Jump to content
FAS Goran

nebojsa zvezdara

Members
  • Content Count

    167
  • Joined

  • Last visited

About nebojsa zvezdara

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 10/20/1962

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    zvezdara

Previous Fields

  • Garage
    pre: Fiat Tipo Sedan 1.4 95KS; sada: Fiat Tipo Sedan 1.0 100 KS LIFE

Recent Profile Visitors

638 profile views
  1. Da koštaju - koštaju. Uvek važeće pravilo: kako ko voli..... Za mene bi, u AS klasi i za moje potrebe, ta guma uvek bila izbor broj jedan. Mada, kako starim i prevaljujem i životne i vozačke kilometre, sve sam bliži realizaciji ideje da, za 4 godine kada potrošim ove nove zimske i nove letnje, uzmem 4 nove zimske i teram ih jedno 3 godine full i leti i zimi. Stvarno to mislim, kakav bre All Season, bolje terati zimske gumice cele godine!
  2. Nije savet, ne umem niti smem da savetujem. Mogu samo da ovde kažem koje bih AS gume ja sebi kupio: Continental All Season Contact. https://eprel.ec.europa.eu/screen/product/tyres/1093058?navigatingfrom=qr
  3. Axic, ima smisla svakako; možda (verovatno) u sledećoj iteraciji za nekoliko godina; sada sam stavio Conti full nove fabričke letnje koje sam skinuo u oktobru bukvalno direktno iz salona i stavio nove zimske Riken. Znam ne mali broj ljudi (radim u velikoj firmi) koji furaju zanimljiv "All season" fazon, tj. teraju preko cele godine samo zimske, i tako par godina, pa nanovo, uzmu četiri nove zimske,........ neshtry, jeftino to kod Tebe baš. Dolazio sam često službeno u Hipol; da nisi poznavao Mijata?
  4. Jeste, 225/45/R17. Da, demontaža gume sa felne, montaža gume na felnu, balansiranje točka...za četiri točka 5.800 kinti.
  5. Info... Jutros zamenih gume u Kemoimpex-u na Vilinim Vodama. Zimovanje i nije strašno, od 4. oktobra do danas 25. marta: 2.700 Zato je demontaža/montaža/balansiranje pravo brijanje na suvo: 5.800 Znači, blagajna 8.500, momku za pivo 500, ukupno 9 tisuća.
  6. Pozdrav. Ja jedino mogu da Ti kažem moj konkretan primer u vezi potrošnje ulja.... Fiat Tipo Sedan 2020., motor atmosferac 1.4 95 KS, vozio sam ga 2 godine, prešao 23.800 km, odradio prva dva redovna servisa u ovlašćenom servisu, redovno sam proveravao nivo ulja na šipki na svakih 1.000 km: nije trošio ulje uopšte. Po tim podrazumevam sledeće: u oba ciklusa od po godinu dana između dva servisa je nivo opao neznatno, tj. od polovine šipke do malo iznad četvrtine, tako da nije bilo potrebe za dolivanjem. Na oba sam servisa išao sa nivoom ulja nešto tik iznad četvrtine...boja se menjala naravno....
  7. @ninareflex Po broju šasije bih rekao da je auto MY21, multimedija je Uconnect™ 7” HD LIVE. Prvo proveri pasoš Uconnect-a koji ide uz novi auto, da li tu postoji detalj u vezi RVC ulaza. Drugo, pitaj kod dilera gde je auto kupljen za eventualni ulaz za kameru. Oni će Ti reći sigurno odmah, ili će se potruditi kod FCA da saznaju. Ako to ne prođe, ne gine skidanje mulitimedije i provera direktno...
  8. I mom se Tipo turbaku jednom zimus potrošnja zakucala na čistu desetku (Kališ-Zvezdara, radni dan popodne, gužva baš nenormalna, pun sat mi je trebao za tih oko 6 km rastojanja)...
  9. Fiat engine Fire 1.4 95HP vs FireFly T3 1.0 100 HP, lični katalog za BC potrošnju i za osnovne utiske u vožnji by Nebojša_Zvezdara; lični katalog baziran na vožnji istog modela Tipo Sedan sa dve navedene različite motorizacije, za iste uslove vožnje, vozač naravno isti, tj. moja malenkost: BC POTROŠNJA 1. atmosferac, 2 godine, 23.800 km: redovna svakodnevna tura Zvezdara-PA, rano baš rano ujutru, 4.9 l/100km redovna svakodnevna tura PA-Zvezdara, popodne, gužva, 6.9 l/100 km Zvezdara-Boka Kotorska-Zvezdara, 5.6 l/100 km 2. turbak, 5 meseci, 5.000 km: redovna svakodnevna tura Zvezdara-PA, rano baš rano ujutru, 4.5 l/100km redovna svakodnevna tura PA-Zvezdara, popodne, gužva, 6.1 l/100 km Zvezdara-Boka Kotorska-Zvezdara, x.x l/100 km (nije bilo još, daće Bog sada u aprilu) OSNOVNI UTISCI - za moje potrebe i životno smirenje, polupenzionerska vožnja uz "sportsko" iživljavanje kad' i ako zatreba: 1. atomsferac: tih baš tih, odlično uparen šestostepeni menjač sa motorom, kada zatreba povuče nije da nije, ne reži 2. turbak: jednako tih, menjač petostepeni odlično uparen, povlači i bolje i brže, i fleksibilniji i življi, povlači neverovatno dobro i u petoj (190 Nm od 1.500 o/min), baš zareži kad' zatreba ili kada ja poželim. Ukratko, i uživanje i sigurnost su meni jednaki kod oba auta, ali se sa ovim turbakom osećam nekako "opuštenije" u smislu predvidivosti odziva motora. (M)elem, turbak je bolji i poželjniji, ali ne lezi vraže - nije uopšte rđav ni atmosferac... Praštajte..........
  10. Nemam pojma, ovo je super cena, kakvo dranje!!! Ja sam, npr., pre 3 godine, u aprilu 2020., korona full, pandurski čas non-stop, ludilo, prodao Punta Classic kragujevačkog, 2011. godište, 124.000 km prešao, ja prvi vlasnik, izuzetan bio auto, redovno servisiran, za 2.800 evra. Ali, koliko su cene kola otišle na gore od tada (i novih, pa sledstveno i polovnjaka); od 60-70% do duplo maltene...
  11. Evo, posle 5 somića pređenih i 5 meseci....redovan update.... Prosečna potrošnja po BC spala na 6.1 u poslednjih tisuću km, prvih 4 tisuće je bila 6.2. Ulje ne mrda uopšte, na polovini je od prvog merenja posle izlaska iz salona, redovno kontrolišem na 1000 km, uslovi uvek isti... U najkraćem, PREZADOVOLJAN, uživam u vožnji ove moje limuzine... Zakazao sam za subotu 25. marta u Kemoimpex-u vraćanje letnjih gumica (fabričke nove Conti EcoContact6 koje sam u oktobru odmah iz salona ostavio kod njih da prespavaju zimu, a stavio sam nove zimske RikenSnow). Neko je skoro sa foruma tražio sliku ekvilajzera na Uconnect-u....evo i par slika za audio podešavanja... Pozdrav svima.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...