Jump to content
FAS Euroauto Goran

YUgisa

Members
  • Content Count

    5245
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

YUgisa last won the day on July 1 2019

YUgisa had the most liked content!

5 Followers

About YUgisa

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 07/07/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://zafc.bigforumpro.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Yugo, EFI, ITB, N2O...

Previous Fields

  • Garage
    Yugo 1.1 EFI

Recent Profile Visitors

14526 profile views
  1. @Bingodalton Da ima varijacija u brzini izmedju kartinga, neki su bili slicno brzi kao moj, neki su bili primetnije sporiji. Ali ja karting vozim iz sprdnje tako da meni je bio ok taj drugi put prvi put jednsotavno nije mogao da se vozi brzo jer je imao neke ozbiljne vibracije u levim krivinama sto je problem na stazi sa vecim brojem levih krivina. Ne znam kakva je situacija sad sa kartinzima, nadam se da se uslovi koriscenja nece menjati @horvat Prigusivac je samo za tehnicki Hocu da redizajniram malo lonac, nadam se da ce biti malo tisi ali videcemo da li ce ispasti tako
  2. Hoces da ti smanjim lajkove sa 3560 na 3559?
  3. Poslednja dva meseca nismo puno radili na autu... Isli za BP, usput posetili Meksiko, napokon posle 10 godina smo povecali max brzinu sa 151 na 154km/h. Nije zvanican rezultat jer nije potvrdjeno u oba pravca, takodje kratak je bio Meksiko pa mozda moze i nesto vise Ne cini se mnogo ali na ovaj odnos brzine i snage auta, to bi trebalo da bude dobitak od 3ks u obrtajima od 6150 do 6300 nakon prepravke usisa, izduva i blagog povecanja dotoka goriva. Takodje kakav je to race car koji ne moze da se natovari u gepek, zadnje i suvozacevo sediste Od sitnica koje se moraju cackati je popravka naslona za glavu jer se odlepio materijal, saniranje srafcica za stelovanje usmerenosti fara i instalacije od nivelacije fara, dodato parce materijala u pepeljaru da ne zvece sitnice koje drzim tamo i malo sredjeni bocni zmigavci, prepravljeni da stoje cvrsce i poboljsano malo dihtovanje: Tehnicki pregled - starter pack: Posle 2 tehnicka pregleda, odlucila sajla brzinomera da se pokvari, pa uzeta druga, dodata zadnja maglenka za tehnicki, napravljen novi prigusivac za auspuh i produzeno za jos godinu dana, skromnih 15532din, 3600din je tehnicki samo: PS: Nisu na serveru
  4. Svi auti imaju specifician dizajn kada imaju problem sa kocnicom na tehnickom Svi su greskom projektovani bez dzaka za cement u gepeku... Pokusaji obaranja mog auta na tehnickom u poslednjih 13 godina: Volan ide tesko u mestu (auto bez serva) Imam (fabricki) ugradjene zadnje pojaseve Rucna ne koci dovoljno kada se povuce do pola Rucna kocnica ne koci dovoljno kada uopste nije povucena Nozna kocnica ide tesko Rucka sedista za pomeranje napred nazad je bocno na sedistu, ne sa prednje strane sedista kao na starijem tipu sedista Rezervni tocak izgleda tesko za vadjenje sa svog fabrickog mesta Ne moze rezervni tocak manjih dimenzija od ostala 4 tocka Imam antenu, a nemam radio Rucica menjaca ide tesko Pedala kvacila ide tesko Kvacilo je nezgodno za voznju (sto se slazem za prosecnog vozaca ali otkad je sofisticiranost komandi na autu tehnicki problem?) Tablica na fabricki postavljenom mestu ne moze da stoji tamo Ne moze ukrasni zavrsetak na kraju auspuha Ne mogu standardni "prozirni" zmigavci Neke od navedenih stavki ce mi progledati kroz prste jer se cinim ok, neke su jedva presli preko uz dosta rasprave. Pored toga ne bih previse spominjao price oko modifikacija uradjenih na autu, sem prica pustili bi te da su kocnice neispravne, ali ne mozemo sa vecim od fabrickih, ne mogu amortizeri haube, moze ukrasni zavrsetak na kraju auspuha ali bas je moj od 70mm prevelik... Da je 60mm onda bi progledali kroz prste. Ne mogu alu papucice jer mozes da ih pobrkas u voznji...
  5. Pozdrav, vidim da se pisao o nekim ekscentričnim šrafovima za podešavanje nagiba, razlika mi je od jednog stepena u nagibu između prednjih točkova, majstor mi je rekao da može da se "prošlicuje" a vidim da ti to radiš na bolji način očigledno, Reci mi koja je to procedura, da li to može svaki i da li ti to radiš i za koje pare. Hvala ti unapred!

    1. Show previous comments  6 more
    2. YUgisa

      YUgisa

      Nazalost samo za Zastavu sad imam. Zato nisam ni spominjao.

    3. gagyns

      gagyns

      Skapirao sve, teško je danas naći normalnog majstora, ne kažem da bi ja baš prošao sve testove, ali opet i ja sam neki majstor pa nikako ne mogu da skapiram ove "majstore" :)

    4. YUgisa

      YUgisa

      Nazalost danas svako sebi pripisuje titulu majstora. Ja dok sam izradjivao te srafove, mnogi su ih vracali nazad zato sto "majstori" nisu znali da ih ugrade i podese. To uz nemogucnost kupovine srafova u odgovarajucem kvalitetu za izradu su razlozi za prestanak izrade.

  6. Ko zna, moze da napravi i udobnije i stabilnije. I Horvatu sam mogao napraviti da bude udobno kao sad i nisko kao pre, ali nije hteo
  7. Interesantno, kada je pocinjala zimska sezona, vladala je hajka za ljudima koji su odlagali montazu zimskih guma u skladu sa vremenskom prognozom na ustrb preporuka zakonskih propisa, zurilo se montirati i pre famoznog 1. novembra, a sad odjednom u istim vremenskim uslovima se ubrzano trose zimske i "besmisleno" ih koristiti...
  8. Ako je grafikon konstantno preko 50% i dva amortizera na istoj osovini se ne razikuju za vise od 10%, onda je situacija ok. Sto se tice brojki ispod grafikona, to je prosek celog grafikona i ako je tu negde na 60-65%, nije jos kriticna zamena amortizera ali jeste nesto sto ze moze planirati polako. Preko 80% je ok rezultat.
  9. Za prosecnog vozaca odgovor je ne, neces imati problem da uradis to sto planiras. Za one koji zele da zadju u ozbiljnu tematiku, bez iskustva sa tvojim autom mogu samo da pricam uopsteno, a to je da moderni automobili sa mcpherson oslanjanjem imaju u globalu relativno mali negativan scrub radius koji stabilizuje auto u slucaju defekta na gumi i kocnicama i umanjuje torque steer. Usustini vrlo bezbedno resenje za prosecnog vozaca sa skromnim osecajem na volanu sta se desava sa tockovima. U zavisnosti od toga koliko je zaista negativan, zavisi ce uticaj koliko ce efekta imati izbacenija felna. Pa ce taj efekat biti ili delimicno umanjen ili ako se poklopi da se svede na 0, scrub radius koji iznosi 0 dovodi do toga da je auto dosta mutav na volanu (mozda se nekima ne cini tako jer stavljaju sire gume ili nizi profil koji ponistavaju deo tog efekta). Sad mnogi vole da ne osete nikakve informacije od puta na volanu pa ce to mozda nekome odgovarati, drugo je sto ne mogu reci iz licnog iskustva (barem nisam merio ali kad pogledam necija iskustva sa problemima oko trosenja guma nakon nekih izmena na trapu, odokativno moglo bi da bude istinito) ali kazu da je auto onda jako osetljiv na to kad nesto nije ok na trapu ili ako je reglaza malo poremecena i da onda ubrzano trosi gume. Pozitivan scrub radius se uglavnom koristi na sportskim autima za vozace koji zele precizan osecaj na volanu i da osete sve sa kolovoza. I smanjuje potrosnju guma u agresivnoj voznji kroz krivine. Ili ako je nekome lakse kroz brojke, ako bi tvoj auto mozda imao scrub radius od -30mm onda smanjivanje na -19mm bi malo umanjilo efekte ali ne bi pravilo toliko problem. Ali ako je recimo -15mm onda mozda nije bas najpametnija ideja. Ali sad ovo je sve teorija, a u praksi ljudima to nije toliko bitno, a mnogi i preferiraju pogresno.
  10. Pa samo 2 slike i ne bih jos slavio, uvek mogu da dodam na stari nacin
  11. Nisam ih bas vidjao u oglasima, a takodje najcesce dolaze u dva ETa i onaj od ET15 je redji sto meni treba Mada su sad prioritet druge stvari posto mi tri seta felni nije bas potreba, a trenutni set zimskih je obavezan za tehnicki. Nego sta, sapunjam (gume) i popunjavam rupe (nosaca motora) i igram se sa (polu)osovinom
  12. To ti ovaj rad Pa te zimske vire 40mm vise nego fabricki tocak Samo sto su 40mm uvucenije od letnjih Jbg, vec sad ima 10mm distancer, da je zakon drugaciji, onda bih imao neke univerzalne gume na sadasnjem setu i potrazio bih ove felne za neki poluslik
  13. Nisu sad stavljene, montirane su 14tog januara, stavim ih kada vremenski uslovi to zahtevaju Mazem ih premium slojem gume
  14. Recept za gume je tajna Videcemo kako ce se ponasati kad dodju nazad na auto, ovako pod prstima mi se cini da su omeksale Pa moglo je 160ks pre 3 decenije Slikace se kad se uradi limarija, pa kad se lepo sve ofarba i ispolira Evo ti par starijih

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...