Jump to content
FAS Goran

YUgisa

Members
  • Content Count

    5596
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

YUgisa last won the day on July 1 2019

YUgisa had the most liked content!

5 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 07/07/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

16074 profile views
  1. YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Bitno da je ratovanje ekoloski prihvatljivo...
  2. Niko nece poginuti sutra jer je danas uvideo da ima ovaj problem, mogli su proci meseci pa i godine ako imas univerzalne gume da nisi skidao tocak, ali oslonac felne na glavcinu odnosno distancer je sigurnosni faktor. Da je tocak adekvatno u centru montiran kako bi izbegli mehanicko ostecivanje delova na oslanjanju, kao i da u slucaju nekog jaceg udarca u tocak ukoliko dodje do prevelike sile na smicanje deo opterecenja sa srafova da se prebaci na glavcinu/distancer. Ako je nekome ok da tako vozi, nek vozi, ali nije u pitanju samo vas zivot ako vam tocak otpadne ukoliko se srafovi preopterete od nekog udarca, a nemate sigurnosni faktor od oslonca na sredini felne. Mozda se nikad ne desi problem, ali cinjenica da nije, ne znaci da nece.
  3. Ne znam koliko je 2.5mm toliko kriticno da je previse izbaceno, ali nije bezbedno tako da vozis. Treba premeriti koliko je tacno glavcina izbacena pa da se napravi po meri distancer (ako ne bude pretanko) ili da se skrati glavcina za koji milimetar. Drug je isti problem imao, bila glavcina manje od 1mm predugacka za distancer od 15mm, digli ga na dizalicu, ubacili u prvu, upalili motor da radi na leru, brusilica sa smirglom lepezom i lagano obrusili glavcinu da bude malo kraca.
  4. Svaka kurirska ima svojih prednosti i mana. Posta je najcesce najjeftinija, ali ogranicavaju masu i dimenzije kod vecih paketa, jako prakticno za one koji ne mogu licno da preuzmu u bilo koje dana pa mogu da svrate do lokalne poste, sa druge strane manja mesta pakete dobijaju samo do svoje poste, ne na licnu adresu, Aks je ubedljivo najgori sa paketima, ali moze da se salje svasta, jos uvek se ne zna ko pije ko placa kod njih, jos uvek je moguce poslati 50kg paket po ceni od onog od 2kg ili platiti onaj paket od 1kg kao onaj od 5kg... BEX je tu izmedju, znaju kuriri da bacaju, ali i da budu ultra ljubazni, nisu toliko ograniceni po dimenzijama ko posta, povoljne cene imaju za neke srednje pakete i odlican sistem prijave paketa preko sajta bez ikakvih aplikacija, ugovora itd. Paketi im obicno kasne 1 dan u okolini Beograda i Nisa. Ostale kurirske imaju neku svoju filozofiju i vise gadjaju komercijalu nego privatne musterije, kuriri su ok, ali jako losa iskustva sa centralama u City (zagubili otkup i svalili problem na mene) i D express (opet raspravljali se sa mnom oko nacina kako ja hocu da preuzmem otkup iako nude varijantu koju ja zelim)...
  5. Mozda je malo off, ali ima veze sa volanom. Jel moze neko da mi kaze koliko krugova se vrti volan Puntu 2?
  6. Ne znam da li ti neko rekao da su pogresili u KW/ST fabrici sa setapom opruga
  7. Da ali isto tako nije stvar samo max kocenje nego i parcijalno i prijatnost voznje. Slazem se da ako je glavni cilj da se smanji zaustavni put, vece kocnice nisu resenje niti potreba. Nisam ja nikome pojedinacno mislio da hejtuje, nego onako sveobuhvatna misao na tjuning scenu kod nas, odnosno manjak iste. Tako nizak nivo iste je po mom misljenju upravo sto nakon one tuning smajling scene koja je bila jaka pre par godina dosta ljudi je izvuklo neki zakljucak da tuning ne funkcionise jer vrte se stalno neke informacije bez ikakvog konkretnog merila sta je tacno istina. Niko nista ne meri, svi samo "osete" da je bolje. Tako prica o kocnicama je uvek da je kraci zaustavni put na max kocenju i ako neko to ocekuje bice razocaran kad skonta da tu nema napretka i ima drugih brdo primera gde tuning ne daje brzi auto, nego konstantnost. Primer sa mog auta, isto vreme na stazi sa delovima cija je razlika par stotina evra, ali sa jeftinijim delovima, posle nekoliko desetina krugova uspeo sam 1 brzi krug da odvezem i skoro svi ostali krugovi su bili 2-3-5s sporiji. Sa skupljim delovima treci brz krug je vec bilo dovoljno da postavim isti brz krug, a razlike izmedju najsporijeg i najbrzeg kruga su ispod 0.5s. Primeri u tome kako ljudi ne shvataju tuning je i to da neki skuplji delovi isto tako su jednako brzi kao neki jeftiniji, ali kompromisi da se postigne te performanse su manji sa kvalitetnijim delovima. Vazi i za motor, trap, kocnice...
  8. Nikad nisam shvatio smisao ljudi da tuning nema smisla za svakodnevni auto. Zasto bolje nego fabrika? Pa zasto ne voze svi 1000ccm aute, isto moze da se stigne od tacke A do tacke B, sto neko vozi V8 od 5000ccm... Jedino je stvar da li neko zeli nesto fabricki bolje ili zeli od sporijeg modela da napravi bolje. Sa druge strane ne slazem se da ce sa vecim kocnicama zaustaviti brze u odnosu na neki normalan fabricki sistem Jer u globalu je ogranicenje trakcija od guma. Tako da sem ako nisu unapredjene gume i/ili trap da moze vise trakcije da prenese na kolovoz, verovatno ce zaustavni trag biti slican i sa vecim kocnicama. Barem na prvom kocenju, naravno nekoliko uzastopnih kocenja ce dodatna termalna masa vecih kocnica pomeriti limit pregrevanja, stoji naravno i da nije sve u max kocenju, ima i u tome kako koci na parcijalno stisnutoj pedali. Naravno postoje neki izuzetci ali u globalu su razlike u tehnickim resenjima, ne u velicini. Ne ulazim naravno u pricu oko toga kakav je subjektivan osecaj i da mozda otvara neki vid veceg samopouzdanja da se koci jace sa vecim kocnicama. Prevelike kocnice mogu da stvaraju i probleme, ali da ne idem previse u teoretisanje.
  9. Bivsi vlasnik mog zelenog Yuga ima takvog jednog bagija
  10. Ja imam obe verzije i 1.1EFI i 1.3EFI, oba fabricka.
  11. Prestani da ga hvalite, ostavice ga na ovoj visini Sacekajte da spusti
  12. Sve najbolje i nadam se da si zeni pokazao KW sajt i sta zelis za poklon
  13. Naravno i to funkcionalno izbusenim, ne sminkerskim
  14. Nije se puno radilo u prethodnom periodu zbog zdravstvenih problema, ali nabavio sam par sitnica. Nova "brza" letva za ljubicasti Yugo, nije drasticna razlika ali mislim da ce pomoci na stazi. Sa 3.8 krugova na 3.4 spusta: Posto sam imao nekih problema sa zadnjim levim klestima prethodnih godina, ispostavilo se da je levi zadnji disk po drugi put "ovalan". Pa pretpostavljam da se prekalio ili nesto jer nisam nikad imao problem sa krivljenjem, pa sam uzeo nove Ferodo. Takodje napravljeni novi alu distanceri koji idu izmedju diska i glavcine da zamenimo metalne: Zelenko ispratio svog prethodnika: Kupljena torba da se spakuje sve sto je cale natrpao u gepek od opreme: I par slika onako

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...