Jump to content

Martin

Members
  • Content count

    2089
  • Joined

  • Last visited

About Martin

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 09/10/86

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sremska Mitrovica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Marea 1.9 JTD, Fiat 600 - Ženomobil

Recent Profile Visitors

11941 profile views
  1. Rideru, uzet je drugi druk-lager, a moja korpa je ojačana - ima u mojoj temi kako je set izgledao pre i posle remonta.
  2. kakokoi? Pa moj. :-) Za Fiat Mareu 1.9 JTD, cipovanu na 135-140ks.
  3. Da li neko ima iskustva sa Savom Adaptom, treba mi za ženomobil, 155/70/13? Ono sto znam jeste da je za sva godišnja doba.
  4. Pa na volanu, pomalo i na patosu - a naročito kada se pusti gas, tj kad usporavaš sa 140 km/h. Jako je slično kada guma izgubi balans ili kada je kriva felna. Inače, ovaj ležaj retko "riknjava" a kada rikne niko ne dijagnostikuje jer je poprilično zaklonjen a i zamena nije baš jednostavna.
  5. Kao što sam naslov kaže - vibracije koje se javljaju pri brzinama većim od 120-125 km/h. Ovaj problem bio je prisutan kod mene od samog momenta kupovine kola, ali jednostavno , nekakooo, nisam preterano obraćao pažnju jer su se vibracije ublažavale balansiranjem guma i dovođem felni na 0. Kako sam protekle sedmice sređivao kvačilo, dok je auto bio raskupusan, proverili smo pogonska vratila, homo-kinetičke zglobove i ležajeve. Utvrdili smo da je problem bio u dotrajalom ležaju pogonskog vratila. U pitanju je sledeći ležaj: koji je poznat pod šifrom 63006 i dimenzije su 55mm-spoljašnji prečnik, 30mm-unutrašnji prečnik i širina 19 mm. Postoji i uži ležaj, širine 15 mm. Ležaj košta oko 20e. Ležaj se nalazi na desnoj poluosovini (sa strane suvozača).
  6. A tebi bas teško palo kad ti rekli da se mora ići tvojim autom?!
  7. Da, dobro si razumeo. :-) Setovi, novi, su od 12000 do 18000 (Valeo, Sachs i Luk, a kažu da Sachs i Luk mogu da isprate remap. Klasičan remont je cak i manje, oko 40€ a ja sam isao na pojačanu varijantu pa otud i cene od 70€. Cak su mi i majstori, nakon sto su probali auto, rekli da je sve super (a oni su najviše bili skeptična oko remonta). Remont zamajca, da je morao da se radi, koštao bi oko 100-120€. Videću u narednih par hiljada km kako će se ponasati! ;-)
  8. Na satu 320930 km. Napokon na red došlo i kvačilo. Auto je bio u voznom stanju, ali bukvalno nijedno preticanje ili ubrzavanje nije moglo proći bez proklizavanja lamele. Kvačilo skinuto i odneto na remont kod Fiće u Ostružnicu. Urađena je pojačana varijanta - remont lamele (stavljene obloge Luk) i pojačavanje korpe, zajedno sa novim druk lagerom. Pored toga, odnet i zamajac na obradu - čišćenje i ravnanje površine gde lamela dodiruje zamajac. Zajedno sa novim druk lagerom, sve je koštalo 70e. Pored ovoga, kad je ceo prednji deo bio rastavljen zamenjen je semering (na motoru, do menjača jer procureo - 15e), ležaj na prenosnom ili pogonskom vratilu (najverovatnije da je dotrajali ležaj bio uzrok vibracijama koje su se javljale na brzinama preko 120 km/h - 20e) i gumice balans štangle - 5e. Ulje u menjaču se podrazumeva i tu sam jedva našao Tutelu Zn Synt 75w80 - 15 e. Ruke u Torinu - 60 e. Sve u svemu, zajedno sa troškovima puta do BG-a i nazad - 210e. Pre Posle I kod kuće Utisci su sjajni - mekano kvačilo, nema vibracija i prilikom jačih ubrzavanja, "kao novo jbt". Nadam se da će da potraje.
  9. Urađen remont seta kvačila sa ojačanjem korpe i sa obradom zamajca i novim druk-lagerom, kod Fiće u Ostružnici - 70e. Kvačilo lagano kao pero. Za sada prezadovoljan.
  10. Evo ti, čitaj!!! https://www.fiatforum.com/punto-mk2-2b-guides/355457-mk2-punto-3-door-alfa-gt-seat-install.html
  11. Pa vidiš da ne može da pronađe?
  12. Baci pogled po stranim sajtovima (Engleska, Bugarska, Češka, Slovačka, pa i Hrvatska.....) - poznato mi je da se to masovno radi u inostranstvu, a gde se Puntići sređuju kao što ti radiš.
  13. Milutine, ako ti je za utehu kad je već auto došao iz Italije - bar nećeš imati problem sa korozijom.
×