Jump to content

Martin

Members
  • Content count

    2685
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Martin last won the day on August 9 2018

Martin had the most liked content!

About Martin

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 09/10/86

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sremska Mitrovica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Croma 1.9 mjet 16v, Fiat 600 - Ženomobil

Recent Profile Visitors

12662 profile views
  1. Leto 2018 / 2019 - Grčka

    @Milutinac Plaža Babylon, oko 20 km od Stavrosa.
  2. Yugo 1.1 EFI

    Vaistinu entuzijasta!!!!
  3. Danas registrovana, 32900 sa ZK. Žali bože para.... Inače, s autom sve ok.
  4. Idealan raspon obrtaja, zarad efikasnosti motora i očuvanja zdravlja istog. Poslato sa FIG-LX1 uz pomoć Tapatoka
  5. Leto 2018 / 2019 - Grčka

    Odličan je Stavros - ako ga ne uništi vreme kao prošle godine. Nije Lefkada, ali nije ni Paralija. Na samom je početku Halkidikija, stoga u neposrednoj blizini imaš baš lepih plaža. Ako ideš sa malim detetom - za preporuku. Zna da duva vetrić, ali prija. Cene su normalne i može baš lepo da se jede i uživa. Čisto, uredno....lično, nisam imao zamerki. U zalivu ima delfina.
  6. Za sada je srećno i nema nikakvih mana, osim onog što sam ustanovio prilikom kupovine (kočnice i "kilavo" kvačilo). Zadovoljan 100%.
  7. Tipična Talijanska Croma - izvađen DPF, isčukana (pomalo, skoro neprimetno) i relativno mala km. Mene su ložili za km (kao 180k km treći put) ali i majstori su rekli da, ako je skidana, nije skidano više od 50k km. Nek je skinuto i 100k km - auto uopšte nije umoran.
  8. Vaistinu. Bilo da je turbo benzin ili dizel.
  9. Čišćenje turba (sređivanje koje košta oko 80e) čak je preporučljivo raditi na nekim kilometražama, na oko 300k ako nikada nije rađeno. Preventivno, da ne zakuca geometrija pa da ceo turbo ne bude u kvaru.
  10. Ma jok, janezi bre! I pazi ovo - proizveli u desetoj nedelji (sedmici) 2015. godine.
  11. Nije ni Sava UHP loša, iako je bila u lošem stanju (šara počela da se kruni, jedna čepovana, druga imala klobuk, ostale dve onako) - držala je auto kao na šinama. Međutim, čim sam ih skinuo sa felni, i one dve koje su bile čitave, bukvalno se raspale, a DOT 1015 na sve 4. Videću u narednom periodu da li je kvalitet UHP2 ostao na nivou UHP.
  12. Majstori u Torinu rekoše mi da imaju rešenje za tehnički, ako se bude radio test eko norme. Videću. @neshtryRealno.... :-D Gušimo se u smeću i dimu tokom grejne sezone. no comment
  13. Nije mi se žurilo pa lagano...inače, često je poteram.
  14. Croma je u "pali, gazi, sipaj, vozi" stadijumu, bez problema i lepo podnosi voštenje svog vlasnika. Bilo je nekih planiranih i neplaniranih sitnica. Uzete su dve nove Sava UHP2 i dve polovne (Torque ili Mirage, krš krš krš) gume u dimenziji 215/50/17. Usput, ispravljene su dve felne. Trap je bez ikakvih nedostataka. Izvršena je zamena ulja u servu, a tom prilikom je primećeno da je spala plastična vezica sa gume letve volana. Neki specijalac od majstora stavio plastičnu vezicu umesto šelne. Zašto, nemam pojma. Verovatno da naškode nekom od prethodnih vlasnika. Tako je vožen cele zime. Za sada, nema problema u funkcionisanju letve. Počele su u međuvremenu da tresu kočnice, pa su u Torinu nabavljene polovne, relativno kao nove. stare i nove Potrošnja se kreće od 6.2 do 6.5 (autoput-magistrala-grad) i toeto u suštini. Ne može manje. U narednom periodu, od ulaganja - remont seta kvačila, jer je lamela počela da klizi u 5. i 6. stepenu prenosa. Eventualno remont anlasera ili kupovina novog akumulatora i remont alternatora. Za sada, prezadovoljan - stabilan, udoban, brz, bezbedan....nemam posebnih zamerki. Tenk. I dimi kao tenk (jer DPF/EGR off).
×