Jump to content
Goran

djunis82

Members
  • Content Count

    397
  • Joined

  • Last visited

About djunis82

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 04/08/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    ekonomija, istorija...

Previous Fields

  • Garage
    Golf Sportsvan 1.4 tsi, ex: Punto 1.1, Lybra SW 1.9 jtd, 308 SW 1.6 HDI

Recent Profile Visitors

7440 profile views
  1. E, to kako su nam cenu tehničkog pregleda podigli sa 0-1000 dinara na 6+ hiljada, ući će u udžbenike osnova ekonomije kao primer državno zaštićenog kartela.
  2. I onda se svi naguraju u srodne segmente gde je konkurencija najjača, i to svuče profite po autu na isto kao kod malih automobila. To je strategija kako kad bi lanac supermarketa rekao da mu se ne isplati da prodaje Monin parizer, krem tablu sa rižom i šampon sa brezom, nego da prave pare leže u prodaji viskija, šunke od španskog praseta i Lindt čokolade. Pomere se u "profitabilnije" segmente, pa kad shvate da je tamo gužva, krenu da diferenciraju proizvod, pokušaju da kreiraju i pozicioniraju se u nišama podsegmenata. Ulože dosta u proizvodnju takvog efekta, stvarno potroše pare, naprave dobar automobil i onda se doživi ovo
  3. Revidirali naniže očekivanja profita i padoše akcije...
  4. Znam da možda izgleda gikovski za cifre. To su pojedinačne vrednosti sipanja (do vrha), za oba auta. Zabeležim km sat, količinu goriva i prosečnu brzinu. I onda izvučem trend liniju u Ekselu
  5. Nikako ovo da pitam , kakvo je generalno mišljenje o Mini Countryman?
  6. Zanimljivo poređenje potrošnje Sportsvana (plavo) i bivšeg 308 1.6 HDI 112ks (crveno). Litri vs Prosečna brzina Inače, išli smo do Peloponeza, 2850 km za deset dana. Odličan za vožnju, udoban, startan, dobro leži u krivini. U odnosu na Pežo, nešto je manje pregledan (ali to je opšta zamerka, jer 308, C4 Picasso i Scenic imaju preglednosti koje su van konkurencije)
  7. Nisu bez razloga počeli da uvode opcije da se na privesku auto aktivira da polako krene napred ili nazad, kao npr Hyundai Santa Fe. SUVovi su toliko porasli u širinu, kao da će vlasnik biti jedini vozač SUV i nikom neće smetati. A onda, standard parking mesta po javnim garažama, teško da će između dva SUV C ili više klase ući isti takav.. Tj može ući autom, ali kako izaći iz auta Bar je tako po beogradskim javnim garažama
  8. Onaj Golf Sportsvan. Ne kažem da je najbolji auto na svetu, ali meni ispao dobro po većini stvari koje mi znače.
  9. Meni to super. Ja nabavih MPV za manji novac nego što je bilo inače. Možda dođem sutra na redovan sastanak da konačno predstavim
  10. MPVjevi iz 2010ih, to je klasa auta gde dobiješ najviše za date pare, kada je praktičnost i udobnost važna. Njihov pik tražnje je bio krajem 2008-13, tako da su posle izlazili još kvalitetniji primerci koji su polako bili na silaznoj putanji prodaje, pošto su proizvođači masterirali njihovu proizvodnju, ekonomičnost, pa i dizajn. Pamtićemo mi njih po dobru kad nam glavni izbor postanu automobili proizvedeni 2021+
  11. Meni se čini da je Mladen Alvirović upravo dao prostor Tavaresu da diplomatski kaže kako litijum NIJE budućnosti. To je ono Karlosovo "promeniće se hemija za 10 godina"
  12. Isti utisak sam i ja stekao, upravo sam to hteo da napišem (a vidim već si odgovorio) Sedišta preudobna (najbolja u ponudi), lepo izgleda i spolja unutra auto, ali prostor na zadnjim sedištima, em slabo za kolena, em glava uvek naslonjena na bočni stub. Auto je dimenzijama veći od 3008, čini mi se, i stvarno treba biti dizajnerski antitalenat, pa napraviti ga tesnim.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...