Jump to content
FAS Goran

Monster

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Monster

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 07/17/1992

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad
  • Interests
    Svasta nesto

Contact Methods

  • Yahoo
    slavoljub.kostic@yahoo.com

Previous Fields

  • Garage
    Veternik
  1. kao sto sam i mislio i reko vezica nije pomgola, kod mene nije problem sa konektorom na dizni, ali izgleda da sam resio problem. Pa da podelim i moje iskustvo iako 2 dana ga vozim i nemam vise problema ni gresaka. Naime sta sam sve imao problem i kako sam resio delimicno mi je pomoglo sa foruma iskustvo i savet admina: 1> skinuo sam sve dzekove sa dizni naprskao unutra elektro kontakt sprejom (u radnji me kostao oko 850 dinara, uzeo sam suvi ne onaj sto masti vec isusuje obavezno taj...) naprsko kontakte na diznama i to dobro da malo iscuri, posto je bio vidno zagrejan morao sam staviti krpu da ne kane na motor jer je zapaljivo. 2>pojavile su se razne greske koje sam ocitao pored ovih iz naslova upalio mi je i motor, mal mal menjac u problemu, alternator i u nekom momentu i samu lampicu volana. Resio sa DELPHI dijagnostikom sve zapisao i pobrisao i ne pojavljuju se (cak kad su se pojavljivale u leru su sijale a kad krenem dok ne pobrljavi ili od truckanja verovatno ne popali ih odma opet...), skinuo sam klemne sa akumulatora obe uzeo smirglu i osmirglao kleme i na akumulatoru kontakte. Prilikom raskacinjanja primetio sam da je plus labav i klimav iako je stegnut do maximuma, naspricao sam i tu kontakt sprej. Odvrnuo sam matice sa srafova od minusa sve ocistio gde je bilo rdje pospricao kontakt sprejom i vratio, isto to sam uradio i na plus klemni stim da je ispod nekih matica bilo rdje (moguce da je i ona doprinela problemu, ocistio sam skroz da nema ni trunke) jedan sraf i maticu od jednog osiguraca sam cak zamenio jer je bas bio u losem stanju. Na plus klemu posto je imala lufta uzeo sam bakarnu zicu 0,75mm2 oblankovao tipa 10;15cm upleo savio dva puta i uglavio izmedju kemne i kontakta na akumulatoru,dobro zatego da ne moze da se pomeri. 3> sve sklopio lepo vratio pobrisao sve greske i za sada se ne pojavljuju sem odredjenih a to moram kopati po forumu verovatno ima negde te teme povremeno se javi prekid C - Can bus prekid konekcije na odredjenim modulima cak mi se modul od air baga uopste nikako ne odaziva ni na pretrazi ni direktno.... elem i moram sve prozore naci kako da kalibrisem jer automatski se spuste al nece da se podignu kao i kad na daljinac zakljucam ili otkljucam ne spusta ih niti dize.... automatski se spuste na prekidac al nece da se podignu automatski... 4> kad sa sve to sklopio i uradio upalio sam auto provozao polako provozao zustrije sa punim gasom i nista nema ni jedne greske niti lampice niti brljavi i dalje... 5> nisam jedino jos vratio poklopac plasticni motora mada cu to ovih dana pa cu videti oce mozda onda brljaviti ako to uradi onda je do temperature pa cu kopati sta se pregreje da brljavi ali za sada radi perfektno bez gresaka i problema... 6> jedini problem koji imam ali nema greske je da kad sam ga nacepio sa punim gasom od mrtvog starta jednom je menjac pobrljavio i na saltanju izmedju prve i druge ostao je u neutralu i dok nisu pali obrtaji nije ubacio u drugu brzinu, ali nije javio gresku jedino sam se zabrinuo kad je tad ubacio ili pustio kvacilo cimnuo ga je naglo i imao je kao udar.... usudio sam se da probam opet ali se nije ponovilo jedino me nervira i brine jer nema greske pa da me uputi gde da ceprkam da smanjim obim posla... eto to je sve sto se ovog problema tice, nadam se da ce nekome pomoci ako ne nek se javi za pomoc ako je blizu ns ili ako je iz bg ili pak u prolazu....
  2. stavljam upravo ali nemam neku nadu iskreno jer dnevno predjem zbog posla izmedju 150 i 200 km najmanje sa svakim autom i za dva dana ni jendom nisam primetio cudan rad sem more gresaka i brljanja elektronike kao da ima gremline male pa se aktiviraju kad ne treba vecinom ti problemi mi se pojave kad radi auto dugo u pocetku a sad stalno i cak razvije temperaturu da ventilator radi ko lud ali radna temperatura ne mrda van granica i dobijem cak neki moris cudan kad zvrsim ovo kacim dijagnostiku idem da se vozam i probam pobrisem greske pa cu videti .... a kad sam ga uzeo pao sam na guzicu kad sam saznao istoriju o autu i video da ima 50 gresaka prosto sam se pokajao sto sam pozurio da uzmem kola.....
  3. sumnjam da mi je to problem jer kad skinem bilo koji konektor sa dizne u radu oseti se proble, da je problem na konektoru radio bi na 3 cilindra, drugi povezan problem mi je kad ugasim cromu i stoji u P on mi pisti na tabli i treperi P kao da ga ne registruje da je u parkingu a kad ocu da upalim sve cool normalno.... elem znam da auto nije u top stanju upleo sam se u zamku dosao je iz BG od preprodavca ja sam vec koja ruka.... auto je plivao i bio lupan haos a da ne govorim da nema comp od airbagova itd....ni radio ne mogu da sredim kod vec moram da ga otvaram da dekodiram jer je nema nalepnice.... odo da probam sad vezicu imam ih tonu al ne verujem da je to problem kod mene.... vise mi lici na senzor neki kao i senzor brzine jer pri punom gasu ima prilikom saltanja dugu zadrsku kvacila i cak kazaljka za km sat se dvoumi kolko raste pa odjednom skoci na datu brzinu.... javljam jesam uspeo sa vezicom lako mi je zamenuti konektor znam slabu i jaku struju ovu oko kola se delimicno razumem elektricar automaticar sam ovo mi nije nepoznato niti procitati bilo koju semu elektro...
  4. Procitao sve gore proverio sve, proverio sa multimetrom (imam ih nekoliko i analogni jer sam elektricar) proverio diagnostikom elm327 koju imam jos od stila samo azurirao pa zato znam greske, proverio diznu svaku cak sam i naspricao kontakt sprejom a ne wd40 ko sto su neki naveli, ne savetujem nikome na forumu sa wd40 ili slicnim da sprica kontakte u dzekovima i na elektronici vec sa kontakt sprejom ili po elektronici sa specijalnim kontakt silikon sprejom. Pisao sam bas zato jer sam to vec probao sve po postovima i sa akumulatorom cak al ne dobijam nikakav rezultat, cak sam kod akumulatora skidao sve sa osiguracima cistio i ponvo spojio proverio zice i kontakte, opet isto sve.... ja nemam problema sa tresenjem motora i radom na tri klipa niti sa diznama, dizne su dobre ocitavanja dobra kao i ubrizgavanje tj naponi preko dijagnostike i instrumenata. Lep i miran rad je sve vreme sem gresaka i menjaca samog.
  5. Pozdrav ljudi od pre dvana sam vlasnik krome 2010 imam ove probleme redovno kad ode u 6 brzinu ili ga zustrije vozim, javi esp,abs i hill holder pokusao sam da resim problem ali nikako pobrisem greske one se opet manje vise vrate... sad je postalo ozbiljnije pre ugasim auto upalim proradi, a sada kad god upalim esp i abs odma iskljuci a potom javi mi hill holder i zadrzi ga da li u 2 ili u 4 brzini i treperi mi menjac... neko iskustvo pomoc? Non stop mi je prisutna greska na menjacu p1720 selektor brzina, od danas mi je upalio i check engine, imam osecaj da je ova kroma nocna mora i da sam se dobro zajebo oko nje... jer tu nije nikako kraj to je samo pocetak ima jos al nisu ova tema.... iz ns sam ako ima koga za pomoc posle praznika nek se javi u poruci....

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...