Jump to content
FAS Goran

djunis82

Members
  • Content Count

    366
  • Joined

  • Last visited

About djunis82

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 04/08/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    ekonomija, istorija...

Previous Fields

  • Garage
    Golf Sportsvan 1.4 tsi, ex: Punto 1.1, Lybra SW 1.9 jtd, 308 SW 1.6 HDI

Recent Profile Visitors

4810 profile views
  1. Odličan! Ozbiljno dobro očuvan za 9 godina star auto. Sa srećom i desetine hiljada udobnih i bezbednih km želim!
  2. Scenicu IV je bespotrebno sabijen unutrašnji prostor. Podizanje klirensa i najniže tačke sedenja napravilo je i dodatni problem prostora za glavu, pride
  3. Nešto nisam ni razumeo tržišno pozicioniranje Seata. Nešto poput najpristupačniji mladalački sportski, recimo?
  4. ex Peugeot 308, 1.6hdi 112ks, predjeno 61.500km, skoro sva sipanja. Potrosnja vs prosecno km/h
  5. Na britanskim sajtovima kažu 250-300 funti. Mada, posle sam video da ima i neko jednostavnije rešenje, neki sitan osigurač, šta li već, se promeni pošto mu oksidiraju kontakti. A ima i kao rešenje da treba šaltati brzo menjač napred nazad (ne u vožnji), pa se te prljavštine kao uklone. Fora je da on uopšte ni ne ostavlja zapis greške, niti išta utiče u vožnji. Pitaću u servisu, kad stignem.
  6. Da ne bude baš sve sjajno potrudila se jedna greška koja se, koliko vidim, često javlja kod DSG. Naime, povremeno, tokom vožnje ili kad startujem auto, flešne mi ovakva poruka (foto je ilustracija sa neta, pošto ne stižem da je uhvatim kod sebe, brzo nestane)
  7. Odvezena tura do Kopaonika i nazad. Odlazak preko Jošaničke banje, povratak preko Rudnice, stvarna potrošnja 5.83, bord 5.5 Ide dobro, kad treba da se pretekne na Ibarskoj, to uradi bez problema, oseća se da ima snagu. Uzbrdo, opušteno.
  8. Bravo! Kod opcije "board computer" bilo mi "n/a", zato mi uopšte nije ni nudilo to ispod "Gas station sekcije". Sad ću dopuniti brojeve
  9. Jeste Spritmonitor. Ne videh to polje. Evo, šta mi daje kod novog unosa Što se tiče menjača... Kažem sebi da ovo nije neki specijalan model menjača u ograničenoj seriji (nije to 1.4 12v motor u Fiat Brava) Masovno je proizvođen i ugrađivan. JBG, dok traje, traje, imaće leka i za njega, ako baš zakuca. Nego, kad sam bio na servisu u Šimandliju, ništa mi nisu rekli za menjanje ulja. Pitao sam ih i kažu da je to ono "ne menja se"? Šta da radim? Da menjam samoinicijativno ili? Da, sasvim prihvatljive za benzin, automatik. Prekucao sam podatke o prosečnoj brzini (pisah je u beleškama na Spritmonitoru) i prosečnoj potrošnji Prosečna brzina Prosečna potrošnja 35 7.27 74 6.79 53 7.31 89 6.35 75 6.69
  10. Oznaka goriva. Pošto nemaju 98 oktana, a nisam sipao 100, onda 91 označim običan benzin, a 95 bolji. Glupo je što nemaju polje za unos prosečne brzine. Korisnije bi bilo nego ono čekiranje grad, magistrala, autoput
  11. Prošle godine, negde avgust, svratili u Morinj. Čista voda, nema šta. Solidna plaža, dobar plažni bar. Ali, temperatura: red mora, red Drine, zavisi kako gde nabasaš. Meni bilo super, nego zbog dece smo promenili i otišli u H.Novi. Orahovac mi je prvi pik na draftu, ako uspem da uglavim par dana tokom avgusta
  12. Da li je u voda u Orahovcu hladnija, recimo poput one u Morinju? Tj. gruvaju li podzemni izvori?
  13. Ne znam generalno, evo konkretni primer: 2022. godina, Belek, druga polovina juna, 2 odraslih + 2 dece, UAI, 5* = 3800 EUR Tad smo poprilično istraživali sve te AI hotele (fokusirali na Belek i Kemer). Zaključak: biti prilično rezervisan prema hotelima čije ocene su Google ocen ispod 4.4.-4.3, odnosno dobrano se fokusirati na to šta im ljudi zameraju, uočiti ponavljajuće obrasce zamerki, naročito ako ih postavljaju ocenjivači kojima to nije jedina ocena (zanemariti nekog Džanera, 1 review, "bad hotel, stinking, terrible cleaning, awful food"). Ispalo je da sve te AI/UAI ponude ispod 3000 EUR umeju da budu prilično falične po mnogo osnova bitnih za AI/UAI uslugu. Napravili upit ove godine, pod svim uslovima istim kao i 2022. i dobili ponudu na 4800 EUR. To već gubi svaki smisao i ikakvu uporedivost sa odlaskom u Grčku u full sopstvenom aranžmanu.
  14. Vozio do Grčke i nazad, plus još lokalne vožnje. Auto baš dobro pegla dugu prugu. Ne zamara vožnja, a primetan je broj konjâ kad se svi stave u pogon, sva međuubrzanja 90-130, 120-160 odradi bez problema i prilično lako Evo i više podataka o potrošnji
  15. Upravo se vratio iz Nea Peramosa. Egnatia nije u najboljem stanju, prilično ishabana. Za deonicu Struma / Asprovalta - Peramos (i povratna) , bolja je opcija stari put pored mora. Em, lepše za vožnju (non stop pogled na more), rasterećen put, em se vozi 80-100 , tako da je maks 5-10 min duže. Isključenje u Lagadasu, pa na Kilkis i Dojran. Slovima i brojem po JEDAN auto na izlazu iz Grčke i ulazu u Makedoniju (oko 9:00). Od Dojrana (nakon kafe pauze), opet na Strumicu, pa Štip. Rasterećen put , brzo dođeš do Miladinovce kod Skoplja. Na Mak - Srb granici čekanje 25 minuta (oko 12:00 stigli )

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...