Jump to content
FAS Goran

nebojsa zvezdara

Members
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

About nebojsa zvezdara

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    zvezdara

Previous Fields

  • Garage
    pre: Fiat Tipo Sedan 1.4 95KS; sada: Fiat Tipo Sedan 1.0 100 KS LIFE

Recent Profile Visitors

474 profile views
  1. Sam pao, sam se ubio Jesam seljak neviđeni, mator a često brzoplet....... Praštaj brate, sad' ću da zaćutim za dugo.......
  2. Predlažem i Fiat Bogunović, Tošin Bunar,............. ispali su iz zvaničnog Fiat dilerstva jer nisu hteli (mogli) da izgrade izložbeni salon,....ali, majstorski deo je na najvišem nivou...bez zezanja..., kod njh sam 14 godina održavao dva punta clasicc-a, tada su bili ovlašćeni servis, sve preporuke, zaista.
  3. Pozdrav i izvinjenje za sledeće pitanje: u kom smislu i u odnosu na šta - prednost HB varijante? U sedanu se takođe obaraju zadnja sedišta i tada je sveukupan prostor zmajski (veći je od HB u obe varijante, tj. i u klot varijanti bez obaranja zadnjih sedišta, kao i u varijanti sa oborenim zadnjim sedištima)... Dozvoljavam, svakako, da nisam ukapirao poentu Tvog posta
  4. Istina druže, ja evo što ga vozim mesec i po, prešao 1.650 km, do sada redovne rute BG-PA-BG i po BG, maltene nisam prešao 2.000 o/min, nemam gde; čak i na onoj obilaznici za PA gde sam počeo da teram rano ujutru 130+ km/h, što traje par minuta, obrtaji su na 3.000 ...kao dizelaša da vozim....sada mi je tek jasno zašto je ovaj naš motor uparen sa petostepenim menjačem (za razliku od prethodnog Tipa atmosferca gde je bio odličan i idealan šestostepeni menjač)...... btw...na 1.000 pređenih km mi je trip A (do sada nerestovan) bio 6.1 l/100 km po boardu, sada na 1.650 km pređenih je takođe 6.1 l/100 km...videćemo dalje, ide zima; atmosferac je bio 6.7 - 6.8 - 6.9 l/100km, doduše, na većem uzorku od 20.000+ pređenih km....
  5. Evo braćo, odvažih se jutros da uradim update mapa...upalio auto, pustio grejanje na 23C, sačekao desetak minuta da se unutrašnjost kola lepo zagreje, doneo flešku iz kuće sa sobne temperature, tačnu u 10:30h ubacio flešku, sve regularno, bez problema, nije ništa bolelo....posle tačno 29 minuta završeno... Nisam vozio da probam, ali sam dao rutu za Dobrotu u CG, NAV regularno našao rutu, predložio optimalnu opciju i kaže da krenemo..... Eto, moje prvo iskustvo (skinuo sam đanu konačno) sa Map Update, regularno preuzetim sa maps.mopar.eu, je OK (obavezan je downolad i Licence fajla pored Map file)...
  6. Hajde još malo da se pohvalim, jeste OFF i izvinjavam se... Kada sam nedavno ugradjivao u salonu prednje i zadnje parking senzore (a ortak mi je tamo šef prodaje), dogovorio sam sa njim da mi posle ugradnje ostavi boju......svakako sam ja to platio u okviru full cene sa ugradnjom i farbanjem, a za farbanje 8 senzora nije otišlo ni četvrtina spreja, ma kakvi.......tako da sada imam original fabričku boju, ZA NE DAJ BOŽE, ogrebotina neka, fuj, da ne čuje zlo....
  7. Brate, bez brige, kod mene je to redovna, svakodnevna pojava, parkiranje na ulici ispred kuće, moram napred ka strujomeru što više jer svakako iza zagrađujem trećinu kapije, tj. ulaska u dvorište...
  8. Popodne danas, povratak sa posla: - coolant u 7. minutu - oil u 9. minutu
  9. Zapažanje - normalna radna temperatura se postiže (dostiže): - coolant u petnaestom minutu - oil u sedamnaestom minutu
  10. Osnovna (prosta) shema ozicenja za parking senzore, prednje i zadnje....

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...