Jump to content
FAS Goran

nikolap

Members
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

nikolap last won the day on April 22 2019

nikolap had the most liked content!

About nikolap

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L S Design

Recent Profile Visitors

2273 profile views
  1. Slazem se, narocito sto znam za slucajeve da su ljudi prodali polovan auto za iste ili vece pare nego sto su ga kupili polovan. U mom slucaju uspeo sam da okvirno iskopam koliko je auto kostao. Pretpostavio sam da nije uzet po cenovniku plus dodate opcije jer bi u tom slucaju izaslo preko 30k. 2020 je bila akcija za pravna lica (a moj auto je bio na pravno lice), nesto tipa 1000 i vozi. 1k evra avans, pa 48 rata od mislim nekih 350 evra tako nesto i poslednja rata 30% cene. Bas taj nivo opreme sto ima moj. Na prste sam sracunao da je nov bio oko 26-27k ako se nisam zabrojao, plus kuka plus set zimskih sto dobio. OK on je sigurno prebio ulazni PDV pa ga izaslo nize. Sobzirom na besprekorno stanje auta, malu km, prosao sam ok.
  2. Ha, ima ovde na forumu od pre 5 godina moj post, kad sam se lomio izmedju 500L i Renegade I presudila cena, i imao odlicnu ponudu u Stojanovu za 500L S design u full opremi ali sa benzincem ovim ocajnim. Posla par dana, motor je stvarno odlican, vuce i cupa, ali malo onako kako da kazem traktorski, bas se oseti snaga. Najsmenije sto sam auto uzeo da ga nisam ni provozao, ni test voznju. Tj sad mi smesno ali kad sam uzeo kljuceve..pomisilio..bokte, pa nisam probao ni da li pali auto
  3. Izasao me 18.5k. Dobio sam osim letnjih novih Miselinki 17ica, i nove zimske Goodyear UltraGrip zimske 17ice. Potrosnja jos je rano, ali to je 1.6 Mjet, ne ocekujem neka iznenadjenja. Auto je bio stvarno ko nov, unutra jos mirise na novo kao iz salona, na zadnjim sedistima ko da nije niko ni sedeo. Jedva cekam na leto do Lukavice, da se popnem do Kapetanovog jezera (ok prosle godine i moj nemocni 500L se popeo bez problema :)) A sto se tice tvog pitanja.... jeste na haubi Jeep ali to je Fiat, nema tu problema za delove. Za motore.. umalo da uzmem neki polovan, jos manje presao, ali 1.0 turbo 3 cilindra.... nekako nisam mogao, jeste to sve ok i 120KS ali ne znam, a i razmisljao posle jednog dana ako budem prodavao kako cu prodati sa tim motorom. Mislim da je 1.6 Mjet odlican motor za ovaj auto. E da jos jedan utisak kad ga poredim sa 500L. Multimedija na Jeepu je nekako... suvise dole, pod 90 stepeni... Jeste veca dijagonala, ali na 500L je vise gore postavljena i preglednija. Ali, osim vece dijagonale na Jeepu, osetno je brzi odziv i veca rezolucija. Apple CarPlay radi odlicno.
  4. Posle mnogo vremena, evo me opet na forumu I to u ovoj temi, jer posle 2 komada 500L-a (2013, pa 2019. godiste), evo danas se ponovio sa Renegedom. Polovan, 2020, presao 21000, dizel 1.6, Limited oprema plus dodatni paketi..led farovi, fabricka kuka, senzor mrtvog ugla, adaptivni tempomat...i slicno... Mislim da ima sve sto se moglo ubaciti. Prvi utisci: posle onog 1.4 atmosferca..... nebo i zemlja. Posle pola dana prezadovoljan. Vuce ko blesav. Hauba napred imam utisak kao Dajca da vozim. Jedina zamerka je da gabartino je mislim skoro identican 500L-u, a gepek minijaturan. Meni sa 2m visine polozaj u autu i mesta za glavu ima i vise nego treba, ok i 500L je bio ok sto se toga tice. Deca nazad imaju jos vise mesta nego u 500L. Sve u svemu auto je sjajan.
  5. Tastov 500L 1.4 Nacionale, 2014. godiste. Auto nema maglenke, a tast bi hteo, tj misli da moze, da se ugrade maglenke, prednje. Da li neko zna da li su ti modeli imali izvedenu instalaciju za maglenke? Kolika bi to bila akrobatika da se to odradi, kupiti same maglenke je najmanji problem, ali ako nema instalacije, ako treba na dijagnostiku da se budzi racunar, pa tasteri u kabini... da ga odgovorim od toga.
  6. Pitanje. Imam neku opciju verovatno da dobijem Thule nosace za bicikl, za krov. E sad, da li to znaci da moram uzeti i original Thule sipke/nosace, ili npr mogu sipke nekog drugog proizvodjaca? Na primer, uzmem original fiatove nosace/sipke, a da moze Thule nosac da se namontira na njih? Ako mora sve Thule, cenim da ce mi biti jeftinije da uzmem i nosace i sipke od nekog drugog brenda nego samo original Thule sipke (ako ih i ima za 500l).
  7. Koliko vidim sada ih nema, tj nema u cenovnicima. Iskreno nisam ni znao da su bili ubacili i to. Evo sad nadjoh stari neki cenovnik, tu je bio: http://www.fiatsrbija.rs/500L/cenovnik-fiat-500L.pdf Steta, cenim da je to motor koji bi mu legao. Gledam i na Fiat Italia, ne spominji se se taj motor. Da nije mozda bila neka ogranicena kolicina ostala viska od americkih modela, sobzirom da koliko kapiram samo se u Americi nudi 1.4 tjet? Suzuki S Cross mi otpao, zeni se nije svideo Iskreno, da nismo videli ovaj S Design u salonu, mozda bi odluka pala na S Cross ili Vitaru. Oprema i performanse super, ali nekako unutra Dacijasto za vise od 16k.
  8. 500L ide samo sa 1.4 benzinac, i 1.3 i 1.6 MJ, ako se ne varam, ne postoji turbo benzinac 500L?
  9. Iskreno, isto pitanje sam imao i kad sam pre 6 godina uzimao. U sustini, prelazim godisnje 10.000 okruglo, i od toga jednom godisnje na more (CG) i jednom godisnje Zlatibor. Vise para za dizel mi nije neka racunica oko potrosnje, a iskreno, kad dodam te pare na neku normalnu opremu, uzeo bih neki pravi auto a ne Fiata Steta sto ne ide u njega, ako vec mora jeftini atmosferac, onaj 1.6 sto ide u 500x i sto je isao u Renegade. Ovaj 1.4, da se ne ponavljam, je suvise slab, suvise trosi i benzina i ulja i nema nikakvo ubrzanje za ovoliki auto, iako na papiru ima konja. Bas zbog motora nisam ni razmatrao 500L-a za sledeci auto, ali me kupila iskreno oprema. Sad nek ide kilavo, ali imam gadgete da se igram dok se pati dok se penjem uz Debelo brdo kod Valjeva
  10. Koliko sam shvatio, taj u salonu koji sam uzeo je imao, pored standardne opreme, dodatno: el. podizaci zadnjih stakala, automatska dvozonska klima, cargo box, automatska svetla i senzor za kisu, 7inch HD sa navigacijom, rezervni tocak (copavac), prednji naslon za ruku, plus na to park city paket (rikverc kamera, zadnji parking senzori, el. preklopivi retrovizori). Dvobojna metalik boja (petrolej metalik zelena, krov crn). Izaslo sve ukupno 14.500. Armster 2 je super, bas mu fali naslon za ruku ako ga nema, mnogo mi smetalo. Sam sa ga ugradio, za 5 min se ugradi. Narucis za 500L, donji deo nalegne na centralni deo i usrafi se sa par srafova. Boja i tekstura plastike identicna kao na autu, ne primecuje se ni malo. Mozda je malo nizi nego sto mi odgovaralo, mrzelo me da ga budzim ali je odlican. Nije toliko cvrst i robustan kao original (ne mozes se bas svom tezinom osloniti na njega kad izlazis ), ali odlican. Nije preko abs-a, ipak su u pitanju tpms senzori, sa ventilom komplet. E sad, imam opciju ili polovne da nadjem iako je to malo problematicno, oni imaju bateriju, sve je to uliveno i nije predvidjeno da se baterija menja. Mislim da je minimum 5 godina neko predvidjeno trajanje baterije. Druga opcija AliExpress, ima dosta tamo senzora, svi su oni na 433Mhz pa bi trebalo da radi ali.... Ili bez senzora, i nadam se da ce samo da smara lampica a ne da ode u limp mod. Do zime ima vremena da smislim sta cu
  11. Sto se sedista tice..... Moj stari 500L (2013. godiste) je imao onu prvu seriju sedista, koja je posle nekih godinu dana promenjena. Kolega bio uzeo posle godinu dana od mene i bila su bolja - sedalni deo je bio produzen. Meni sa 2m visine je osecaj bio kao da sedim na klupi. E sad, u poredjenu sa tim prvim, ova su mnogo bolja. Ne znam koja je razlika ovih u S Design i "obicnom" novom 500L ali sumnjam da je ima, osim u materijalu i stofu (ovde ima i nekih "koznih" detalja). E da, el. lumbalno podesavanje je strava, do sad sam zbog ledja morao da imam neku mrezastu potporu a poslednjih pola godine neki Dormeo jastuk za lumbalni deo, ovo sam namestio extra. E da, u starom sam imao Armster 2 naslon za ruku (apsolutna preporuka), ali ovaj fabricki naslon je strava. A sin odusevljen usb prikljuckom nazad, da pni telefon Jedino sto mi malo onako je sto sam u starom Nacionale imao diskove i napred i nazad (nisu svi imali), a ovde imam dobose nazad. Jos jedna razlika, moj stari je imao na zadnjim sedistima naslon za ruku izmedju sedista koji se preklapao (super stvar), ovaj nema. I na kraju, lepo sto ima TPMS (senzore pritiska u gumama), ali mi to znacajno kvari na zimu ideju da uzmem celicne felne za zimske gume. Ili cu da nabavljam komplet senzora (sto je preskupo, to mi jos otprilike 100 evra za komplet), ili da ignorisem sto ce da mi svetli greska non stop. Videcu jos sta cu sa tim.
  12. Moguce je da ti racunar, tj modul za daljinsko oktljucavanje, ode iz low power moda u sleep/off (iskljuceno). Na primer, i sa karticom za automatsko otkljucavanje ili sa daljinskim kljucem, mislim posle ne znam koliko dana idu u off mode da se ne bi trosio akumulator. Iako ti auto iskljucen ima modula koji su u low power modu ali i dalje rade. Da nije tako ne bi ni mogao daljinski da otkljucas. Posto sve to "vuce" struju, posle x dana neaktivnosti se iskljuci pa moras kljucem da ga otkljucas. E sad koliko je to x dana, ne znam, verovatno ima u uputstvu negde. Ako ti ode u off mode pre tog roka, moguce ko zna sta.. mozda slab akumulator malo, pa racunar ode u off ranije? Ali u sustini, kljuc u bravu i probudices ga iz najdubljeg sna
  13. Evo posle 6 godina, doslo vreme da se predstavi sledeci auto.... ovde je to pre 6 godina bio 500L, beli sa crnim krovom i klot opremom donekle, a sada.... S Design Posto smo zeleli novi auto, dosta sam gledao naokolo. U sustini 500L-om sam bio zadovoljan, za 6 godina nikakvih problema, dosta mesta. Minusi su bili losa sedista (kratka) i traljav motor. Uzi izbor mi je bio Suzuki Vitara ili S Cross, 500x otpao jer ipak malo mesta nazad kad ja sa 2m sednem.. Renegade skup... I eto odluka pala na 500L S Design. Evo uporedna iskustva, 500L 2013 godiste, Nacionale i S Design, isti motor, 1.4 benzinac. Inace od opreme S Design je imao sve najvise sto moze plus parking paket. Dakle i 7inch HD sa navigacijom i Android Autom, senzore kisa/svetlo, rikverc kameru, preklapajuce retrovizore, lumbano podesavanje sedista, dvozonska automatska klima.... Unutrasnjost, kvalitet obrade i materijali, sedista, naslon za ruku, rucica menjaca....nebo i zemlja. Iskreno kad sam seo u odnosu na 500L Nacionale je osecaj kao da sam seo u auto 3 klase iznad. Motor znatno znatno tisi, na semaforu pomislim da ima start stop sistem. Ne znam sta su radili, ali ovako necujan nije bio prvi 500L kad sam ga uzeo. Ne samo iz kabine, nego i spolja je mnogo tisi. Menjac isto, mnogo mekse, nekako cak mi ni ona beskorisna prva brzina sto cima ne cima. Znam da je i motor i menjac isti, ali ovo je mnogo mnogo bolje. 7 inch HD je odlican, ali slabiji odziv kad klikces. Fabricka TomTom navigacija odlicna. Android auto radi super, cim ukacim telefon prikaze se, ali i tu je malo odziv slabiji. Znam da je Android Auto osetljiv na USB kabl, videcu da nadjem neki kvalitetniji. Waze preko android auta radi super, google maps isto, imam i neku aplikaciju za radio streaming koja podrzava android auto i to super radi. Rikverc kamera i parking senzori sa grafickim prikazom na centralnom grafickom cajgeru rade perfektno. Slika ze prikaze u sekundi, bez greske, jos se navikavam ali super stvar. Elem, ukratko.... Nekako sam skoro pa preko volje se odlucio opet za 500L (motor....) ali nisam se pokajao. ISkreno, ovo kao drugi auto.
  14. Ja mislim da je cela prica oko vece kazne za nevezivanje pojasa iskljucivo zbog kolicine takvih kazni koje pisu - dakle zaustavi te saobracajna zbog nekog prekrsaja, pa kao neki dogovor kad se smiluju pisu ti kaznu za pojas jer je najmanja. Policajcu najbezbolnije, plus najlakse da ispuni normu ako ima za broj kazni za taj dan (nema radara, snimaka i slicno). Evo citam neku vest da su za 2 dana napisali 3.800 kazni za pojas. Dakle lako se pise (nema zezanja sa radarom, snimcima, prekrsaji i slicno), lako se prihvata (dobro sam prosao, mogao mi pisati i vecu), a drzavi siguran prihod (pa sad povecali iznos, drzavi zafalilo para). Ne znam da li postoji statistika o broju i vrsti kazni, ali dajem glavu da je jako veliki broj takvih kazni, a iskreno, u voznji, stvarno ne vidim skoro nikog da nije vezao pojas.
  15. Nisam odavno pratio ovu temu, sat ne gledam. Tehnički sam prošao. Prilično sam imao neprijatno iskustvo danas ovde u NS. Zena vozi, ja suvozač, zaustavlja pandur (ne policajac, nego pandurčina). Čim je krenuo da gleda kroz zadnje staklo namirisao neće biti dobro. Odmah pitanje imamo li atest i kreće: skinuce nam tablice, kazna, poeni. Onako bahato. Nekako žena onako naivno kao nismo znali, pa deca i leto (nazad dečije sedište) i tako to. I onda kreće ono standardno pitanje "gde radite?". Šta te zabole. I onda kao ajde vozi. Idem da skinem folije a oni nek nabiju atest da ne kažem gde. Metem ih na...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...