Jump to content
FAS Goran

Zakeralo

Members
  • Content Count

    160
  • Joined

  • Last visited

About Zakeralo

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Promenih 4 države a nigde mrduo nisam.

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo 1.4 95 HB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Meni se to čudo palilo u dva navrata oba puta sa razlogom. Svojevremeno kada se jedna guma probušila i pre izvesnog vremena ne dugo posle tehničkog. Jedna preduvana, jedna lako spuvana ostale dve u redu. Sistem daje samo upozorenje da treba da se proveri pritisak a kako je indirektan ne locira koji je sve točak u problemu. U svakom slučaju korisna stvarčica
  2. Tjah šiveo sam u ubeđenju da je potreban EFB i da je fanrički ubačen EFB a po svemu sudeći slip me je zbunio. Punjenje takođe o.k. ovaj moj je sa nekim "pametnim" alternatorom, koji je provereno ispravan. Nego Ivane da li postoji nešto na tom Bravu što ti nisi uslikao?
  3. @MiloshBg Hvala na na zanimljivom podatku. Sada ispada da je za običan S&S potreban AGM umesto EFB. Sada sam samo u većoj konfuziji. Uputsvo ne pominje boduše bilo šta o tipu akumulatora. Valjda statraju da je to stvar servisa.
  4. Kada sam bio na redovnom sevisu zamohilh da mi se proveri akumultator,. Prvenstveno zbog sad čestih tri kvadrata na indikatoru punjenja akumulatora. Ko se seća priče ako se ne varam na temi o Tipu Neše169. Obaviše ljudi posao i dadoše uredno slip koji potvrđuje da je akumulator ispravan. E gde u mojoj glavi se pali alarm. Na slipu lepo piše običan akumulator. S&S i običan akumulator?!! Posle ozbiljnogg pretresa po mreži ispade da je fabrički ugrađeni Inci akü 12v 63ah 450a heavy duty je ordinarni akumulator ništa EFB ne daj Bože AGM. Evo žabarski sajt gde se to diskutuje i potvrđuje. https://www.clubtipo.eu/viewtopic.php?t=4581 Sada sam u dilemi ako pojačana serija Turčina, ali ipak obična, gura famozni S&S koja je svrha EFB priče osim pražnjenja buđelara. Odluka šta se ugrađuje na liniji mislim da nije samo turska pitao se nešto i blagopočivši Fiat. Kako stvari stoje kada Turčin pusti dušu pašće neka krštena Varta sa strujom starta od bar 600 A (lično sa njom imam samo povoljna iskustva) pa šta bude da bude.
  5. Tokom meseca pade godišnji harač. Registracija sa zelenim k. 33 hiljade i neki dinar pride. Servis kod ovlašćenog jer je auto još u garanciji, tri filtera (ulje, vazduh, klima) plus 3+1 litra ulja (uvek u servisu kupim jednu litru za gepek) nekih 16800. Inače litar Šelovog ulja je kod Stojanova 1300 din što debelo jeftinije nego na Šelovoj pumpi, kupih jesenas tamo u niždi isto ali za 1600 din. Suma sumarum bez 50000 din neće da može.
  6. Brljotina u štampariji a i posle na liniji. Kao da im je bilo mrsko da vrate neispravne nalepnice. Kod mene stoji ispravno Paraflu, na nekoliko godina starijem Tipu.
  7. Malo sam čačkao po instalacionoj datoteci. Čisto da se vide kodovi vozila kojima je namenjena. Ono što mi je upalo u oči da je ovaj update još iz 2022. Iskreno ne znam da li ovlašćeni serviseri rutinski rade update svima na redovnom servisu. Kao rekoh meni je sistem ladno prihvatio update.
  8. @sokratbg Veliko hvala na linku. Odradih i ja update na brzinu. Promene isto nevideh, i dalje je prisutno ono dosadno "accept" polje na ekranu pri svakom uključivanju. Možda kasnije nađem čačkanjem nešto vidljivo.
  9. Nažalost ovo je čist atmosferac, no i pored toga imam naviku da posle vožnje ostavim motor da malo odradi na leru pa tek onda da ga gasim.
  10. Malo oko potrošnje ulja. Meni je prosečna definitivno oko 0,2l na 1000 km. Što kolega Neša reče leti pije više, zimi manje ali to je i momenat starosti ulja tj. pred servis se malo poveća posle servisa sa novim uljem se smanji i tako u krug. Meni lično to ne smeta taman da se vizulno prekontroliše šta još treba. A za duži put jednu litru u gepek za svaki slučaj. Jedan lični utisak. Kako auto ima masu kratkih relacija posle izvesnog vremna primećujem da motor postane bučan u leru a zagrejan i malo mu i padnu obrtaji u leru, kao da diskretno neravnomernije radi. Povremeno auto provozam vrlo oštro sa više uzastopnih menjanja brina na skoro 6000 i uz koliko-toloko dužu vožnju na višim obrtajima 3500-4000. Posledica je da motor ponovo postane tih skoro nečujan na leru uz zakucanu kazaljku obrtomera.
  11. E ovo je već kršten deo, pride nije ni no name. Jedino mi ne ide u glavu da je zamenski deo bolji i po svemu sudeći će trajati duže od dela za prvu ugradnju. Budi Bog sa nama.
  12. Za to malo izdržaće, samo bez većih obrtaja. I rekao bih da da to curi pomalo duže vremena nazad, Zvono menjača je daš dobio lepu roze nijansu.
  13. Lično mislim da ne voziš nikako, ne znaš da li pritisak može da izbije to plastično go*no pa da šteta bude nuporedivo veća.
  14. Kućište termostata. Ako sam dobro shvatio to bi trebalo da je ovakvo nekako sa ovim plastičnim delom. Plastika je verovatno otišla. Obrni okreni odmah u servis. Koliko je inače motor prešao? Inače lično mrzim plastiku u motoru gde joj nije mesto.
  15. Tipo, masa vozila bez vozača a sa svim natočenim tečnostima (rezervoar napunjen na 90%) iznosi 1195 kg po fabričkom uputstvu. Model pre restilizovanja '21.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...