Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

Martin

Members
  • Content count

    2788
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Martin last won the day on August 9 2018

Martin had the most liked content!

About Martin

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 09/10/86

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sremska Mitrovica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Croma 1.9 mjet 16v, Fiat 600 - Ženomobil

Recent Profile Visitors

12762 profile views
  1. Cena balansa zavisi i od dimenzije točkova.
  2. 1. Kad ti neko blica, a nemaš uključena duga svetla, verovatno da je neka prepreka na putu, a ti na nju upravo nalećeš da toga nisi svestan. 2. Bixenon biiip, da je imao samo ksenon u klasičnom faru, sijao bi kao jelka i video bi losa. Pa vi vidite koe tu pametan, teškoe.
  3. Fiat Croma - Lupanje prednje osovine

    Šta bi, da li si ustanovio uzrok kupanja?
  4. Ja bih ubacio klasične sijalice ili LED. Ovo je baš žuto, a žmigavac je odmah iznad pa može doći do zabune.
  5. I sipaj malo goriva.
  6. Nadam se da neću imati problema bar 70k km. Kad sam odneo set na reparaciju, prvo pitanje bilo je - da li auto ima klapne, kakve su dizne. Klapne nema, dizne su ispravne, što sam proverio pre intervencije na kvačilu. Jer ako su neispravne, stvaraju vibracije koje može da sredi kvačilo i zamajac vrlo brzo. Takođe i nedostatak klapni, jer motor zatrese kada se gasi. Dodao bih da je, prilikom remonta ustanovljeno da je u zamajcu bila pukla leva opruga i zato je imao toliko lufta.
  7. Vazduhoplovstvo

    Jbni rusi, cede nas ko suvu drenovinu - kakava braća, bree...braća po zloj maćehi.
  8. Set i zamajac skinuti su u servisu, pa sam nosio u BG na remont. Navedena cena od 26000 je samo remont.
  9. Napokon se skupio neki keš za malo ozbiljniji zahvat na kolima, odnosno, da se otklone nedostaci ustanovljeni prilikom kupovine. Remontovan je set kvačila i zamajac i remontovan je anlaser. Obrađena su sva 4 kočiona diska. Kad se skine menjač, ustanove se neke nove neispravnosti - procureo semering na radilici, napukla manžetna na poluosovini, sa desne strane (do menjača). Izgled seta pre remonta. Zamajac je imao lufta, po 4-5 cm u obe strane. Ploče se nisu odvajale, nikakav drugi luft osim levo-desno nije bio prisutan. Hidro-druk lager bio je gotovo pred raspadom. Nakon remonta. Remont je urađen u radionici "Gajić" u Jajincima, koštao je 26000 dinara i dobio sam garanciju 6 meseci. Kvačilo je mekano baš, baš. Motor se daleko lakše startuje, jer je i anlaser bio u lošem stanju. U menjač je nasuto 2.5 litre Tutele, zajedno sa Liqui Moly aditivom za menjačko ulje. Auto je daleko udobniji za vožnju. Čak mi je majsotr iz "Torina" rekao da nije očekivao da će kvačilo ispasti baš toliko dobro. Videćemo, naredni kilometri će pokazati. Lađa. Za put oko sveta, lagano.
  10. Da li imaš podatak gde je auto održavan pre tebe?
  11. Novi ljubimac - Scenic

    Jedini dostojan naslednik Crome.
  12. Jai jbt, treba nabaviti lance...
×