Jump to content

YUgisa

Members
  • Content count

    3736
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

YUgisa last won the day on October 30 2017

YUgisa had the most liked content!

3 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 07/07/89

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

10789 profile views
  1. Zatamnjena stakla

    Zakon definise ukupno zatamnjenje tj strucnije i pravilnije receno nepropusnost, ne naknadno. 100% propusno (0% nepropusno) tj nezatamnjeno staklo ne postoji u ovom svetu. Fabricka stakla koja mi zovemo nezatamnjenim su zatamnjena tj nepropusna do 30% (najcesce izmedju 15 i 25%). Zato je i "dozvoljeno" prednja bocna stakla do 30%. Ali to vazi i za soferku. Stakla koja imaju V oznaku i slicne oznake iz fabrike, imaju preko 30% neprousnosti. Kao sto su pre gume imale samo u natpisu npr 145 R13, jer se smatralo automatski da je to 80 profil, jer je to bio standard. Tako se isto ne naglasavaju stakla do 30%. Tako da posto se gleda ukupno zatamnjenje i staklo ne moze biti toliko savrseno, 0% zatamnjenje na soferci je nemoguce izvesti sem ako ne izvadite soferku. Da se meri naknadno, onda bi bili primorani da merite pre ugradnje folija ili da ostatvite jedan deo stakla bez folije da bi mogli da vam izmere razliku pre i nakon sto naravno svi znamo da se ne radi, tako da tvrdnja na snimku ne stoji jer praksa potvrdjuje se meri ukupno zatamnjenje. Zakonski ako zalepite nesto na soferku, padate automatski, bocna prednja u teoriji mozete da zalepite nesto, ali sem ako ne uzmete one "skroz prozirne" folije koje su nesto tipa 5% cisto da dobijete UV zastitu, nema sanse da prodjete ako je vidljivo zatamnjenje, jer ce preci 30%, a pozadi mozete zalepiti bilo koji procenat zatamnjenja. To sto ljudi kazu da je jedva zatamnjeno je oko 50% u stvarnosti a ne 20-30% kao sto misle.
  2. Zatamnjena stakla

    Na 15:23 ispada da svi padamo Treba skidati soferke Nije mi jasno od tolike price oko folija i da "vodeca" emisija u bezbednosti saobracaja nije u stanju da uradi reportazu ispravno.
  3. Gedora stajling

    Ovo nije za gedoru, da li se nekom svidja ili ne je jedno, ali ovo je kvalitetno odradjeno i prilicno neizbezno jer je ispod haube motor, ceo pogon (sva cetiri tocka) i oslanjanje od Lancie Integrale. Mislim da je bilo price da ima 265-285ks... Imam negde slike veceg dela projekta. Prodavao ga za 10.000e
  4. F1: McLaren

    Upalio iz prve Vec se vidi napredak u odnosu na Hondu
  5. Dokle ce ljudi opravdavati Winteru penjanjem uz neke strme litice jednom godisnje Niko ne spori da moze da ide po snegu, problem je sto prosecan vozac tokom zime provede 90% na suvom i mokrom i tu je katastrofalna. I poenta je da Tigrove letnje gume imaju bolje karateristike leti nego sto Wintera ima kao zimska guma zimi. Niti je problem kada neko vozi Winteru, problem je sto vecina nije svesna njenih karateristika i samim tim ne moze svoju voznju da prilagodi time. Kad ljudi prestanu da je vozaju cele godine i da jure na plus 20 da je montiraju zato sto za koji dan pocinje zakonski propisan period za koriscenje zimskih guma (koje opet treba znati da nisu obavezne u tom periodu sem ako nema snega, leda i poledice), normalno nije stvar ni da svako vece gledate vremensku prognozu i gatate da li ce poceti padati sneg ili se smrzavati da ih stavite, ali ako najave u sledeca dva meseca suncano vreme, onda nema potrebe za zurbom.
  6. Boyracer Motorsport Radionica

    Napravljeno par komada:
  7. Tako nekako Bolje nego sa drugima gde ni to ne postoji
  8. Za amatera, jedini nacin pre ugradnje da proveri originalnost Bilsteina je da pogleda broj utisnut na kucistu amortizera i potrazi ga na netu. Neki onlajn katalozi koriste taj broj i iz mog dosadasnjeg iskustva, kopije nikad ne koriste taj broj. Naravno ako ne nadjete na netu ne znaci automatski da je kopija, ali ako nadjete onda ste na dobrom putu. Za druge proizvodjace iz mog iskustva to ne vazi, tj neki proizvodjaci iskljucivo koriste taj broj kao kataloski dok neki taj broj uopste ne koriste. Bilstein za svoj zvanican katalog ne koristi te utisnute brojeve, ali neke firme koje se bave onlajn trgovinom ga koriste, mada nekad moze cak i taj broj da se ukuca u zvanican katalog i prepozna ga, ali nije tako cesto.
  9. Ne hvale ih bas, retko ko je stavio, nego sam ja uporan Kad Neso obrise moje poruke, niko nece ni znati za Bilstein
  10. Monroe ce da potraje samo ako imate srece da za vas model se radi u nekoj zapadno evropskoj drzavi. Ako je iz Turske, moze da potraje i do skromnih nedelju dana. Smesno zvuci, ali kvalitet rada im je ispod nivoa rada kopije Bilsteina sa kojom sam ja imao iskustvo.
  11. Pitati da li vredi dati vise je kao da neko pita jel vredi dati 500e za nov telefon ili bolje uzeti neki od pre 15 godina za 10e, sa oba moze da se zove i salje SMS, jedino sto je tu razlika puno manja u ceni. Ako su oba original, Bilstein ce biti verovatno i stabilniji i udobniji i zar zaista pravi razliku nesto sto je mozda pola rezervoara za nesto sto ce sluziti jedno minimum 50.000km (ne bih to bas tvrdio za Monroe )?
  12. Napokon zavrsen i testiran prototip na stolu: Ako nista ne iskrsne bice od nedelje i ekscentricnih srafova za podesavanje nagiba tocka pozadi na 147/156/GT-u.
  13. Ja sam alergican na Winteru, kad neko kaze da je to jedina guma koju bi uzeo od Tigra, jednostavno ne mogu coveka da shvatim ozbiljno Jedina gora guma (da budem najrealniji sto mogu, ubedljivo gora) od toga je bila neka RoadStone koja veze sa zivotom nije imala Drug je to kupio, kad je krenula prica oko toga da ce se uvesti obavezna zimska guma. M+S plus pahuljica, a sara cist V dizajn za kisu, kad vidi led i sneg ko slik, a nije bas ni volela niske temperature. I onda kad vidim komentar najbolja je nova guma, nije vazno od kojeg proizvodjaca pocnu oci da mi rade na centrifugu
  14. Ne znam kakve su gume, ali ne bih kineze otpisao samo zbog toga sto je kinesko. Sve zavisi od toga kakva je kontrola kvaliteta, to da li je iz kine ili ne uopste nije faktor, to sto kod nas stize veci deo robe koja nema kontrolu kvaliteta je nasa krivica. Sa dva kineska proizvodjaca amortizera imam bolja iskustva nego sa recimo Monroe i Sachs koji su tu kod nas najvise uzdizu u nebesa po kvalitetu. Jer za starija vozila prave u Turskoj i Tunisu a ne u EU i kvalitet im je nula, dok onaj tamo kinez verovatno kontrolise jer zeli da proda koliko moze, nije kvalitet mozda kao deo iz EU, ali je bolji od druge klase. Ima na netu dosta dokumntaraca o tome kako kinezi imaju odredjenu robu koja je vrlo napredna tehnoloski ali ne mogu da ih proguraju van svojih granica bas iz tog razloga sto ih svi otpisuju na nevidjeno. Pogotovo oko elektronike, to kazu da su oko 6 meseci ispred ostatka sveta jer se vecina komponenti tamo proizvodi.
  15. Ja sam imao Japanske, koje su direktan izvoz Nisana za Srbiju kao obavezni rezervni deo za njihova vozila za ovlascene servise, takvu deklaraciju u zivotu nisam video, mislim da takve holograme nemamo ni na licnim kartama, ali opet nije bilo nista posebno.
×