Jump to content
FAS Goran

YUgisa

Members
  • Content Count

    5550
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

YUgisa last won the day on July 1 2019

YUgisa had the most liked content!

5 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 07/07/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

15895 profile views
  1. Ima neko preporuku za majstora/servis koji bi mogao u Beogradu da ugradi sportske opruge i gibanj na Yugo?
  2. A ne to je ono kad zakaci ram pa odvali i ispada tablica i onda stavis vezicu da drzi sve to na mestu
  3. Jedina stvar sto tu fali je jedna vezica preko tablice za svaki slucaj.
  4. Drugaciji je osecaj kad je oversquare motor tj kad je klip primetno veceg precnika nego sto je hod radilice Takvim motorima je normalno da idu na 6000-7000-8000 obrtaja jer je mala brzina klipa u odnosu na vecinu modernih gde je takva brzina klipa vec na 3000-4000 obrtaja.
  5. @djole81ar Ugradjuje se cesto jer je blok spolja isti kao 1.3 iz Yuga. Tako da ide na fabricke nosace i menjac i posto je kraci prenos u Yugu onda sa cipom, dobrim usisom i izduvom bez problema moze da ide i za manje od 7.5s do 100 i da ima max brzinu oko 200km/h, Drug sprema Yuga sa tim motorom, samo se planira 130+ks i kraci prenos od fabrickog Yugovog.
  6. Ti 1.6 motori retko kad imaju 103ks, skoro sva dyno merenja sto sam ja video su imali par ks vise, a jedan od retkih atmo motora koji mogu da dobiju po 10+ks samo sa cipom tj ~10+% vise snage. Dobitna kombinacija za Yugo
  7. Bilo bi lepo da se uporedi sta pruza obuka kod nas za te pare, a sta u okruzenju...
  8. Iz licnog iskustva siva, golubije plava i sampanjac zuta.
  9. Mislim da je SAD pre koliko ti je racun bio...
  10. Izgleda kao da je Betmen upao u ekonomsku krizu.
  11. Pa nije tako puno posla s obzirom da je na kraju prakticno nov auto, samo sto eto neke stvari su se zakomlikovale pa su drasticno i uvecale cenu i period radova i ovo je i moje nerve testiralo do granice, vec 2 puta sam ga hteo rasprodati u delove I bilo je vec par ponuda da ga prodam ali nema sanse
  12. Da, kocnice i farbanje je produzilo trajanje radova prakticno duplo u odnosu na planirano.
  13. Prosao napokon tehnicki. CO je na 0.63%, vrlo zadovoljan time s obzirom i da je bez katalizatora: Nazalost u roku od 24h smo vec imali peh, po svemu sudeci, zaglavio se kamen izmedju tocka i plasticne obloge praga. Nisam u mogucnosti trenutno da okripm oblogu, pa samo zamenjen ovaj dodatak sto sam pravio: Kad smo vec kod malera, nisam pisao o kocnicama posto toliko stvari se izdesavalo da ce to zahtevati ceo roman. Pa da krenemo, stavljen vec spominjani LPR glavni kocioni koji je kupljen prosle godine i tu nastaju problemi, rade prednje kocnice, zadnje ocajno radi nozna, ali rucna zakiva iako prosle godine kad sam ustanovio da ne radi glavni kocioni, radile su zadnje kocnice ok. Takodje pedala u globalu propada do dole, mada nekad ostane gore. Utvrdjeno na kraju da su cilindri nekako zaribali, ali tako da iako izlaze i koce slabo dobosi, vracaju se svaki put u pocetni polozaj na neku foru tj uvuku se klipcici skroz unutra iako je unutra opruga koja treba da ih izgura napolje. Pa je efekat bio usustini kao da sajla nije zategnuta, stavljeni novi cilindri: Tu bi covek mislio da su se problemi resili i kocnice su radile par sati ali ne, stavljanjem novih cilindara desava se da cure bakarne podloske na spoju creva i cilindra. Pa posle mislim 4 menjanja bakarnih podloski i nekoliko razlicitih setova bakarnih podloski i grejanja da se omeksaju itd napokon zadihtovano ali ponovo dolazi do propadanja pedale. Utvrdjeno da ne valja kocioni, pa rastavljen, modifikovan, sastavljen i namestene kocnice: Da bi posle par sati ponovo ustanovili da opet ne rade kocnice, opet curi kod zadnjih cilindara, zakljucak je tada bio da mora da je problem do creva a ne bakarne podloske pa zamenjena creva: Naravno problem tu nije bio, ispostavilo se da iako je prvobitan problem bio do bakarnih podloski, ali novi cilindri imaju ocajne luftirnice i one su se iskrivile pa se zato nastavilo curenje (ne znam koliko se vidi na slici, ali rupica je jajasta i konus se skroz deformisao). Takodje je i na jednim prednjim klestima je isto otisla luftirnica, pa su sve zamenjene sa napravljenim po meri: Izlfutriano sve i opet propada pedala i ne radi zadnja nozna kako treba. Demontiran regulator, stavljen stari cilindar za probu umesto regulatora i utvrdjeno da tako radi sve, nema smisla da propada pedala, ako je regulator neispravan s obzirom da ne curi. Ali ajde, narucen drugi i namontiran: Stari rastavljen, utvrdjen da je iz nekog razloga jedan metalni deo poceo da se trosi i onda se nakrivio pa je zaglavljivao i nije adekvatno regulisao silu, remontovan zamenom tog dela iz nekog "zavarenog" regulatora sto sam imao medju delovima: U ovom trenutku imamo kocnice, ali pedala uz dovoljno pritiska ide do poda. Blokiram izlaz za zadnje kocnice, radi prednja i ne propada, blokiram prednje, radi zadnja i ne propada, zakljucak ne valja kocioni, falsira izmedju prednjih i zadnjih: Kocnice radile par sati i opet ista situacija. Ubedjen da nema sanse da je drugi proizvodjac i opet isti problem, ponovo predjen ceo sistem, gde sam nasao da je na neku foru pocepan prahobran na prednjim klestima. Kupljene nove gumice da bih po rastavljanju skontao da nisu stigle za NT nego za ST. Tako da sam nasao jedan stari prahobran i montirao. To nije resilo problem kocnice ali eto barem nece praviti problem da zariba klip: Odlucim se da uzmem ovaj put polovan glavni kocioni, receno mi je da je sa proverenog auta, montiram ga ali situacija je opet ista. I sve ove kocione testiram pre ugradnje i svi imaju fazon 6-8-10-12mm lufta pri sabijanju kada se izluftiraju i blokiraju izlaze, a hod pedale na izlazu iz serva je 25mm. A kad je luft na 8mm onda dolazi do patosa pedala. I onda je odluka pala da se kupi kocioni kao sto imam na ljubicastom i da se predje na novi tip serva i montira sa adapterima: Ali gle cuda, sa ovim nisam imao problema nikad ali i ovaj ima lufta. Ali posto je puno veci zapreminski, pedala ne ode do patosa i napokon auto koci iako uz jako ocajan sundjerast osecaj na pedali i prilicno razocaravajuce. Ali na svu srecu, kako je malo vozen auto, situacija se poboljsava, pedala postaje sve visa i tvrdja, pa postoji sansa da se razradi sve kako bi trebalo. Garant sam nesto preskocio i mozda je bilo nesto sto se ponovilo izmedju ovih koraka, iskreno vec nisam ni siguran koliko puta sam rastavljao i sastavljao i testirao delove, toliko je kocione tecnosti nacurilo dok je curilo i dok sam luftirao, da mi je trebalo malo ispod 2l ako se ne varam za sistem gde ide mislim 350ml. I snimak prve voznje mojih roditelja:

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...