Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

BGMilos

Members
  • Content count

    69
  • Joined

  • Last visited

About BGMilos

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 2.0
  1. Nema na čemu. U ePer-u su različite slike za ova dva hladnjaka tako da verovatno jeste to.
  2. @djox Ako ja gledam pravu stvar izgleda da postoje dve različite verzije celog sistema, Valeo i Marelli u istom modelu i nose različite hladnjake. Hladnjak za Marelli jedinicu: 46721967 Hladnjak za Valeo jedinicu: 71714180
  3. @bogar Nema na čemu, samo proveri je li to to.
  4. Ja sam sve egzotične delove nabavljao ovde: https://automotodelovi.rs/Search?text=71736864&vehicleName=&q=eyAidmlkIjogIjAiLCAidGV4dCI6ICI3MTczNjg2NCIgfQ== Trebalo bi da je ovo ta zaptivka ali svakako proveri.
  5. Sa stalno zatvorenom klapnom bi dosta maglio kad je hladno plus bi bilo zagušljivo. Iskustvo.
  6. OBD aplikacije

    Koji je BT modul? Mislim da meni AlfaOBD prijavljuje da ne podržava adaptere sa ovim mojim BT modulom, koji je ELM 1.4 inače.
  7. OBD aplikacije

    Ima. Nažalost, iz nekog razloga AlfaOBD neće da mi funkcioniše sa adapterima, samo direktno, tako da mogu da očitavam samo ECU sa BT dijagnostikom.
  8. Koji je to hladnjak, bez plastičnih delova?
  9. + za ovo što @Zvezdo kaže. Samo kratko, ne treba ga dugo držati da se ne greje namotaj. Momak iz TV servisa ti je sve tačno rekao, očigledno razume šta priča. Za ovo sa unimerom nisam siguran.
  10. Malo pristojnije izgleda sa kukicom za kablove.
  11. Bedak I meni pade na pamet taj hladnjak ulja, ali čisto sumnjam ako ima plavog dima.
  12. Opušteno, tu smo da pomognemo koliko možemo. Nisam ja rekao da si se zeznuo, mislim da je dobar komplet. Kažem ti da na kraju krajeva možeš da ubaciš i sam woofer bez visokotonca i skretnice. To će ti raditi na nivou fabričkog, pošto ni fabrički woofer nema skretnicu. Šteta je samo tih para ako ne ugradiš 2/3 onoga što si platio, a može da se oseti razlika u zvuku. Da objasnim plastično, skretnica obezbeđuje da visoki tonovi idu na visokotonca, a niski i srednji na woofer. Ako bi spojio visokotonca direktno bez skretnice (ili kondenzatora) čuo bi dosta krčanja i izobličenja jer zvučnik ne može da reprodukuje niske tonove, a ipak utiču na pomeranje membrane i samim tim stvaraju izobličenja. Zato ćeš često videti kondenzator na visokotoncu (čak i kod onih dvosistemskih je negde sakriven) koji je najosnovnija skretnica za visokotonca. Sa srednjetoncima/basovima je dosta blaža priča pošto njima visoki tonovi ne smetaju toliko, pa eto ni sami fabrički wooferi nemaju nikakve skretnice, i retko ćeš i videti skretnicu za woofer u kolima. Ali svakako postoji poboljšanje sa skretnicom. Inače verujem da su dva kompleta buksni tu zbog univerzalnosti, ništa više.
  13. Uh pazi, sad pričam napamet sa slika. Nisam se susretao sa ovim JBL skretnicama, tako da ti pričam opštu priču, koliko može da ti pomogne. Možda bi zgodnije bilo da pitaš nekoga ko se inače bavi ugradnjom da ti pomogne. Koliko vidim imaš IN, WF i TW oznake na kutiji. Na IN se dovodi signal (dve žice) sa kabla koji inače ide do zvučnika u vratima. Na WF se povezuje woofer, tj. bas/srednjetonac isto sa dve žice. Na TW ide tweeter, ili visokotonac, dve žice. Problem je što onda moraš da vodiš posebne žice od kutije do visokotonca. Pitanje plusa i minusa je malo komplikovanije. Možda zvučnici imaju oznake, možda nemaju. To nisu plus i minus u pravom smislu reči nego faze. Ako imaš dva zvučnika, recimo da imaju oznake, i jedan spojiš kako treba, a drugi obrneš onda će da budu u protivfazi i poništavaće se niski tonovi. Nećeš ništa spaliti, samo će loše da se čuje. Što se tiče fizičkog dela tu ti ne mogu mogo pomoći jer ne znam koliko ima mesta. Što se tiče skretnice, stavljaš je gde ima mesta, ja pretpostavljam u vratima. Opet ponavljam, možeš ti da povežeš sve i bez skretnice, možeš da spojiš skretnicu samo na woofer, da ostaviš visokotonac fabrički, šta god ti je izvodljivo, mada si u tom slučaju mogao i mnogo jeftinije da prođeš. Ne nalazim neke dodatne informacije o ovim skretnicama ali mislim da nema veze ima li dodatno pojačalo ili ne.
  14. Buksne ne moraš da izoluješ ako nisu blizu nekog metala ili žica, tj. ako nema opasnosti da se spoje sa nečim. Mada je uvek bolje izolovati. Ja bih stavio skretnice (crossovere) ako već stavljaš dobre zvučnike. Imaćeš dosta čistiji zvuk sa njima što možeš i sam da testiraš - sa i bez skretnice. Fabrički visokotonci već imaji primitivnu skretnicu - kondenzator na sebi.
×