Jump to content
FAS Goran

Misha87

Members
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

About Misha87

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 02/07/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 15' - 1.3 mjet

Recent Profile Visitors

385 profile views
  1. @stex_pb, ne znam, normalna voznja, tu oko 110km/h uglavnom, bas sam malo "divljao", par puta 130-140km/h, nakon preticanja, pa pustim malo da idem na 2500 obrtaja par minuta da auto "prodise" . Verujem da sam vozio malo agresivnije, da bi i potrosnja bila veca, Eto, jedino me interesuje koliko bi bilo da sam vozio na tempomat. A 80% puta je bio autoput, gotovo bez preticanja, ako ne zelis. Nove gume, radjen veiliki servis ove godine, dizne top, pisao sam da imam utisak da je i nakon zamene lezaja na alternatoru (nedavno odradio) potrosnja dodatno pala. Zakucan mi je bio na 3.9 na kraju, cak sam pratio i "real time" potrosnju, tu je pokazivala 3.3-3.5 na 100km/h. Bg-Becej mi uglavnom bude na 4.2 (mada je i ta deonica poprilicno laka za voznju, bez mnogo guzve), a po gradu je tu na 4.5-5, zavisi koje relacije vozim i u koje vreme naravno. Za sada je i dalje na 3.9l, ali verujem da ce da skoci sad kad se bude vozao po gradu vise. Evo ih i slike sa potrosnjom, nakon puteva i jos jednog odlaska Bg-Becej u medjuvremenu. Moracu detaljnije da uslikam sve info, da imam za usporedbu sledece godine. Bas me zanima da li bi otisao na 3.8 da sam testirao samo Bg-Gr, sa tempomatom verovatno bi. Mada, i vreme me je posluzilo. Sledece godine cu morati da isprobam cep metodu, da vidim koliko "laze".
  2. Nedavno sam bio na moru u Grckoj, zaboravio da resetujem trip pre odlaska na more, pa sam ostavio relacije Bg-Becej (Preko Zrenjanina, Melenaca, Kumana), Becej -Bg, pa Grcka do Sartija, voznju po Grckoj, povratak, i onda ponovo Bg-Becej, Becej-Bg. Tri osobe, kola lepo napunjena, ukupno predjeno 2500 km, prosecna potrosnja 3.9, po bordu (cep metodu nisam testirao, a planirao sam). Put do Grcke je bio bez upotrebe klime i uz mala zadrzavanja na granici, ali i voznju kroz centar Soluna nekih sat vremena (zbog nevremena neke ulice su bile zatvorene), dok je u povratku klima radila skoro konstantno, plus su na granici zadrzavanja bila malo preko sat vremena sve ukupno. Nisam koristio tempomat (mozda bi i to uticalo na potrosnju), ali sam hteo da budem aktivan u voznji, jer sam sve presao u cugu (normalno uz par zaustavljanja da se odmori, popije kafica, dosipa gorivo). Sve u svemu, potrosnjom sam zadovojlan, nisam vozio agresivno, tu na 100-130km na autoputu, nije bilo guzvi, pa je voznja bila bas lagana.
  3. Nedavno sam bio na moru u Grckoj, zalosno je da je u Makedoniji gorivo toliko jeftinije. Bas smo papak drzava.
  4. Ja u decembru kad sam pazario kola, dvoumio sam se da mozda sacekam mart-april racunajuci da ce cena da padne i da cu tako moci da ustedim nesto, ali bas su svi zalepili cene, a modeli koje i dalje pratim se retko pojave u ok opremi. Ispade da je dobro sto nisam cekao, jer su cene polovnih automobila bas otisle u nebesa. Sve nekako ide gore sa cenama, samo plate nikako da povecaju
  5. Da, ovo je meni drugar spomenuo da je bilo kod njega na Puntu, bas kad smo pricali o tome kako ja nisam primetio da mi se aktivira HH, a nije izbacivao greske. Pokusacu svakako da testiram u narednom periodu da vidim da li se aktivira u nekim specificnim situacijama, ili pri specificnim pokretima, ali dok automobil radi dobro, HH mi je najmanja briga :).
  6. Bas cu ga testirati u narednim danima kad budem imao prilike, do sad se nije ukljucivao, a nisam imao nikakve greske na automobilu. Probacu bas jednom na uzbrdici da pustim kocnicu da vidim da li ce da se aktivira ili ne. Jedini put kad sam imao gresku za HilHolder, bilo je nedavno kad je otisao lezaj alternatora, pa je pred praznjenje akumulatora izbacio da je HH unavailable. Kao sto rekoh, nisam imao nikakve greske, a kako je funkcija koju svakako ne zelim, nisam se preterano opterecivao sa tim, cak sam i mislio da je mozda iskljucena kroz dijagnostiku, ali sumnjam da je to moguce.
  7. Ja ga do sad nisam primetio u voznji, a imam ga po specifikacijama (Fiat 2015'). Vozim po BG, na velikim uzbrdicama cesto i niti jednom nisam primetio da se aktivira, sto me je navelo na utisak da je mozda iskljucen kroz dijagnostiku, ali nigde nisam nasao da zaista moze da se iskljuci tako. Drugar mi je rekao da se njemu na Fiatu aktivira ako bas jako drzi kocnicu na uzbrdici, pa je onda pusti, ali nisam bas previse testirao, jer mi je svakako draze sto ga ne aktivira :). Automobil ne izbacuje nikakve greske, odradjeni su svi sevrisi kod Gorana, nema nikakvih problema, sve je top, tako da sam to i zanemario, jer kao sto rekoh, to mi je i drago da se ne aktivira.
  8. @knezevic76 i ja sam slicne "srece". Za osam meseci od kad je Fiat kod mene u vlasnistvu, dva puta je udaren (napred i pozadi) na parkingu ispred zgrade. Oba puta mi je trebalo nekoliko dana da dodjem sebi, jer sam se bas cimao da pazim auto, ali ne vredi, ako je tako sudjeno, tesko sta moze da se uradi. Jos parking kod zgrade je velik, prostran, nije tolika cirkulacija automobila, ali ponovo se tako zadesilo. Isto sam razmisljao o poliranju u nekom narednom periodu (mada meni ni limar ne gine prvo), ali onda rekoh, kakve sam srece, cim sve sredim, sutradan ce ga neko ponovo "zalepiti" :D. Sto kazes/kazu, nije nov, pa je manje stresa, bitno da je unutra udobno i prijatno :), a isto kao ti, kad sednem unutra, zaboravim na sve ostalo :).
  9. knezevic76 Slazem se, ja sam vise citkao da izaberem neki najpouzdaniji, pogotovo sto vozim suprugu i klinca, pa za nedaj Boze da se ima i onda naletis na sve i svasta i razna iskustva. Eto recimo, moj Fiat je 2015. godiste, pregledan komplet, odradjen mali i veliki servis u februaru, sve sto je trebalo zamenjeno, par stvari i preventivno i ponovo mi je otisao lezaj alternatora nedavno na putu u Srbiji. Hajde, sitan kvar, resen za jedan dan, nije skupo bilo, ali nikakvih naznaka nije bilo. Moglo se desiti i na nekom duzem putu, nikad ne znas. Iz tog razloga, dobre su ove asistencije, zlu ne trebalo. Inace, isto kao i kod tebe i kod mene je takva situacija u okruzenju evo vec poslednjih par godina. Alfa Giulietta 2012, Lancia Delta 2009. Bravo 2009, putovanja po inostranstvu, nikad neki kvar, ali nikad ne znas.
  10. Nesto citam ovih dana po nekim grupama (Jbg, u septembru na put, pa da se pripremim maks) i skoro svaki drugi post je da se auto pokvario negde na putu :). Nezadovoljni sa Vozzi, nezadovoljni sa AMCC, na kraju uvek uzmu neku slep sluzbu i voznja kod majstora i onda naravno dodatni trosak. Za sada najmanje kritika je bilo za Atlas koliko sam ispratio. Naravno, pre svega situacije u inostranstvu, jer kod nas bas da ne odrade posao, to znaci da su bas amateri. Gledao sam ponudu Atlasa, ne izgleda losa, mada, sve je to manje vise isto.
  11. I ja se razmisljam koji da uzmem, Vozzi imam za Srbiju koji sam dobio gratis kad sam stavljao nove gume, ali ovaj mi treba za inostranstvo, odnosno GR pre svega, jer tamo (Sarti) planiram da idem kolima u septembru, a posto ide i klinac, ne bih da rizikujem ako kojim slucajem "izda" auto. Gledao sam AMCC, ali nesto ne videh dobre preporuke. Mada, nezgodno je, za svakog mozes da procitas lose strane kad neko razocaran napise nesto, na pozitivna iskustva nesto nisam naisao.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...