Jump to content
FAS Goran

Zan Batist

Members
  • Content Count

    503
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Zan Batist

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    MNE
  • Interests
    Basketball; SysAdministration; Pobjednik vremena; Pony.

Previous Fields

  • Garage
    Renault 4 '82.; Lancia Thesis; PUG 306; Panda climbing; još jedan Reno4 ('89.); out of PUG 307 break.

Recent Profile Visitors

2487 profile views
  1. @MS PK podrzi covjeka... nisam gledao dimezije, zapremine gepeka itd.. al nije iskljuceno da bolje i vise moze da se smjesti u G modus: ja vec uocavam da sam vise imao mjesta u gepek 307 karavana nego u Thesis gepek.. ali jedan je lajf.
  2. ne bih, za moje standarde ona je ferrari... inace NK-PG je bila potrosnja 4,1. Nije bas relevantno jer pola puta je nizbrdica al lijepo je vidjet. @PremieRacing, da dobro si protumacio...ja sam je iskopao (nije bila na sajtu za prodaju..) prije god dana..ali sam se bas namucio da prodam P307 (bio jedan od boljih, prodao ga jeftinije). Najgori VW se lakse proda od najboljeg Pezoa..
  3. dada, tako je @Ivan, novi multijet je imao 175 ks i 2006te se pojavljuje poboljsana verzija sa 185ks (fap filter i samo automatik Aisin). sa arcs.org.rs foruma: "vec sam pisao koje su varijante 2.4,lm ako bas gledas klasican JTD onda onaj od 150 ks,on je u sutini neki mutant izmedju mjet-a i jtd-a.JTD su ti 136,140 ks a mjet su 175/178/185 ks.Razlika ima u konstrukciji i nacinu ubrizgavanja goriva. Ovaj od 150 ks ima ubrizgavanje kao mjet ali samo jednu bregastu u glavi i 10 v."
  4. @shuxx hvala! kamionski rad na leru za razliku od HDI koji sam vozio 10god... na putu fenomenalan zvuk i performanse.. veliki obr. momenat! (moze 5om brzinom 70km/h najnormalnije). Old school motor, podsjetio me na 1.9 xud motor koji imam u 306. Lancia Thesis 2.4 JTD 10v 150 Engine Technical Data Aspiration : Turbo + Intercooler Compression Ratio : 18.5 Horsepower : 148 HP / 150 PS / 110 kW @ 4000 rpm Maximum torque : 224 lb-ft / 305 Nm @ 1800 rpm
  5. prije 8 god. Thesis je postao moj auto snova... obzirom da sam bio neodlucan sanjac a i nisam mogao da prodam auto za duza putovanja, tek prije par dana san je ostvaren. 2003.g.; 2.4 jtd 10V; Executive verzija ali sa navigacijom, TV tjunerom, potpuno el podesivim sjedistima i prednjim i zadnjim parking senzorima.. ostalo standard (16" alu felne, Hi-Fi Bose, zatamnjena zadnja stakla/ako je to standard...itd itd). 149k km presla, uvezena 2014.god (EURO3), zbog cijene, predrasuda (jedno potpuno potcjenjeno auto) itd., prodata poslije 10g., platio sam je 3k eur. Lancia se u principu izlezavala 10god., ali je vlasnik placa vozikao i presla je par hiljada km (mislim 5k). Alternator joj je bio pokvaren, zamjenjen je polovnim ispravnim od 166ice (10 Ampera manje)... zatekao sam je u normalnom voznom stanju, motor radi perfektno, hladan start fenomenalan, bez sjeckanja i dima... koci normalno... Da ne nabrajam sta radi.. sve radi sem parking senzori, lakse mi je ovako.. Imala setup CD, promjenio sam jezik/ It to ENG.. 2 kljuca perfektno ocuvana.. code kartica.. Vozio sam je 150km od HN do PG.. zajebano dobro auto, supercar! Mane: lamela malo slajfuje na kick, EPB fault iako sam zamjenio bateriju, 2 lajsne sjebane (1 da se zalijepi na vrata, druga da se sredi....), na 2 mjesta clear coat problem, stare goodyear gume sa extra sarom (ponasale se normalno... evo par slika al sa placa.. enterijer je sada ljepsi, gumene patosnice su za kamion...
  6. znam da nije taze... da li se jos uvjek prodaju felne?
  7. @endorfin13 za koliko dana je zavrsen posao? Djeluje dobro..
  8. smijem li oko dizni ispirat vodom? 1.6hdi masno mi je oko dizni pa ocu da ocistim da sija i pratim stanje..
  9. ja ne bih, nece onda znati sta je tacno bio uzrok. Moze promjeniti ali kad zamjena bobina rijesi problem ili ne...
  10. moja panda je Dynamic edicija, odnosno 4x4 Climbing (slicna oprema), i bas kad zatvorim vrata napravi mi dusevni mir dok kod pezoa 307 je zvuk tankog pleha.. ako nedelju dana ne otvaram neka vrata zalijepe se bukvalno (kod pande). to je prevelika potrosnja, moja (1.2 8V) zimi trosi 10, ljeti 9, po gradu (punjen do cepa itd...) otvoreni put 6l, brza voznja..
  11. @clockwork_orange sve sto si naveo govori da je nova panda prostranija, udobnija, bolje opremljena... hit mi je da je "ozbiljnija" zbog cinjenice sto vise trosi! nije zabiljezeno u garage da si vozio pandu 169, ok kompetentan definitivno da govoris o njoj.. znaci nova panda trezvenija, sabranija, koncetrisana...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...