Jump to content
FAS Euroauto Goran

YUgisa

Members
  • Content Count

    5010
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

YUgisa last won the day on July 1 2019

YUgisa had the most liked content!

4 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 07/07/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

13635 profile views
  1. Prvo sto bih ja uveo su kazne prema primanjima, kontrolu policije, 5 puta uvecane kazne za sluzbena lica s obzirom da od onih koje ja poznajem su najbahatiji privatno (moglo bi i zabranu obavljanja duznosti nakon nekoliko prekrsaja), obavezno snimanje slubenih lica u radu i javnu osudu za javne licnosti. Takodje bih zabranio da se nosi sluzbena uniforma van radnog vremena. Uveo bih i ozbiljnije kazne sa putare (da ne pricam o tome da moraju da izdaju garancije za izvedene radove i da snose popravke o svom trosku), a za vozace bolju obuku i cescu posete na ponovnu obuku za one koji skupljaju bodove... I svakako promenu mentaliteta da ako platis polaganje da to podrazumeva i obavezu da dobijes dozvolu. Auto skole treba da imaju jedinstvenu bazu svih koji polazu i da u sistem udju osobe koje nisu sposobne da voze. I novi vozaci bi trebali da imaju obuku na poligonu i pri vecim brzinama kao sto ima NAVAK, a ne bi bilo lose i da prodju kroz onu spravu sto su imali u SATu gde simuliraju sudar pri ne znam kojoj brzini itd... Nivo obuke u moje vreme je bio katastrofalan, ali ja sam se potrudio da pronadjem najboljeg instruktora koji je inace bio omrzen jer eto mnogo trazi...
  2. @virus_dare Tvrdo nebo moze da se stavi umesto mekanog, ali fale ta tri nosaca kod gepek vrata gde dolaze zabice. Ne mora da se vari, moglo bi da se doda na popnitne ili srafove u teoriji. Bitno da se malo zasilikonira samo rupa onda, jer je to spoljni lim. Takodje treba da odseces limove gde dolaze svetla za osvetljenje kabine posto ce da smeta, jer mekano nebo ima iznad vrata, dok tvrdo nebo ima na sredini samo kod ogledala pa tu trebas da izvedes i zice. Nije nemoguce uraditi, ali zbog uglavljivanja kod kedera itd nije lose imati jos 1 ili 2 pomocnika
  3. Pa to da mogu deca i zene da razgledaju zavrsenu garazu
  4. Ostale jos sitnice da se rese
  5. Ovaj sto snima po stanju soferke kao da je bio u slicnoj nesreci
  6. Mozda i ostatak saobracaja tititra po zivcima ovih sto zure Iako vecina misli da je usteda 15s, iz licnog iskustva znam da moze biti i 15min na deonici koja bi inace trajala 25min. Usteda se ne ogelada previse u cinjenici da ides brze od drugih, nego su ustede velike kada pravi razliku izmedju toga da li ces morati da se zaustavis na prakticno svako crveno jer saobracaj ne prati ni blizu zakonska ogranicenja ili ces da uhvatis zeleni talas. Takodje ne znam kako je u drugim gradovima, ali recimo u SU nakon smanjenja brzine sa 60 na 50km/h, veci deo grada nije uskladjen u normalan zeleni talas tako da voznja od 50km/h u praksi znaci da nakon 3 ili 4 semafora uzastopno gotovo sigurno moras da se zaustavis na jedno crveno. Na snimku koji sam ja nedavno kacio, za 32s sam nadoknadio 17s u odnosu na saobracaj, a da pri tome nisam ni prekoracio brzinu, cak sta vise, jedan od redjih sam koji je ispostovao zonu 30. Kada provedes 3h u danu u saobracaju, to se na kraju zavrsi sa ustedama od po sat vremena. Mozemo se voditi logikom "pa ti kreni ranije", ali u jednom trenutku postane kratak dan. Licno ne bih to radio da saobracaj koristi mogucnosti koje im zakon pruza. Nazalost sve veci broj ljudi smatra da su zakonska ogranicenja previse dinamicna za njih, a da imaju pravo da ogranicavaju i ostale vozace na to. Imao sam priliku da budem zaglavljen 4.5km u gradu na brzinama ispod 30km/h od strane nekoliko razlicitih vozaca a da pri tome ispred mene budu iskljucivo 1 ili 2 vozila. Nazalost sva guzva je bila u suprotnom pravcu koja je sprecila bilo kakvo preticanje. Daleko od toga da opravdavam svoju ili tudju voznju, ali dok god ljudi misle da oni usporavaju nekoga samo na 5-10-15s i da je to ok, nece biti ni malo bolji saobracaj.
  7. Pa pogledaju nalepnicu na soferci
  8. Ja sam imao ideju da napravim nalepnicu za vrata za "fabricke" dimenzije guma Ali kontam da mi to nije jedini problem na tehnickom
  9. Znas kako, kad se u drustvu prica o potrosnji, moje su duple od tudjih Kada treba podeliti troskove goriva onda ispada jeftinije ici mojim
  10. U tudje potrosnje verujem onda kad ja placam gorivo
  11. Ne smem ni napisati slucajnu potrosnju jer odmah krene internet takmicenje Moj auto i dalje trosi 8l van grada u proseku Prosecna brzina je bila bliska zakonskim ogranicenjima, pa sad to nek shvati ko kako hoce Nisam primetio ni na 151km/h bitniju razliku
  12. Ja nisam nikad merio u gradu Hocu da merim navigacijom pa me mrzi Tako da sam usvojio meru od 11l
  13. Moj Yugo sa 195 R15 gumama ne trosi nista specijalno vise od vecine standardnih Poslednji put kad sam merio je bilo 6.6l, cetvrtina po gradu, ostalo otvoren put. Normalno to nisam siguran kako je uspeo ali eto moze

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...