-
Content Count
180 -
Joined
-
Last visited
About Zakeralo
-
Rank
Regolari
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Promenih 4 države a nigde mrduo nisam.
Previous Fields
-
Garage
Fiat Tipo 1.4 95 HB
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Zakeralo reacted to a post in a topic: Bravo by Knezevic
-
Zakeralo reacted to a post in a topic: Bravo by Knezevic
-
Zakeralo reacted to a post in a topic: Bravo by Knezevic
-
Zakeralo reacted to a post in a topic: Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - povećana potrošnja ulja?
-
Zakeralo reacted to a post in a topic: Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - povećana potrošnja ulja?
-
Zakeralo reacted to a post in a topic: Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - povećana potrošnja ulja?
-
Axic reacted to a post in a topic: Bravo by Knezevic
-
werp690 reacted to a post in a topic: Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - povećana potrošnja ulja?
-
Zakeralo reacted to a post in a topic: Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - povećana potrošnja ulja?
-
@werp690 Nemoj da me pogrešno shvatiš, naravno da je to legitimno mišljenje i ja ga potpuno poštujem. Stvar je namenjena za metal i tu provereno radi posao. Moja dilema je kako deluje na gumice da li tu možda pravi štetu? Ali sada odosmo u off.
-
Mali off. Momci kako znam ponešto o istorijatu tog preparata on i nije zamišljen kao reparator starih motora nego za zaštitu svih i naročito novih motora u slučaju da neka mina odvali karter prvenstveno tenka ili nekog drugog borbenog ili neborbenog vozila i da ono može da se svojim pogonom a bez kapi ulja povuče u pozadinu. Davno smišljen a devedesetih komercijalizovan
-
Zakeralo reacted to a post in a topic: Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - povećana potrošnja ulja?
-
knezevic76 reacted to a post in a topic: Bravo by Knezevic
-
Bravo by Knezevic
Zakeralo replied to knezevic76's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Golf 1 iz TAS-a prve serije, Nemačka klotara sa jednom "rupom" u instrument tabli i u njoj brzinomer i pokazivač količine goriva. Ostalo lampice, Ako se upali voda skoro 100% stradao zupčasti. Ali je imao oznaku J i grejanje zadnjeg stakla. -
Iskreno ta mgućnost mi se povemeno vrti po glavi duže vreme. Mislim da sam posle @knezevic76-ovg pisanja prelomio. Leti u motor čim pre, Štete ne može da bude nikako a za korist ćemo da vidimo.
-
Zakeralo reacted to a post in a topic: Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - povećana potrošnja ulja?
-
MS PK reacted to a post in a topic: Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - povećana potrošnja ulja?
-
Zakeralo reacted to a post in a topic: Bravo by Knezevic
-
Ja sam Seleniu imao samo prve godine, ovlašćeni od prvog servisa sipa Šel. Iako je auto bio tada potpuno nov nešto manje je trošio ulje te prve godine i imam utisak da nešto bio tiši. Lično bih se vratio na Seleniu, imam i utisak da Šel nekako brže pocrni, Sa Ravenolom nemam iskustva.
-
@werp690 Ma da, naravno da troši. Jedino kada meni ne troši ulje je duga vožnja po auto putu, lično mišljenje kao da motor "zadihtuje" tek u konstantnoj vožnji od 3000/min pa naviše. Naime više od 80% puta se "vrteo" konstantno između 3000 i 4000/min, kratkotrajno u par navrata i do 4500. A onu rezervu koju sam poneo za svaki slučaj će grad da pojede dok si rekao keks.
-
Malo podataka, nažalost bez slika. Auto je morao na put, u 48 sati da pređe skoro ukupno 1200 km tamo-nazad. Pretežno auto put uz nešto brdske nagistrale i nekoliko kraćih stajanja. Pre puta sam dolio par dl do gornje oznake na šipci i poneo rezevu ulja za saki sučaj. Na oderedištu "ko da se malo pomerilo", po povratku kući vidi se pomeranje do nekih maksimalno 2 mm na dole smešna kolkčina. Dakle za normalu skoro ništa a normala kod mene je oko 0,25 l/1000lm nekad i 0,3, prevahodno gradske vožnje sa ređim izlaskom na magistralu. Po logici stvari dosadašnje prakse nivo bi trebao biti debelo ispod polovine. A nije. Tako da da bih rekao da mene po pitanju ulja definitivno "ubi" gradska vožnja, Viđeno skoro isto i pri par ranijih sličnih puteva. I mali off u vezi potršnje goriva, 6,6 l/100 km ali treba uzeti u obzir da je otišao sa troje i prtljagom a vratio se sa dvoje i dva manja ranca.
-
zarekg reacted to a post in a topic: Bravo by Knezevic
-
Bravo by Knezevic
Zakeralo replied to knezevic76's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
@zarekg E dobro me podseti na nešto. Grubo poredeći vozio po gradu leti na 45 stepeni isti đavo kao da sada konstatno vozim putem na oko 1500 metara nadmorske visine. Naime koliko se sećam nekada je bilo pravilo da motori na svakih 1000 metara nadmorske visine gube oko 10% snage, bar atmosferci, za turbake ne znam koliko ali i oni gube snagu. -
silenci reacted to a post in a topic: Bravo by Knezevic
-
knezevic76 reacted to a post in a topic: Bravo by Knezevic
-
Bravo by Knezevic
Zakeralo replied to knezevic76's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Svaka čast na vremenu, volji ali novcu uloženom za održavanje u top formi. Bivši vlasnik garantovano što bi rekao Rambo Amadeus čačka uho glro i nos i ne mora više da razmišlja o svemu o čemu ti razmišljaš. E, a zašto se šljamčim na temu. Ja bih lično dobro razmislio oko tih "sibirskih" ulja. Gradacija 40 daje mogućnost optimalnog podmazivanja do 40 stepeni spoljnih temperatura. Gradacija 30 spušta tu granicu na do 30 stepeni celzijusa spoljne tempetature. Sve to važi za novo ulje, degradacijom aditiva u ulju te maksimalne spoljne temperature padaju ia iično zaista ne znam koliko dobro mogu garantovati dobro podmazivanje u letnjim periodima naročito kakva su bila topla poslednja leta. Ako ćemo biti Sahara odosmo na 20W60, a ako ćemo biti Sibir e onda je 0W30 pravi izbor. I jedan savim lični utisak kada je senzor leto pokazivao temperature 42, 43, 44 stepena imao sam utisak da ova moja atmo "formula" malo muči pri oštrijoj vožnji. No možda je to samo utisak. Izvini na tlapnji i sve najbolje! -
Prošle godine na kraju leta nekako u ovo doba primetim da se nivo antifriza posle dve godine se približio oznaci min. Dospem vode do polovine, povremeno proverim nivo pri dosipanju ulja ne mrda se nešto previše. Danas primetim da je opet na minimumu, pa pored ulja rekoh da dospem i vode ali mi se ruka omače pa ispade da je sada nivo na maksimum crti. Tragova curenja nema, bar ih ja ne vidim naročito ne oko onog famoznog termostata. Pratiću stanje i dalje koliko će mu vremena trebati da ponovo obori nivo i do koje mere.
-
Aurelio reacted to a post in a topic: Fiat 500L / Fiat 500X - Uconnect multifunkcionalni uređaj, iskustva i problematika
-
oktopod reacted to a post in a topic: 500L Cross Pino Silvestre
-
knezevic76 reacted to a post in a topic: 500L Cross Pino Silvestre
-
500L Cross Pino Silvestre
Zakeralo replied to oktopod's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
https://moskvich.ru/models/moskvich-6 -
500L Cross Pino Silvestre
Zakeralo replied to oktopod's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
@Aurelio Iz uputstva za Tipa, mislim da važi u potpunosti i za 500L, ako grešim neka kolege daju korekciju. -
Peugeot i Fiat? / Stellantis
Zakeralo replied to neshaoct's topic in Fiat Chrysler Automobiles - Vesti
@italiano Da, jedino ne mogu da nađem da je ikada postojala Pežoova flexi verzija bilo kog motora za dva goriva, etanol i benzin. No u krajnjoj liniji i nije to toliko bitno. Meni mala zanimljivost, Fiat je dobio logo duginih boja, doduše samo u Evropi, -
Peugeot i Fiat? / Stellantis
Zakeralo replied to neshaoct's topic in Fiat Chrysler Automobiles - Vesti
I snaga deklarisana na benzinu je identična 113/113 ks. Kako u u oznaci stoji i Flex naleteh na mreži i na ovo: Izgleda da je to to. -
Peugeot i Fiat? / Stellantis
Zakeralo replied to neshaoct's topic in Fiat Chrysler Automobiles - Vesti
Kada se sada nisam šlogirao... Pežo Brazil. 208 208 turbo 2008 Da raščivijamo ovaj poslednji motor da nije kojim slučajem e torq, pa cirkus može da bude kompletan.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".