Jump to content
Goran

Skundra

Members
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

About Skundra

  • Rank
    Regolari

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo 1.4 16v Street+

Recent Profile Visitors

926 profile views
  1. Grad 10, autoput 7-8, otvorena 6-7... Kome je to čudno, taj očito nikad nije vozio atmo benzinca tih gabarita...
  2. Prešao sam 44 hiljade, a garancija je istekla u junu ove godine... 2019te sam ga kupio...
  3. Upravo!!! Gledam na računu, samo usluga servisa je bila 157 KM, znači cca 80€
  4. Bio juče u ovlaštenom servisu u BL. Filter ulja, filter vazduha, filter klime, ulje, svjećice, ulje za kočnice plus dodatna litra ulja za dolijevanje, sve skupa 600 KM (300€)... Još uvijek mi suze teku niz obraze...
  5. Skundra

    Mekan lim?

    Zdravo ljudi!!! Ne znam da li je to i kod drugih automobila tako, ja nisam na svom Grande Puntu primjećivao, ali na Tipu imam najmanje tri sitna ulubljenja lima na desnom boku (prednja i zadnja vrata) od kamenčića koje automobil ili kamion podignu dok ih pretičete... Hajde što ošteti lak, to razumijem, ali da baš ulubi lim, nekako mi je to pretjerano.... Oštećenja se vide na svježe opranom autu na odsjaju sunca... Je l' Tipo ima baš toliko mekan lim?
  6. Kod mene je grad 10; regionalna cesta 6.5-7; autoput 8-8.5
  7. @Ivanaksentijevic 1 dcl na 2500 km je stvarno odličan rezultat...
  8. Evo, da apdejtujem podatke o mojoj potrošnji ulja Zadnje dvije hiljade kilometara je bila nešto veća, trošio je cca 1.5 dcl na hiljadu kilometara... Sad, da li sam ja malo agresivnije vozio u zadnje vrijeme, ili je fora što je već blizu i vrijeme za redovni servis, pa je ulje već "odradilo", stvarno ne znam, a vjerovatno da je i jedno i drugo u pitanju...
  9. Ha ja ti ovako vozim, ako nije brdo i ako neću (pogotovo ne naglo) da ubrzavam, onda ga nastojim držati na cca 2000 obrtaja. Ako je brdo, onda svakako preko 3000, a isto tako ako hoću naglije da ubrzam, ili vozim kroz kakvu seriju krivina, onda šaltam u nižu i dižem ga na preko 3000, nekada i na preko 4000 u zavisnosti koliko mi obrtnog momenta treba. A, ono što svakako izbjegavam da radim jeste da mu "potapam" gas na malom broju obrtaja. Kod šaltanja u nižu, dobro dođe i malo međugasa, ako ti se da igrati se s tim, onda baš fino digne obrtaje bez ikakvog trzaja i jako lijepo povuče...
  10. Čovjek ili nije imao sreće, pa ga je zapao "komad" koji je promakao kontroli proizvodnje, ili ga je masakrirao u periodu inicijalne razrade motora. Kod mene je potrošnja ulja na potpuno novom motoru bila cca 2 dcl na 1k km, da bi se, nakon pređenih cca 20k km smanjila na ispod jedne dece. Takođe se smanjila i potrošnja goriva, a i osjetno se povećala i snaga motora...
  11. Ne ide Tipo sa ovim motorom uopšte tako loše, samo ga treba malo upoznati i sroditi se s njim...
  12. @Jim9 Ja ću definitivno da se prebacim u privatni servis, ovlašteni je postao baš pretjerano skup. Neki dan sam mijenjao disk pločice i dijelovi+ruke su me izašli 100€ i to su još bile zamjenske pločice, originalne Fiatove bi bile 110€ samo pločice bez cijene rada...
  13. @Mračko Ja bih svakako što prije otišao do servisa da vide na dijagnostici kakve greške je sistem registrovao....

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...