Jump to content
FAS Euroauto Goran

BGMilos

Members
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About BGMilos

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 2.0

Recent Profile Visitors

429 profile views
  1. @Milos1 Platio sam 3050, al opet em je drugi model, em mislim da nije ni isti proizvođač.
  2. @Milos1 I meni je davač na Libri pravio sličan problem, on postoji kao poseban deo i u mom slučaju je Bosch proizvođač. Naručio sam ga od uvoznika preko jedne online prodavnice auto delova. Nažalost još mi stoji u kutiji. Što se tvog slučaja najpametnije da po broju šasije proveriš u ePER-u. Generička pretraga daje ovaj broj dela: 46520339. Lično sam baš jurio nov davač mada uvek postoji mogućnost da se proba sa čišćenjem samog klizača, možda pomogne.
  3. Na Lybri je, po rečima prethodnog vlasnika od 2004. stajalo oštećenje od kamenčića na šoferci (2016. sam je uzeo) sve do februara 2018. godine kad je odlučilo da se proširi pa je stavljena NordGlass šoferka koja je potrajala do novembra 2019. kad je i ona dobila liniju celom širinom. Mislio sam da je neki problem sa montažom pošto se čulo krckanje više puta ali smo našli u servisu minijaturno oštećenje od kamenčića kod brisača odakle je krenula pukotina. Sad je kinez, videćemo koliko će da potraje. Nemam nikakve zamerke na izgled, NordGlass je bila malo lepše tonirana.
  4. BGMilos

    Ma OFF BRE!

    @totti Emituju se tri probne stanice valjda sa Avale jedno godinu ipo dana, nisam znao da su proširili listu. Kakav je prijem po gradu? Kod nas se emituje DAB+ koji ima mnogo bolji kvalitet od prvobitnog DAB standarda.
  5. Ako se ne varam moment od 100Nm se dobija ako se na krak od 1m deluje silom od 100N ili grubo oko 10kg pretvoreno u težinu? Što znači sa se sa polugom dužine 0.5m i 20kg težine dobija isti moment. Tako da mogu da zamislim kad se neko iskače po ključu koji je moment zatezanja .
  6. @JankelA Još vredi proveriti i konektore na vratima, kod mene je tu bio problem na Lybri.
  7. @JankelA Možeš pre rasturanja da proveriš baterijskom lampom kroz rešetke/mrežice da li su vešanja membrana čitava (prstenovi oko membrane, obično od neke pene) jer umeju da istule da ništa ne ostane od njih.
  8. @horvat Ja sam razumeo da čovek kaže da hoće jtd zato što ne može da nađe ni primerak ni majstora za Busso .
  9. Koristim je, skinuta sa Google Play, meni je ona među prvim ponuđenim rezultatima. Odlična aplikacija, mada algoritam za izbor rute ume da da čudne rezultate.
  10. @neshtry Pa imam jedan, zato sam i postavio pitanje na početku. Moje shvatanje je da se problem odnosi na jedan tip varijatora koji je eto na lošem glasu. Milutinac je opet objasnio kako se i to rešava. Ako se ne varam u 2.0 ide drugi tip varijatora za koji nisam čuo da pravi probleme. Čisto pričam zato što volim da razjasnim sebi šta su generalizacije, a šta provereni problemi, iz ugla ljubitelja Fiat Alfa Lancia vozila.
  11. @neshtry Na šta konkretno misliš? Meni je poznato samo da varijator kod starog 1.8 ume da bude problematičan.
  12. @moron Hvala, grafikon je iz Fuelio aplikacije. Nisam 100% siguran je li to u pitanju. Na leto i pred jesen je bilo relativno dosta vangradske vožnje, a recimo početkom ove godine sam promenio rutu po gradu na kojoj imam malo veću potrošnju, ali je kraća, sa vrlo malo vangradske vožnje.
  13. @811DD Naravno da ne može da se poredi sa modernim turbacima i dizelima, ali za 20 godina star 2.0 atmosferski benzinac mislim da je sasvim korektna potrošnja.
  14. Lybra 2.0, skoro godinu dana merenja čep metodom. Pretežno gradska vožnja.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...