Jump to content
FAS Goran

BGMilos

Members
  • Content Count

    170
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About BGMilos

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 2.0

Recent Profile Visitors

1152 profile views
  1. Potrebna mi je pumpa u rezervoaru za Libru 2.0 mada bi po ePER-u trebala da bude ista za sve benzin Libre. Na jednom otpadu su mi rekli da postoje dve različite veličine pa navodim i mere za svaki slučaj. Prečnik posude, tj. tela pumpe je oko 10.8cm. Prečnik gornje ploče je 13.6cm. Bosch broj je 0 580 313 067, a fabrički broj je 46547424.
  2. Bil Gejts već uveliko najavljuje kako moramo da se spremimo za sledeću pandemiju i da moramo da imamo bolji odgovor tako da je ovo verovatno samo početak oduzimanja ljudskih prava i sloboda. Sad je prividno sve na dobrovoljnoj bazi, ali verovatno je samo pitanje vremena kad će i ulazak u prodavnicu biti uslovljen posedovanjem nekakvog sertifikata.
  3. Ima li negde nekih rezultata istraživanja uticaja vakcina na potomstvo?
  4. @neshtry Solido, mislim da je sa Ebay-a naručen.
  5. I dalje možeš da pratiš temperaturu na klimi, nego verovatno na JTD-u nije "-76" kod (što 100% jeste na 2.0 provereno), moguće da je "-85". Mada mi se sve čini da je elektronika ok . Na 95 bi valjda i trebao da pali prvu brzinu.
  6. @werp690 Nisam siguran... Svakako sve ono stoji što kolege kažu i za termostat i pumpu i ne bih da ti odmažem ali ti je možda najlakše da proveriš ventilator pre skidanja creva... Nije nemoguće da prva brzina nije ispravna i da tek druga spušta temperaturu, ne znam na koliko stepeni su podešeni ventilatori na JTD-u. Mislim da preko dijagnostike možeš da aktiviraš obe brzine.
  7. Hm, a jesi li siguran da je to prva brzina ventilatora?
  8. Svakako probaj da ideš u drugu stranu sa strelicama, trebaju ti kodovi koji imaju "-" ispred.
  9. Kod mene je "-76", ali ako se ispostavi da nije probaj i "-85". Inače ako se ide u drugu stranu kodovi su bez minusa, što su potpuno drugi kodovi. Ako je dvocifrena temperatura prikazaće 0 na levom displeju i temperaturu na desnom, a ako je trocifrena prikazaće na levom 1 i ostale cifre na desnom.
  10. Ne, ne "-99" je kod parametra. Nađi pomoću strelica "-76". Temperatura se prikazuje na dva displeja sa strana.
  11. Ima fora da pratiš temperaturu preko centrale klime, što je temperatura koju bi očitavao i preko dijagnostike i dolazi sa drugog senzora, odvojenog od senzora za pokazivač. Pritisneš zajedno dugme za recirkulaciju vazduha i strelicu na gore za povećanje brzine ventilatora čime ulaziš u meni za dijagnostiku. E sad kod mene opcija "-76" prikazuje temperaturu motora pri čemu koristi ona dva mala displeja. Ne znam da li su ove opcije standardne za sve tipove motora ali probaj, ako to nije temperatura onda je neka druga opcija. Izlazi se istom kombinacijom ili gašenjem kola. Čisto da utvrdiš da li stvarno imaš problem pre svega.
  12. A radi li prva brzina ventilatora ili se upale tik pre nego što se kazaljka pomeri?
  13. @Sedla Meni je problem bio da nisam mogao da upalim klimu duže od 10 minuta pre nego što počne da diže kazaljku. Isto je dizao kazaljku ako idem uzbrdo po toplom vremenu. Kad sam izvadio "ćebe" i očistio hladnjak to je rešeno.
  14. Sumnjam da po ovom vremenu to može da bude problem ali proveri u kakvom stanju je hladnjak. Ja sam imao ćebe od prašine između hladnjaka motora i klime što sam video kad sam skinuo vezni lim. Pretpostavljam da su i na JTD hladnjaci "u sendviču".

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...