-
Content Count
6302 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
Ticma last won the day on December 22 2024
Ticma had the most liked content!
About Ticma
-
Rank
Abarth
- Birthday 05/16/1986
Contact Methods
-
MSN
ticma_86@hotmail.com
-
Website URL
http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=680708552
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Karaburma
Previous Fields
-
Garage
Audi A6 Allroad 3.0 TDI, PUG 2008
-
-
-
Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa
Ticma replied to zaki's topic in Zanimljivi video klipovi, fotografije...
Pre dve nedelje sam gledao par automobila kod njih, nije lupan samo onaj koji jos nije stigao na plac [emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk -
Ta grana je zavrsila na mom Puntu 2012 a koliko znam otisao je posle u KG 2013… Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
-
Definitivno je uzrok potrosnje tih oko 1dl ulja na 1000km bio pcv (curenje je bilo ne toliko veliko na dekli i ako je izgledalo da bas curi). Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Duster je dosta bolje uradjen, cak smo i razmisljali da dodamo jedan u vozni park za neku voznju van asfalta ali je ponuda motora losa nazalost. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
Otvorio vrata, seo, uhvatio se za neku gumu ispred menjaca, guma otpala, jedva vratio na mesto i izasao. Kvalitet izrade nije odmakao gledano na period od pre 10+ godina. Za te pare kinez bilo koji je kvalitetniji. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
-
-
-
-
Porucen PCV ventil iz originala, NGK svecice i set gumica da se predihtuje gornja dekla lanca. Ovaj put sipamo Millers EE performance 5W40, pre toga ispiramo motor pa nakon svega cekamo lepo vreme da nakacimo Dragy da izmerimo vremena [emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Dolaze od preko po porudzbini u roku od 3-5 dana uglavnom Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Dobavlja jedan gospodin iz Beograda [emoji1] Retko i kosta, samo prednje plocice 30k rsd… Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Poruceni Zimmermann diskovi i DBA street performance plocice za napred, pozadi za sada ostaje standard dok ne dodje red za zamenu. Sto se tice 100 oktana, na Nis-u kao da nema ni 95 dok Shell i Eko potpuno drugaciji rad motora i performanse, o mirisu iz auspuha da ne pricamo [emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Posle 6000km, voznje po planinama, snegu i ledu mogu reci da sa ponasanjem u voznji ne odstupa nista u odnosu na CRV na primer (osim sto ima vise snage), cak i identicno beze preko nosa ali se lako iskontrolise. Potrosnja ne znam, smesna za vozilo ovog tipa. Jedina zamerka je ipak manjak mesta pa ce u narednim avanturama ipak biti potreban krovni kofer . Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1000+km od zamene ulja bez potrosnje istog (mozda nesto mizerno). Sto se tice potrosnje goriva, kao A6, razlika minimalna [emoji3] Kada prodju praznici i odmori sredjivace se standardne boljke gde malo slinavi po motoru. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Trosi manje nego bilo koji drugi benzinac kog sam vozio racunajuci i PUG 1.2 i Ford 1.0. Mislim da na trzistu trenutno ne postoji auto (suv) ove velicine a da ima tako nisku potrosnju u gradskim uslovima. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ja sam iznenadjen pogonom, skoro identicno je cupao kao A6 uz minimalno klizanje preko nosa a potrosnja za ovih 4000+km po najvecim guzvama i po sat i nesto vremena za 7km gradske voznje nije prelazio 9.2 [emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ne osetim ali ih cujem, powerflex zna da zacvili [emoji3] Danas zamenjena sva ulja od motora preko diff, menjaca i haldexa. U narednom periodu samo da ispratim potrosnju ulja pa da vidim hocu li prelaziti na drugaciju gradaciju. Sent from my iPhone using Tapatalk
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".