Jump to content

radomir.g

Members
  • Content count

    178
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

radomir.g last won the day on February 10

radomir.g had the most liked content!

About radomir.g

  • Rank
    Regolari
  • Birthday August 15

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat GP 1.9 multijet
  1. Gde mogu da kupim...?

    @milos98sd Ne znam kakav je oblik kucista filtera na tom motoru.,ali na primer bilo je na Kupujem Prodajem tih BMC filtera za Grande Punta za ovakvo kuciste. Cena bila 5-5500 tako nesto, ali ako ces iskreno po meni totalno bacene pare. Probao sam Pipercross par dana i posle ubacio nov neki najobicniti tipa Automega od 700 din i razlike nije bilo ni 1%.
  2. Meni se tako pri potapanju gasa u niskim obrtajima culo strasno metalno klepetanje, dok je kasnije sve bilo ok. Zamajac je bio za menu. I na kraju se i ispostavilo da je imao luft na sve strane i da je on pravio te zvukove. Jer u sustini to mu je i fukcija, da ublazava udare i vibracije kojih je na niskim obrtajima najvise.
  3. To su originalni odnosno kataloski brojevi. Prema njima zoves i trazis deo, a sad sta ko radi i u kom dobavljacu to sad zavisi od radnje do radnje. Uglavnom ti kataloski su izvuceni iz tog Bilstein proizvodjackog sto si poslao sliku.
  4. Fiat Grande Punto - trepere LED / LED sijalice

    I ja imam problem sa LED sijalicama na Grandu. Stavim nazad u tablice ove male T10, pocnu da trepere posle par meseci. Stavio napred Switchback 21w kao pozicija-migavac, isto bele pozicije koje kontantno rade pocele da trepere. Reklamiram ih, ono opet i te nove u roku par meseci. Ne znam u cemu je fazon, da li se previse greju ili sta, ali me jako nervira. Tacno razmisljam da ih mozda treba spustiti na 9V da se manje greju ili je neki drugi problem.
  5. Ovako izgleda na Grandu. Kad se skida kat posle turba radi se downpipe, a modeli koji imaju DPF koji stoji u sredini umesto srednjeg lonca i malog katalizatora. Sad nemam pojma od cega zavisi. Moj je 2006 i Euro 4 i postavke su mu kao na slici i kao na modelu sto je Nikolin.
  6. To je najobicniji katalizator posle turba, nije to dpf. On je ispod sa sve onim cevcicama za ubrizgavanje goriva kad treba temp da se podigne i da odradi regeneraciju. Eto na primer ja na tabli nemam ni lampicu za regeneraciju.
  7. Eto ga jos jedan dokaz da Grande 1.9 multi nema dpf. Lepo se vidi posle cevi sa pletenicom da ide mali katalizator, srednji lonac i dalje zadnji lonac.
  8. Grande T-JET

    To je Fiat, sto se cudis. Mora da zuji tabla, skripe tapaciri itd. Naucis da zivis sa tim da uvek moras nesto da srafis da bi vozio
  9. Chip Tuning (čipovanje)

    Nista Dekiju Safe ne fali... meni radio Granda pre 2 godine. Vozi se auto kao i prvog dana. Svakako zna da izvuce mnogo krajnje snage kroz parametre na koje verovatno neki i ne obracaju paznju. Ako kazes da hoces da bude kulturica bez dima bice tako i tu nema pogovora. Eto kod mene +33ks i 70nm nosi bez problema. Ja bi mu samo zamerio sto pravi pametne mape, gde je auto dosta ukrojen do nekih 2500 obrtaja i to sam imao prilike da vidim u vise slucajeva. Pametno je jer se ne habaju delovi menjaca itd zbog preteranog naleta obrtnog momenta suvise nisko, ali je mana sto u voznji ne daje suptilni osecaj da je auto radjen. Tek kad se zavrti onda puni i ideeeee.....
  10. Nekako mi je tu nazad na 3 vrata skriveni potencijal sto se zvuka tice i cudi me da fabricki nisu stavili 160mm. Kompletan taj deo je onako kao bunker i mislim da se moze dosta dobiti na basu ugradnjom veceg zvucnika, pogotovo sto nije ni dubinom ogranicen kao napred na primer. Eto razlike 130 i 160mm. Sto se pristupa tice moras otkaciti pojaseve napred jer panel ne moze da skine dole od nosaca, moraju komplet zadnja sedista napolje kao i paneli nazad iz gepeka i oni delovi gore prema nebu. Svi paneli se drze ono na 2 srafa i 10 zabica. Ja se godinu dana pripremao za taj poduhvat jer sam znao da ima dosta za*ebancije a nije mi se rasturalo.
  11. Na Grandu proces.. Uglavnom sve mora napolje.. 13cm je fabricki, ali ima prostora na pretek i uz minimalne prerade staje 16cm. Edit: jbg nesto zapucava pa nece da mi stavi velike slike. Nadam se da ce i ovo malo pomoci.
  12. Kad on tebi nazad maglenku sto izbija oci, ti njemu duga svetla i reseno
  13. Meni se svidja detalj. Realno koliko puta covek ima potrebu i da pali te maglenke?! Ja ne znam za 3 god koliko imam ovaj auto da sam par puta upalio. Ovo je vise stvar estetike nego funkcionalnosti. Kao i one priveske napred u branik kad ljudi stave.. Treba shvatiti taj vid stylinga
  14. Lako mi to resimo.. Nadjem ja njima spec od Abartha i gotovo. Dupli izduv - ima, Crvene opruge - ima, 17 inca fabricke felne sa gumama u fabrickoj dimenziji - ima, Brembo kocione celjusti - ima, Ostaju sporni samo projektori ali i to je ispitano, dakle ni najmanje ne predstavljaju problem ukoliko se u njima nalazi halogena sijalica (5 min posla zamene pre tehnickog). Mada skoro me zaustavili u gradu i pita za farove, ja kazem takvi su fabricki na ovoj kao Abarth sportskoj verziji i to je to, tu se prica zavrsava jer apsolutno nemaju pojma sta znaci ta rec na A Isto i za folije, toga se prvo uhvate jer kao srecni nasli smo nesto. Ja kazem ima fabricki slovo V na oznakama na zadnjim staklima, on kaze nije V nego rimsko 5 i ajd bezi Jos je tu i fabricko prosirenje na braniku za nastavak, tako da procentualno ne postoji sansa da se dokaze da takav nije izasao iz fabrike
×