Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 07/13/24 in all areas
-
31 points
Evropska pomorandža kineskog porekla - MG ZS
djomla and 30 others reacted to ISV_01 for a post in a topic
Pomorandža mu je naziv. Podvučen je pod ime brenda zapadne Jevrope al Imported from China. Azdaja nije, nit neki poseban kineski zmaj. Unutra neki blendirani mix Mečke, Vag grupacije, neki kažu i Audija, a spolja skoro ko Mazda. Ofc verovatno kvalitet nije kao kod njih ali u nekim stvarima je izdominirao i izuzetno je prijatan. Prostran ozbiljno unutra. Morris Garage (MG), model ZS. Nov nov nov Oprema Standard plus (obuhvata većinu sigurnosnih sistema iz protokla EU pod nazivom General Safety Regulation v2 tj GSR 2). Od opreme - sve sto mi treba, a i vise od toga. Naglasak na alu felGE (za pojedince). Praćenje i održavanje vozila u traci, auto kočenje u slučaju sudara, praćenje stanja vozača (kad se treba droZirati s kafu kad ne), ESP, hill holder, HDC - kontrola spustanja niz jake nizbrdice, protiv prevrtanja, senzor svetla/tame, auto duga svetla, senzor za kisu, prepoznavanje znakova, automatski limiter (po potrebi), tempomat, full led zadnje pozicije, prednje pozicije i prednja svetla, zadnji parking senzori i kamera, navigacija, android auto i car play, TPMS digitalni sa temperaturom i verovatno jos nesto, ko ce to upamtiti. Bitno da radi. A radi, nesto je vec testirano Dodatno: full kasko i sigurnosni šrafovi za felne, rezevni točak i prateća oprema, stavljen DVR Ddpai Z50 (iz Brava). Planirano: zavesice za prozore iz Spider auta. -
27 points
2022. Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 ks Bianco
Woodoo and 26 others reacted to TheWickerMan for a post in a topic
Odakle da počnem? Jedno veče odmaram i kažem sebi: A što ti ne bi promenio auto? I tako kreće sve. Nikad brže nisam kupio auto, za 20 dana sve gotovo. Mislim, ostajem veran Alfi, znači Stelvio ili Giulia. Benzin, panorama, do 100k km mora, ostalo može a i ne mora. Giulia nema neki izbor sa panoramom, a Stelvia nisam nikad vozio. Posle prve vožnje i pogledanog auta, Giulia ispada iz kombinacije, samo Stelvio ostaje u opticaju. Veloce oprema mi postaje primarna, Lusso mi je nekako njah. Pogledam jedan primerak, svidi mi se, pre restylea. Posle konsultacije sa @DukeNS ( kome se i ovde zahvaljujem na pomoći i što me nije oterao u pm kad sam ga smarao :mrgreen: )odlučujem da podignem budžet i da gledam samo restyle modele, znači 08\2020 i novije. Posle jednog zamalo kaparisanog Velocea ( falile su šalterice na volanu i adaptivni tempomat koje bih dobio naknadno ugrađene ), odlučim da pogledam jedan Lusso u Minhenu, čisto radi reda. Pošto sam otišao kao i uvek na slepo, bez da nazovem, poljubim vrata jer plac ne radi subotom. Pogledam da nema nešto u okolini i ispostavi se da se veče pre toga pojavio ovaj. Nisam ljubitelj bele boje, ali rekoh, hajde da odem da ga vidim da se ne bih kajao kasnije. I na prvi pogled se zaljubim. Odradim probnu vožnju, i spustim malo cenu, i kažem javiću se u ponedeljak. Krenem kući, i posle 50 km skontam da nemam šta da čekam, okrenem se i vratim i potpišem ugovor. Smorio sam, znam. Sad malo o Stelviu. Proizveden i isporučen u maju 2022.godine, ima još skoro godinu ipo fabričke garancije, odrađen "veliki"servis na 70k (kaiševi), na 95k komplet nove kočnice itd. Jedan vlasnik, arhitekta, auto vožen 98% vremena na autoputu, otišao u penziju, vratio ovaj i uzeo novog Velocea. Estrema nivo opreme, ekskluzivno za MY22, rađen u saradnji sa Alfa Romeo Orlen F1 timom, u principu je Quadrifoglio model samo što nema 2.9 V6 biturbo. Od stvari koje a izdvajaju od ostalih Stelvia je aktivno ogibljenje, mehanički šper diferencijal, ful karbon paket spolja i unutra, 21" felne,Harman Kardon ozvučenje itd...u principu, od opreme fale Webasto i grejanje zadnjih sedišta i možda još neka sitnica. Prvi utisci su odlični, vozi se kao hečbek, jedino gde se oseti da ima skoro 2 tone je kočenje, gde je potrebno manje navikavanje.Ležanje je fenomenalno, upravljanje precizno... Napisaću utiske u narednih par dana, dok se malo slegnu ali mislim da ču biti jako zadovoljan. https://www.youtube.com/shorts/eMkB6D3x4yA Malo slika enterijera. -
26 points
Zeleni autobus
Ivan-Topola and 25 others reacted to darkman14 for a post in a topic
Došlo vreme da se zanovi vozni park. Bilo je više opcija u opticaju, iskreno najviše sam zagrizao za Kineze ali servisna mreža, iskustva ljudi koji voze Chery su me naterala da gledam neko prelazno rešenje dok ne dođe do bolje podrške za kineske automobile. Na sajmu me je najviše oduševio BYD Aito 2. Kao GLB klasa u svakom pogledu. Cilj je SUV, želja i fetiš je 7 sedišta. VW grupacija je vešto izbegnuta jer mi se jedino Tarraco sviđa spolja, ostali su njah... Na kraju, jurim 5008 2.0hdi, 8 brzina automatik, GT oprema. Nakon nekoliko meseci i potrošenog vremena i živaca, prelomim da doteram od preko. Pa da počnemo... Dovežen iz Nemačke pre 10tak dana, juče registrovan, za sada zamenjen akumulator, odrađen update sistema i mapa i čekamo servis sledeće nedelje. Po servisnoj knjižici zamenjeni su kaiševi, ali npr antifriz nije diran. Bio na pregledu kod majstora, dogovor je da se promeni pumpa za vodu, antifriz, prekontrolišu kaiševi da li su menjani, da se zamene pločice i krajevi spone. Registracija sa novim tablicama i najnižim stepenom za polisu je 48500 dinara. A malo i slika... Koliko sam informisan, od opreme mi fali onaj neki Pežoom miris. Stavlja se iz fioke ispred suvozača i ide direktno na ventilaciju. I alkantara sedišta, al ona su retkost. Za sad opšti utisak je da je fin upgrade u odnosu na deltu. Naravno drugačiji koncept. Snage mu ne fali ali kad odradim servis i kasnije servis menjača, gledaću opcije za remap. Juče je radio jedno sat+ vremena u garaži dok sam radio upgrade, uopšte se nije osetio smrad dizela. -
25 points
Abarth Punto Evo
Woodoo and 24 others reacted to Vlada_bgd for a post in a topic
I tako nakon punta 2 1.2 16v, pa grande punta 1.4 16v odlučio sam pre malo više od mesec dana da je vreme da se uzme najjača verzija tog istog motora u suštini Abarth evo 2011 u campovolo sivoj ( svetla siva) 1.4 16v 170hp ( mada fiat ne moze sam sa sobom da se dogovori koliko ima konja, izvori variraju od 163 do 170) Da kucnem u drvo sve radi savršeno osim što radio hvata stanice samo ako uđem kolima u studio ( pretpostavljam da je pojačivač antene) Da li jos neko ovde ima evoa? -
22 points
Lex CT200h - ženomobil
dellas and 21 others reacted to PremieRacing for a post in a topic
Jeste malo prerano i garant ću da ga ureknem, al' hoću da započnem temu dok mi je sveže pa ću je vremenom dopuniti: Gospođa moja već duže vreme kuka kako joj treba drugi auto, pokondirena tikva, imamo više nego odličan C3 1,6 2006. full automatik, ali smo se malo svi već zasitili pošto je pune tri registracije kod nas i krenula četvrta... A iako je besprekorno stanje, autić nema klimu pa je kao to glavni izgovor za zamenu iako sam ga svesno kupio bez klime. I tako, već duže vreme unazad, ja se kolebam i koprcam. Nekad poželim da zamenim taj auto, nekad poželim da nam ostane zauvek, kad postavim oglas onda mi bude žao, kad ga gledam i vozim onda me malo nervira i tako u krug... U stvari, kratka verzija svega, JA nisam normalan, i nisam odlučan, i nisam pametan. i onda se desi jučerašnji dan!!! Preksinoć (nedelja) kasno noću, svi moji pospavali, i ja iz nevezuše listam oglase ovde u Srbiji iako se sad i ja bavim uvozom i trebalo bi da dovezem auto za nas iz inostranstva, da bude jeftinije, da bude stvarno dobar, al' eto, kreten kakav sam - ja vrtim i naše oglase. Valjda zato što gledam samo čudne automobile koji, i kad se pojave u oglasima u Srbiji, ne mogu da budu skupi...niko ih neće...to što ja gledam niko pametan ne kupuje. I preksinoć naiđem na oglas i to ovde u NS! Auto koji godinama priželjkujem za gospođu i za porodični back up (da može da nas posluži i da se putuje kad zatreba). Kod nas u ogasima, a cena vrhunska. Stanje na slikama odlično! Kilometraža nerealno niska a u oglasu se navodi da garantuju... Jbg, šta ću, stavim tu noć lilavu u džep i jedva dočekam jutro Odem u 9:15h čim su otvorili plac, po kiši, a radnici i gazda me gledaju u neverici... Ja kisnem i gledam auto, a oni me gledaju kroz prozor tople kancelarije i krste se Sve u svemu, da skratim priču, odličan i super jeftin primerak, nigde u Evropi ga nema po toj ceni (ko zna šta mu fali), te ja kupih Lexus CT200h 2012. za gospođu. Auto je juče odmah na šlepu otišao sa placa u servis. Par slika koje imam u telefonu, i par slika koje sam skinuo iz oglasa zato što mi je ostao otvoren na kompu pa ostao u keš memoriji...: -
21 points
Mito bekrijo - 1.4 T-Jet 155 ks
dekirs and 20 others reacted to vilota032 for a post in a topic
U proteklom periodu stvorila mi se potreba za malim gradskim autom, kojim cu ici do posla, prodavnice, medjugradske relacije kratkog tipa i tome slicno. Imao sam razne ideje na umu, a prioritet su mi bili italijani (Grande Punto, Evo, Mito). Pogledao sam 8 ili 9 auta dok se nisam odlucio za ovaj. Prvenstveno sam gledao u "komsiluku", cak i jednog Eva sa multiair 135 ks, medjutim nakon citanja i pretrazivanja foruma ipak sam se predomislio, i pretragu preselio samo na t-Jet Cak i ovog Mita sam nasao i kupio daleko od kuce. "Sudbina, il ko zna sta li je" Buduci da imam drugi porodican auto, nije mi bilo presudno da li je auto sa dvoja ili vise vrata, jer se u Mitu 99% vremena vozim sam. U ovom periodu ne prelazim velike kilometre, a pored toga sada vozim auto koji mi se svidja, koji je prezanimljiv za voznju i koji je definitivno pojava, obzirom na stanje i vizuelni izgled. Elem, Alfa Romeo MiTo, 1.4 t-Jet, 155 ks. Meni poznat agregat od ranije iz Abarta, stoga sam i zeleo da ako gledam Mita, gledam samo ovaj motor. Veoma lepo, gotovo idealno estetsko stanje, mehanicki takodje odlican, vidi se odrzavan lepo i na vreme. Imao sam srece jer deluje da ju je prethodni vlasnik bas mazio i pazio. U voznji nema nikakvih nezeljenih zvukova, svako dugme na alfici radi. Veoma utegnut na trapu, pegla krivine neverovatno, jednom recju prava uzivancija. Mito ima lepu opremu: - Brembo sa 4 klipa i napred diskovi 305mm - Metalne papucice - Kozni volan i rucica menjaca - Parking senzori pozadi sa grafickim prikazom - bixenoni sa pracenjem puta - tempomat - profilisana sedista sa naslonom za ruku - Blue&Me - Blaupunkt ozvucenje skroz cisto i bez sumova - 18ice felne na 215/40 gumama - DNA modovi voznje, u D je poprilicno agresivan i startan itd... Iskreno govoreci, plan je da ga vozim odredjeni period, dok se ne steknu uslovi za jednu malo skuplju alfu. Buduci da sam bio alfista (a i dalje sam) dosta godina pre nego zapravo ljubitelj BMW-a, odlucio sam da prvi "upliv" u zivot zapravo vozaca alfe, bude sa ovom Miticom. A dalje, ko to moze znati.... -
21 points
AR Giulia 2.2 JTD
igor0511 and 20 others reacted to dellas for a post in a topic
Posle duzeg niza godina eto mene nazad u fiat grupaciji Giulia me vec duze vreme zanima, gledam razne review-ove, testove i najvise me je privukla ta vozna dinamika koju svi hvale. Dovoljno je bilo nekoliko kilometara da prepoznam upravo to o cemu su svi pricali, neverovatan je osecaj na volanu, cak bolji nego u mnogim sportskim automobilima. Auto je u nekom osrednjem paketu opreme, neke stvari ima (veliki displej na istrument tabli, kozna sedista, salterice na volanu...), dok neke druge nema (xenon far, prednje senzore, grejace sedista itd). U planu je svakako neki upgrade dela opreme koji mu nedostaje, a koji je meni vazan. Ali pre toga jedan obiman servis za koji vec prikupljam - ulje i filteri, set zupcenja, set pk, vodena pumpa, adapter na uljnoj pumpi, leteci lezajevi, servis menjaca, kocnice , sve ostale tecnost. Dobio sam preporuke da predjem sa 0w20 cime je odrzavan do sada na 5w30, sta kazu iskustva sa foruma? Evo par fotki, pa ce ih biti jos u toku sredjivanja. -
21 points
Moj novi rumunski Captur za škrtice
Axic and 20 others reacted to ivica su for a post in a topic
Nikad ne reci nikad, a rekao sam: - Nikad nov auto - Nikad Francuz - Nikad Dačija Većini poznato da je moj 500L, nakon 6 godina kod mene, otišao novom vlasniku, a adekvatna zamena nije bila pronađena. Nakon neuspešnih 2 nedelje nespavanja, listanja oglasa do kasno u noć, nekoliko poziva, shvatam da ću verovatno morati da se otvorim za drugi auto daleko više nego što sam planirao. Prodaja debelog fićka je očigledno bila greška, prodah odličan auto, a sad ni za duplo više novca, nema dobrog i mlađeg primerka. Iskoči mi oglas na Instagramu za Renault, beskamantni kredit, akcija produžena garancija ili set zimskih guma... početne cene za Clio prilično primamljive... Kažem ja supruzi, idemo mi ovo da vidimo tu u subotičkom salonu. I tu je sve počelo, ušli u salon, Clio prelep ali prenizak, odmah sam udario glavom u A stub. Captur, e to je to, novi redizajnirani Captur, prelep, udoban, malo povišen, savršenstvo, ali cena malo jača, 19k za početni model ( ali nije ni on loš sa opremom). Žena krene da me nagovara i skoro da uspe da me ubedi. Raspitam se za finansiranje i kažem MOŽE ako ima lager... e NEMA, čekanje 3 meseca pa naviše Par metara dalje, u istom salonu, deo sa Dačijom, priđem jednom Stepwayu, sednem, podesim poziciju za volanom, pipam materijale, čukam u plastike... utisak, pa potpuno isto kao Captur, samo bez onog finog finiša na tabli, bez virtuelnog kokpita, plastika na vratima, pa skoro pa 1:1, sedišta, pa sem teksture štofa, gotovo 1:1. Udoban, skroz korektan. Nakon par dana probna vožnja i svidi mi se auto, pokrenemo zahtev za kredid, prođe 10tak dana i pokupih ja svoj prvi novi auto, pa još i Francuz, pa još i Dačija. Dakle, nakon punih 10 godina, izlazim iz Fiat tabora. Dobro, ne baš skroz, tu je još ženin Ford Ka, odnosno Fiat 500 sa fordovom značkom. Dacia Stepway, 0.9 TCE, Essential paket opreme, što podrazumeva multimediju, el. podizače pozadi, automatska svetla, aut. brisači, atumatsko kočenje, držanje u traci, prepoznavanje znakova itd... htedoh doplatiti za digitalnu klimu, jednom se kupuje novi auto, pa da sve bude po želji, ali ne, nema na lageru. Tako da, šta je tu je: Utisci, pa biće ih, evo prođe nekih 10tak dana, napravih 600km, prva duža vožnja autoputem sada u subotu do Beograda. Ne znam šta bih rekao, možda mora da me prođe euforija da bih bio objektivan. Nikad me niko ne bi ubedio da jedna Dačija može biti i udobna i zabavna za vožnju, da ima odličnu poziciju za volanom, da ima solidno direktno upravljanje, da je ovaj motor od 90ks toliko elastičan i zabavan. Istina, auto nije na nivou 500L-a, ako pričamo o nekom kvalitetu, bar ovako što se tiče detalja. Nema lajsni na pragovima, nema lajsne na gepek pragu, nema unutrašnjeg svetla na zadnjoj klupi, svetala iznad zaštite od sunca ni kod vozača, ni kod suvozača, kaseta za rukavice nije ni hlađena ni osvetljena... e sad, da li su te stvari potrebne, pa nisu, ali zašto su štedeli na takvim glupostima, kad je auto toliko kompletan? To je očigledno bio način da diferenciraju Dačiju od Renaulta. Smeta vam, pa platite još 3000e i uzmite našminkanog Captura koji je mehanički ispod potpuno isti, ali je fensi i ima bolju šminku. Bez zezanja, sve što se uhvati rukom deluje kvalitetno, od volana, do svake ručice. Ništa se ne pomera, ništane krcka, skroz korektno. Još malo utisaka vožnje, tvrđi je od 500L, manje se ljulja, više oseti ležeće, ali fino upija rupe, sad da li zato što je nov, ili će tako i ostati, videćemo. Tih je u vožnji, izolacija deluje dobra, jedino se podvozje dosta čuje kad je put baš loš... mada, potpuno isto se čuje i na Škodi Superb koja je 3 klase iznad po svemu, ali je 500l bio bolji po tom pitanju, pa sam se razmazio. Sedišta su udobnija, i prednja i zadnja. Motor, kao što već rekoh, jako prijatno iznenađenje. Ne znam sa čime da poredim, vozio sam i PSA 1.2 i fordov ecoboost.... fordov je bez premca, ali nije ni ovaj daleko, vibracije su vrlo male, da nema onog karakterističnog režućeg zvuka, pomislio bih da je četvorocilindraš. U gradu se lepo vozi, na autoputu još lepše... Neko reče auto za od tačke A do tačke B, pa ne bih se baš složio ima Dačija šta da ponudi. -
21 points
Alfa Romeo Stelvio 2.0 280 wannabe MY24
Dzimbo and 20 others reacted to Danilo1 for a post in a topic
Red je i Stevica da se predstavi kako dolikuje Nakon 2 Giuliette, Giulie, dosao je na red da se kupi i Stevica. Kupljen jos u junu, al nikako da ugrabim vremena da otvorim temu.. Treci auto za redom u rosso Alfa boji, nije toliko popularna kod stranaca pa sam uspeo da ga ugrabim jako povoljno na licitaciji. Sto se opreme tice, pa nije je bas bilo kad je stigao ali je imao dobru osnovu za projekat - 2019. godiste 280ks i Q4 pogon. Auto mi nije ni stigao a ja sam vec pazario QV 20ice, najlepse fabricke felne za njega tako da je nakon tablica odmah isao kod vulkanizera. Posle dosta problema oko papirologije (cekao sam saobracajnu mesec dana) uspem da nadjem jako interesanstne delove sa Stelvija 2022. god: -volan, rucica menjaca, salterice, cajgeri, komplet multimedija, centrala klime, alu papucice, kompletan tunel sa bezicnim menjacem i naslonom za ruku, mojoj sreci nije bilo kraja Vecinu stvari sam uspeo ja da upakujem ali je problem bio u multimediji jer je zakljucana. Non stop sam bio u kontaktu sa italijanima kako bih uspeo da izvucem informacije da li je uopste moguce dekodirati mutlimediju ili je nemoguce kao za kljuc kada se jednom ukodira da ne moze vise da se ukodira za drugi auto.. Srecom uspeo sam da nadjem elektricara pa smo uz dosta muke i vremena USPELI! A usput sam otkljucao i RACE MODE A kako sam i obecao u temi o bivsoj Giuliji, morali su i MY23 led matrix farovi da se upakuju doduse moralo je da se ide za Trst po njih I jos jedna od opcija koja mi se jako svidela je remote start koja je nazalost dostupna samo za americko trziste. Uz malo muke, i to je reseno.. Enterijer je ulepsan i crnim alkantara nebom, presvuceni su i stubovi i suncobrani a rukohvati i plastike ofarbani u crno. Jedino sta mi fali u enterijeru su Veloce sedista pa ako nadje neko povoljno, nek javi Do sada sam isao 3 puta za CG i svaki put se sve vise odusevim kako su odradili jedan SUV, toliko lagano se vozi, toliko lako ulazi u krivinu, cak i uzastopne krivine lagano prolazi, volan izuzetno precizan.. Kolega me je jednom pitao za savet da li da uzme Stelvia, samo sam mu rekao da ode i da provoza auto i sve ce mu biti jasno par dana kasnije kupio je Stelvia Ali jedna od boljih stvari koje sam odradio je skidanje zadnjeg lonca. Jedan 2.0 da se ovako dobro cuje bez ikakvih prepravki na izduvnom sistemu sem skidanja zadnjeg lonca, prosto neverovatno.. Cak i prducka preko 4500rpm kad saltam rucno Stevica ce i uskoro na oglase, pa napadamo neku PS: ne pitajte za potrosnju jer nisam merodavan -
21 pointsNeki prvi utisci sto se tice test voznje i pregleda od pre 2 vikenda i neka zapazanja za ova ukupno 3 dana kracih voznji: -Dovoljno agilan za ono sto nam treba. Istina, atmo motor, znam sta je i kako se vozi (imali Volvo 1.4 75ks i vozio sluzbenu Nivu 1.7) Sa oko 320kg prosekom opterecenja za 4 osobe za vreme test voznje zadovoljan sam ubrzanjem, ne ljulja se mnogo, dobar je osecaj u krivinama i solidno prenosi 'osecaj sa puta' (ne bas kao kod Brava, malo je 'ubijen' osecaj sa asfalta sa servo volanom) Mekano je trimovan, upija fino neravnine i rupe. Nisam nabadao rupe da bih testirao u kakvom je odnosu na npr Duster mk2 sa kojim idemo po terenu ali sam osecaj je sa dobro upija neravnine i nema onaj zvecuci ili glasniji tup zvuk gde se vidi manjak izolacije. Sigurnosni sistem za pracenje trake radi dobro u smislu 'ping pong' u okviru saobracajne trake, ne drzi sredinu. I ofc pisti naravno. - Motor se ne cuje previse kada je do 6000rpm tj kod max snage, dok kod Brava je bilo ono...dranje u fulu. Bas je razilka u izolaciji a i verovatno sto je benzinac. Motor na testu je presao tad oko 35k. Pri 130km/h se vrti oko 4100-4200rpm i po tada vozenom danu sa solidno vetra, bez muzike, nije bilo previse buke. Vrlo podnosljivo i prijatno, sto je i draga konstatovala, iskreno sam mislio da ce se vise cuti. Rekao bih da mu fali i 6b za kruziranje autoputem al...sta je tu je. Ni Bravo je nije imao pa mi je bilo ok na 2500-2600 rpm pri 130km/h. -Vrata mu se zatvaraju bas onako top. Lagano, prigusen blago tup zvuk, recimo kao kod nekih skupljih modela. -Gepek vrlo velik, oko 450L, s tim da kadica gepeka ima 2 nivoa. Uzeo sam polovni rezevni tocak pune dimenzije tako da samo moze na prvu, najvisu poziciju. Za nas troje i vise nego dovoljno mesta za stvari. Inace ide set za reparaciju pneumatika, a originalni rezevni tocak se doplacuje 40k dinara sto je svakako no-no opcija. Ako kroz neko vreme naletim na jeftin tocak smanjene dimenzije, uzecu ga cisto da imam i drugu poziciju u gepeku. Gepek ima po jedno bocno udubljenje sa svake strane, koje zavisno od pozicije daske gepeka, moze biti duboka ili plica. Moze da se stavi bukvalno svasta u te otvore. - Menjac vrlo precizan, kratak hod, uporediv sa npr vagen grupacijom (vozimo 2021 Caddyja sluzbenog i octaviju A5 i recimo da menjac tako lagano klizi iz brzine u brzinu). Prebacivanje u R je bez spulne ili pritiska na dole kao kod npr Vagena, vec samo kao u 6b. Automatski se pali veliki ekran sa dinamicnim linijama za parking, cija je kamera dobra. - Dimenzija tockova je 215/55 R17, 5x100 ET41, CB 57.1, alternativno CB 56.1, dosao sa letnjim Michelin Primacy 4. Premium brend od gume nisam ocekivao, ali je svakako za pohvalu. Znaci felga od Vagen grupacije. - Prostor unutra....kad sednem iza sebe imam bar jos 15cm do sedista. Ozbiljno mnogo mesta ima pozadi, veoma komforno se sedi. Sto se tice visine, momak sto je isao sa nama iz prodaje je ~190cm i imao je na pretek mesta pozadi sto se tice udaljenosti od krova. Druga osoba koja bi upotpunila kilazu mozete nagađati ko je U praksi, kad stavim auto sediste i mali sedne, noge su mu oko 10tak cm udaljene od sedista sto je odlicno, jer u Bravu je moralo sediste zub napred i zena nije bas sedela najkomformnije, posebno zbog centralne konzole. Da ne spominjem kako je sedela iza mene dok smo isli na more kada je decak bio jos manji...sedela ukoso sa nogama sa svojih 180cm visine, a ja inace vozim sa solidno vertikanim naslonom. Ofc po dolasku u GR ili CG bila je solidno ukocena taj dan. - Ulaz i izlaz iz auta je odlican, bas se siroko otvaraju vrata, a 'bubreg' kod putnika nazad nije uopste velik da bi otezao ulaz. - Svetla, za mene preporod za nocnu voznju. Linija snopa je bas dobro nivelisana i lepo se vidi 'preklop' izmedju farova. Pozicije su bas dobro uradjene i iskreno se odlicno uklapaju u dizajn auta. Dodatno sto je visok (klirens oko 16.2cm) i lepo rasipa snop po putu. Nema maglenke u ovom paketu opreme, na zalost, inace idu H8 halogene sijalice u njih. - Kvalitet materijala i enterijer. Volan je eko koza, lepo uradjena, perforirana bocno, gore bez perforacija. Komande su zaista prijatne pod rukom, nisu stura plastika kao kod npr Dustera mk2 i veoma lepo leze pod prstima, zaobljeni su tasteri i blago izdignuti/spusteni jedni u odnosu na druge. Mekan pritisak bez povratnih tonova. Ventilacioni bocni otvori kao da su iz mecke ili audija uzeti, okrugli, pijano black plastika. Cela tabla je fazon kao kod Brava, imitacija karbona sa imitacijom prosivenog dela, bas se dobro uklapa i daje osecaj da je skuplji nego sto jeste. Infotaiment je ogroman, displej jeste za nijansu sporiji, al ako mi verujete, odziv mu je brzi nego kod mene na Samsung A12 telefonu. Komotno cita mp3 sa 64GB usb-a u FAT32 formatu. Precizan je sa dodirom. Ima mehanicke tastere za ventilaciju (+/-) i za paljenje tj gasenje ventilacije (posebno dugme znaci), temperaturu (nema prikaz u stepenima vec samo horizontalni prikaz od hladnog (plavo) do toplog (crvenog), grejac z.stakla, max defrost soferke, vracanje na prvobitni ekran (ili stavljanje u stand-by infotaimenta, u smislu da se ugasi i ima samo sat pokazan). Pokazivac za temperaturu je iskreno bolje sto ima samo toplo-hladno, da ima iskreno neke brojke mislim da bi bilo previse na ekranu. Meni licno vise ovako godi. Sedista su stof, prijatna pod rukom, deluju kvalitetno uradjena, tvrdja su al opet fino udobna i bocna potpora je dobra, dosta bolja nego u Bravu sa obicnim sedistima. Pozadi plici dzepovi. Podesavanje u 4 ose ruckama, naslon takodje na rucicu, ne na tockic. Centralni naslon za ruku je, po meni i za mene, idealno postavljen. Bukvalno ruku naslonim na isti i mogu da saltam brzine, cenim da ce mi biti od koristi za duzi put. Inace je solidno dubok unutra, nije hladjen prostor. Tapacirunzi su kombinacija eko koze sredina, a gore i dole finija reljefna plastika, koja se bas lako brise i deluje otporno na ogrebotine (tvrdja je). Hromirani detalji od plastike duz vrata i kvaka od aluminijuma mislim. Inace moze ruka zaista komotno da se nasloni na tapacirung dok se vozi levom rukom, dobro su podesili poziciju tog dela. Komande za prozore..pa tu su negde izmedju dacije, fiata i vagena. Bolji od Dacije, nisu ostri sa ivicama i nekako nemaju osecaj grube i jeftinije plastike a opet nisu ni previse mekani, neka sredina. Recimo blize Fiatu naginju nego Vagenu gledajuci kvalitet izrade istih. Deo oko menjaca je bas lepo uradjen estetski, detalji aluminijuma ofc na plastici ali veoma lepo uklopljeno i prijatno pod rukom. Ventilator kabine je malo bucniji kod najjacih vrednosti ali zato i pravi ooozbiljnu promaju. U bukvalnom smislu. Pozadi nema otvore za ventilaciju na centralnom stubu, vec 2 usb-a i to je to. - Preglednost..paaa pozadi nije bas idealna. Zadnji prozor je malo suzen i to pojede preglednost, mada zato i ima kameru. Bocno je dobra, ima solidne 'usi' od retrovizora i pokriva dosta. Bocno (mrtav ugao) je dobro pregledan kad se okrenete, nema da vas doceka previse debeo B stub pa se nista ne vidi. Pozicija vozaca je po mom misljenju dobra, obzirom da i u L200 se visoko sedi, cak i vislje nego u ZSu. - Bocni retrovizori su samozatvarajuci i za sad nisam nasao opciju da se to iskljuci. Ne, ne nervira me, nego samo sam mislio da ima tu opciju Mogu se manuelno zatvoriti na dugme ako se npr uparkirava u uzan prostor (pomeranjem rucice) ali ne i da se iskljuci opcija auto-zatvaranja. - Klasicna rucna kocnica sa diskovima pozadi. Jeeej ! - 7 godina, tj dok je pod garancijom, imate pomoc na putu 24/7 na teritoriji cele Evrope. To je zato sto nema tocak pune dimenzije. Super usteda! A sad malo negativnog - Nema osvetljenje pozadi za putnike kao ni ladice kod suvozaca. - Volan podesiv samo gore-dole. Ok, za mene je i to dovoljno, nasao sam poziciju al da li je idealna, to ce jedino duzi put da pokaze. - Start stop glupost. Sreca, cim se da kontakt moze se iskljuciti prostim klikom na dugme koje je kod menjaca i onda startovati motor. - Aku ima 2g garancije, pri tome Varta. Oh well... - Steta sto nema elektrohromatski unutrasnji retrovizor. Bas bi bilo strava u ovoj opremi, taman da upotpuni. - Gepek nema rucke tj hvataljke za vezivanje tereta kao kod npr Brava. - Obaranjem zadnjih sedista pod nije bas idealno ravan. Pa dobro, mogu ziveti sa tim. - Android auto/Carplay je moguc povezivanjem samo kablom. Moracu da porucim sa Alija bezicni adapter za povezivanje od citavih 12-14e. -12V nema u gepeku Za sad toliko, dosta od mene za ovo malo eksploatacije auta Nisam vam ja ko kolega moron koji izvrne auto naopacke i da review za 5 min pregleda ili axic koji ceni gume posle 10m voznje , oni su pro.
-
20 points
Skoda Superb 2.0 TSI
Ivan-Topola and 19 others reacted to Ticma for a post in a topic
Posle A6 neki ce reci sa konja na magarca ali…. odlucio sam da bude benzin ovaj put. Ono sto sam trazio ni jedan Audi nije imao a i kvalitet im nije ni prici onom koji je bio tako da Skoda [emoji3] Da ne duzim, 2016god, 110000km na satu, jedan jedini vlasnik. Nikad zimi vozena, stajala u garazi. Motor 2.0 TSI doradjen na skromnih 400ks, za sada. Od planova za sada zameniti sve moguce tecnosti i voziti [emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk -
20 pointsNeka me neko uputi na kliniku za odvikavanje od kupovine Alfi.
-
20 points
Renault Clio 3 RS 197
Reacher Gilt and 19 others reacted to horvat for a post in a topic
Jeste da kasnim dosta sa predstavljanjem, ali nadam se da ce opsiran intro biti dovoljan za oprost Pocecu od misaonog procesa koji me je doveo do ovog auta (a i onog drugog sto sam predstavio), pa cu dalje o samom primerku i radovima. Prosle godine smo dobili bebu i tokom te prve godine sam primetio koliko je neprakticno sa malim detetom/bebom u sedanu. Najvise me nervirala niska linija krova i ubacivanje deteta u sediste. Redovno se desavalo da lupim obe glave u tom postupku Osim toga, i nacin zivota nam se promenio, manje se putuje mnogo, pa je Alfa sve manje bila na svom terenu. A s druge strane, kada sam ja sam isao u neke voznje za 'oslobadjenje od stresa', tamo me isto nije bas ispunjavala u potpunosti, zbog vec dobro poznatih falinki 159. Velika, teska itd. Ona je idealna za duge staze, putovanja, vijugave magistrale, a to je scenario koji mi se retko desava, otkako smo dobili bebu. A s druge strane, prakticnost i gradska voznja joj svakako nisu aduti. Tako da mi je bilo primerenije usmeriti entuzijazam ka necem radikalnijem. Sa svim tim mislima i zakljuccima sam prelomio da zeni pazarim mpv, a sebi hot hatch. Plan je bio da se prvo uzme njoj, da se na miru sredi, izvoza, istestira, pa kad to sve bude uhodano, da se proda Alfa 159 i polako gleda neki zanimljiv trovratni sportski hecbek. To mi je bas dugo, dugo zelja, odavno ih obozavam i konstantno ih vrtim po oglasima, vec sam napamet znao sve sto valja na PA od hot heceva. Zbog ogranicenog budzeta, bio sam otvoren i za onu neku 'junior' klasu, ako mogu tako da je nazovem, npr Suzuki Swift sport 1.6, Ford Fiesta sport 1.6 (atmosferac), mozda cak i Renault Twingo RS. Gledao sam, pratio oglase, pokusavao kojegde da probam po neki od tih kandidata, ali bez konkretnih poteza. I onda mi je sasvim slucajno, jedan dan dosao Clio 3 RS na fotkanje. Iako nikad, ali bas nikad ne trazim od vlasnika da im vozam automobile, ovaj put sam napravio izuzetak, jer sam merkao malo i njih po oglasima i iako su sa cenom negde pri samom vrhu mog budzeta, cak malo i preko, kontao sam da je ipak moguce da se desi. Vlasnik mi je dao bez problema, ja sam napravio jedan krug po putu kojeg jako dobro poznajem, nisam previse divljao, vozio sam recimo na ~60-70%, ali bez obzira na umeren tempo, bukvalno mi je bilo dovoljno 100m u tom autu da shvatim o cemu se radi. Onaj volan, osecaj kada skrece, preciznost, tako nesto jos nisam osetio. Odmah posle te voznje sam rekao, "ja ovaj auto moram imati jednom". Naravno, odmah sam listao sve oglase i organizovao se da pogledam sve dostupne, sto pre. Ono sto sam primetio kod vecine, jeste da su mahom modifikovani. Poliuretan, aftermarket izduv, opruge, gewinde, sve zivo. Nisam to zeleo. S obzirom da meni ovaj auto treba nekad i da posluzi (retko, ali ipak nekad treba), bio sam veoma striktan u nameri da to bude potpuno fabricki sport trim. Nisam zeleo cup i nisam zeleo modifikacije. Nakon pogledana dva primerka na oglasima, jedan je ispunjavao te zahteve. I tu dolazimo do mog primerka Sve na autu je bilo potpuno fabricko. Meracem debljine laka sam izmerio da nigde nije farban, apsolutno ni jedan panel, a vlasnik mi je rekao da je u jednom momentu samo zamenjen prednji branik zbog manjeg incidenta. Presao je 127.000 km, ima kompletnu dokumentaciju o odrzavanju, koja ukljucuje i veliki zahvat na menjacu (poznata boljka na tim autima), koja je iznosilo 180.000 rsd (zamena sinhrona, lezajeva, viljuske biraca, kvacila). Enterijer i trap bas i nisu bili u nekom sjajnom stanju, ali sam odmah procenio da je to sve resivo. I tako sam se ja tu razmisljao, cenkao i na kraju prekrsio svoj plan da prvo kupim zeni mpv, i povukao obarac i kupio Clia RS -
20 points
Renault Clio 3 RS 197
skile86 and 19 others reacted to horvat for a post in a topic
Nista nemam da kazem, samo kacim fotke -
19 points
Lancia Delta 1.4 MultiAir
Woodoo and 18 others reacted to BGDelta for a post in a topic
Poštovanje, zeleo bih da vam predstavim svoju lepoticu... pravih 98.000km, stanje kao da je juče izašla iz fabrike... -
19 points
Večita dilema, koji auto kupiti?
electronizer and 18 others reacted to frostysrb for a post in a topic
Nadam se da se nisam javio kasno, i da nije sestra pazarila CX3 dizela Radim u Mazdinom servisu, nije ovlašćeni, ali radimo samo i isključivo Mazdu. Što se tiče Skyactive dizela 2.2d od 2012 pa na ovamo i tih novih 1.5d i 1.8d dizela mogu samo da kažem da ne bi poželeo nikome da ga kupi, čak ni novog. 2.2d može da se preventivno održava pa da se vozi, ali je i dalje vrlo nepouzdan, što se kaže uvek možeš da očekuješ najgore. Manji motori su nešto najgore što sam video u životu. Konkretno uvek imaju problem sa diznama, na dijagnostici bude sve idealno, slali smo ih na proveru u više Bosch servisa, takođe sve bude idealno, a one prave problem. Iz Mazde postoji bilten i informacija da se dizne menjaju po serijskom broju šasije, i prema kombinaciji grešaka koje se očitaju, tj u realnosti na svakom autu koji je bio kod nas. Zadnji put kada smo uzimali dizne bile su u ovlašćenom kod nas oko 370000 rsd. To su modifikovane dizne sa drugim brojem dela gde je rešen problem, tako da ako uzmete polovne sa istim brojem kao kod vas niste ništa uradili. Da bi se dobila garancija mora kod njih da se ugrade tako da ima i još troškova za ugradnju. E kada se zamene dizne onda moliš Boga da ove stare nisu oštetile DPF jer je drugi nov oko 3000€ , a uglavnom je oštećen. Polovni su oko 1000€, i za zamenu mora da se skida motor tako da imaš i tu popriličan trošak. PAKAO! Skoro svaki je balav, od naslaga iz usne grane se izdeformiše grana i počne da vlaži, pa da curi, pa na svakih 50000-80000 km mora da se čisti usisna grana i glava od naslaga čađi jer auto počne da slabije ide i da ima grub ler, veću potrošnju itd. Da skratim, sramota da postoji takav motor. Za 2.2d je isto loša situacija, ali biću kratak, lanac uljne pumpe puca, kod modela do sredine 2017 da se menja preventivno u intervalu od 160000 km do 200000 km da bi se pucanje izbeglo. Posle 2017 je urađena revizija motora, dosta toga je promenjeno, modifikovan je taj lanac, turbine, usisna grana, glava, itd. Onda svaka bregasta izduvna je obrijana, klackalice na tim bregovima itd, klizači na velikom lancu, španer na malom lancu, vakum pumpa, turbine, sve crkava skoro na svakom. Svi delovi moraju iz originala jer nema alternative, a i kada ima uglavnom je od nekih manje poznatih marki tako da mi to ne ugrađujemo. Cehovi su užasni, lagano može da se dođe do 3000€ kada se pogodi da je dosta toga otišlo, a nove turbine su u Mazdi oko 2200 € , reparacija oko 800€, ali retko ko hoće da ih radi. Tako da mogu da kažem samo izbegavati u širokom luku. Benzinci 1.5, 2.0, 2.5 su takoreći savršeni, nisu najdinamičniji, ali su ekstremno pouzdani, ne troše previše, recimo cx5 automatik i 4x4 po gradu troši oko 10L, dosta njih koji dolaze kod nas čak imaju i manju potrošnju . NEMAJU veliki servis, nismo nikad promenili ni jedan lanac, tako da nemojte da vas lažu pa da vam stave neke aftermarket lance, pumpe itd, posle će da bude plakanja. Kolege iz ovlašćenog su zamenile bukvalno samo par komada na primercima sa ozbiljnim km, lako se dođe do zaključka jer počne da se čuje lanac na startovanju motora i dobije se greška da bregasta i radilica nisu u sinhronizaciji. Pumpa za vodu se menja po potrebi, uvek počne da se čuje tako da se lako ustanovi kad je za zamenu, negde traju 450000 km negde 100000 km, tako da nema nekog pravila. Nadam se da nisam previše udavio, ako nekome treba konkretno neki odogovr neka piše na DM. -
19 points
Vikend krug do Graza
Lufti and 18 others reacted to Milutinac for a post in a topic
Polazak petak u 6 ujutru Do Graza sam se odlucio na put NS - Sombor - Baja- Balaton... Pauza i dorucak na Balatonu (mesto Siofok)... Lepo jezero, lepo sve oko jezera ali sve zatvoreno jer kazu kako padne prvi kisa i zahladni vreme tako se sve zatvara i sezona je gotova... Dalje preko Veszprema nastavljamo dalje na zapad namerno zaobilazim auto-puteve, kraj Madjarske i pocetak Austrije je fantastican i nisam hteo samo da ga preletim auto-putem... Ovo je negde na 20-ak km pre Graza Graz Nedelja polazak oko 11h i nekih sat vremena kasnije smo u Mariboru 2-3 sata i nastavak puta preko hrvatske, usput vidim da je haos na granici i skrecem na Zupanju - Vinkovci - Vukovar - Ilok I to je to, jedan lagan i lep vikend i jedan mali forumski putopis --- --- --- --- --- --- --- --- -
19 pointsTopalovići i Popadići su imali isti stolnjak.
-
18 points
Renault Clio 3 RS 197
silenci and 17 others reacted to horvat for a post in a topic
Evo konacno ofarbane felne, montirane gume, opran... Sada je uradjeno sve sto sam planirao, nadam se da slede slatki kilometri Sto se tice felni, prosao sam mnoge ideje, ali na kraju sam se odlucio za OEM, s obzirom da je citav auto kompletno OEM, nisam zeleo da eksperimentisem. Hvala @Bingodalton za preporuku za farbara, Vlada je stvarno bio brz, povoljan i dobar. Retkost danas. -
17 points
Nissan Note by Shuxx
djunis82 and 16 others reacted to shuxx for a post in a topic
Oduvek sam voleo karavane, linija+praktičnost...ali nekom prilkom videh Citroen C3 Picasso, malo ga izguglah i dopade mi se nekoliko njegovih osobina. Fin klirens, jer su konstruisani kada SUV nije postojao, ali je svakako bio potreban 140mm+ klirens Odličan prtljažnik od oko 450L u više nivoa Obaranje zadnjih naslona i dobijanje ravne površine Pomična zadnja klupa, u cilju dobijanja ili prostora za noge putnika ili veće zapremine prtljažnika Motori na lanac, benzinci. Kompaktnost, B MPV klase, dužina od 4,1-4,3m. Brzo je C3 ispao iz trke, zbog problematičnih benzinskih motora, a na listu poželjnih je došla Opel Meriva B, Kia Venga, Hyundai IX20, i Nissan Note. Osim Merive koje ima poprilično, ostali su dosta retki. Na žalost, Fiatov 500L, mi je malo buljav, poprilično visok, a i ona (uglavnom) Crvena unutrašnjost me je odbijala. Iz nekih razloga Koreanci su na ceni, a svidela mi se kompaktnost Notea, njegova visina, jer mi nije jasno šta mi znači cca 20cm iznad vozačeve glave.... tako da sam priželjkivao Note sa 155cm visine. Pratio sam oglase, i iskoči Note, u blizini. Svidelo mi je stanje, oprema i boja. Da, znam da je Crna naj osetljivija, i da će mi auto biti prljav 99% vremena. Ali, dajem prioritet pouzdanosti, praktičnosti pa tek estetici. Tako da je kupljen Nissan Note 2010god 1.6 Benzinac 110ks u najvišem Tekna nivou opreme. U odnosu na Z10 klotaru, ovaj ima skoro sve. Čak i "touch screen"... -
17 points
-
17 pointsDrugi po redu Atlas na forumu [emoji3] Ne znam sta bih napisao sto Igor vec nije osim da je auto prijatno iznenadjenje kao sto mi je i preneo. Potraga za autom je trajala od sajma automobila, pogledano je dosta modela. Nakon Forda gledali smo opet Ford Kugu ali se ne dobija kvalitet kao pre sada za vec dosta vise para. Nisan QQ, precenjeno ali je usao u uzi izbor. WV, Audi, Skoda, kao da su od zlata a iz iskustva drugih meni bliskih ljudi koji su ih preplatili a nisu dobili ono sto su ocekivali (osim odusevljenja prolaznika) su otpali u startu. Chery je u Srbiji sebe malo digao u nebesa (valjda su u Fordu svi sada takvi).Gledali smo i polovna vozila ali opet se dovodilo u pitanje dati za polovan auto 30-40000€ a nemati nikakve vece garancije mi je postalo sumanuto. Prvi izbor je bio Coolray za slicne pare ali kada smo pogledali Atlas videlo se da je zavrsna obrada na visem nivou, mesta ima za nijansu vise i lepsi je osecaj u voznji (oseca je neka robusnost i sigurnost). Uzeto je test vozilo koje je odmah bilo dostupno sa 8800km, razlika u odnosu na novi je sto je ovaj malo prasnjav [emoji23] Elem da ne duzim, dalja iskustva cu preneti nakon vise od 100km koliko sam presao za dva zadnja dana (zena ga vozi, ja se Allroad a ne odricem). Sent from my iPhone using Tapatalk
-
17 points
-
16 points
AR Giulia
PremieRacing and 15 others reacted to dekirs for a post in a topic
Iskoristih dan juce da je operem, NOV NOV -
16 points
Funny photos
Dzimbo and 15 others reacted to alfini0507 for a post in a topic
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk -
16 pointsApropo hapšenja direktora novosadskog javnog gradskog saobraćajnog preduzeća zbog šverca droge, zaposleni imaju samo jedno pitanje:
-
16 points
Opel Omega 3000
igor0511 and 15 others reacted to zipa13 for a post in a topic
Jedini rwd za sada u vlasnistvu 1991 Opel Omega 3000, 3.0 24v automatik 120.000km,bez korozije, fabricke kovane felne, Recaro, tempomat, siber, podizaci. Ocuvana maksimalno, radi kao sat. Nemam nesto puno slika, slikah letos kad sam bio u Srbiji i izasao jedan dan da je provozam i operem od paucine i prasine. -
16 points
AR 159 "ti" (opet)
Ivan BG and 15 others reacted to Sedla for a post in a topic
Ništa "hibrid", samo diZlo -
16 points
AR 159 "ti" (opet)
Ivan BG and 15 others reacted to Sedla for a post in a topic
E...ajd' sad da kažem nešto malo više o karavančini. 3.avgusta sam stigao sa mora, i odmah sutradan, 4.avgusta otišao da je pogledam, i eventualno kaparišem ako mi se dopadne. I dopala mi se, jako. Estetski u jako dobrom stanju, uvoz iz CH sa ni malo korozije, što me najviše i oduševilo. Znate da uvek pričam da mi je uvek bitno da auto limarijski bide zdrav, za mehaniku me zabole, mogu lako i jeftino da rešim šta god da je u pitanju. I ovaj primerak je baš ono...pun pogodak. Na kolima svaka žabica, svaka kopča, svaki konektor, sve fabrika, netaknuto. Ispod auta, osim površinske korozije na cevi auspuha, nigde tačkice nema. Piše na satu da je prešla 215xxx hiljada km, ali...ko još to gleda i veruje... I tako ja čoveku kaparišem auto, i kažem mu da ću doći po isti za otprilike mesec dana, možda malo manje. Toliko vremena je trebalo ovom drugaru da spremi ostatak novca da mi isplati Breru. I onda, tačno mesec dana kasnije, 4.septembra, ja odem po auto... 1.9jtdm 110w (150ks) klasika... Proizvodnja oktobar ili novembar 2007, zaboravio sam tačno, navodno je MY2008, i trebalo bi da je restajling model, ali nije. Od restajlinga jedino ima zadnja bočna stakla, ona na gepeku, i plastičnu usisnu granu, ništa više. Sve ostalo je od pre-restyle. . -
16 points
Delta 1.4 Tjet-Batmobil
nemanja84bg and 15 others reacted to ChobbyNS for a post in a topic
Pozdrav sa Tasosa Delta odradila put tamo i nazad bez ijednog problema. Potrošnja oko 7.5l ali terao sam 110-120 kmh što zbog auspuha koji se dere što zbog komšije koji je išao za mnom sa 5 brzina golfom pa svakako nismo bili u elementu za brže od toga. Išao sam preko Bugarske i put je stvarno odličan, i kod nas i kod njih, kod Grka standardno raspad sistema, očajan im je put. Tasos prelep, lokacija nam bila top, na samom izlazu iz Limenarije, mir, tišina, pogled na more a plaža odlična na 200m od smeštaja. Išao sam jedan dan na Psili amos plažu a sve ostalo na tu lokalnu koja nam je baš legla. Plaža je ogromna pa je bilo skoro prazno i na ležaljkama i u vodi, sprijateljili se sa Jorgosom iz beach bara pa nam je sve bilo potaman Sve u svemu jedno od lepših letovanja i Tasos mi je svakako opcija za ponoviti. -
16 points
-
15 pointsU julu 2022. sam za poslovne svrhe na lizing uzeo aktuelnu Toyotu Yaris Stella 1,5 od 125 ks ( trenutno je na oko 54.000 km ). Moram da priznam da me taj Yaris totalno raspametio kako lepo ide. "Kao metak". Posebno kada ga usporedim sa Yarisom prethodne generacije 1,5 od 111 ks, koga koristim od 2019. godine ( trenutno na oko 145.000 km ). Ta prethodna generacija Yarisa ima i neki jako čudan menjač. Tačnije, ima čudan birač brzina, bez jasnog "klik-klak" kada "upadne" u prvu ili rikverc, što me nekada izludjuje u gradskoj vožnji. Tek, kod ovog sadašnjeg Yarisa, skoro sve je to meni čista perfekcija (motor, menjač, perfomanse, ležanje ... ). Istina, svetlosni snop farova je očajan. Yugo 45 ima bolje farove. Dugo sam razmišljao da kupim jedan takav Yaris i sebi privatno. Jeste da nema neku baš besnu opremu (baš suprotno od toga), ali, ima savršene sisteme asistencije (pa standardno ima i poluatonomnu vožnju, a što nekada nećete naći kao opciju ni na 10 puta skupljem BMW-u), tako da prolazi "moje kriterijume". I danas sam napokon sebi privatno uzeo jedan polovan Yaris Stella 1,5 od 125 ks (2022), sa predjenih oko 39.000 km. To je to. Toyota kao Toyota. Emocija posebnih tu i nema. Ali, verujem da će da posluži ... Možda u dogledno vreme uzmem neki rezervni točak, a verovatno stavim i neke bolje sijalice u ove halogene farove. Ispod su fotografije oba primerka. Oba su iz 2022. i oba iste bolje
-
15 points
Jeep Renegade 1.0 T3
Zan Batist and 14 others reacted to Matteo11 for a post in a topic
Novi član u porodici : Renegade 1.0 T3 Limited , 2019 god , 100000 km , Led ,,, Pošto je supruga ispekla zanat za vozača na Grande Punto , došlo je vreme da kupimo nešto veće i bolje , odabrali smo Renegade i tražili ga par meseci. Tražili smo isključivo benzin , 1.0 ili eventualno 1.3 , samo manualni menjač u opremi Limited I eto , izabrali smo ovoga : -
15 points
Funny photos
knezevic76 and 14 others reacted to Axic for a post in a topic
Ko to tamo peva by Netflix -
15 points
Bravo by Knezevic
darkman14 and 14 others reacted to ISV_01 for a post in a topic
Taguj @Ivan, sad ce odmah utopi DS, pa da ga uzme nazad tako full sređenog. Nije ni on blesav, uvali nekom da ga sredi i ispegla, pa ga uzme nazad -
15 points
-
15 points
-
15 points
-
15 points
-
15 points
-
15 points
-
15 points
-
15 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
darkman14 and 14 others reacted to bane1321 for a post in a topic
Letos na Kipru, na svakoj vulkanizerskoj radnji, najveći baner je LingLong! A meni srce puno! Tajna tih guma je u zrenjaninskoj vodi, koja im daje čvrstinu i elastičnost! -
15 points
Bravo by Knezevic
Ivan-Topola and 14 others reacted to knezevic76 for a post in a topic
Jedan fotosešn, nisam dugo. Послато са SM-S926B помоћу Тапатока -
15 points
-
15 points
Avantime
Ivan-Topola and 14 others reacted to PremieRacing for a post in a topic
Šoferšajbna - ✔️ farbanje - ✔️ pr. trap - ✔️ Sad za koji dan reglaža, pa detailing i spremno dočekujemo jesen i zimu. -
15 pointsNema nista novo, osim sto sam stakla zatamnio. Jurim 19ice da kupim, a da 18 ostavim za zimski set. Od Maja sam ubio preko 6k km, skoro dosao sa Lefkade, auto je savrsen za putovanje. Zakazan mali servis kod Gorana, planiram da sipam 0w30 umesto 0w20 koji fabricki ide, trenutno sam u procesu biranja ulja, mada sve vise naginjem ka Shell-u, u toj gradaciji deluje jako dobro bar na papiru. Dok sam pokusavao da okacim slike, skapiram da nemam maltene nikakve. Moracu da kidnapujem @horvat za foto sesn
-
14 points
Funny photos
italiano and 13 others reacted to viper for a post in a topic
Нова монета, жвалави динар. Послато са 2209116AG помоћу Тапатока -
14 points
-
14 points
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".