko 1.7 napred i sa 2.3 na 1.2 pozadi koliko je bilo sa starim tockovima i trapom, sto ce opet dati bolju trakciju na kocenju i pri ubrzanju. A uz te promene gometrije ce doci do izrazaja mali ET ovih felni.
  8. Yugo 1.1 EFI

    Fabricki trag tockova, 1312mm, moj 1405mm.
  9. Boyracer Motorsport Radionica

    Ako mislis na remenice, moze da se napravi, samo je stvar da kod nekih auta ne mozes od dve napraviti jednu, nego mora da se pravi novo srce i slicno sto utice na cenu, sve zavisi od modela do modela.
  10. Boyracer Motorsport Radionica

    Stelujuce remenice za Alfa Romeo: I dva razlicita nacina za prebacivanje 120ks na tockove kod Yuga, 180mm sinter kvacilo i 200mm organsko kvacilo:
  11. Nemam licnog iskustva, po katalogu prednji jesu isti, ali zadnji nisu iako vizuelno izgledaju jako slicni, tako da bi to trebalo videti na licu mesta. I od Pande kockice isto zadnji amortizeri izgledaju slicno, ali oni nemaju metalne caure u silen blokovima na krajevima amortizera jer se drugacije kaci kod Pande, ali ako duzina odgovara, verovatno mogu da se naprave na strugu caure i tako namontiraju. Yugo nema nista slicno po pitanju oslanjanja, to jedino sa Fiatovim modelima iz 80ih i ranije. Fiat je 90ih komplikovao sebi izradu sa tim da svaki model ima prakticno svoj dizajn oslanjanja pa skoro nista ne pase sa drugih modela, mada je sve na slican fazon. Tu nakon 2000te su poceli opet da se vracaju na to da ide 5 modela na isto oslanjanje.
  12. Boyracer Motorsport Radionica

    Ekscentricni srafovi za podesavanje nagiba u ponudi dok traju zalihe, na stanju M10/5kom, M12/4kom, M14/3kom.
×