Jump to content
FAS Goran

YUgisa

Members
  • Content Count

    5613
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

YUgisa last won the day on July 1 2019

YUgisa had the most liked content!

5 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 07/07/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

16355 profile views
  1. YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Ne razumem u cemu je problem? Ljudi su nesto komentarisali i ja sam se nadovezao na tematiku... Ako je bas bitno sta ja znam, zvucalo je da mu je jos pre par godina bilo previse stresa oko snimanja.
  2. YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Ne bih stvarno delio detalje
  3. YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Poznavao sam ga malo, licna komunikacija sa njim je bila drasticno drugacija nego ono sto je bilo za ostale da vide. Licno mislio sam da ce to imati uticaja na kanal kad tad, ali nisam mislio da ce uticati na tok njegovog zivota nazalost.
  4. Ovo apsolutno nista ne dokazuje. Sem ako neko nije siguran da je amortizer po konstrukciji gasni visokog pritiska i da se ne izvlaci, jedino to je dokaze neispravnosti. Sve ostalo oko toga nista ne dokazuje bez specifikacije samog amortizera. Brzina izvlacenja moze da zavisi od pritiska unutar amortizera i njegove tvrdoce. Jer za isti pritisak u amortizeru, tvrdji amortizer ce sporije da se izvlaci, sa druge strane tvrdji amortizer bi mogli ocekivati zamenom dotrajalog. Takodje amortizeri koji se rade bez nadpunjenja tj pri atmosferskom pritisku mogu da variraju u tome da li se izvlace ili ne samo od toga kakav je pritisak vazduha bio kad su ih sklapali, iako to nema funkcionalne razlike kad osciluje na autu.
  5. Koliko ja znam Punto ima zatvoreni rashladni sistem tj cantra je pod pritiskom tako da je normalno da pri zagrevanju naraste pritisak u sistemu i opadne nivo u posudi s obzirom da se creva rasire. Pritisak u sistemu povecava tacku kljucanja tecnosti, zato se ne preporucuje otvaranje cepa na zagrejanom motoru jer od oslobodjenog pritiska moze tecnost da izleti, a pri tome jer naglo gubi pritisak i da prokljuca. Vremenom se taj pritisak izgubi kada vozilo miruje jer sigurnosni ventil nije hermeticki zatvoren. Rekao bih da je problem termostat ili vazduh u sistemu (mozda nije dobro ozracen pri zameni termostata i ostao je zarobljen u radijatoru kabine koji si koristio prethodnih meseci i oslobodio vazduh, a sad je uvecana potraznja sa hladjenjem motora sa porastom temperature). Takodje vec brdo primera sam cuo da ljudi menjaju termostat za termostatom i da imaju stalno probleme sa time. Takodje da je dihtung glave, obicno je to propraceno ili sa mesanjem ulja ili curenjem iste te rashladne tecnosti u cilindre pa samim tim belim dimom na izduvu.
  6. Crni dim - previse goriva. Ako je samo kod hladnog motora najcesce mehanicki problem (cure dizne, prevelik pritisak), ali ako je i kod zagrejanog onda je najcesce elektricni problem (senzori, racunar...) Plavi dim - trosi ulje. Kod hladnog motora najcesce problem gumice ventila/turbo, kod zagrejanog karike, Beli dim - trosi rashladnu tecnost. Kod hladnog motora se to zanemariuje jer je najcesce samo kondenz od hladnog izduvnog sistema i toplih gasova. Kod zagrejanog je mehanicki problem da sagoreva rashladnu tecnost (problem sa usisinom, dihtunzima, pukla glava...) Ako ovo neki majstor ne moze da prepozna, istina nesto je teze kada auto ima katalizator i/ili DPF u izduvnom sistemu, onda bas i nije neki majstor.
  7. YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Ma totalna klasika Uvek lecimo posledice, nikad uzroke.
  8. YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Naravno, uvek je drugi kriv, nikad sami.
  9. YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Bez uvrede, ali glupost je uopste zamarati sa sa ovakvim stvarima, ako nista ovo samo povecava potraznju za time jer dobija besplatnu reklamu. Televizija pusta ono sto je gledano, mogu ljudi da galame do mile volje u teoriji kad praksa pokazuje da mi ne zelimo promene. Promene krecu od sebe, ne od galamljenja na nekog drugog.
  10. Totalno bih podrzao ovakav raspored i na kraju godine Eventualno Alonso pre Pereza
  11. Meni su najbolje Alonsove izjave ove godine u kojem krugu ce ga Max prestici
  12. YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Mislim da je ovo upravo problem u Srbiji, nisam ja kriv sto sam uradio nesto sto se ne uklapa u stanje oko mene, ali ne bih nista ni da uradim da se uklopim nego bi ostali da se prilagode meni... Zamisli kad bi neko parkirao auto i prepasacio vise od 20m do ulaza gde bi nam kraj bio...
  13. Oduvek imao zelju da posedujem kamp kucicu i da je vucem Yugom
  14. Ne znam koliko je realno da trosi duplo vise na 120 u odnosu na 90km/h. Po podacima za Yuga je uvecanje za oko 50% i to za auto koji bas nije optimizovan za brzine na autoputu, a razlika u vremenu koje je proveo da potrosi na putu je 6 sati, da mu je posao da vozi, to bi bio skoro jedan radni dan...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...