Jump to content
FAS Euroauto Goran

Zakeralo

Members
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

About Zakeralo

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Promenih 4 države a nigde mrduo nisam.

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo 1.4 95 HB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To je prvo bilo što sam ga pitao, beše 2,2 napred 2,3 nazad
  2. Da podelim sa Vama epilog u vezi letnjih guma koje su stigle sa Tipom, Gudjir eff. grip 205/55/16 proizveden u Turskoj. Svojevremeno sam rekao da su otišle dalje, tačnije dedi, ocu moje bolje polovine. Kako mu je letnji Mišlen došao u ćelastone fazu a ove moje su fabrička norma za njegov Pasat B6 rekoh da spojim ugodno i korisno, pomognem tastu i rešim se viška. Gume su prešle manje od 4000 km prezimile su na suvom i... Pre par nedelja ih montirao i utisci su, citiram: "Bog te j**o koji plastikaner, jel' to iz Trajala?", "Auto je tako tvrd i skače kao jarac, dobro da nemam kamen u bubregu garant bi se pokrenuo" Nakon opaske da guma na auto-putu drži lošije od pomalo ćelavog Mišlena žena me prostreli pogledom u stilu "Ovakvog čoveka si hteo da ubiješ?", kao da sam ja montirao gume u fabrici na Tipa. Elem deda hoće da ih pod hitno menja. Inače da ne mislite da je on baš potpuni bezveznjak, vozi nekih 52-3 godine, radni vek je proveo za volanom po raznim osnovama i zaista nema šta nije vozio u svojoj karijeri. Možda malo živopisno iznosi svoje mišljenje ali...
  3. Poučen onim što je @knezevic76 napisao o nalepnici za pritisak u gumama siđoh do auta, pregledah pažljivo sva vrata da Turčin nije negde frljnuo istu ali nje nigde nema. Očigledno je to za FIAT teško nasleđe prošlosti koga se valjalo rešiti.
  4. @Ivan & @... Evo iz uputrstva za 1.0 i 1.4 količine tečnosti:
  5. Moram da korigujem informaciju, zvuk nije trajno isključen nego je dobijena mogućnost kontrole i samostalnog isključivanja i uključivanja. Naime danas sučajno čačkajući po meniju na instument tabli udelu podešavanja vozila/sigurnost (Vehicle Setup/ Safetyv) idim da se pojavila nova stavka sa dve opcije:
  6. Info u vezi isključenja S&S sistema. Kada sam obavljao servis u Stojanovu prvo pitanje mi je bilo da li može da se isti trajno isključi. Kratak odgovor, ne. Tako da sam se provukao sa utešnom nagradom, meni malko iritirajući zvuk upozorenja na nevezani pojas je nestao. Naravno crvena lampica upozorenja je ostala da svetlii to je sasvim O.K. Jbg dok se moja ženskadija ne veže kada se potrpa u auto ja sam već na drugom ćošku.
  7. Jutrošnje stanje na šipci, na hladno, nekih 300km nakon servisa. Tada sipan Šel 5w40 HX8 C3 u ovlašćenom servisu.
  8. Obavih pre nekoliko dana prvi servis u "Stojanovu" adio Selenia ćao Šel, Sipaju Helix HX 5W40. Cena po 1l izuzetno razumna za ovlašćeni servis, 1200 din. za 1l, 3L u motor 1l u gepek.
  9. @Ivan QQ i leleee, šalu na stranu nažalost ovo je surova realnost u krkljancu. Nažalost po gužvama u špicu NS je kao BG samo sa manjim rastojanjima sa kraja na kraj grada, Kao da je Srbin rođen da i najnoviju tehnologiju ubije u mali mozak (čitaj ingeniozna saobraćajna rešena i planiranje redovnih i vanrednih radova).
  10. Ne toši kao tenk sigurno, ali gradska potrošnja je na strani T3 sigurno. Čep-čep metod je siguran i tu se grad kreće između 8.8 i 9.2. 9.2 vrednost je rezrvisana za temperature ispod nule i sneg na putu. E a što se tiče špiritus monitora na osnovu uzorka od cela 3 (tri) T3 korisnika situacija je sledeća: Generalno trudim se da pokažem što realnije rezultate niti da kukam, daleko bilo, ali ne ni da postavljam neke nerealne hvalospeve. Inače kada se gospodža dohvati auta tada iz nekih nejasnih kosmičkih razloga dolazi do naglog skoka potrošnje.
  11. Nažalost Tipo sa 1.0 T3 motorom je redak zver na ovim prostorima. Vrednosti na blesimetru koje sam postavljao generalno mogu biti samo veće za čisto gradske uslove. No potrošnju koju @knezevic76 ispostavlja ovde atmosferac ni u ludilu ne može da postigne. Inače nemam baš laku nogu na gasu. Jednostavno prednost moderne konstrukcije je prevelika da bi se to moglo porediti, Nekom mojom grubom šacometrijom na 10000 pređenih kilometara gosn Knežević će uštedeti celo bure (praktično ceo barel) benzina u odnosu na mene. Malo li je?
  12. @Ivan Naravno da je bolje da strada malo plastika nego lim. Međutim ovde lako može da strada zadnja maglenka u koju je upakovan katadiopter. E lom katadioptera nažalost povlači tehničku neispravnost, problem koji mora da reši odmah. Verovatno nije previše skup nov deo, ali le ipak cimanje. Ako se ne varam neko od kolega je imao baš taj maler, @djole81ar ako se ne varam. Ne znam kako se to završilo. A Turci i estetika, uf....
  13. Evo i moj slučaj, Prošla godina, parking propisno parkiran, ujutru ovo: Praktično isto mesto kao kod gosn. Kneževića, Prvo sam se nervirao pa sam na kraju odustao od nerviranja ali i krpeža. Po svemu sudeći na Tipu nisko izbočeni branici na ćoškovima su prosto mamac za budale.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...