Jump to content
FAS Euroauto Goran

nitro

Members
  • Content Count

    131
  • Joined

  • Last visited

About nitro

  • Rank
    Regolari

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.panda-club-serbia.com/forum/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Uzice

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Panda 1.1 MPI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zvao me taj lik iz ovlašćenog Bosch servisa da se raspita ko je donosio te bizne kod njih, jer ih nema u sisitemu, niti su bile pre, da niko ne širi priču bile u servisu a ne valjalju... Kako izgleda taj senzor na magistrali dizni? Na meraču ulja ne duva, nema dima, pratio više puta, nisšta se ne pojavljulje, za proktomer ću probati za vikend Majstor 2 kaze da je to čak vrlo dobra kompresija, ali pretpostavka je "da ne postiže kompresiju u pravom momentu", kao postoji verovatnoća da je zalepila neka karika, ili ih nema...
  2. Epilog za sada... Majstor 1 lazovcina, nije dizne slao u ovl. servis Boscha u Užicu, uredno ipak naplatio, ostalo upitno da je odradio i sve ostalo sto je rekao... Posle ostavi nekom auto na poverenje i ne davi za racune, nemoj da dišeš za vratom, jer na preporuku i preko drugara otišao kod njegove familije.... Majstor 2 poslao odmah dizne u ovl. servis Boscha na testiranje, sva 4 uloška zamenjena, papiri, racuni, sve, auto mirnije radi, ali izbacuje dim na prvom paljenju, majstor kaze bele boje, merio, skidao dizne, imaju skramu od ulja na njima, merio kompresiju, na 3 -22, na 4om 23. Sumnjao na bregaste, skontao da se reperi za uzubljivanje ne poklapaju sa dekla i bregastih, pri dovodjenju na repere, nasao polovne bregaste pre otvaranja, skinuo moje, iste kao te polovne, uoceno da je lanac nekad ili pukao ili se istegao, dodirivao alu kucište i skidao materijal. Neko je pre nas zamenio lanac, ali opiljci su ostali u sistemu, svi hidropodizaci puni opiljaka-špona, rekao da su za zamenu. Uzeo nove, očistio kanale i zamenio dihtunge, ulje, preporuka da se auto vozi bar 2k/3k km i da se menja ulje da se dodatno ispere. Motor uzubljen po reperima. Posle radova, na prvom paljenju nema dima dok grejači rade - isti ispitani, svi ispravni (možda ih je trebalo preventivno zameniti) i u tom delu dogrevanja kad se na tabli isključi znak grejača, posle se opet pojavljulje dim, čim grejači prestanu sa radom, pp majstora je da nema motora, tj. da ne postize u pravom momentu kompresiju i da je nesto do karika, klipova... da se vozi i da se prati potrošnja ulja... Toliko za sada...vozimo i pratimo sta se dešava sa uljem
  3. Majstor kod koga je auto teran na mali servis posle kupovine, rekao da je proverio grejače, za pritisak u dovodu nisam siguran da je proverea o tora, a za potrosnju ulja je suvise rano, jer je auto presao od kupovine i malog servisa 300km, nista se ne vidi drasticno na meraču...
  4. Cini mi se, da na 2 sekunde baci plavičast , pa posle crni dim i nakon toga iščili, tj. nema ga... nedoumica je da li dirati glavu, dizne ili nesto treće ili to još voziti tako dalje pa šta bude... Hvala na svakom savetu
  5. Pozdrav, Posto sam pročitao da je to u stvari 1.3 Mjet 55kW 75ks samo sa plivajućim na opelu, interesuje me misljenje poznavalaca. Pri prvom startu baci dim,, 2-3 trzaja mu treba da upali, ima nemiran rad motora nekih 20- 40 sec s tim sto obrtaju ne variraju,oko 800 su na tabli i po duzem radu, radi mirno i pri startu kad je zagrejan, radi mirno, ne trese i pali na prvu, kod majstora dizne skidane slate u ovl. servis za Bosch pregledane, očišćene i vraćene - kaze da su 3 u granicama 1 neznatno odstupa ali nista strasno,nije je reparirao,- nije bilo boljitka, majstor kaze da pp da je mehanički kvar na glavi i predlaze skidanje i obradu glave i ventila sto trenutno ne moze da se podrzi finansijski,(opet razmisljam da kad se toliko motor rasklapa, treba odraditi i čišćenje kartera i zamenu karika pregled cilindara i klipova bregaste što bi još više uvećalo trošak) sad interesuje me vaše mišljenje šta bi moglo da bude i da li se sme auto vozit na dalje? Hvala unapred
  6. Pozdrav, gledah ovog Eva: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16689144/fiat-evo-grande-punto Na proveri 2018 ima kao 205k km , sad kontam 250-270k km, dal je to mnogo za ovaj motor? Opran motor, uradio prodavac mali servis, ne zna nista dal je i sta radjeno,nema nista od dokumentacije, menjana soferka, napred kao da je manje cukan, tablica nije lepo popeglana, kao da je kuka stigla, jedan far lepljen i plastike pre hladnjaka malo polomljene na 2 mesta, mirno radi u leru,jedino videh da je iza leptira poceo da curka ulje, sad opet... sedista su očišćena, nisu probijena, u dobrom stanju, gaziste nije izlizano, ali odmoriste za nogu procepljeno kod papuce kvacila... dal ga preskociti?
  7. Na prodaju celicne felne R13 sa BMWa 2002 5,5J ET18 u dobrom stanju, potrebno ih je osveziti bojom, rupe prevarene i obrađene kod pouzdanog strugara sa 4x100 na 4x98 i tako vozene na 2 auta bar 8 godina, sad pošto nema auta sa 4x98 da ne stoje... Cena 6500din
  8. Cima li policija za zute maglenke?
  9. Ako nije problem sta si radio,tj kojim redom? Da li si skidao svu boju pa prajmer za plastiku git i farbanje ?
  10. Pozdrav,da li se mogu ovakva ostećenja sanirati ili bolje juriti polovan ceo branik? Hvala
  11. Odlicno je ispalo Cime si farbao kociona klesta, jesi li ih skidao ili na licu mesta? Da li si razmisljao org. celicnim 16" sa 5 kraka i ratkapnama, deluju bas dobro, kao alu felna
  12. POzdrav, To je veoma cest slucaj na tom motoru, dihtung progori ili na 1 ili 4 cilindru, prati da li mesa ulje i vodu ili samo pusta, preventivno proveriti stanje glave pri zameni dihtunga, mozda zamena gumica ventila kad se vec skida glava...
  13. Pisi sta si uradio, drugau se isto desava samo na Pandi 2, prilikom voznje se ukljuci greska, pri prvom ponovnom off/on auta nema je pa se posle nekog vremena ponovo pojavi. Na tvingu 1 ph2 mi se to desavalo zbog pinjona, ne znam dal to ovde moze biti slucaj
  14. Auuuu, kad ono pisah Bas kao sto svojevremeno napisah u temi, imas u zavisnosti od modela dal je ona postarka sa euro 3 motorom ili starije, taj pokazivac - senzor sa 2 ili sa 4 kontakta, zabari su videli ustedu, stavili umesto instrumenta lampicu, cim se ona aktivira, auto je prokljucao, kasno je i steta ~150e. Svojevremeno gledao, istrazivao, moze se napraviti, povezati, neko treba da se iscima, malo instalacije, auto seme, suvice cimanja za bilo kog dobrog auto elektricara i novaca, nisam nasao i i bio spreman da sam rizikujem da ECU vezbom --- neisplativo Najjednostavnije je da se isece crevo,T racva 2 selne, senzor termo kontakat i neki termoregulator (kod mene bio neki od rashladne vitrine sa 2 setovana alarma na95C i na 105C) na 12V sljakao za sve novce - u KITu imaju Pilotove gotove setove za mislim 3000+ din, a moze i jeftinije, ko zna nekog automehanicara...ako je starija, moze se povezati kao na puntu iz teme okacene u linku... @Banushka
  15. Taj jezicak sa donje strane, za sta je on, to kod mene nema, nemam ni dva tastera strelice kod rolera iza?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...