Jump to content
FAS Goran

Zakeralo

Members
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

About Zakeralo

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Promenih 4 države a nigde mrduo nisam.

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo 1.4 95 HB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @solar Hvala, i srećan put! Sa druge strane ako se uzme u obzir koliko je auto pretrčao, a ovo mora da se radi, više mi cena i ne deluje baš puno.
  2. @solar Koliko je auto prešao? Rađeno zbog kilometraže ili proteklog vremena? Baš momačka cifra, ali kako kolege kažu izgleda da može i gore.
  3. @DavdoZo Evo ekvilajzer na Tipu: Rudimentaran, ovako stoji kod mene nekada za crtricu manje linearno, obično ovako. I po meni obavezno Loudness podešavanje imati uvek uključeno i to je to.
  4. I ovaj indikator temperature ulja je na opisnom nivou, ladno/mlako/toplo/vruće/vrelo, nema čak ni minimalne ni maksimalne temprature izražene u stepenima nego samo C i H. Tako da ovu Fiatovu skalu punjenja doživljavam kao 10V/oko 12V/oko 14V/oko 16V/18v (izgore). I pomalo retoričko pitanje, ako je ovo skala punjenja a ne napona akumulatora zašto ne pokazuje lepo struju punjenja u amperima? Ovako ljudi mogu da iskazanu vrednost u voltima pobrkaju sa naponom akumulatora.
  5. Eh dobro je nisam jedini. To punjenje od 16V sam prvi put primetio ove zime. Nakom vožnje od nešto više od sat vremena indikator se vratio na dva kvadratća što bi trebalo da je uobičajenih 14.4V. Pošto sam obratio pažnju dok je bilo hladno i što su bile češće kratke vožnje često su se javljala tri podeoka pri startu koji su se gubili tek pri dužim vožnjama. Kada bilo otoplilo punjenje na oko 16V se proredilo. Sada iako je hladno se ne javlja, U međuvremenu auto je bio na dugom putu gde radio konstantno više sati sa pauzama na oko dva sata. Moj zaključak je bio da je kapacitet akumulatora degradiran pa po svemu sudeći smart alternator interveniše, a da je tokom višesatnog rada na putu akumulator došao na svoje. Probaj da izvozaš minimum sat vremena bez gašenja motora da vidiš kada i da li pada indikator na dva kvadratića. Naravno i treba provera unimerom. Jedino ne znam koliko je konstatno punjenje na 16V baš zgodno za vek trajanja akumulatora valjda linearno sa dizanjem voltaže se povećava i amperaža tj. jačina struje punjenja. Mislim da je bilo kolega kojima su na Tipo i 500L odlazili akumulatori posle par godina.
  6. Uz izvinjenje zbog debelog kašnjenja da čestitam na novom vozilu. I zbog folte japanaca u posedu komotno možeš nck da promeniš u Šogun. Ne znam da li je za utehu neki moji poznanici koju utekli davnih dana u USofA na istočnu obalu i legli su na rudu kupovine pune elektro verzije su zimus hteli da se samospale sve sa EV kada su grunile one hladnoće. Ni makac. Sreća pa su im je drugi auto "ogavna" benzinjara, Jbg.
  7. @dekirs Računaj i na nešto veću buku pri većim brzinama i možda za nijansu veću potrošnju. Ali neuporedivo bolje ponašanje auta kada na AP te uhvate pljuskovi e to nema cenu. I naravno današnje "čarolije" po bljuzgi Tipo sa AS (Mišlen CC2) ide kao po šinama, naravno bez jurcanja, normalna vožnja.
  8. Eh, sa zakašnjenjem da čestitam nabavku vozila. Da se u zdravlju kotrljaju što duže.
  9. Evo i mene sa slikom borda. 98% auto-put po mitl evropi. Vožnja oko maksimalne dozvoljene brzine na AP sa ubrzavanjem pri preticanju pa ajd nazad na 130. U odlasku je bila ista potrošnja, uz veću prosečnu brzinu od 94 km/h, jbg nemam sliku Prosečnu brzinu je snizilo par sudara u Mađarskoj i krkljanac na Horgošu u povratku. Ranije sam postavljao AP sa prosekom 6,4 l/100km a razliku od 0,2 l sam sklon da pripišem gumama. Niža potrošnja je bila sa čisto letnjim gumama a ova viša sa AS gumama. Gorivo i nema izglada nekog većeg uticaja na potrošnju. Naime u odlasku je bilo 100% naše gorivo, imam blesavu naviku da sipam do vrha na poslednjoj pumpi pre granice a u Mađarskoj stajem samo na pauze zarad sebe, mrzim jurenje forinti u SRB i preganjanje sa promenom evra u Mađarskoj. Do Austrije je otišlo manje od pola rezervoara. U povratku se išlo preko Bratislave i tu je do vrha sipana OMV stotka na pumpi odmah po izlasku iz Bratislave. Ista potrošnja i jedan kvadrat iznad polovine na pokazivaču količine goriva posle granice. Možda bi potršnja bila niža da nije bilo kreni-stani od sat vremena na mađarskoj strani prelaza.
  10. Kod mene je bila papirološka, druga bez tehničkog, koliko se sećam 25 ili 26 hiljada.
  11. Evo mene posle dužeg vremena. Cena servisa u Stojanovu je 14250 RSD, cena od juče, filteri, ruke, ulje. Ja ću najverovatnije da sačekam istek garancije pa tutanj. E, a što se tiče registracije tu je zob lepo poskupela, laganih 32500 RSD, sa svim mogućim troškovima.
  12. @nesa 169 E dobro da su ti rekli i podatak za šipku. Meni su svojevremeno samo rekli da troši i da se mora kontrolisati pa je bilo nedoumica i dovijanja. Da te služi sa srećom a i još je u periodu razrade, pa videćeš kasnije. Inače jedno zapažanje koje je pomalo subjektivno. Ima izgleda nešto i do isparljivosti ulja. Tokom kasne jeseni i zime do sevisa dok je u motoru bila Selenia, značajno je bila pala potrošnja ulja, oko 0,1 l na 1000 km. Videćemo ove zime kako će se motor ponašati sa Šelovim uljem.
  13. Da se i ja malo oglasim oko potrošnje, kod mene se ustalila na 0,2l na 1000 km. Razlika na između oznaka na šipci je definitivno 0,5 l. E sad što je taj podatak brisan iz uputstva za upotrebu je svinjarija posebne vrste, Ako se konsultuju stara uputstva i postupa se po njima postoji rizik da u motoru ima povremeno određeni višak ulja, veći ili manji ali višak, ili da se stalno visi pod haubom i doliva po malo. Žabari, šta ćeš. Obrni okreni teorijski ovaj motor tokom redovnog servisnog intervala od 15000 km praktično zameni svoje komplet ulje.
  14. To je prvo bilo što sam ga pitao, beše 2,2 napred 2,3 nazad

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...