Jump to content
FAS Euroauto Goran

djunis82

Members
  • Content Count

    273
  • Joined

  • Last visited

About djunis82

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 04/08/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    ekonomija, istorija...

Previous Fields

  • Garage
    Peugeot 308 SW, 1.6 eHDI

Recent Profile Visitors

4262 profile views
  1. @djomla, e, a šta je poslednja informacija za Picasso u pogledu tog gasa za klimu? Može li dopuna po razumnoj ceni ili ipak mora taj plemeniti gas kripton?
  2. Šta mislite o Nissan Pulsar-u? Da, samo nisu jedini. Ford Ecosport ili Golf Sportsvan (WTF??!!?, kako to dvoje u jednoj reči uopšte moguće)
  3. Upravo iz razloga komocije, najviše mi se svideo Touran, Golf Sportsvan i Picasso. Mada, mogao bih se navići i na sledeću generaciju 308 sw
  4. Da. Ova 308ica ima natprosečno mesta. Kao da su želeli i uspeli da naprave nešto između karavana i monovolumena. I sad kad sam gledao kandidate za naslednika, uvek me smorio taj potencijalni prelazak na skučeniji auto. Lako se čovek navikne na komfor prostora. A i na preglednost koju nikako ne treba zanemariti. Još uvek nisam ni načisto sa prodajom, jer realno, nemam neki poseban razlog za prodaju. Bar ne mnogo jači od one potrebe da pređem na nešto malo mlađi auto ili zato što mi je ovaj, možda, dosadio. Ali, sve to još nije dovoljno da opravda davanje minimum 4.000 eur doplate
  5. Kad bolje razmislim, ni Scenic 4, niti Kadjar nisu mi u užem izboru. Za pare koje bih dao za njih, uvek bih pre uzeo Sportsvan, Touran, pa čak i Passata. Takođe, u vezi sa C4 imam neko razmišljanje da je konstrukcijski i tehnološki taj auto na nivou 308 koju već imam. I zato, ne znam mi i ima smisla da doplaćujem 3.5-4k EUR samo da bih dobio 4 godine mlađi, a ne baš napredniji auto. U cenovnom duelu C4 i PUG 308 SW mk2, pre bih uzeo 308icu. Prosto, noviji je model.
  6. Niko im ni ne spori pravo na optimizam.
  7. Bukvalno. Ne razumem kako oni misle da se cenom ravnaju sa vozilom iz salona. Vozilo koje bih ja poručio, personalizovao bih po svom ukusu i budžetu. A ovo "to ti je što ti je" ima svoj malus na cenu. Plus to što kažeš "palo im s neba", oni nemaju ono što se zove "ne isplati mi se da toliko smanjim cenu" Ovaj u sport verziji sa boljom opremom je 12.600 https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17875446/fiat-500l-14-mt6-sport?ref=search-normal&position_ref=1
  8. Bio sam na korak da kupim jedan od onih 500L sa nagradne igre. Čovek koji ga je dobio još je naručio i neku dodatnu opremu (parking senzori, treći naslon pozadi i još neke stvari). Taj je otišao za 10.500 eur. To nije bila loša kupovina, jer novi auto, a čak da se i proguta taj 1.4 kilavi motor, činjenica da je cena 1.500 ispod osnovne verzije novog već pravi uštedu na padu cene. Taj čovek je bio razuman, a ne ovaj gospodar univerzuma koji za klotaru sa nagradne igre traži 13.000 https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17870894/fiat-500l?ref=search-normal&position_ref=1&show_date=true
  9. Od svih pomenutih karavana (a dodajem tu i Golfa 7, Kiu i Hyundai karavane), meni je ubedljivo najlepši Megane 4 karavan. Moraću još neki put da sednem da testiram negativan utisak nepreglednosti.
  10. A koji su to problemi? Nešto oko lanca motora? Bio sam u autoprometu da gledam neke Astre K i pitao oko toga, kažu da to ne predstavlja stvarni problem, kao da i ako baš mora da se menja (a kaži da ne mora) to bude valjda oko 100.000 RSD (nije malo). OD Astre K sam odustao jer je karavan baš predugačak (4.75 metara), a heč ima premali gepek (jbg, ali zato ima galantno mesta na zadnjem sedišu, za razliku od Astre J)
  11. Hvala, dobra razmišljanja. Faktor odabira kod mene je i supruga, pošto bi i ona vozila auto. Naime, nećemo imati "veliki" i "mali" auto u porodici, tako da taj jedan mora da bude kompromis. U tom smislu, 500L je inicijalno bio odličan kompromis. Posle sam sam izbor proširio i na ostale modele koje sam pomenuo, ali su iz njega ispale limuzine D segmenta (508, Mondeo, Talisman..) Zafira mi se sviđa, ali imam utisak da je preteška za taj 1.6 dizel motor. Cena je ok za 2016-17, šta znam, ali se nisam nešto raspitivao za iskustva. Mokka X cenom već upada u rang Sportsvana i tu mi je taj naduvani Golf potpuno bolja opcija za isti novac. p.s. naravno da važi pravilo o prednosti uzimanja zdravog primerka. Mada, ja prvo odaberem model (1-3) šta tražim, pa onda biram konkretni primerak Moram ovde reći da ja imam neki običaj da sam skloniji restyle modelima, nego novim modelima. Zato sam svojevremeno odabrao i ovu 308. Restyle verzije obično donose ispravljene sve ili većinu grešaka koje su se javile u vreme izlaska modela, u nekim slučajevima i poboljšane motore (recimo kod mene ovaj HDI od 112ks kažu da je konstrukcijski mnogo bolji od prethodnog sa 109ks). Prosto, tu sam nešto ziheraš, žrtvovao bih atraktivnost koju nosi novi model u korist pouzdanosti koju nisi redizajnirani.
  12. Koliko je stvarno problem taj AdBlue sistem na 1.6 HDI motorima, to famozno crkavanje pumpe čija zamena košta par stotina EURIBORA? Glavni krivac je podignut patos, tj. to što je Scenic 4 prošao SUV preobražaj. Zadnja klupa je zaista tesnija neko kod Scenic 3, više ni nema 3 odvojena sedišna nego se dele 1:2, valjda. Vozačka pozicija je odlična, mora se reći.
  13. Isto kao i gore što piše. 4.500, registrovan do marta 2022. godine. Ali, ne bih da ga prodajem sada Iskočila druga investicija za koju treba keš.
  14. Za pare koliko koštaju Kadjar/Scenic 4, ipak bih pre bih uzeo Touran. Šta misliš o Peugeot 2008? Kad sam jednom seo, nije mi delovao loše. Solidno komforan neveliki auto

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...