Jump to content
FAS Euroauto Goran

samo_da_pitam

Members
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

About samo_da_pitam

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Serbia

Previous Fields

  • Garage
    Punto Classic 1.3 JTD DINAMIC; Fiat Tipo 1.4 Street

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Uspeo sam da nađem temu. Moj Tipo je takođe sam isključio start stop. Jako se malo vozi auto i verovatno je do toga. Moraću da probam da ga provozam malo duže i da vidim hoće li ponovo proraditi.
  2. 9 meseci kasnije Tipo je na 2800km ;-) Dakle prosek je kojih 300km mesečno! Za konkretnu namenu, bilo koji skuplji auto da sam uzeo bio bi preplaćen. Imam problem sa start stop sistemom. Prestao je da se gasi auto sam kada je na semaforu. Čitao sam da je još neko na forumu imao isti problem ali ne mogu da nađem post i rešenje.
  3. Nakon ove zime, ako se letos budu pokazale kako treba, na ovaj auto neće doći ni jedne druge gume osim GoodYear Vector 4 Seasons Gen-3. Zimus, na -11 savršeno. Jednog dana je padala ledena kiša. Išao do super marketa i nisam ni provalio kako je napolju. Auto kao zalepljen po asfaltu. Parkiram na parkingu super marketa i izadjem i krenem. Jedva sam došao pešaka do ulaza a da ne polomim glavu. Ukapiram da je cela površina parkinga i prostora ispred marketa, popločana behaton pločama kao ogledalo. U povratku do auta ista stvar, jedva sam došao po uglačanom ledu. Seo u kola i odvezao se kao da nema leda. Ako se i tokom leta pokažu ok, samo menjam za iste gume.
  4. Posle malo više od 10 godina od kako je otvorena tema, da li koristite GPS/GSM lokatore u automobilima i kakva su vam iskustva?
  5. Neschaoct je dao temeljan spisak šta sve utiče na rad start stop sistema. Vezano za indikator promene brzine, moje je iskustvo da ga treba maksimalno ignorisati. Nevezano za rad start stop sistema, indikatori promene brzine su po meni potpuno nesvrsishodni. Isti motor imam, vozim 49/50 km/h traži mi promenu brzine na veću. Vozim 50/51 km/h traži mi promenu brzine na manju!?! Po mom mišljenju, nema veze sa brzinom već brojem obrtaja. 2000 mu je magična granica kada traži promenu brzine.
  6. Ko je uopšte dozvolio da sme da se gura bilo šta osim Yuga? Momentalno ih doskvalifikovati!
  7. Trebaće mi četiri života da ovaj auto doteram do 200000km ;-)@ivan@Madra Uopšte se ne žalim na auto, mesto mu je tu gde je. Ali eto i da prenesem utiske. Za nekoga ko planira vožnju po auto putu, dominantno, ovaj auto nije. Bar ne sa ovim motorom.
  8. Provozao ovaj auto auto putem, kojih cca 600km. Sviđa mi se kako leži na putu i kako upija rupe. Na jednoj deonici (nizbrdo ;-)) došao do 150km/h. Vožnja u proseku od 120-140km/h. Ubrzanja preko 100km/h su užasna. Dakle u preticanja ili nizbrdo ili iz zaleta. Nakon dva ipo sata vožnje kreće nelagodnost u ramenima i kukovima. Sve u svemu, moja ocena: dobar gradski auto.
  9. Na prkingu sam i pokušavam da stavim presvlaku ispod dečijeg sedišta pa rekoh... Hvalaaa
  10. Kupio i postavio GoodYear Vector 4 Seasons Gen-3 205/55 R16 94V XL. Na prvi mah deluje utisak u vožnji bolje od letnjih Continental EcoContact 6 gumama sa kojima je došao auto. Verujem da neću baš umeti da steknem pravi utisak o gumi jer su na autu koji se 99% vremena vozi na putevima bez snega kao i bez velikih vrućina. Videćemo po kišama...
  11. @IvanNapisao sam u prvom postu: Stigao sa letnjim Continental EcoContact 6 gumama Pre nedelju dana stavljene GoodYear Vector 4 Seasons Gen-3 Obe dimenzije: 205/55 R16 94V XL
  12. Hvala svima na komentarima. @Tipo95 @Martin @Drasko bgd Meni šaltanje ne zadaje nikakav napor. Menjač lepo radi, ali bi bilo lepše da ima manji hod. Ubrzanja do 50, 60km/h jako lepo radi, ali po izlasku na auto put tuga. Još jednom City servo je sjajno odrađen. Takođe, primećujem kao da ima zaštitu serva od namotavanja. Kada okrenem pun volan, vozim, nakon par sekundi kao da dozvoli volanu da se još malo nategne. @bane1321 Haha kapiram da ovog slabije ne može ali, kažem opet, za namenu za koju mi treba bilo šta drugo je overkill. Ovaj auto je kupljen da nije polovan i njjeftiniji koji sam mogao da nađem, ali odmah. Dakle čekanje na isporuku drugih automobila je presudilo u korist ovom. Za ovo što kažeš da je realno predstavljen, pa ja smatram da je to korektno. Iako volim Fiat, niti sam ga ja pravio, dizajnirao... pa da me išta pogađa. Ne robujem brendovima, a da je mogao neki drugi brand da mi ponudi jeftiniji auto sa bržom isporukom ne bih se bunio. Fiat tipo u odnosu na mini gradske automobile nudi malo više lima i prostora, a motor je baš takav, mali i gradski. @Ivan Meni enterijer nije ružan niti loš, već prazan Potenciometri za ventilaciju i klimu iako izgledaju maksimalno ružno ostavljaju utisak da će nadživeti... Stavljene su nove GoodYear allseason gume i primetno je bolji utisak u vožnji u Odnosu na Continental koje su došle uz auto. Što se potrošnje tiče zadovoljan sam! Zezam se naravno, još ni prvi rezervoar nije potrošen.
  13. Auto je kupljen namenski za jako kratke relacije, pa me ne tangira što nije 2.0 Naslon za ruku mogu i u ovlašćenom da kupim samo mi je bitno da je moguće samo umetnuti ga u postojeću rupu bez ikakvih šrafljenja, lepljenja...
  14. Preuzeo sam prošle nedelje Fiat Tipo Street, 1.4 benzinac. Iako sam znao da kupujem golu verziju, jer ovo "Street" doživljavam da je od: "Sme da se zatekne na ulici", ipak sam očekivao maaaalčice više. Auto je, rekao bih, korektan u obliku, izgledu, prostoru ... osim u motoru. Do sada šta mi se dopalo je udobnost, izolacija, vrata, otvaranje vrata. Posebno sam oduševljen start stop sistemom koji radi gotovo nečujno. Verovatno zato što i nema šta mnogo da ugasi pa ponovo upali Sviđa mi se prostor na zadnim sedištima i prostor u gepeku. Izumitelja Fiatovog City serva treba nominovati za Nobelovca, toliko prija vožnja sa uključenim City servom. Plastika, koju svi pljuju mi uopšte ne smeta i smatram da je korektna za ovakav auto. Na žalost, više ima stvari koje mi se ne sviđaju. Brzinomer - užas blagi. Dok sam čitao po internetu opise hvalili su kako ima digitalni ogroman brzinomer po sredini. Pa mora da ima jer je ono sa leve strane neupotrebljivo. Dakle cajger ogroman, kazaljka tolika da prekriva i brojeve i podeoke a nabaždarili su ga do 230km/h. Pa ovaj auto 230km/h može da ide jedino kada uđe u gepek formule 1. Dakle ako pokušam da bacim pogled tokom vožnje, čisto da vidim kojom brzinom vozim, tipa da li sam na 170 ili 180 (lol) nema teorije da se ustanovi! Generalno brzinomer hejtujem već nedelju dana i to mi je ono, baš primer sprdačine. Bolje da su ostavili rupu nego ovo. Razmišljam da dam klincu, koji ga je inače prozvao "Tipi" da zalepi neki sticker Spiderman-a preko. Ručice (ablenderi) su mi malo daleko iako imam ogromne šake, nekako mi nije prirodan položaj. Volan obložen "kožom" klizav kao sapun. Komande na volanu ogromne a služe, pa ničemu. U centralnom delu ga krasi Uconnect radio. Ima bluetooth i usb i kraj. Naslon za ruku nema, već je tu multifunkcionalna rupa. Ključ je jedan sa daljinskim komandama a drugi bez! Stigao sa letnjim Continental EcoContact 6 gumama, kupio sam GoodYear Vector 4 Seasons Gen-3, koje će biti montirane za koji dan. Došao je bez patosnica, kupio sam Gledring tipske koje su lepo čučnule. Sada mi ostaje da se pozabavim da li postoji neki naslon za ruku, koji mogu samo da ubacim u postojeću rupu i tako ga uglavim a da ne moram ništa da bušim, lepim... Moj zaključak je da je auto korektan sa očajnim motorom. Dizel 1.6 i više bi mi legao kao budali šamar. Da sam kupio svu moguću opremu a da je ostao ovaj motor, osećao bih se prevarenim. Ovako, znao sam šta kupujem ali sam se ipak dodatno razočarao motorom. To je to ukratko. Evo i nekolicina slika u prilogu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...