Jump to content

Od 17.02.2020. oko 5 časova ujutro, Forum je na novom serveru. Ako vidite ovaj tekst, to znači da ste na novom serveru/Forumu.

Ali, na jednom manjem broju uređaja još nije odrađen automatski DNS refresh, pa zato jedan broj korisnika još uvek ne može da vidi ovu stranicu. U skladu sa politikom njihovih operatera i oni će u narednim satima, a najviše za 12 sati automatski dobiti nove parametre.

FAS Euroauto Goran Vlada

Martin

Members
  • Content Count

    2827
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Martin last won the day on August 9 2018

Martin had the most liked content!

About Martin

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 09/10/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sremska Mitrovica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Croma 1.9 mjet 16v, Fiat 600 - Ženomobil

Recent Profile Visitors

12876 profile views
  1. Koristim ENpay od početka, negde od 01.11. Nikakvih problema nije bilo do sada, sve funkcioniše besprekorno - prolazi kroz rampe i naplata. Već je spomenuto, najbolje koristiti karticu na koju ne leže plata, nego karticu koja se koristi za plaćanja preko interneta (npr). Obračunski period je deset dana i po dobijanju specifikacije, potrebno je prebaciti potrebnu količinu novca na karticu za plaćanje. Na TAGu poželjno je potrošiti sav novac, jer preostale količine novca ostaju na TAGu dokle god je isti u ENpay sistemu naplate
  2. Roditelji na Puntu 1.2 Classic imaju problem sa ECU. Gde je ECU smešten i kako se skida? Planiram da nosim u Tošin Bunar na reparaciju, pa da se ne vozi poluispravan.
  3. Da, i to se primeti tokom vožnje, sa dugim svetlima - dolazi od dugog svetla, halogena H1, italijanska "Lapma" xenon look.
  4. U Bih cena ED je 1.92 KM, benzin takođe. Plin je 0.98 KM. Pojeftinilo gorivo za oko 12 dinara u odnosu na pre deset dana, kada sam sipao poslednji put!!!
  5. Zato, otvorio sam disput i dobio refund.
  6. Stakla treba ispolirati sa blažom šmirglom, sitnije granulacije, od 2000 pa do najsitnije. Da se uglačaju što više. Posle toga ću uzeti neku polir pastu i na kraju voskom zaštititi (kao sad, ali vosak mora nakon svakog drugog pranja). Što se tiče snopa, ima još manjih podešavanja. Što po visini, ali i po širini. Pazi, svi ti projektori, na AE budu Royalin, Synolin i slično - a kod nas Morimoto. U suštini, sve je to plastika, samo je niklovan i deluje masivnije. Ja sam svoje čekao dva meseca. I da - na svakom reflektori, označeno je koji je levi, a koji desni!!!
  7. Uvalili mi jbg. Nisam ni napomenuo koju kelvinažu želim i po difoltu mi dali 6000. Skontao tek tokom ugradnje. Zaboravih napomenuti da sam balaste ubacio u far. Ne greju se mnogo, unutra ima mesta da se lepo smeste i da se ne tumbaju.
  8. U kroz ovu temu, opisaću šta je sve potrebno i kao se ugrađuju projektori u klasične farove (farove sa reflektorima) kao što je kod Crome. Za početak, potreban vam je projektor, koji se za relativno mali novac može kupiti na AliExpresu (oko 25 evra) ili čak na KupujemProdajem za 35 evra. https://www.aliexpress.com/item/32558103460.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6f014c4dbFkD0L Na prvi pogled, projektori deluju odlično, videću koliko će da potraju. Potrebno je farove skinuti sa vozila. U par "jednostavnih koraka", to na Cromi izgleda ovako. Nakon toga, grejanjem potrebno je rasturiti farove. I to izgleda ovako. Za grejanje, koristio sam pištolj za vruć vazduh, a od kutije od klime napravio sam "rernu" - far sam grejao malo duže od preporučenih 15 minuta jer se ispostavilo da je lepak na Cromi ustvari silikon. Staklo sam odvojio zahvaljujućiu plastici koja se vrlo lako deformisala pa sam silikon bukvalno sekao. Plastične ivice sam pre ponovnog lepljenja grejanjem vratio na svoje mesto. Sa drememlom sam izbrusio žljebove na koje naleže h7 sijalica. Nakon toga, očisti se far od prašine i ubacuje se projektor, koji se samo zašrafi u to ležište. Sledi ubacivanje sijalice i povezivanje kratkog i dugog svetla. Kod mene sam ostavio i dugo svetlo u funkciji, jednostavnim povezivanjem žice klapne sa dugim svetlom. Kada sve to završite, far se privremeno postavlja na auto kako bi se uverili da je svetlo u funkciji, kako kratko, tako i dugo. Potrebno je ustnoviti najpogodnije mesto za smeštaj balasta. Kada smo se uverili da je sve na svom mestu, pristupamo lepljenju stakla za kućište fara. Za lepljenje sam koristio lepak/silikon SIKA 221. Potrebno je koritstiti neki lepak ili silikon koji je otporan na razne vremenske prilike, može čak i silikon za akvarijume...najbolje ovo https://www.aliexpress.com/item/32785264863.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.1c5d7d764KvDVE&algo_pvid=ea01796d-01ee-4253-ab38-e438bc31ba62&algo_expid=ea01796d-01ee-4253-ab38-e438bc31ba62-13&btsid=0ab50f4415815303561983651e78e7&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ Na kraju, to izgleda ovako. U međuvremenu, delimično sam ispolirao farove (jer nisam imao finije šmirgle da ih lepo uglačam), naročito desni, jer se vidi da cutt-off nije bio "oštar". Sad je mnogo bolje nego što je na slikama. Sijalice su 6000K, planiram da ubacim 4300K (jer na Marei bolje sijalo 4300K). Primetio sam da su se nosači farova malo pokrivili (za mm), jer sam ih podešavao skoro sat vremena a i prednji deo branika pričvršćen za farove, pa je sad sve to malo spušteno (možda 2-3 mm, vide se zazori) i to se može rešiti grejanjem, ali to ću srediti drugom prilikom. Napomenuo bih da sam svetla jako malo štelovao, bukvalno za krug-2 gore/dole. Zadovoljan sam postignutim. Dugo sija zaista odlično, ali bitnije mi je bilo oboreno koje je takođe odlično. Ovo me je koštalo: 1. Bixenon projekltori - 25 evra 2. H7 spliter - 10 evra (od ovoga sam iskoristio samo priključak za bixenon koji sam vezao na dugo svetlo), 3. HID set 35w AC 6000K - 30 evra, 4. Lepak SIKA 221 - 850 dinara - 7 evra = 72 evra. Evo i YT kanala sa kojeg sam pokupio dosta caka. https://www.youtube.com/user/Retrofitlab/videos
  9. Trenutno na autu radim "bixenon retrofit" i pitanje je sledeće - da li balast od xenona sme da se ubaci u kućište fara? U faru od Crome unutra mesta kao u sobi.
  10. Koja srednja klasa - visoka klasa, tačnije D segment. Kada je hladan, uglavnom svaki automatik radi kako treba, bez grešaka. Tek kad se zagreje, videćeš kako se ponaša (kontam da je tako, ispraviće me neko ko je iskusniji @DraganUS ).
  11. Dakle, prvo duradiš veliki servis, pa servis menjača. To ti je otprilike sigurno nekih 350-400 evra ulaganja. Ali opet uzmi u obzir da uzimaš luksuzan auto, za male pare, a koji je solidno održavan. A i to održavanje košta, skoro kao Marea.
  12. Pazi, rega do avgusta. Jedino proveriti kada su rađeni mali i veliki servis i servis menjača!!! Prenos je oko 14k rsd i saobraćajna i tablice (oko 5000 rsd).
  13. Auto deluje odlično. Ako je vlasnik od uvoza, posledjih deset godina - više nego dovoljan adut za kupovinu. Jer imaš servisnu istoriju za poslednjih deset godina, što je retkost i ako je sve uredno vodio, znaćeš šta kupouješ. Jedino ti da kreneš za Niš, sa kešom. Cena je realna i ako je sa autom sve ok ne bih imao velikih dilema. Može se ovo pazariti i za 2500.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...