Jump to content
FAS Euroauto Goran

radomir.g

Members
  • Content Count

    228
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

radomir.g last won the day on February 10 2019

radomir.g had the most liked content!

About radomir.g

  • Rank
    Regolari
  • Birthday August 15

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat GP 1.9 multijet

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nema Sport mode. Evo nakon mesec dana koriscenja i nepunih 1000km (kao ni crni, tako se i ovaj vozi izuzetno malo) utiscu su zadovoljvajuci. Ide to sasvim ok, dovoljno skroz. Voleo bi da ima malo vise obrtnog da da lepsi ugodjaj u voznji, ali to je sve rezultat ranije voznje dizela i 150nm vise. Mada ide on bas dobro gledajuci kazaljku. Ko je iz NS-a eto moze mu orjentacija biti Miseluk i brzina do "kocenja" prema tunelu gde je crni isao 180, a ovaj 170 kmh. Auto jednostavno voli grad i gradsku voznju, a realno za to je i napravljen. Zaista je zanimljiv taj start&stop gde je auto napravljen da se lepo i mirno pali i gasi, znaci bukvalno samo stucne i eto ga upaljen i ugasen bez grama vibracija. Koliko je tih i miran tacno me nekad zbuni da ne znam da li uopste radi. Koja slika od juce.
  2. Nemas potrebe da diras glavni kocioni. Fabricki ce da odradi posao samo tako. Pre 3 godine kada sam napred pakovao cetvoroklipni Brembo na GP svi su upirali prst samo na glavni kocioni cilindar kako nece moci ispratiti kolicinu ulja da potera 4 klipa.. Lepo sve spakovao sa stock cilindrom, pa to je kocilo fantasticno. 3 godine bez ikakvog problema. 305mm diskovi su sasvim dovoljni sa tim celjustima i lako se nabavljaju (kod tebe 4x98mm i 59mm centralna rupa ako je kao na Fiatu 500 odnosno Mitu to nadjes gde hoces, cak i one busene Brembo na X sto zavrsavaju). Tek sad kad sam se na novom autu opet vratio na stock 284mm vidim koliko je ono u stvari dobro kocilo. Toliko se covek lako navikne na sigurnost. Obzirom da hoces to lepo i pedantno da spakujes, nadji negde glavcinu tocka sa Brava, kupis diskove stavis sve u stegu na sto i polako odmeravanje i pravljenje distancera. Ja sam ga prvobitno napravio od pleksija 5mm za probu, pa sam onda nosio u NS Steel na water jet masini da naprave od nerdjajuceg celika 8 ili 10mm ne secam se tacno. Izaslo me 50 evra sa nekim rabatom preko veze. Ako negde zapne pisi slobodno
  3. 1.9L ide po specifikaciji i upravo toliko i stane dok ne krene da izlazi na bocni sraf za sipanje. Iskreno iako je 5. brzina menjac i relativno kratak prenos nije mi to toliki problem jer pored toga sto je tisi od crnog 1.9 Multija jer je benzinac, nekako je bolja zvucna izolacija u odnosu na prethodni model. Pri brzini od 160kmh na 4000 obrtaja daleko je tisi od dizela iako se on u 6. na 160 vrteo ravno na 3000 obrtaja.
  4. Ovaj mesec doneo je nova sredjivanja. Odradjen veliki servis, sve po PS-u. Set zupcastog sa vodenom pumpom i PK kais sa spanerom. Cena smesna sa rabatom, tacno duplo jeftinije od 1.9 multija. Odradi se jako brzo, svega 2.5 sata posla. Danas zamenjeno menjacko ulje. Jedino koje ispunjava sve po specifikaciji za trazeni model. Pronadjeno samo u Stojanovu. 10 evra 1L, sasvim prihvatljivo. Cep menjaca sa magnetom dobro ispran.. Bome bilo je tu svega na njemu i naravno siguran sam da ulje nikad nije dirano. Diskovi TRW i plocice Breck (Poljska) iz uvoza, niko ih nema u slobodnoj prodaji kod nas. Kupljena po preporuci, strasno dobra plocica. Stare su definitno odradile svoje do poslednjeg milimetra Zadnji uporni nosac motora pukao. Osetio se udarac pri naglom kretanju i pomeranje rucice menjaca. To je to za sada i dosta mu je. Sad je utegnut maksimalno i sredjen da mogu opusteno da se vozim i ne razmisljam o ulaganjma. Ostajem duzan jos za koju dobru sliku unutrasnjosti i spoljasnjosti posto su sve slike pravljene tako nekako u hodu.
  5. Da da rekao mi covek da mu stize i crni kroz par dana.. Inace prodavac je zaista korektan lik kroz i lak za dogovor, nije neki zadrt i umisljen da se ne moze pricati i pregovarati sa njim. Ovaj nema naslon za ruku i nema fabricki woofer, ali ima bolju servisnu istoriju i ocuvaniji je od mog unutra. Po meni odlican je samo za niansu manje novca obzirom na godiste.
  6. Zivotna zelja svakog Fiatovog 1.4 turbo benzinca da poseti SLP.. Vec sam gledao gde su u Grckoj, ali dalekooooo skroz na drugom kraju. Oznaka im je nazad pored konektora kog cilindra? Ili gresim? Meni je mnogo lepsi i moderniji. Plus sto ima gomilu tako nekih detalja kao na primer ambijent svetlo u tabli napred ispred suvozaca, osvetljenje poda iz donjeg dela vrata kada se otvore, osvetljenje iza rucki za otvaranje vrata unutra u kabini itd. Do duse na ovom 2012. modelu se vec krenulo stedeti kao i u svakom pravcu u auto industriji. Na primer Evo modeli 2010-2011 imaju rupicasti kozni sredisnji deo centralne konzore i rucice rucne kocnice, dok na primer Punto model 2012-2013 model kao moj ima neku kao kozu koja nije nista posebno, dok se ne dodirne izgleda kao plastika neka samo je mekano. Po meni basic onako maksimalno.
  7. Moze sutra ako si slobodan? Tamo oko 12-1.. Danas stigao mikrofilter Multiaira. Kao i sraf turba od juce, ni ovaj filter ne izgleda najsrecnije. Inace i zupcasti je fabricki.. 150 000km! Zamena veoma uskoro.
  8. Sraf holendera turba sa sitom. Kazu nista ne brini, kad je fabrika propisala menjanje ulja na 30 000km, sto bi se brinuo. Tako je i kod ovog u servisnoj knjizici do 90 000km odradjena samo 3 mala servisa
  9. U servisu kod klijenata koji godinama odrzavaju isto vozilo kod nas i imaju istoriju interval zamene redovnih svecica (250-300 din komad) praktikujemo oko 40 000 km. Iridijum i platina uglavnom ide na 80-100 000 km, ali su one i dosta skuplje (1000 do na primer 2600 din po komadu za Accorda 2.4) EDIT za post iznad: Testiran.. Ide bolje definitivno sa protocnijim panelom. Na nizim obrtajima manje vise nema neke razlike, ali u obrtajima lakse dise.. Do 6000 obrtaja ide, puni i ne posustaje bez osetnog pada krive snage. Sad da li je tu doslo do bilo kakvog povecanja snage ko ce ga znati, ali da lakse dise u obrtajima oseti se definitivno.
  10. Nisam ga ni isao gledati.. Covek ga poslao svojom slepom u ceni i to je to. Stigao na adresu kao paket sa Alija Danas stigao panel filter.. Na crnom sam imao Pipercross i secam se fantasticne promene na odazivu na gas. Bas je dobio na agresivnosti. Do duse bio je mapiran pa je to dodatno popravljalo stvar kod efikasnosti protocnijeg filtera. Sa ovim trenutno nisam osetio nista, ali vozio sam ga do stana svega 2km i to u najvecem spicu guzve. Tako da iskustva kroz par dana..
  11. Iridijum mora da ide na ovaj motor, tako izadje po OEM oznaci.. 1400 din je komad ovih Denso, dok je NGK bio nesto sitno skuplji. Obzirom da su mi ove bile dostupne za porucivanje sa brzim dolaskom, njih sam izabrao. Rok za zamenu je 80 do 100 000 kilometara ako ne gresim. Video sam po online web shopovima da ove Denso uglavnom drze na lageru svi.. Euro auto, Wint, Delmax itd.
  12. Generalno nisam bas neki ljubitelj hroma tako da ne bi ni uzimao u obzir hrom retrovizore.. Ovako stock je taman nekako. Nema pojma koja je serija Multiair jedinice, ali sto se odrzavanja tice mikrofilter je vec porucen. Na zalost nemaju ga u ovlascenom servisu i ne postoji opcija kod njih da se kupi ni da se poruci, tako da mi stize uvozom kroz par dana. Takodje sito srafa holendera turba ne postoji da se kupi ni poruci u ovlascenom (tacnije postoji ali samo kao set od 10 komada sa cenom od 2400 din po komadu) tako da ce ovo sito samo ocistiti i vaditi napolje. Obrtni moment... Iskreno nisam ni ocekivao mnogo od malog Garrett 1238 turba ( nije IHI VL37 kao na T-jetu). Pakovanje na 1446 bi vec bila druga prica pa bi se uz remap i downpipe moglo pricati od 200 ks i 300nm.
  13. Danas sam kupovao akumualtor za Punta 1.4 mutiair 2012. Na placu mi je stavljem obican Magnum 55Ah D+. Auto radio normalno, palio normalno, sve ok nedelju dana koliko je vozen sa njima ali nije radio Start&Stop sistem. Danas sam u TAB-u pazario Topla EFB 60Ah 9300 din. Ne treba da se radi validacija na Fiatu, vec sa skinutom klemnom treba da stoji 20 min bez napona i pri montazi novog akumulator uparivanje se odradi automatski. Isto tako nakon ovog procesa Start&Stop sistem je proradio. AGM je nepotreban što se Fiata tiče... Uglavnom ide na ove skuplje Audije, Mercedese itd sa sistemom regerativnog kočenja odnosno punjenja.
  14. Kako sam pisao u prehodnoj temi crnog Grande Punta, kupljen je Puntic koji će mu biti suprotnost. Punto 2012. 1,4 multiair 135ks 146000 km. Kao i svi što beže od placeva tako sam i ja, ali obzirom da je 90% oglasa uvoz nekada se nema mnogo izbora, Isto tako u firmi imam kolegu koji se bavi uvozom iz Svajcarske i manje više to je ta priča, ništa tu nije nešto čuvano niti održavano i kad stigne mora se uložiti gomila novca i vremena da se to dovede u pristojno stanje i opet to je i taj novac +- neka manja suma (pričam o ovim jeftinijim smrtničkim autima 4-5-6000 evra). Prema tome obzirom da je auto iz oglasa ispunjavao sve moje trenutne želje i potrebe da bude dosta noviji od crnog Multijeta, da bude benzinac obavezno, još bolje 5 vrata jer su me vremenom 3 vrata počela nervirati zbog nepraktičnosti, Sport oprema obavezno sa što više opreme. To sam i dobio, lepo je opremljen. U suštini ima sve osim panorame koju sam takođe zaista želeo ali eto ne mogu sve kockice da se poklope. Obzirom da radim u autu servisu, nije mi predstavljano problem da vozilo ima i neki mehanički problem, tako da sve u svemu stigao je njihovom šlepom za svega par sati. Registracija obavljena u danu obzirom da je i tehnički već odrađen kod njih pri dolasku. Stigao je i sa novim letnjim gumama i urađenim malim servisu. Ono što sam mu je odradio u prethodnih par dana su nov Topla EFB 60Ah akumulator za Start&Stop sistem i nove iridijumske IXU27 svecice. Vozi se jako lepo, nema bugova ni grešaka, na trapu dobar kao i manje više svaki iz Svajcarske što dođe, limarijski odličan. Ono što većinu zanima sigurno su performanse.. Pa ide šta znam. Ne tako eksplozivno kao Multijet što je išao (izmereno 164ks i 350nm) već je to onako sve lepo, glatko i pitomije mnogo (135ks i 206nm ako se ne varam). Poručeno je još nešto sitno oko delova što treba da mi stigne kroz narednih par dana i to je to. Biće pisano.
  15. I tako igrom slučaja bukvalno preko noći auto je otišao u druge ruke. Kako je došla zima i hladnije vreme izuzezno me počeo nervirati tandrkavi zvuk dizela kao i sporije zagrejavanje motora iz razloga što se ne vozi mnogo, a i to što se vozi su dosta kratke relacije.. Uz to jeste on zaista bio očuvan maksimalno, ali 15 godina je 15 godina.. Da ne pominjem ove silne pretnje katalizatori, filteri i čuda.. Batalio sam celu priču, preko noći mi kliknulo i auto je prodat za manje od 24h. Ništa nije skidano ni menjano, prodat je u stanju kakav je bio bez bilo kakve promene. Možda je neko i uspeo uhvatiti oglas za kratko koliko je trajao. Sve u svemu služio je super, ali eto sitnice su prevagnule za prodaju. Na forumu OSTAJEM... Kupljen je Punto 2012 (posle 2011. više nije ni EVO već samo Punto) 1.4 multiair 135 Sport. U sustini isti, samo ispravljen sa svim što mi je tamo smetalo. Suprotnost od crnog definitivno, benzinac naravno Euro 5, sve stock bez bilo kakve promene i takav će i ostati. Sport i dalje daje jako dobar utisak dok se vozi, lepo profilisana sedišta, još bolje profilisan volan, naslon za ruku, tempomat itd. Link sa novom temom:

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...