Jump to content

radomir.g

Members
  • Content count

    169
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

radomir.g last won the day on February 10

radomir.g had the most liked content!

About radomir.g

  • Rank
    Regolari
  • Birthday August 15

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat GP 1.9 multijet
  1. Nekako mi je tu nazad na 3 vrata skriveni potencijal sto se zvuka tice i cudi me da fabricki nisu stavili 160mm. Kompletan taj deo je onako kao bunker i mislim da se moze dosta dobiti na basu ugradnjom veceg zvucnika, pogotovo sto nije ni dubinom ogranicen kao napred na primer. Eto razlike 130 i 160mm. Sto se pristupa tice moras otkaciti pojaseve napred jer panel ne moze da skine dole od nosaca, moraju komplet zadnja sedista napolje kao i paneli nazad iz gepeka i oni delovi gore prema nebu. Svi paneli se drze ono na 2 srafa i 10 zabica. Ja se godinu dana pripremao za taj poduhvat jer sam znao da ima dosta za*ebancije a nije mi se rasturalo.
  2. Na Grandu proces.. Uglavnom sve mora napolje.. 13cm je fabricki, ali ima prostora na pretek i uz minimalne prerade staje 16cm. Edit: jbg nesto zapucava pa nece da mi stavi velike slike. Nadam se da ce i ovo malo pomoci.
  3. Kad on tebi nazad maglenku sto izbija oci, ti njemu duga svetla i reseno
  4. Meni se svidja detalj. Realno koliko puta covek ima potrebu i da pali te maglenke?! Ja ne znam za 3 god koliko imam ovaj auto da sam par puta upalio. Ovo je vise stvar estetike nego funkcionalnosti. Kao i one priveske napred u branik kad ljudi stave.. Treba shvatiti taj vid stylinga
  5. Lako mi to resimo.. Nadjem ja njima spec od Abartha i gotovo. Dupli izduv - ima, Crvene opruge - ima, 17 inca fabricke felne sa gumama u fabrickoj dimenziji - ima, Brembo kocione celjusti - ima, Ostaju sporni samo projektori ali i to je ispitano, dakle ni najmanje ne predstavljaju problem ukoliko se u njima nalazi halogena sijalica (5 min posla zamene pre tehnickog). Mada skoro me zaustavili u gradu i pita za farove, ja kazem takvi su fabricki na ovoj kao Abarth sportskoj verziji i to je to, tu se prica zavrsava jer apsolutno nemaju pojma sta znaci ta rec na A Isto i za folije, toga se prvo uhvate jer kao srecni nasli smo nesto. Ja kazem ima fabricki slovo V na oznakama na zadnjim staklima, on kaze nije V nego rimsko 5 i ajd bezi Jos je tu i fabricko prosirenje na braniku za nastavak, tako da procentualno ne postoji sansa da se dokaze da takav nije izasao iz fabrike
  6. Mislis zbog tehnickog? Lonac je tu netaknut..
  7. Ubacen je originalni sportingov naslon za ruku.. Naravno uklopio se samo tako Takodje i dupli zavrsetak izduva umesto fabrickog. Nista preveliko, nista upadljivo, ali opet meni zanimljiv detalj.
  8. EDIT: Inace nema razlike u oprugama izmedju 120 i 130 ks 1.9 multija.. Nema tu fizicki neke razlike, samo korekcija mape.
  9. Amortizeri Grande Punto: Prednji levi 1.2 / 1.4 / 1.3 / 1.9 - 51805317 Prednji desni 1.2 / 1.4 / 1.3 / 1.9 - 51805316 Zadnji isti levi-desni 1.2 / 1.4 / 1.3 / 1.6 / 1.9 - 55700452 Opruge prednje 1.3 / 1.6 / 1.9 dizeli - 51812162 Opruge zadnje 1.2 / 1.4 / 1.3 / 1.9 kod svih iste obzirom da nema karavana - 55703713 Opruge prednje dele 1.3 multi 84ks i 90ks 1.4 benzinci 95/120ks - 51812165 Opruge prednje 1.2 benz 65ks / 1.4 77ks i dizeli 75ks - 51812161 A evo na primer gledam opruge zadnje kod 1.2 bezinca i vidim veze sve osim 1.9 dizela - 55703714 Negde se nesto gadja, negde ne. Svasta se su tako stavlja i kombinuje. Zato je nekome auto kao previsok, a nekome nizak. Pitanje koliko se to sve validno i ugradjuje kad se menja. Ove stvari je najbolje vaditi po sasiji.
  10. Daj oznaku sa opruge da ti proverim u TecDocu? Inace zato se opruge kao i amortizeri menjaju u paru.. ne rade isto deo star 10 godina i nov deo.
  11. Adaptere je radila firma NS Steel Veternik - 50e. U ravni su, ali su dodatno napravljene caurice i podloske sa kojima je celjust dovedena u centar sa diskom. Da postoji veci disk od 305mm ali sa 4 rupe sve lepo da odgovara isao bi gore bez problema i celjust bi bilo jos lakse montirati jer ne bi morala biti zakrenuta. Sad sigurno se mogao preraditi neki 330mm disk sa 5 na 4 rupe ali tu vec krece vece eksperimentisanje (da ne racunam vecu rotacionu masu itd). Ovo je i vise nego dovoljno za auto ove tezine i gabarita. Kocenje je sasvim jednako kao sa fabrickim kocnicama kada se koristi normalno. Svako jace kocenje moze samo da rezultira blokiranjem tockova i paljenje ABS-a. Glavna razlika ce se javiti jedino kad je auto tezinski opterecen i kada se prica o kocenju sa vecih brzina, jer tu vec fabricke kocnice postaju nemocne. Da se razumemo.. Ja sam na ovu preradu isao 20% zbog performansi i 80% zbog estetike Sve sam radio sam.. Nije lako ni najmanje otvoriti farove i opet da ih radim odneo bi da mi profi odrade ljudi koji se sa tim bave. Ipak nije skroz clear kao sto bi sad zeleo da bude. Sto se cena tice secam se da su me projektori sa maskama i kablom za premoscavanje dugog svetla, xenon i switchback izasli 110e. Inace kad ti drugi rade retko ko trazi ispod 200.
  12. Fiat je to, sve trese i zvoni to je normalno. Tacno se zacudim kad sednem u neki bolji auto pa kad ga upalim, a on samo stucne i eto ga radi. Kod Fiata je to sve mnogo bucnije i sa vise udara i buke. I ja imam nov kompletan set i nije miran na paljenju. Naviknes se vremenom. Nece zamajac paljenje razvaliti i fabricki tromi alternator.
  13. Upornost se isplatila. Mnogo truda i cimanja, dolazak do granice kad se troskovi prestaju pisati. Uglavom izrada adaptera od konstrukcionog celika visoke cvrstoce i zilavosti, seceno na water jet masini. Sve odgovara u milimetar, ajmo reci precizno kao fabrika. I dalje sve ide lako, kao slaganje lego kockica. Ne smem reci koliko dobro koci i koliko uzivo dobro izgleda. Papucica kocnice ostala je mekana i funkcionalna bas kako treba. Danas su promenjena sva 4 grejaca Denso i nov termostat. Funkcionalnost i ispravnost na 1. mestu
  14. Mnogo dobar auto.. ima brdo detalja koji ostavljaju utisak dok ga covek vidi. Inace mrtva trka sa radjenim 1.9 multijem iako je sa drugom mapom dizel na papiru u plusu
  15. Pokusaj 2.. opet nista. Na fabrickom disku stoji super, ali ne! Mora na 305mm. Na 305 prihvati se ne gadjaju. Fabricki disk je jako tanak, svega 22mm. Brembo bi ga ispresavijao za 2 kocenja Nastavlja se agonija. Sutra kupovina rukavca, sve na sto i pravljenje adaptera. Ako znate nekog profi strugara u NS-u i okolini ko bi bio strpljiv da dobro dizajnira i napravi adapter slobodno mi ostavite kontakt u inbox (da ne bude kao reklama ovo ono :))
×