Jump to content

radomir.g

Members
  • Content count

    185
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

radomir.g last won the day on February 10

radomir.g had the most liked content!

About radomir.g

  • Rank
    Regolari
  • Birthday August 15

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat GP 1.9 multijet
  1. Da iako je na oko stvarno odlican ipak cu ga poslati na proveru pre montaze. Ukoliko bude potrebe za remontom ostaje redovna varijanta 1749, nece se raditi hibrid.
  2. Drugi turbo stigao. Obecava Jos jedan "tuning" detalj. Mozda je nekad neko jos ranije cuo za onu pricu na skuterima slepo crevo na auspuhu da se zatvara za dodatnih par kmh i tako to, tako mislim da i ovde mozda malo to ima smisla. Kako izduvni gasovi sa 4. cilindra ne beze direkt napolje vec izlaze pravo u crevo hladnjaka egr-a, pa se onda tu opet kao nesto vracaju prema turbu, siguran sam da bi to zatvaranje rupe plocicom popravilo efikasnost izlaska gasova bar u nekom malom procentu.. Pogotovo kad je EGR zatvoren gore gde ga svi zatvaraju. Malo po malo, konj po konj i eto dodatne snage. Kako god mislim da nista "slepo" nema sta da trazi na 4000 obrtaja. Bice probano svakako.
  3. Check engine resen.. Dijagnostika rekla klapna gasa. Ociscena iako nije ni bila nesto prljava i na kraju dzek je pravio spoj jer je osigurac na njemu polomljen pa je pravilo prekid od vibracija. Jeftina popravka, vozimo dalje. Za vikend je palo dugo planirano ciscenje kompletnog usisa gore do klapne. Sve razmontirano, creva i interkuler oprani i ocisceni klinerom i sastavljeno sve sa novim selnama. Po fabricki onim cudnim selnama vidim da to nikad nije skidano i mogu vam reci da to uopste nije izgledalo tako masno i lose za 13 godina i 200 000km. Proba veceg interkulera kako se uklapa, aj kao ok moze se spakovati sa drugim crevima na izlazima kad odjenom pogled na turbo i eto razocarenja - pukla grana od temperature. U momentu sve pada u vodu, koji dalji tuning i dodatno dizanje snage uz povecanje pritiska i temperature kad ni ovo ne podnosi. Inace sam vec odavno osetio boost leak, kao i gasove u kabini i zavijanje turba. Sutra stize kompletan drugi turbo koji se salje na redovan remont i definitivno ostaje stock
  4. Toyosports univerzalni intercooler u dimenzijama 550x140x65mm, odnosno ukupne sirine 690mm. Ulaz i izlaz 2.25 inca - 57mm. Ide u kompletu sa svim sa slike, dakle inox cevi, creva i selne. Cena je 100e za komplet i ne ide odvojeno.
  5. Fantastican motor. Izuzetno me odusevio sa elasticnosti i koliko je tisi u odnosu na 1.9 multi (nije ga dzabe smenio).
  6. Edu svi znaju. Samo nemamo ni priblizan stil ni ukus
  7. Tehnicki prosao Sve super, odlicno, auto sija full uglancan unutra i spolja, radnici ne veruju da ima 13 godina i tako to... do momenta dok svetla nisu dosla na proveru. Ajd sto nisam ni xenon izvadio pa ubacio halogene H1 sijalice jer mi bilo mrsko posto mora branik da se skida da bi skinuo farove i promenio sijalice, nego sto cut ili ti ga linija snopa nije dobra. Pazite sad. Kaze radnik svetlosni snop ti nije dobar, dodji da vidis. Svetlo mora da ti baca na desno do ove linije pod 45 stepeni, a tebi je ravno. Ja mu lepo kazem projeKtori su takvi i imaju ravno secenje da ne bi zaslepljivali onoga ko mi dolazu u susret, ali ne.. sad ispadne da je bolje da rasipa svetlost Da stvorite sliku o cemu pricam to izgleda ovako: Naravno pre ubacivanja u far klapna u projektoru moze da se preradi da bi se desno podigao snop, ali eto ispada da samo u Srbiji tako nesto sto kupis mora na doradu. Inace prilikom sredjivanja motornog prostora slucajno povucem crevo sa vakum pumpe, kad ono trulo skroz jedva samo sebe drzalo. Zamenim ga i drugi auto. Kocnica duplo meksa, volan laksi, nekako mi sve lepse i elasticnije radi. A bukvalno mislim da ima 2 godine kako sam primetio da mi nesto teze volan ide nago radije, pa sve kontao da sam umislio. I sad kao sve super, kad naravno srecu mora nesto da pokvari. Stao na parking, sve normalno i kasnije kad sam hteo kuci nece da upali. Vergla samo, obrtaji ni pod alnaserom ne mrdaju sa 0. Ok ajd kao nesto se razmem, dobro ne ocitava obrtaje, dakle neki od senzora zakazao. Kvar od 20e moze da napravi poprilicnu neprijatnost. Tako i bi, senzor radilice je odradio svoje. Kako je sve lepo krenulo od namestaja tog vakum creva, tako i danas iz cista mira krenuo da stuca nesto i op - check engine. Ide kao atmosferac, vrti do kraja ali uz minimalno boosta. Kontam protokomer ili map. Sve u svemu nije sve tako crno. Priprema se lagano za Stage 2, ocekivanja zdravih 180ks, dakle ide se samo na zdravu varijantu bez nepotrebno mnogo trpanja naftom i gomile dima. U planu je da se radi Hybrid turbo 1752, veci interkuler je vec tu, izvlacenje cold intake sistema napred iza maglenke u braniku i downpipe treba se odradi (ako imate preporuku ko zna dobro da odradi slobodno ostavite kontakt).
  8. Gde mogu da kupim...?

    @milos98sd Ne znam kakav je oblik kucista filtera na tom motoru.,ali na primer bilo je na Kupujem Prodajem tih BMC filtera za Grande Punta za ovakvo kuciste. Cena bila 5-5500 tako nesto, ali ako ces iskreno po meni totalno bacene pare. Probao sam Pipercross par dana i posle ubacio nov neki najobicniti tipa Automega od 700 din i razlike nije bilo ni 1%.
  9. Meni se tako pri potapanju gasa u niskim obrtajima culo strasno metalno klepetanje, dok je kasnije sve bilo ok. Zamajac je bio za menu. I na kraju se i ispostavilo da je imao luft na sve strane i da je on pravio te zvukove. Jer u sustini to mu je i fukcija, da ublazava udare i vibracije kojih je na niskim obrtajima najvise.
  10. To su originalni odnosno kataloski brojevi. Prema njima zoves i trazis deo, a sad sta ko radi i u kom dobavljacu to sad zavisi od radnje do radnje. Uglavnom ti kataloski su izvuceni iz tog Bilstein proizvodjackog sto si poslao sliku.
  11. Fiat Grande Punto - trepere LED / LED sijalice

    I ja imam problem sa LED sijalicama na Grandu. Stavim nazad u tablice ove male T10, pocnu da trepere posle par meseci. Stavio napred Switchback 21w kao pozicija-migavac, isto bele pozicije koje kontantno rade pocele da trepere. Reklamiram ih, ono opet i te nove u roku par meseci. Ne znam u cemu je fazon, da li se previse greju ili sta, ali me jako nervira. Tacno razmisljam da ih mozda treba spustiti na 9V da se manje greju ili je neki drugi problem.
  12. Ovako izgleda na Grandu. Kad se skida kat posle turba radi se downpipe, a modeli koji imaju DPF koji stoji u sredini umesto srednjeg lonca i malog katalizatora. Sad nemam pojma od cega zavisi. Moj je 2006 i Euro 4 i postavke su mu kao na slici i kao na modelu sto je Nikolin.
  13. To je najobicniji katalizator posle turba, nije to dpf. On je ispod sa sve onim cevcicama za ubrizgavanje goriva kad treba temp da se podigne i da odradi regeneraciju. Eto na primer ja na tabli nemam ni lampicu za regeneraciju.
  14. Eto ga jos jedan dokaz da Grande 1.9 multi nema dpf. Lepo se vidi posle cevi sa pletenicom da ide mali katalizator, srednji lonac i dalje zadnji lonac.
×