Jump to content
FAS Euroauto Goran

YUgisa

Members
  • Content Count

    5454
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

YUgisa last won the day on July 1 2019

YUgisa had the most liked content!

5 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 07/07/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

15511 profile views
  1. Ovima pod obavezno javiti da patentiraju ovih 0%, jer su pametniji od najvecih strucnjaka na svetu s obzirom da zatamnjenje ustvari znaci prigusenje svetlosti i cak i najsavrsenija stakla koja se koriste u naucnim svrhama su par procenata, a komercijalno dostupna stakla fazon ni ne idu ispod 12% koliko se secam, na autima fabricki su normalna stakla izmedju 15 i 30%... Zato je i propisano 30% napred. Isto kao sto mnogi lupaju kako je soferka 0, a bocna prednja mogu 30%. Meri se ukupno, ne naknadno i veci deo dozvoljenog ispred B stuba je vec ono sto imate. Napred u najboljem slucaju moze "skroz providna" koje su u fazonu oko 10% najcesce, a i to samo zato sto cak i da imate fabricko staklo od 25%, teoretski postoji sansa prodje folija od 10% jer zbog prelamanja svetlosti ukupno zatamnjenje ne ispada automatski sabiranje tih brojki, nego ukupna brojka bude negde izmedju. Ali znam za slucaj coveka koji nije uspeo preci ni sa tom folijom, istina ako nemate upadljiv auto i zalepite sva stakla sa tom folijom, verovatno su male sanse da ce iko toliko zagledati da vam primeti to na staklima ukoliko je uradjeno kvalitetno da nema vidljivh mehurica. Nema veze puno sa trenutnom tematikom u temi, ali stvarno pocinje da iritira da firme nisu u stanju najosnovnije podatke o svom poslu da prikazu ispravno, bez obzira na to da li znaju da zalepe te folije na auto.
  2. YUgisa

    F1: Ferrari

    Ma 100% Ferari, secam se komentatora da je pricao sa nekim timom, nece da otkriva ali kao vrlo su optimisticni nakon prvog dana, reko kakva je organizacija u Ferariju garant su oni RB uvek ima neki problem pocetkom godine, uvek im treba optimizacija necega.
  3. YUgisa

    F1: Ferrari

    Pa dobro krenulo se u to jer je simulacija pokazivala da je sve super i da su 1+s brzi po krugu od trenutnog tempa. I ferari je pre neku godinu isto imao tu situaciju da nikako se nije simulator poklapao sa desavanjima na stazi. Prvi testovi su im pokazivali da su ubedljivo brzi od simulacija da bi se ispostavilo na kraju da na duze staze su ispod tog tempa.
  4. Radi svaka, ali kako i koliko dugo radi je pitanje Pa cesto jeftinija u startu ne mora biti jeftinija posle 2-30.000km... Imao sam situaciju Metelli i Ferodo plocica, razlika u ceni fazon 500din, a Ferodo duplo duze trajao uz cinjenicu da je i bolje kocio. Isti auto, isti vozac. Napokon neko ko je zadovoljan sa Ferodom kao i ja
  5. Moralo je iz 3 razloga 1. Mislim da sa mojim redizajnom maske da bude upustena mrezica oko 2cm, umesto u ravni kao fabricki da bi taj ispust izgledao malo ko morski slon. 2. Licno ne volim oznake na autima sem ako nisu bas deo dizajna plus simpaticnije mi je Y od Z 3. Nakon sto prodje kroz moje ruke vise volim da ih posmatram kao svoj proizvod nego Zastavin, kao sto je Alpina za BMW Ako bi nasa drzava ikad uvela propise kao sto su u Nemackoj, ja bih gotovo sigurno otvorio firmu i rebrendirao modifikovane Zastave pod svojim brendom Sto bi znacilo da bi auti mogli biti atestirani ali o tome mozemo samo da mastamo.
  6. Zavrsen mehanizam za pomeranje zadnjeg sedista, sad umesto 170l imam 210l. Ostalo samo da se ofarba, takodje isti mehanizam je napravljen i za zelenog: Imao sam mali tehnicki problem sa oil accumulator-om, sporo je punio sto se ispostavilo da je u pitanju zaprljan ventil, pa cu uvesti u praksi preventicno ciscenje pri zameni ulja: Na zelenku nastavljeni radovi, zavrsen usek za izduv i pala odluka na 60mm. Plus dodat katadiopter sa desne strane da bude "simetricno" sa fabrickom maglenkom levo: Napravljene caurice za montiranje tapcirunga u kabini (bice posle ugradjene i na ljubicastog). Tako da nema vise plasticnih zabica, nego lepo sve na imbuse: Zapoceti radovi na prednjem braniku, dodati fabricki nosaci koji su falili kao i neki dodatno napravljeni, skinut znak Z i prepravljen spoj maske i branika kao i popunjena rupa izmedju sivog i obojenog dela: Nabavljeni originalni elektircni podizaci stakala plus instalacija i prekidaci iz Kine da se sklopi ceo set:
  7. Pre bih dao prednost EFIju u odnosu na karburator nego kubikazi u prici 1.1 vs 1.3
  8. Koral In nije nista specijalno drugaciji od starijih sem sto ima dodatne plastike zbog kojih ima tendeciju da vise rdja. Jedino prva serija se istice nekom unikatnoscu jer su dolazili sa metalik farbom, fabrickom CB, zadnjim pojasevima i naslonima za glavu, unikatnim krovnim lajsnama... Ja imam takva dva.
  9. Mislim da moze da bude dobar gradski auto, ali je stvar da je tesko naci ocuvanog. A ocuvani se prodaju vec skoro ko oldtajmeri tako da im je cena veca u odnosu na ono sto pruza u domenu price ako neko zeli servo, klimu itd... Takodje je vise zanimljiv ljudima koji imaju nameru sami da ih odrzavaju nego da teraju kod majstora za svaku sitnicu.
  10. Dobar Yugo vredi ko Punto HGT Delova ima, ali se zeli redovno odrzavati ne moze se kupiti ono prvo sto se nadje u prodavnici ako neko i drzi nesto trenutno na lageru jer je u 90% najvece smece od delova. Tako da vrtenje oglasa i trazenje prodavnice koja ce poruciti delove po kataloskim brojevima da bi se izbegla prica ne drzimo delove za Yuga su prilicno standardne. Naravno ima nekih delova koji su u deficitu ili na trzistu jednostavno nema nesto sto se istice kvalitetom (kao npr amortizeri) ili nekad od par tipova delova koji su ugradjivani, pojedini su u deficitu dok drugih ima. Ali ne znam nikoga ko se proslavio sa Yugom ili Puntom za manje od 1000e (mozda je bio jeftiniji ali sa ociglednim problemom koji mozda nije tesko resiti ali zahteva ulaganje) sem ako nisu zavrnuli neke penzionere. Ili imaju jako nisku lestvicu za stanje auta. Rdja ispod tih plastika je prilicno standardna kod Yuga, novija sedista ili dolaze u nesto udobnijoj verziji koja ima vece bubrege koje vecina pokida ili u verziji koja su ko klupa i neudobna ali ih redje ostete. Trap nije ni na jednom ispravan, makar sta vlasnici rekli Karbovi su kilavi, EFIje retko ko zna da odrzava (iako je dostupno detaljno servisno upustvo koje ne moze biti prostije), a Pezo verzije imaju neke specificne delove koje je relativno tesko naci i znaju blokovi da im puknu. Licno Yuga bih ja preporucio samo onima koji zele vikend auto, zato sto vecina decijih bolesti resava u sklopu modifikovanja i delovi koji su nedostupni u kvalitetu za standardan auto se mogu naci u sportskoj verziji Samo sto sportski Yugo zahteva barem jedno 2000e na cenu auta (nesto manje ako radis sam). Barem za moje pojmove da mogu reci da je uzitak u voznji. Stanje i odrzavanje u globalu mislim da Yugo i Punto imaju slicne cene i slicnog su stanja u oglasima, jedinu razliku koju ja vidim je da ces pre naci majstora za Punta. Kod Yuga je vise stvar da ako ga sacuvas ili popravis da pri prodaji ces ga prodati verovatno za iste ili mozda i vece pare, sto kod Punta sumnjam da ce biti slucaj.
  11. Ako ne vidim da barem saltaju u prvu kad se upali u zeleno, vec se nerviram Ja obicno gledam kad se ovima poprecno pali crveno da polako krenem sa ubacivanjem u prvo da budem spreman da krenem na zuto
  12. Da je spusteno lakse bi izmerio

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...