Jump to content
FAS Goran

djunis82

Members
  • Content Count

    291
  • Joined

  • Last visited

About djunis82

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 04/08/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    ekonomija, istorija...

Previous Fields

  • Garage
    Peugeot 308 SW, 1.6 eHDI

Recent Profile Visitors

4609 profile views
  1. Peugeot 308 SW, 1.6 eHDi 112ks: Na predjenih 48.350 km, prosečna stvarna potrošnja je 6.17 l/100km Libra SW 1.9 JTD, svojevremeno: Na pređenih 44.550 km, prosečna stvarna potrošnja je 6.10 l/100km. Pežo je imao više vožnji po autoputu i u Beogradu. Evo i zanimljiv grafik: prosečna potrošnja vs prosečna brzina Pežo - plavo Libra - Crveno-belo
  2. ...+ Peškir, cerada 150x150, kanap, 1.5l vode, tečnost za brisače, pajser... Jedno vreme sam sve to držao u malom koferu. Sad i ako bih prešao na drugi auto manjeg gepeka, bilo bi stani-pani sa mestom @oktopod, jesi li bacio pogled na C3 Aircross? I je zaista novi C4 takav plastikaner?
  3. Hahaha, samo si mi dao dodatne ideje za moj već stalni inventar u gepeku
  4. Dobro je da je tako. Renoova plastika tog doba nije baš nešto slavna, slično Citroenovoj i Pežoovoj. Sreća je da je to auto koji svakako nije raubovan, niti maltretiran u nekim teškim uslovima, tako da nije ni stigao da doživi test opterećenja. A i ti ćeš ga voziti toliko KM, da ni tada neće doći u domen tog testa. Svojevremeno sam viđao jedan Avantime dok sam živeo na Čukaričkoj padini, pre nekih 10ak godina, tu negde oko BMW centra. I zaista privlači pažnju uživo. Doduše, nije mi delovalo da taj vlasnik obraća previše pažnje na sam auto. I vidiš, zanimljivo je kako se na Zapadu naglo povećala cena tom modelu. Od auta koji je već 2010 bio zaboravljen, do nekih neverovatnih cena sada
  5. U kakvom su stanju svi ti plastični sklopovi u kabini? Da li je i dalje sve utegnuto, nema nekih insekata?
  6. Da li je realno da su takav poluproizvod držali na lageru A ja sam prošle godine baš zagrizao da uzmem 500L, pa čak i sa tim benzincem. Mada, kako vreme ide, atmo benzinac može biti i prednost, kad se vrati doba točenja goriva iz plastičnih flaša.
  7. Moжда је НОВ ознака за ниво опреме?
  8. Na 500L bilo bi bolje da su redizajnom skinuli buljave začuđene farove, stavili neke zajebanije, skinuli oznaku 500 sa modela i nazvali ga prosto Urban Cross Ja se i dalje ozbiljno razmišljam da dogodine uzmem neki 500L 1.3 mjet
  9. Ne znam, Tipo ima i lepuškastu liniju spolja, ali kad uđeš u njega, pa to vrišti da je koncept auta MATOR. Savremenije mi deluje polovni Fiat Bravo. S druge strane, 500L Cross (mislim isključivo redizajn 2017) deluje sasvim dobro. Sedišta su udobna, sve mi je nekako prijatnije, preglednije (Tipo ima visoku konzolu, poput Megane IV, pa je vidljivost manja), modernije, bez obzira što je 500L počeo da se pravi pre Tipa.
  10. Nisam ulazio u redizajnirani Tipo, ali onaj prvobitni mi nije ostavio nikakav utisak koji bi me poveo da razmislim o njegovoj kupovini. Ako smo kod Fiata, uvek bih pre odabrao 500L u odnosu na Tipa. Po svim odlikama.
  11. Turci su postali posebno srdačni i gostoprimljivi tek nakon što su nekažnjeno sproveli genocid nad milion i po hrišćana Jermena, preko pola miliona hrišćana Grka i četvrt miliona hrišćana Asiraca, pa još potom (nakon tzv "razmene" stanovništva sa Grčkom kada je Malu Aziju napustilo 1.5 miliona Grka) proterali skoro četvrt miliona Grka koji su živeli u Istambulu, ostrvima Imbrosu i Tenedosu, proterali Jermene i Grke iz sandžaka Aleksandreta (Hataj provincija danas) u periodu 1922-1970 (summa summarum počistili Grke iz područja na kojima su ovi živeli 2500 godina), a potom proterali još i četvrt miliona Grka sa severnog Kipra 1974.
  12. Postoji jedna greška koja se često javlja na 308. Samo ukucaj "308 rear belt problem' i broj strana i klipova sve ti kaže. I ja sam imao isti problem. Zbog vlage u kontaktu ili prašine, događalo se da se tokom vožnje uključi upozorenje za nevezani pojas, koji onda iritira koliko pišti, 5-10 minuta. I tako, povremeno. NA netu preporučuju da se džekovi ili očiste ili fizički raskače. Imaš i uputstva kako. Mene je to mrzelo, pa sam trpeo teror neko vreme. Pitao majstore u AS Krstevski(gde održavam auto), ali nisu znali kako da reše. Na kraju, to je rešeno softverskim isključivanjem zvučnog signala u Peugeot Expert servisu na Vidikovcu. Za 1000 dinara, za maks pola sata
  13. Sa srećom kupovina i vožnja. Sećam se kad sam ja kupovao pa mi je bilo interesantno koliko kombinacija opreme ima. Elem, sedište, prostor i preglednost su mi ogroman plus 308ice. Pošto je i tebi registrovan za 7 mesta, da znaš da su originalna sedišta trećeg reda vrlo retka na oglasima i koštaju 250-300 evra. Različita su od drugog reda (tanja, a šira). Ali je dobra vest što odgovaraju i sedišta iz drugog reda. Meni je u utorak stiglo jedno sedište, 80 evra, da imam za dodatne putnike kad pravimo izlete. Prosečna potrošnja će ti se ustaliti na 5.5-6.5, zavisi od kombinacije puta koje voziš. Bord kompjuter lagi potrošnju za pola litre Dobra kupovina! P.s. i meni naslon za ruke može da se podešava po visini. Fazon je da se neposredno iznad poluge za otvaranje naslona, povuče ta ivica tapaciranog dela. Ja sam to otkrio potpuno slučajno, tj supruga je promašila otvaranje kasete, i otkrila opciju nagiba naslona Naravno, kao što reče kolega iznad, možda je kod tebe drugi mehanizam, pa nema tu mogućnost
  14. Bukvalno, greota prodavati... Za max četvrtinu novca koji bi dao u doplatu, ovu Cromu možeš da održavaš u top stanju i naredne 2-3 godine, ako ne i više. I ja sam se isto tako zimus vrpoljio da menjam auto, pa sam privremeno odustao.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...