Jump to content
FAS Euroauto Goran

Nikola JTD

Members
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

About Nikola JTD

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prodajem Textar plocice koje sam kupio jos dok sam vozio fabiju pre nekih pola godine. Plocice su vozene bukvalno 10km i skinute sa auta jer sam dobio nove ATE a posto su diskovi bili ATE hteo sam da kompletiram. Full pakovanje, kupljeno u prodavnici , org 101%. Pasu na gomilu vozila, na jednoj od slika imate spisak i za VW-Skodu-Seat-Audi Cena za drustvo je simbolicnih 10e da se ne vuku po podrumu bzvz. Nikola 065-655-91-90
  2. Ventilator, i sace. Ajde sace je lako, ali ventilator da bi se oprao mora napolje da ide. Resio sam to sa 1l asepsola, 10 krpa, i dugackim srafcigerom. Jezivo koliko je prljavo za samo god dana. Siguran sam da bi Brake cleaner odradio posao vrhunski al reko aj da ne pametujem previse.
  3. Dal su mogli gluplje smisliti gde ce je staviti... Hvala za info, skidacemo.
  4. Pozdrav, koji je najlaksi nacin doci do sirene na Puntu Evo? Po google jedino sto nalazim je skidanje kompletnog branika... Ima li neki laksi nacin mozda? Prestala je sa radom odjednom, relej cujem da cakce ali sirene nema. Hvala na pomoci svakako.
  5. Koja je cena s tim popustom? Da li je popust jer je vozilo izlozeno ili?
  6. Ja nekako sve razmisljam da se vozi auto , a ne oprema. Ok ne uzmes neku ljusturu, ali radije bih vozio veci, bolji udobniji auto, nego neki kobajagi dzip koji je nakrckan opremom, pritom je i Fiat pa znamo otprilike kako ce teci na dalje sva ta silna elektronika. Sta god da se kupuje mora postojati neki period lezarine. Kupujes stan u zgradi pa bude god dana na oglasima , tehnika isto, a ako hoces i auto za par hiljada eura manje na akciji onda i tu moras na nesto da zazmuris, svakako je nov.
  7. Ja bih dodao i Hyundai Tucson koji je tu negde sa cenom oko 20.000 , a smatram ga daleko pozeljnijim od Renegade-a po svim aspektima + Garancija. Potrosnja i dizela i benzinaca je najmanja u klasi. Moguce je fino cenkanje
  8. Niko nije spominjao pouzdanost. Cak sta vise, oba su pouzdanija od Seata. Pa samo pogledas koliko se seata vozi i sve je jasno. Ljudi ce uvek pre uzeti PUG nego Seat. Ok, postujem i one koji vole Seata ali takvih je bas malo. Kod Francuza ne volim sto nema tog osecaja kvaliteta u kabini. Na 308/C4 se vrata ponasaju kao na jugu, otvaranje, zatvaranje, krckanje rukohvata pri najmanjem stiskanju, guma oko podizaca prozora, i taj tako jeftin zvuk pri zatvaranju vrata je meni licno jeziv. Suncobrani krckaju pri spustanju i vracanju a cesto i ispadnu. Ponasanje na putu i sam polozaj je pomalo kamionski, visok, ali udoban. Naravno sve zavisi od licnih afiniteta i km koja su ta kola ubili. Za Seata mi je Boki iz AC Stojanov rekao da je i Skoda miljama ispred Seata po kvalitetu apsolutno svega, a posebno elekto instalacija. Post prodaja jako teska. Naravno, znam da ima ljudi koji se nece sloziti, ali Fiat i Alfa su se kod odomacili i mislim da su popularniji od Forda, Seata, a sa PUGom su tu negde, sve zavisi ko kakav auto i prostor treba, jer je tu 308 dominantan. Da Bravo ima karavan opet bi pre uzeo Brava nego 308. Zato je vaskrsnuo Tipo
  9. Ova Delta je jako dugo u oglasima, sada ima i novi broj tablica, znam po slikama enterijera. Ja bih je izbegavao. Izbagavao bih i Seata jer je vencanica, a i francuze jer su mekani, i na samo stiskanje rukohvata odbijaju kupce. Ford se takodje jako tesko prodaje. Kijini servisi su poprilicno povoljni, ali se ceka cesto dosta dugo na gluposti tipa ulje za menjac . Drugar je cekao 2 nedelje da stigne ulje za Sportidz 2015god.
  10. Komprimovani sam probao za komp, i cim drzis pumpicu malo duze krene da ledi boca i da stvara bas vlagu a pritisak je bio jako slab. Zuta bocica je bila, e sad mozda sam takav ubo primerak. Probacu s akselom za pocetak, nadam se da cu moci da ga lepo isperem. Kliner sam najvise razmisljao jer nema ispiranja samo prskanje i posle bi naravno asepsolom prosao malo fajtalicom ali ako kazete ne onda ne
  11. Pa vidite, ja ako je razmonitram kaze majstor da mogu lako tu neku kadicu da srokam i posle samo u kantu moze klima....Probao sam sa vodom ali nije to to, i dalje vidim da je iznurra prljava/masna. Na tu masnocu koja se skuplja od kuvanja se najvise lepi prasina i eto jutros mi pade na pamet da roknem cevcicu s klinerom i da je ocistim tako jer nicim drugim ne mogu skinuti masnocu a da ujedno ne bude ispiranja vodom.
  12. Dosao je red da se cisti klima pred sezonu. E sad, do sada sam je cistio samo asepsolom, ali valjalo bi je otvoriti i malo bolje ocistiti. Sredstva za ciscenja ( ona prava ciscenja profi ) se teze nalazi i skupa su dosta. Sta mislite da li bi ciscenje Brake Cleanerom bilo stetno? Obzirom sta sve skida, klimu bi verovatno vratio na fabricka podesavanja Da li je to glupa ideja?
  13. Evo i na ovo da odgovorim sta sam uradio obzirom da sam istrazivao po raznim majstorima sta je uzrok. Levi nosac motora nije bio vracen kako treba pa je kacio o sasiju. To nije mnogo smirilo vibracije pa sam opet posetio majstora te smo otkrili kada sam bio podignut u autu na dizalicu da sraf na menjacu negde ispod motora uopste nije stegnut. 50% sam vibracije nakon toga resio ali i dalje nije bilo to to. Posle druge promene majstora, treci majstor otkriva da sajle menjaca stoje kontra snopu i da zato kace i one o sasiju pa smo i to resili. Nakon 2 meseca jurnjave i cimanja vratio sam auto u normalu kako je bilo i pre velikog servisa. Ako se neko bude mucio sa vibracijama eto da zna da ne mora odmah da racuna na lose nosace, mozda su lose postavljeni, a mozda i nesto trece, cetvrto...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...