Jump to content
FAS Euroauto Goran

Zakeralo

Members
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

About Zakeralo

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Promenih 4 države a nigde mrduo nisam.

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo 1.4 95 HB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Evo i jedan xenon D5S od 25w za far bez prskalica, čisto da se ima i slika.
  2. @moron Potpuno si u pravu. Ostaje samo pitanje načina i tehnike pregleda, kako će se proveravati šta je zaista u faru, Ja vidim ovde kao ciljnu grupu vozila gde su vršene konverzije. Trebala bi u osnovi provera da bude relativno laka, kada se sdođe do balasta trebalo bi da se vidi nalepnica na balastu gde stoji od koliko je vati 25=2000, 35=3000 ili više. Kao konkretno 35 w ovde:
  3. Što se tiče ksenona kada se ukrste EU regulativa i srpska posla dobiju se ovakvi problemi. Cela priča oko lumena i prskalica je napolju bila pre desetak godina kada su starovali ksenoni sa sijalicama od 25 w. One su došle kao kompromis da se uštedi na skupim sistemima za pranje. Standarne xenon sijalice od 35 w daju svetlosni fluks od 3000 lumena dok 25 w daju fluks do 2000 lumena i njima ne trebaju prskalice. Godinama se rade homologacije i jednih i drugih i stvar bi trebalo da je jasna i niko ne sme da bude u problemu ako je fabrički far i xenon od 25 w. E ako smo se igrali sa sijalicama i stavljalii adaptere i konverziju na 35 w to je drugi par rukava i 3000 lumena svetlosnog fluksa a nema prskalica, to nigde ne prolazi. Šta je predviđeno za koji auto stoji u svakom uputstvu. konkretno primera radi u Tipo ide xsenon D5S 25W, fluks je do 2000 lumena i ne sme biti problema isto tako i za druga vozila homologovana na xenon 25 w bez prskalica. Jednostavno? Ili možda ne...
  4. Marta meseca uzet ali MY20, stigao sa 205/55R16 91H Goodyear EfficientGrip Performance.
  5. Naleteh na ovu poljsku šemu, ako može da pomogne... ...ako ne, metla.
  6. Ivane blagodarim na grafikonu jasno i precizno. Ima nešto što nisam hteo da pominjem ali 'ajde. Ne bih da ispadne da pričam bajke i lovačke priče ali ovaj moj je u stanju da na ravnom pravcu samo sa vozačem da "legne" obrtomer na 5000 u šestoj. a brzinomer izbaci cifru koju sam smatrao za nerealnu i ne bih da je javno pominjem. To je nakratko je odmah mahinalno skidam nogu sa gasa, ali je pod navedenim uslovima je ponovljivo. Preko 5000 o/min u šestoj ne može nikako.
  7. Ma da, po AP između 3000 i 3500 bez neke upadljive buke u kabini i bez ikakvog uočljivog zamora tokom vožnje jer sve ide dosta , dosta glatko i može se sasvim lepo i precizno odrediti položaj za upravljačem koji vozaču odgovara.
  8. Moguće, no koliko vidim Tipo Kros se sasvim lepo snalazi sa petobrzinskim menjačem. Mislim da ne bi bilo tako ekstremno kako kažeš ali da bi bilo više buke preko 4000 to je sigurno. No valjalo bi to možda izračunati. U ostalom situacija se ne može izmeniti. Da ne bude zabune ja samo glasno razmišljam šta bi bilo kada bi bilo. Generalno sam zadovoljan da ne pomisli neko da kukam, daleko bilo.
  9. Ko o čemu ja o menjaču. Ko je uglavio šestobrzinac imao je u glavi samo jednu stvar, autoput i ništa više. Sa 1,4 atmosfercem i petobrzincem auto bi imao bolje dinamičke karakteristike ali bi naravno bio sporiji. Po meni je bolje 175 km/h sa dobrom dinamikom, nego 185 km/h i razmišljanjem šta i kako sa punim autom. Kao što smo u jednoj diskusiji zaključili gde se može voziti više od 150? U zemlji Srbiji gde ti unezvereno kuče pretrčava AP? Da, imao sam skoro i takvo iskustvo, srećom bez posledica. Tipo HB sa 95ks je idealan za momke, samce ili matorce kao ja tada se sasvim lepo vozi uz nešto težu nogu na gasu. Već sam pisao ranije ali da ponovim koliko brzinomer pokazuje pri pojedinim obrtajima. 2500=95 km/h, 3000=115 km/h, 3500=135 km/h, 4000=150 km/h, 4500=170 km/h. Brojeve sam očitavao sa centralnog displeja, ne kazaljke. Što su veći obrtaji i brzina cajger progresivno laže, jbg. A štp se tiče potrošnje ulja izgleda da me je zapao štediša sada je oko 1 dl na 1000 km.
  10. Auto-put opet, skoro ista razdaljina i vreme kao prošli put. Sada prosečna brzina nešto viša, 88km/h ali je pak potrošnja nešto niža za 0,3 l/100 km.
  11. Nekoliko ličnih zapažanja u vezi USB porta. Bio sa prilično iznenađen kada sam video da kada se ugasi auto i izvuče ključ port je i dalje "živ". Name stik koji mi je za kola ima dosta veliku LED diodu koja ostaje lepo da svetli a na momenat zatreperi kao da sistem povremeno "drlja" po stiku. Kako se stik inače baš dosta greje nikada ga ne ostavljam u autu pogotovo po ovim vrućinama. E kako ratujem sa USB portovima od kada postoje da ne bi stalno kopao po portu ubaci-izbaci stavio sam jedan kratak produžni kabel USB na USB da prištedim ovaj fabrički port koji kao da je postavljen i pod malo nezgodnim uglom. Ne mogu da ga ubodem iz pve pa to ti je, a kome to stalno uspeva iz prve garant pripada nekoj sekti.
  12. Na Tipu je ista situacija kod zaključanog vozila konstatno trepće dioda na katancu. Kako u uputstvu nema nikakve reči o tome dužim kopanjem po internetu mogao bih da zaključim sledeće, radi se o znaku da je imobilajzer aktivan. Naime sled događaja je sledeći: kada se vozilo zaključa daljincem pali se dioda, svetli konstantno oko sekundu što je znak početka aktivacije sistema protiv krađe, potom prelazi u treptanje što je znak da je imobilajzer aktivan. Dioda se gasi kada se stavi ključ u kontakt bravu i sistem prepozna validan ključ. Eh, ako neko zna još nešto više ili drugačije naravno da je dobro došao.
  13. Nažalost tako je kako je kako su kolege rekle, problem se vuče koliko je star Tipo. Međutim po meni uvek može i gore. Kod dizela je pored grla za gorivo i mesto sipanje AdBlue tečnosti isto bez zaštite, odvrne se poklopac i sipaj. Ne daj bože da nekome padne na pamet da obnoć sune prirodnu ureu.
  14. Novosadski AP, 80 i kusur posto, Na pređenih nepunih 170 km potrošnja 6,7 l/100km.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...