

kakoonobese
Members-
Content Count
187 -
Joined
-
Last visited
-
-
-
-
Fiat Punto JTD - šta raditi kad zariba brava od haube...
kakoonobese replied to wlad's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Da potvrdim iskustvo sa @Kolimor - juce kod Stevcevica zamenjena sajla haube za Punta. Cena 1500 dinara. Intervencija trajala 10-ak minuta. Sat vremena sam cekao da dodjem na red. -
-
-
-
Gospodo, treba mi savet vezan za alarme. Izgubio sam daljinac alarma za ženin auto (Z10) , pa mi treba preporuka nekog servisa za ugradnju u okolini Karaburme. Istovremeno je alarm na ćaletovom autu (Astra G) pobrljavio i non-stop blinkaju sva 4 žmigavca. Tu sam hteo da ga eliminišem, bez ugradnje novog. Pošto stalno blinka, zgodno je da servis bude u blizini Karaburme/Višnjičke banje . Hvala unapred !
-
-
-
Fiat Punto mk.2 - city servo ; senzor pozicije volana
kakoonobese replied to oktopod's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
0658006818 -
-
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
kakoonobese replied to boki's topic in Opšte teme o Fiat-Lancia modelima
Imam ih na Puntu. Kupuj , nemas brige. Istina, ja sam ih placao oko 4000 dinara pre 2-3 sezone. -
-
-
Fiat Punto mk.2 - city servo ; senzor pozicije volana
kakoonobese replied to oktopod's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Popravljeno kod Milosa Viline vode. Cena je 16000 dinara. Milos je super lik ! Preporucujem ga.... -
-
Fiat Punto mk.2 - city servo ; senzor pozicije volana
kakoonobese replied to oktopod's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Možete li ostaviti kontakt telefon majstora koji ruke naplaćuje 30 EUR ? -
Fiat Punto mk.2 - city servo ; senzor pozicije volana
kakoonobese replied to oktopod's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Upravo sam se čuo sa Goranom iz Sombora - cena zamene senzora sa njegovim dolaskom u BG je trenutno 18000 RSD (nov senzor, garancija 1 godina). Dolazi vikendom, i menja na parkingu Sava centra. -
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
kakoonobese replied to boki's topic in Opšte teme o Fiat-Lancia modelima
Imam ih na Puntu 165/70/14. Jako sam zadovoljan. -
-
-
-
-
-
-
-
Bio kod Zokija i zavrsio posao. U caletovom autu je bilo 80 g freona a trebalo bi da ga ima 660 g. Cena provere sistema i dopune je 2500 dinara.
-
-
Hvala. U mapama sam trazio ulicu Vinogradarska a u pitanju je Vinogradska.
-
Citam o klima servisima i ne nadjoh tacnu adresu Zokija (osim Vinogradarske ulice). Zna li neko adresu i da li jos uvek radi majstor Zoki?
-
Moja iskustva su jako pozitivna sa http://autogasgta.rs/ Do sada smo u 5 automobila ugradjivali kod njih.
-
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
kakoonobese replied to boki's topic in Opšte teme o Fiat-Lancia modelima
Dimenzija je 165/701/14 , a nivo zadovoljstva je direktno uporedjen sa Tigar i Sava gumama. Bolje se ponasa po mokrom putu i dokazala se u snegu (sin je testirao). Treba imati na umu da je izrazito mekana tj sigurno nije za toplije vreme. -
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
kakoonobese replied to boki's topic in Opšte teme o Fiat-Lancia modelima
Da dodam za isti dnevnik: kupio sam Lauffen pre 2 godine i baš sam zadovoljan. Na osnovu mojih iskustava, sin je kupio sve 4 za Fabiu i njegova iskustva su isključivo pozitivna. -
Punto mk.1 & mk.2 - stanje svećica / koje svećice?
kakoonobese replied to BaneT's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Ukoliko se uključivao CheckEngine, poželjno je dijagnostikom pročitati o kojoj se grešci radi. To će dati smernice za dalje. Do sada smo razmatrali mogući problem sa svećicama ili kablovima. Ovo što navodiš ukazuje na druge potencijalne uzroke. Mislim da treba suziti uzroke na 2 kategorije: 1. struja (svećice, kablovi ili bobine) 2. napajanje gorivom/vazduhom (dizne, klapna,....) Prvo, nije otklonjena sumnja da su u pitanju svećice ili kablovi, Svećice su menjane pa je ta mogućnost manje verovatna ali je ne treba isključiti jer se može desiti da zazori nisu adekvatni ili svećice nisu originalne. Ukoliko imaš stare kablove koji su bili ispravni, ili nekog ko može da ti ih pozajmi, lako se može utvrditi da li oni prave problem. Kada su u pitanju bobine, opet je najlakše uzeti/pozajmiti jednu za probu. One ne moraju de se skidaju/montiraju u svrhu testa. Dovoljno je da se prebace kablovi sa stare na novu i da se tako proba. Ako se ne varam, postoje 2 bobine koje su identične pa test treba uraditi maksimalno 2 puta (za svaku bobinu). Idealna situacija je da se iz prve pogodi problematična bobina (ako je ona problem) i da se izbegno dalje testiranje. Nemamo informacije o prethodnim intervencijama na sistemu napajanja gorivom/vazduhom. Ukoliko su u neko skorije vreme čišćene dizne, mogao bi se isključiti i taj uzrok. Po pitanju dotoka vazduha, uvek je moguće proveriti zaprljanost klapne i po potrebi naprskati CarbCleaner . Tom prilikom naprskati detaljno sve šupljine i klapnu sa obe strane. Ostavi se da odstoji 10-ak minuta pa se postupak ponovi (ukoliko je bilo jako zaprljano). Nemoj da te iznenadi teže paljenje motora nakon ovog tretmana i kratkotrajan nepravilan rad. To traje dok se ne eliminiše CarbCleaner pa se rad motora automatski stabilizuje. Postoji tema u kojoj je objašnjena kalibracija parametara usisa vazduha (mislim da se pritisne gas da ide do 4000 obrtaja na nekoliko sekundi , i tako 2-3 puta). Raspisao sam se, a ne znam da li je ovo uopšte od bilo kakve pomoći.......
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".