Jump to content
FAS Euroauto Goran

Martin

Members
  • Content Count

    3214
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Martin last won the day on August 9 2018

Martin had the most liked content!

About Martin

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 09/10/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sremska Mitrovica

Previous Fields

  • Garage
    Dacia Logan 2021 ECO-g

Recent Profile Visitors

14541 profile views
  1. Ako je auto uredno redistrovan - nema problema. Ništa ti dodatno od dokumentacije ne treba osim pasoša.
  2. Probaj Liquy Moly aditiv sa molibdenom. Skupe je (tubica od 20g, dovoljna za 2 litre ulja, koštala je oko 10e), ali kažu da nema bolji. Ja sam ga koristio u Marei i Cromi.
  3. Ja sam to radio na svakom autu - i na Marei, na Cromi....pre dve nedelje sam vozio bivšu Cromu, baš se oseti da je auto ušuškan. Malo vibrofiltr, malo obični sunđeri i zaista se dobije na izolaciji. Cene su onako, tipične za dugačak servisni interval (30k km) - za ECO G verziju servis iznosi oko 200e (ulje, filteri, filter tečne faze TNG, svećice). Šoferka će da košta oko 300e sa ugradnjom, tako mi je rečeno, videću kad bude bilo. U postupku sam ugradnji folija. Čekam saglasnost već sedam dana. Kao da tražim da ugradim mlazne motore od Antonova.
  4. Potrošnja na autoputu, pun auto, uz brzine oko 110-120. Pade i jedan mali jubilej. Auto je bukvalno, sipaj gorivo, sedi i vozi. A kako drugačije sa novim autom. Sa jubilejom, pade i neki grad. Nisam se uopšte potresao, šta da mu radim....šit hapens. Malo smo se igrali sa vibrofiltrom, izolovali gepek i tako to. Sa jednom tablom (35x50 cm i 2 mm debljine) izolovao gepek. Uzeću još nekoliko tabli za vrata. Sa izolovanim gepekom se oseća razlika, a naročito preko 100 km/h. Prezadovoljan sam autom.
  5. Moje iskustvo je sledeće - što jeftinije, to veće ulaganje. Ispravljanje, farbanje.... Možeš bitati sa Afle, Opela, Saab. Samo obrati na ET. Nisu velike razlike, mislim da se kreću od 36 (ubačena) do 42 (izbačena) ali razlika može biti primetna samo estetski. Kucaj na KupujemProdajem 5x110 17.
  6. Odlično je ispalo. Naročito ako si radio sve sam. Ima prostora za unapređenje, ali to kada ponvo budeš radio na nekom autu. I meni je na Cromi bio problem ležište sijalice u sočivu. Nije smetalo u toku vožnje, odlično je sijalo. Nisam bio u potpunosti zadovoljan upravo zbog te sitnice. Ali da sam to radio opet - ponovo skidaj branik, skidaj far, odlepi far zarad minimalnog brušenja ležišta. S obzirom na rad koji je trebao biti uložen u mogući rezultat - lagano sam iskulirao.
  7. Ja sam pisao o tome - za MAP senzor i to da je u uputstvu za upotrebu navedeno da je "normalna pojava" prebacivanja sa plina na benzin na niskim temperaturama, pri velikim opterećenjima. U servisu kažu da je do plina, a plinadžije kažu da se to dešava na turbo-benzincima sa lpg. Nije bitna stvar, lično meni ne smeta jer svaki radni dan prelazima 120 km pa mi se isplati. Malopre napunio oba rezervoara, pa evo neke potrošnje plina i benzina. Uglavnom se vozi magistrala.
  8. Evo, ja sam aktivan na Dacia forumu. Od Logana ECO G, tri komada - ja i od pre neki dan još jedan. Treći je iz Bugarske. Nema ovog što su naveli u Autorepublici. Ovome iz Bugarske crko LPG MAP senzor. Sve ostalo ok, a prešao preko 20k km. Sa Loganom ECO G prešao sam od kraja oktobra do danas preko 11k km, nemam problema. Na forumu ima par novih Stepwaya sa i bez plina. Jedan član iz Hrvatske je prijavio neke probleme sa svojim Stepweyom ECO G, ne znam šta je u pitanju. Prethodni 0.9 imao je porpilično problema sa TNG uređajima, "fabričkim" odnosno, modeli sa tng uređajima ugrađenim kod uvoznika - uglavnom su u pitanju nedostaci prilikom ugradnje. Opet, sa druge strane, ljudi koji su naknadno ugrađivali TNG u 0.9 tce nisu imali problema. Jedan član, pod nadimkom Veterinar, prodao je Logan MCV, 2015. godište, sa pređenih 160k km na plinu. Nije imao problema. Naručio je Joggera ECO G. O računici i iskustvima sa ECO G motorom, imate sve u mojoj temu. KAO NEKO KO JE SA ECO G MOTOROM PREŠAO 11000 KM, smatram sebe kompetentnim da preporučim ECO G (Logan, Stepway , Jogger ili Duster).
  9. Generalno, bolje sipati obično gorivo i dodati aditiv po želji. Dok sam vozio dizela, nisam viđao neke razlike, osim cene koštanja. A i trošio sam 2-3 rezervoara mesečno, tako da je protok fluida kroz sistem bio na potrebnom nivou. Kad smo kod toga - na dačiji takođe istaknuto da se sipa običan benzin, bez aditiva. Jbg, a ja pravo iz salona na pumpu i sipao pun benzina Gdrive. Valjda mu ne bude ništa.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...