Jump to content
FAS Euroauto Goran

Zakeralo

Members
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

About Zakeralo

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Promenih 4 države a nigde mrduo nisam.

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo 1.4 95 HB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Uff... znam da nije neka uteha ali sretoh jednog poznanika koji je prvih dana aprila konfigurisao i kaparisao VW Golfa, onako skoro pa ful. Od kola još uvek nema ništa iako je prošlo punih 6 meseci. Najgore je što se ne zna ni približno kada će mu vozilo stići. Nudili su mu svaki put kada se raspitivao povraćaj kapare ali čovek kaže da mu se nikako ne isplati da iskače iz reda, kada bi probao da pokuca na druga vrata vratio bi se opet na početak i ponovo beskrajno čekanje. Navodno je kod većine proizvođača ista situacija. Nezvanična verzija je da što je auto opremljeniji duži je rok čekanja zbog više različitih nedostajućih elektronskih komponenti. Zastupnik jednostavno ne sme ništa da mu obeća, kažu slagaćemo vas, opet nezvanično pominje se period oko nove godine, Srećom stari mu je auto dobrog zdravlja tako da eto može da čeka ali koliko to niko ne zna.
  2. Belmondo i FIAT 124 special T protiv Omara Šarifa u Opel Rekordu. Film Le Casse, Provalnik, 1971. 10 godina kasnije Belmondo i FIAT 131 Supermirafiori u filmu Profesionalac:
  3. Najlepše umoljavam ne nabeđivati na kuče. Meni je to najbolji suvozač u poslednih par decenija, ne buni se, ne zvoca, prati situaciju i reaguje spram iste. još nešto iz ličnog iskustva, ako postoji minimalna sumnja da je auto vozila samo ženska osoba pažljivo proveriti kvačilo i eventualnu istrošenost istog. U prvih par decenija braka sam se namenjao kvačila, nema auta na kome ova moja nije mogla da sahrani isto.
  4. @dach@ Drago mi je da je stvar razrešena uspešno. Inače ako sam dobro shvatio auto je bio u garanciji 4 godine što bi trebalo da bude i bar redovna 4 servisa kod ovlašćenih servisera. Sudeći po početnoj verziji softvera, 09, sa njom je auto izašao iz fabrike. Toliko o tome da se neko ikada primakao da nešto ažurira sve ove godine. Pozdrav i sve najbolje.
  5. E ovo mi se nimalo ne sviđa. Da je jedan telefon u pitanju pa i da se zanemari ali ovo deluje i kao problem kompatibilnosti verzije 11 androida sa multimedijom. Daj Bože da se problem reši. Koliko vidim postoji realna opasnost da jednog dana u jednom momentu kola zastare ne zato što su mehanički loša nego je zastareo softver koji niko ne želi da poboljša nego gledaju da odmah uvale novi i hardver i softver. Pi...
  6. Tjah, svašta se pisalo pa da i ja dodam koju. Možda ste primetili moju fascinaciju otkrivanjem količine turskih delova? Ne mislim da je to nešto loše naprotiv. Turci su uspeli da samo motor, menjač, stakla i složena elektronika se uvoze. Sve ostalo je od sirovina, poluproizvoda, delova komplet je tursko te takođe logistika energija konačno sama finalizacija vozila. Sve ovo je po turskim cenama i dnevnici turskog radnika. Na osnovu ovoga moje lično mišljenje je da cena benzinca sa maksimalnim opcijama ne može biti veća od 15k a identičnog dizela 17k. Sve preko toga je klasična drumska pljačka i zidanje čistog profita u nebo. Primera radi da može i bolje, do pre godinu dve se u Indiji proizvodila Linea, nova u maksimalnoj opremi i sa 1,6 dizelom koštala je oko 10k evra. Da li je Tipo loš? Nije, italijan ga je lepo nacrtao a turčin ga iznenađujuće kvalitetno finišira. Ima mana, svakako, da li bi moglo bolje naravno ali to nisu presudne stvari prilikom odluke o kupovini. Eto mene je auto na putu (sa registracijom i obaveznom opremom) koštao nešto ispod 12,5k, taman. Mislim da je za moju verziju to prilično realna cena. Da li Skala bila u razmatranju, da ali mislim da razlika u ceni nije tada a ni sada opravdavala zaletanje u kupovinu vozila više cene. Svako gleda da ubode najbolju kombinaciju spram finansija. Eh i još nešto što nema sa Tipom direktne veze. Istinski heroji devedesetih su motori stare gradnje karburatorski i dizeli sa klasičnim pumpama i nešto malo singl point motora što je bilo. Oni su nas teglili sve te godine i u dobru ali i u zlu. Da nam se nešto tako ponovi danas, pa jedno 2/3 do 3/4 voznog parka bi za par meseci bilo popuno neupotrebljivo. Gomile gvožđa dok se ne bi izdovijali kako to može da se pojednostavi i pokrene a do tada auto-taban.
  7. Ono što je meni upalo u oči kada je @Ivan uočio "pasovanje" branika je maska sa hromom dok Street ima uvek crnu bez hroma a i farovi su na gornjem primerku parabolični a mislim da su i 2019 ugrađivali projektore u Street verzije što se lepo vidi na ove dve slike pokupljene na mreži. Oba su isto bez maglenki.
  8. Nažalost ovaj Tipo nikad nije imao prednje maglenke, nedostaje prekidač na tabli, postoji samo za zadnje,
  9. @dach@ Terebalo bi da idu verzije redom ali mislim da postoji mogućnost da se preskoči par verzija unapred. Za svaku veziju bi trebalo da se zna koja je najniža moguća. Nono što znam sigurno je potreban čiat USB formatiran na FAT32 na koji se otpakuje instalacija koja je oko 300mb pa naviše. Proces traje do pola sata ako je siromašnija verzija bez navigacije i kraće. Možda je najbolje odraditi u vožnji. Evo linka ka nekim verzijama koje postoje na jednom mestu. Kako je vezija 09.00.48.00 možda bi bilo dobro prvo probati sa sa najnižom verzijom 12.xxxxxxx, ili probati pronaći na mreži za skinuti verziju 11.xxxxxxx ako uopšte postoji. Ako uspe update na veriju 12 odraditi odmah potom dizanje na poslednju verziju 13.xxxxxxx Našao sam da verzija 13 traži minimalnu verziju 11. i nešto. https://drive.google.com/drive/folders/1YZbXnxONJNRaJWP-5QEudSoHPeIzgFcl Možda neko zna više. Puno sreće!
  10. Uff... za sada nemam više ideja, Krajnje misteriozno. Inače nađoh ovo na mreži, fabričke konfiguracije za 500L do 2015. ali osnovna varijanta bez deklarisane snage. Ovakva osnovna (bas napred, srednjetonci nazad + visokotonci u A stubu) konfiguracija malko mi budi opravdanu sumnju da je bar jedan par zvučnika jači, po 20w recimo, ako ne i svi u svim vratima. Možda svih 6 guraju ukupno i do 90w, ne znam. Sada nam baš treba pravilan podatak o snazi.
  11. @moron E dobro da si me podsetio, zaboravio sam u kalkulaciju da uračunam i ona dva, biće visokotonca napred u instument tabli
  12. @indzinir Probaj kombinaciju ova dva tastera zajedno. Ili oni zajedno + Enter. Ako to ne radi ja zaista ideja više nemam. @moron Zvučnici su maksimalno 10w, to je neki standard koji fabrike daju bez doplate. E koliko su tačno i koje su kombinacije u pitanju napred-nazad 4x10, 2x10+2x8, 2x8+2x5 ili bilo šta od toga zajedno jedino može se utvrditi na način koji je @Ivan opisao. Inače u Tipu značajno poboljšava zvuk uključivanje loudness opcije, po meni pomaže efekat velikh i teških vrata koje daju solidan i stabilan rezonantni prosto. Bez loudness-a zvuk prilično.... recimo razočaravajući.
  13. Eh moje izvinjenje, nego da nije varijanta kao Džipovima sa pritiskanjem +/- dugmadi na digitalnoj klimi?
  14. Trebalo bi da je razlika oko litar između kontrolnih crta, kažu da ima nekih vozila i gde je razlika manja ali kod vozila koje sam do sada vozio uvek je standardno oko 1 litar. Ako ti je sada šipka na pola po meni sada je trenutak za dosipanje a ne da čekaš donju crtu, naročito ako imaš i brdske vožnje gore-dole. Trebano bi stane 4 do 5 dl maksimum.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...