Jump to content

YUgisa

Members
  • Content count

    4198
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

YUgisa last won the day on April 13

YUgisa had the most liked content!

2 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 07/07/89

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

12004 profile views
  1. Fiat Bravo 1.2 16v

    Moze da se isplati ako znas kako Mislim kad kazem isplati, mislim biti na pozitivnoj nuli
  2. Mislim pazi, ja sam cuo za primere gde su ljudi za fabricki auto morali da vade potvrdu proizvodjaca da bi dokazali da je to stvarno specijalna verzija iz fabrike jer su ih vratili sa tehnickog sto koliko ja znam nije ni ustavno posto nisi kriv dok se ne dokaze suprotno, odnosno tehnicki pregled bi trebao da trazi potvrdu proizvodjaca da ti nisi u pravu, a ne da ti trazis da tehnicki nije u pravu.
  3. U inostranstvu jedina stvar koja treba je novac, a kod nas se prema modifikacijama ponasaju kao da pokusavas da zapocnes nov brend vozila... Kod nas moras da dokazujes da deo namenjen za tvoj auto zaista odgovara za tvoj auto i da je proizvodjac i dela i auta sposoban da izradi oba proizvoda po visokim standardima kancelarijsko-sendvicarskog strucnog tima za atestiranje i da im platis sto si im dokazao da moze. Kao sto kazem, kontaktiraj Fiat pa vidi, Honda je dala potvrde za Spoon i Mugen branike (ako je verovati internetu sto sam video) kao da su fabricki delovi pa dalje onda nije ni potreban atest.
  4. Vratis na fabricki pre tehnickog Pre tehnickog: Na tehnickom: Treba atestirati kao i sve ostalo sa potvrdom proizvodjaca, mada zavisi od toga koliko je ekstremno, mnogi su izmuvali da proizvodjac izda potvrdu kako je to standardni deo pa se tu zavrsava prica. Mada to podrazumeva onda da je u pitanju auto koji ima svog predstavnika tu, posto cisto sumnjam da bi istu stvar uradili ovi iz agencije i naravno da nije u pitanju Zastava jer oni nista ne rade...
  5. Yugo 1.1 EFI

    Zato sto je cilj generalan rezultat, a ne klasa Salu na stranu, nije nesto specijalno da se pripremam specificno za slalom (jedino sto bih specificno voleo je da uzmem Nankang Ar1), nego je neki plan da se ove godine uradi komplet karoserija (resavanje rdje, ojacavanje, olaksavanje, farbanje, zastita) i pocetkom sledece godine da se uradi neki laksi tuning motora. Tako da sve to treba da ide po planu da bi auto bio spreman da se vozi bez problema za sledecu sezonu niti je to bas tako samo se prijavis, jer moras da imas lincencu, lekarski, naci klub itd, takodje je stvar finansija, 1500evra bi izasla "savrsena" sezona bez ikakvih pehova... Nisam bio, planirao sam da idem u ZR da gledam i nakon toga da idem na Miseluk, ali posto to pada na uskrs, nece biti nista od toga. Bice verovatno samo Kula u maju najverovatnije
  6. Yugo 1.1 EFI

    Sad je najveci izazov da se spremi za slalom sledece godine
  7. Yugo 1.1 EFI

    Kako mi ljudi cestitaju imam osecaj ko da sam ze ozenio a ne prosao tehnicki
  8. Yugo 1.1 EFI

    Tako sam dobro prosao da su ponudili da dodjem i sledece godine
  9. Fiat Bravo 1.2 16v

    Naleteo na mrava
  10. Yugo 1.1 EFI

    Napokon dosao i taj dan:
  11. Ponekad pozelim da pokradem znakove na nekim deonicama sa vecom brzinom i postavim te iste na ovakvim mestima...
  12. F1: Ferrari

    Kazo sam vecina ne svi
×