Jump to content
FAS Euroauto Goran

batakolestb

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About batakolestb

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    Elektronika i računari

Previous Fields

  • Garage
    Punto classic 1,2 8v dinamic,klima

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Evo posle 24h punjenja napon za 4h opao sa 12,8 na 12,4v stavio ga u punta ,lepo upalio ali tako je bilo i prosli put. Nakon 5-6 dana stajanja napolju nije mogao da zavergla, ima napon ali nema tu startnu struju dovoljnu da zavrti anlaser. Sutra kupujem novi
  2. Exide akumulator slabo drzi Exide akumulator 44Ah u fiat punti clasic u zadnje vreme jako slabo drzi tj. posle par dana neaktivnosti jutros nije mogao da zavergla anlaser, mada svetla normalno rade kao i drugi potrosaci. Skinuo sam ga i stavio na punjac, neki intiligentni tas struja punjenja do 3.2A ne znam da li je to divoljno. Punjac ima opciju da puni normalno aku mulator ali i opciju punjenja za zimu verovatno da ga vise dopuni. Dok je bio nov punjac je uspevao da ga napuni do tog zimskog nivoa ali par zadnjih puta bez obzira koliko stoji na punjacu nije moglo. Da li to znaci da je akumulator gotov, jer i kuglica nikako da ispliva kao ranije, ili punjac nije dovoljan da ga napuni mada je ranije mogao. Akumulator je star 4 godine dva puta se skroz ispraznio u kolima, ali sam ga redovno dopunjavao na tri meseca jer uglavnom vozim po gradu. Posle punjenjenja par dana radi ok a onda ponovo problem
  3. Da li bi moglo ipak licno da se preuzme u cetvrtak ako posta ne proradi
  4. Uplatio juce i popunio formular kad ce biti kartica
  5. I ja sam imao slicni problem sa pumpom za gorivo, zamenjen samo motoric, placen 2000rsd, a ta plasticna matica kosta 1700rsd. u Kit komercu, bar tako su mi rekli telefonom. Inace punto classic presao samo 35000km star 5 godina
  6. U pitanju je punto classic sa tomaseto+ac stag gasnim uredjajem. Na vreme se cuje ventil na boci na poakzivacu se pokaze da je presao na gas normalno radi ali se vise ne cuju dizne kao ranije pa me interesuje da li je moguce da radi na benzin iako sve pokazuje da radi na gas. Ranije mi se kad je motor radio na gas culo zveckanje gasnih dizni a sada ne. Hvala na odgovorima
  7. Da li neko zna gde se nalazi relej pumpe za gorivo za punto classic
  8. Evo da se i javim sa slicnim problemom, naime svakog jutra prilikom prvog paljenja ne ukljuci se pumpa ali i instrument za kolicinu goriva ostaje na nuli i svetli lampica kao da nema goriva. Uspem da upalim auto na plin na kratko pa ga odmah gasim. Dajem kontakt pumpa se ukljuci upali na benzin i par minuta motor lose i nestabilno radi a instrument za kolicinu goriva pada na nulu i pali se lampica vise puta. Nakon pr minuta se sve stabilizuje motor normalno radi. U toku dana pri svakom paljenju pumpa se normalno uklnucuje i pali bez problema i tako do sutrasnjeg prvog paljenja. Proverio sam osigurace cisti su i ispravni nism siguran koji od relea je za pumpu za gorivo ali oni pored osiguraca imaju ciste kontakte. Skinuo sam poklopac od pumpe i deluje da je sve u redu, cisti kontakti. Sta jos mogu da proverim sam pre odlaska kod majstora, mozda kontake na samo pumpi potopljenoj u gorivo. Presao sam samo 35000km i nikad nije bili manje od 10l goriva u rezervoaru Hvala unapred na savetima
  9. Znaci ipak je to kompresor klime a ne pumpa za vodu, hvala na ispravci.Auto ne gubi antifriz greje, probao u onih par hladnih dana ,ali brze dostigne radnu temperaturu nego ranije i vise se ukljucuje ventilator, mozda se termostat ne otvori do kraja ili su prljave sace na hladnjaku.Za alternator ostaje da kanalni kais nije dobar, da su prljavi kontakti na buksni koja izlazi iz alternatora ili da je sam alternator u kvaru. Ipak je auto star 4 godine i presao 24000km da bi crkao alternator da li se to nekom desilo tako brzo.
  10. Jednu stvar sam video kad sam otvorio haubu a to je da ovaj motor ima jednu remenicu za alternator i pumpu za vodu pa je moguce da mi on pravi oba problema, jer sam citao da iako izgledaju dobro mogu da proklizavaju ili se opuste od grejanja pa ih preventivno treba menjati na tri godine i onda sam siguran da ce alternator i pumpa pravilno raditi. Da li neko zna koliko kosta zamena te remenica kod punta 1.28V sa delom.
  11. Od pre mesec dana javila su se dva naizgled nevezana problema.Prvo mi je oslabio akumulator a onda je poceo mnogo cesce da se ukljucuje ventilator hladnjaka.Po savetu majstora za akumulatore koji ima svoj blo o tome prvo sam merio napon na akumulatoru sa ugasenim motorom koji nije radio 24h i video da je samo 12,18V sto je 40% kapaciteta a treba da bude 12,7 do 12,8V ako je sve ispravno.Aku sam napunio do 12,8V i posle krace voznje na leru sa upallenim svetlima izmerio napon na klemama 13,93V sto je opet malo jer treba da bude 14-14,4V sa ukjlucenim potrosacima.Znaci alternator slabo radi a auto je star 4 godine! Saznao sam da moze da bude los klinasti kais alternatora uzrok slabom punjenju i da bi ga trebalo menjati na 3 godine cak iako je naizgled ispravan. Video sa puno komentara o losim akumulatorima na forumu i brzog crkanja istih pa zato obavezno proverite alternator napon punjenja na klemama sa upaljenim motorom i svim potrosacima mora da bude od 14-14,4V da bi se aku dopunjavao u voznji da ne bi crkao za dve ili tri godine.Za drugi problem prvo sam pomislio da je neispravna pumpa za vodu ali sam se setio da i nju vrti neki kais pa ako neko zna kojije, cini mi se ea sam negde citao da je isti kais za alternator i vodenu pumpu ali nisam siguran.I na kraju mi treba preporuka za autoelektricara na Karaburmi ili okolini da proverim alternatorbzasto slabo puni.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...