Jump to content
FAS Euroauto Goran

Matteo11

Members
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

About Matteo11

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 01/25/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brescia

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Grande Punto 1.4 16v

Recent Profile Visitors

2304 profile views
  1. Strahota kako dobro izgleda ! Da se slatko navozate i uzimate u njoj !
  2. Nije neki super primjerak ali je interesantno mesto , Sam Donato Milanese kod Milana - Stilo osječke registracije
  3. Mene ta razlika u boji bode u oči i tu nema sta drugo da se kaže , jednostavno živcira me Hoću stavim traku pa onda da vidim kako izgleda Sviđa mi se ova tanka linija iz još jednog razloga : pokrila bi sve one neravnine na vratima - suvenire sa parkinga ! Ima tih traka u u ponudi ko trave , al te mi nisu lepe
  4. Ja sam razmišljao o još jednoj lajsni po boku, u visini prednjeg žmigavca pa do zadnjih štopaljki,,, Treba mi nešto da prikrije različite nijanse crvene , mislim na prelaze nove i stare boje jer na desnoj strani sad imamo 3 različite fele !
  5. Skinute dole i ociscene , dve su bile u lose stanju Kao sto sam i rekao odlucio sam da pregledan sve ventile na usisnoj grani ; jedan je onaj sto popusta benzinske pare iz rezervoara a drugi je Pierburg ventil zadužen za rad V.i.s - a... Sumnja me grickala pa sam morao da provjerim , kako god sve fercera ! Kada sam vratio injektore nazad i probao da vozim tek sam onda shvatio koliko lepo ode : nema vise rupa u snazi , nema vise knedle - ubrzava fino i ugladjeno i čini mi se bolje vuče ! ,,,, e sad mogu reci : to je onakav motor kakovog sam ja sebi zamišljao ! Još kad bi i trošio kako ja zamišljam - kud bi mi lepa sreća Idemo dalje da okinemo koju pozersku sliku i razmislimo sta sledeće činiti....
  6. Jutros zamenuo nosače motora , levi i desni , ostaje da odradim onaj ispod a to ide sutra ... ...desni ...i levi Inače su to fabrički nosači , vidi se oznaka 2008 ma njima , kasnije kada sam probao da vozim primećujem da je mnogo precizniji na ravnoj cesti - nestalo je onog povremenog pomeranja levo ili desno , kao da povuče u jednu stranu... Svećice NGK , zazor 1 mm Opet se vraćam na temu starih svećica , Bosch koji je bio u njemu i NGK koje sam privremeno stavio dok ne dođu nove Namjerno stavljam u nizu po cilindrima 1,2,3,4 i ova 4. je uvek malo tamnija nijansa jer pusta ulje na dihtungu dekle Pojavio se problem jer primećujem da guta knedlu na nižim obrtajima , malo zastane pa proguta.... Problem se dosta umanjio sa novim svećicama i senzorima ali kod se oseća Po onome sto sam se raspitao vjerovatno dizne zezaju tako da mi ne gine jedna posjeta mom drugu Vladi Žilijenu i pranje istih u ultrazvučnih kadi Prvo cu da pregledan čitavu instalaciju na usisnoj grani , onaj ventil za svirl ali otom potom... Eto toliko
  7. Na zapadu ništa novo .... Naručio sam sve nove nosače motora , senzor pritiska u usisu i onaj senzor sto se nalazi van usisne grane jer ni jedan od njih dva nije katalonski njegov , prednji desni ležaj Znaci čekamo delove...
  8. Prvo mjerenje potrošnje Treba napomenuti da je vožen 70% u gradu , zimski uvjeti , stiskao po gasu koliko mi je bio ćeif , prvih 200 km pređeno sa sportskim filterom vazduha dok nije stigao njegov originalni ! Vi koji ste vozili ili vozite GP , kakova su vaša iskustva sa potrošnjom ?
  9. -što se tiče samog rada i mehanike , mene je to uvek interesovalo i voleo sam da šarafam tako da mi nije bauk ključ u ruke i udri ! Spojimo ljubav ka nečemu i entuzijazam ! Garaža i alat su sveti gral u čitavoj priči a razni majstori radne kolege i kucni prijatelji ! Daklen ne izbjegavam ih , dapače ! Evo me danas kod mog druga Vlade Žilijena i odrađuje se dijagnostika Obrisane greske i hill holder opet radi , tempomat funkcionira ,ni jedna lampica ne gori , sve po p.s.-u ! Sto se tice one zute boje na kleštima , isprobao sam kako bi to izgledalo i nisam zadovoljan jer sprej lose pokriva , moram da kupim pravu farbu pa sa pistoljem da nabacim ! 100% si u pravu za odabir boje , treba ta vrsta žute kao na slici , možda cak i neka nijansa tamnije žute I da se lepo pokrije , tada će biti pravi efekat ! Crna boja na šarafima vjerovatno malo ide dole kada se steže ali definitivno bolje će da izgleda nego onako sa rđom na njima Samo polako sa radovima , imamo volje i dana kao kobasica - nemamo para i vremena, tu je problem !
  10. Danas malo radovi na estetici , prvo u unutrašnjosti : -ofarbao sam ove dve lajsne jer mi originalna siva boja bila nekako anonimna pa rekoh sam sebi da ju prčnem u crveno-na veselje ! Hajdemo sada na felne : pošto je boja krajnje propala odlučio sam da polako odradim jednu po jednu , skinuo sam ostatke starog laka koliko sam mogao vise , sve lepo oprao i prespeicao jednom rukom špricgita . Slede sve ruke srebrne boje , klasika Kočiona klesta idu u drečavo žutu... Šarafi mat crna... Sigurno cu da naručim i nove čepove za felne jer ovi postojeći su eto ovakovi ...i krajnji rezultat kada se sve vrati na svoje mesto...
  11. Danas zamenjena oba remena i španeri , vodena pumpa + nosač motora , onaj sto se nalazi ispod motora Neverovatno kolika transformacija , koliko lepše radi u leru- samo prede
  12. resina epossidica , resina poliestere fibra di vetro- u prevodu trebalo bi da bude Epolsidni lepak i Poliester mešan sa fiber vlaknima
  13. Na kraju bi to izgledalo ovako : Bočni nosači odrađeni od aluminija :

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...