Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

BGMilos

Members
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

About BGMilos

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 2.0
  1. Punjači akumulatora

    Ako se ovo odnosilo na opasku vezanu za Aliexpress, nije to bila poenta. Stvar je u tome da postoji više sertifikata kao što je CE, FCC i slično koje moraju da poseduju uređaji koji se prodaju na određenoj teritoriji, npr. FCC za Ameriku. Ti uređaji moraju da zadovoljavaju neke standarde koji zaista minimizuju mogućnost strujnog udara ili požara. Naročito je važna izolacija mrežnog, primarnog dela od ostatka kola. Razmaci na PCB-u moraju da budu toliki i toliki, izolacija na transformatoru mora da bude takva i takva, itd. Problem je što ova sertifikacija košta. A na Aliexpressu ocene ne daju inženjeri, složićeš se . Video sam prekidačko napajanje za 12V sa Aliexpressa koje je probilo na mestu na kome nikako to ne bi smelo da se desi. Ovo se odnosi samo na uređaje koji idu na mrežni napon, ovi niskonaponski su manje opasni. Ono što se prodaje u Lidlu bi moralo da ima ove sertifikate. Na primer skoro sam uzeo FM transmiter sa Aliexpressa i oduševljen sam kvalitetom. Elektronika je zaista na profesionalnom nivou, štampanu ploču je projektovao neko ko zaista zna šta radi. Ali i da nije kao da je bitno, izbiće mi osigurač na kolima, big deal. Ali ne znam baš za mrežne uređaje. Na primer UNI-T merni uređaji su odlični, a prodaju se na Aliexpressu i prave se u Kini. Tako da ovo nije kritika kineskih uređaja, možda su i ti punjači sa Aliexpressa dobri. Samo osvrt na sertifikaciju i izolaciju.
  2. Punjači akumulatora

    Aliexpress je odličan inače, ima super uređaja ali sam mnooogo skeptičan prema uređajima koji idu na mrežni napon, pošto njihov CE sertifikat često zna da bude Chinese Export Ima i propisno dizajniranih uređaja ali je lutrija. Mislim da Lidl ipak mora da pazi šta prodaje.
  3. Farovi fenomenalno izgledaju. Koliko je koštala ugradnja ksenona, poliranje i zaštita ako nije tajna?
  4. Ja sam malo istraživao i te super jeftine dijagnostike valjda ne poštuju protokol 100% i zato negde rade negde ne. Isto tako sam čitao da treba izbegavati V2.1 jer nisu implementirane sve komande. Jedan od uređaja za koje sam našao preporuku je ovaj: https://s.click.aliexpress.com/e/LSaZMIxQ. Meni radi odlično na Lybri, mogu da brišem greške, ali ne mogu u free verziji AlfaOBD-a da pokrećem procedure. I mogu samo da pristupim ECU-u, AlfaOBD mi ne prihvata adaptere za pristup airbag-u i ostalom.
  5. Zvuk i elastičnost najviše, vrlo lepo vuče u širokom rasponu obrtaja.
  6. + za motor Jedan hint iz iskustva, proveri crevo iza motora koje ide na termostat, meni je to puklo na putu, a retko ko ga proverava zato što je nepristupačno.
  7. Fiat servis ''Goran''

    Važi, hvala na odgovoru.
  8. Fiat servis ''Goran''

    Pozdrav, Gorane, lakše mi je ovde da pišem nego preko telefona. Bio sam danas kod Vas, Lybra 2.0. Treba da se menja ekspanziona posuda. Uspeo sam da nađem novu ali nije identična: https://automotodelovi.rs/vaico-v24-0293-2. Iako nije ista proizvođač je navodi kao univerzalnu zamensku posudu za više modela iz Fiat grupacije, i za Lybru. Koliko vidim na slikama ima nosače otprilike na istim mestima kao originalna. Da li možemo da probamo ovo, da je naručim, ili da uzmem polovnu?
  9. Moj neostvareni san Jedino što mi pada na pamet je klapna gasa, ona je kod Lybre elektronska, a na papučici gasa je senzor položaja, a ako se ne varam kod Coupe-a je drugačija klapna koja je sajlom povezana sa papučicom gasa. Što znači da bi trebala papučica gasa da se prebaci na sajlu.
  10. Air bag greska alfa 147

    Skinuo sam zaštitnu plastiku ispod suvozačevog sedišta, izvukao konektor, odvojio ga, naprskao kontakt sprejem, prodrmao nekoliko puta i vratio.
  11. Plazma ili LCD tv

    Ako nedostaju redovi ili kolone onda je najverovatnije u pitanju konekcija između samog ekrana (stakla) i drajver ploče (iznad lima). Najverovatnije je spojen plastičnim flat kablom ili zebra konektorom u sendviču sa pločom. Obično se drugačije manifestuje ako gubi kontakt na data linijama do ploče. Sve u svemu trebalo bi da je rešivo samo je pitanje uz koliko truda. Što kaže @bit temperatura nekad može da reši problem. Ponekad flat kablovi mogu da se oprave i lemilicom i nekim limom. U slučaju da ima zebra konektor trebao bi da reaguje na pritiskanje ploče ili ekrana.
  12. Air bag greska alfa 147

    Ja sam na Lybri prvo morao da rešim problem, tj. da sredim kontakt na suvozačevom airbagu koji je i pravio grešku. Tek onda sam mogao da je obrišem.
  13. Najlakše se na dijagnostici provere obe brzine... Ako je prva problem onda treba obavezno proveriti relej prve brzine i otpornik prve brzine koji se nalazi na samom ventilatoru. Po fabričkim podacima se prva brzina pali na 95 stepeni, a druga na 102. Kad se uključi klima u zavisnosti od pritiska se isto aktiviraju prva ili druga brzina.
  14. Verovatno ih je neko izmestio. Ja mogu da preporučim Fiat servis "Goran", sa njima imam najbolja iskustva.
  15. Može da bude da su tu, moja je 2.0 ali Euro 2, 2000. godište. Pogledaću kad dođem kući imam li šemu za Euro 3.
×