Jump to content
FAS Euroauto Goran

Matteo11

Members
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

About Matteo11

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 01/25/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brescia

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo 1.6 JTDm2

Recent Profile Visitors

1782 profile views
  1. Držim da je većina u interkuleru , nešto u crevima a sigurno je lakše komade proterao kroz usisnu granu .... Ili je turbo bio loš od ugradnje ili mu je nešto uletelo u rotor Simpatična je epizoda nakon prvog redovnog servisa koje je odradio Fiat , već drugi redovni servis sam radio ja sam - i skidajući filter vazduha koji su ugadili oni videlo se kako nije dobro stavljen u ležište a to znači da je Tipiša 10000 km vukao u sebe falš vazduh pored a ne kroz filter ! 3. Interval sam opet radio ja i filter koji sam tada stavio bio je ok. 4. interval opet ja radio i to je filter koji je trenutno na njemu i tu sad nastaje problem jer je sam filter prljav sa obe strane ! Imam utisak kao da je bio dobro nakvašen , sav je nekako izdeformisan Sledeči vikend sledi pranje pa bumo videli šta će ispasti van iz kulera i creva ...
  2. Počinjem sa skidanjem crevaca i čiščenjem interkulera... Komadića i ulja ima na sve strane , ostatke peraja turbine nisam našao samo na klapni egr-a !
  3. Nemam pojma , pogledao sam sve počevši od filtera , debimetra , klapne ,,, sve je tu što bi trebalo da bude . Držim da je pukla jedna od peraja i napravila haos na čitavom rotoru ! Pitanje je ; jeli ono previše lufta na osovini ?
  4. Fiat Tipo 2016 god , dizel, blizu 60k km Pojavio se problem pre dva dana , turbo je počeo da zuji između 1300-1500 rpm. Ne zviždi nego zuji zzzzzzz ... Pojavilo se nakon banalne situacije; ugasio mi se auto na kretanju i to na uzbrdici jer sam greškom umesto i 1 brzinu ubacio u 3. Prvi pokušaj paljenja nakon toga propada jer je alnaser zategao isto kao da je menjač ostao ubačen u brzinu- a nije... Na drugom pokušaju lepo je upalio ali već nakon prvih par metara čuo se taj zvuk ZZZZZ... Mašina lepo vuče, nije se upalika nikakova lampica, prima gas, sve normalno, nema fleka od ulja, ne vidim naprsline na kućištu turba, creva su ok... Imam ugrađenu čukicu pa vidim koliko puni turbo, koliko i kada je dobijao pritiska pre ovoga što sam opisao toliko dobija i sada. Samo me iritira to zzzzzz, ne miriše mi na dobro Šta dalje?
  5. Slučajno mi naletele 4 komada 17ke , u kompletu sa kontinentalkama sa nekih 50%.../ Felne su Alessio mod. California skinute sa Alfe GT i treba im farbanje !
  6. Kada smo već kod toga šta se koristilo nekada : moj bivši komšija Franz, penziju zaradio u Štutgartu kao mehaničar u Mercedesu, koristio je posebno ulje za ispiranje motora .... Na žalost ne sećam se imena tog ulja
  7. Ti čistači zvuče kao neka teorija zavere... A meni kao teorija zavere zvuči ono zamena na 25000 km.... Elem, od kada čačkam po motorima sipam te čistače i nikada , ponavljam NIKADA, za 45 godina života nisam čuo ni video svojim očima da je čistač škodio ! A imao sam prilike da vidim mašine iz kojih neće staro ulje van, toliko je karter oblepljen katranom.... tu sigurno čistač ne pomaže a naravno da je kriv vlasnik kojeg čisto boli ona stvar za auto ili je ubeđen kako ta super-ulja zaista postoje Ako daklen sumljate u to kako je motor održavan , isperite ga 3 puta uljem i koristite slobodno čistač , može samo da pomogne i kao što reče kolega u postu gore : ne škodi da ga zamenite i ranije
  8. Upravo zamenio ulje i filter , kao što sam rekao Motul Eco clean 0w30 Prvo je išlo ispuštanje starog i zamena uljnog filtera a onda je sipano 5 litara Selenia Urania u gradaciji 0w20 + engine cleaner iliti čistač motora sve sa novim filterom ulja . 20 minuta rada u leru i onda sledi bacanje van Uranie i filtera, zatim opet nov filter i 5 Litara Motula u mašinu . Na prvoj slici vide se dve lokve ulja koje sam namerno sipao usporedbe radi- gornja je Selenia 0w30 nakon 10000 km a druga Urania 0w20 sa čistačem ,,, oba ulja na radnoj temperaturi i oba ista količina ( pola časice za rakijicu : ) ) Takođe na prvoj slici merača nivoa ulja je Selenia Forward dok je na drugoj Urania Lepo se vidi kako je ulje gotovo pa identično prljavo u oba slučaja , to je samo vizualno ali zamislimo šta bude u mašinama koje su dosta prešle a vlasnici nikada nisu sipali čistač a često su ćetali i preko 25000 km do sledeće zamene.. Ovo je prvo sipanje čistača i to na 500000 km , vidite i sami šta ispade iz kartera a treba uzeti u obzir da ja menjam ulje na 10-15 000 km...
  9. Dobro, odluka je pala na dotični Motul 47,nešto € i 50 centi poštarine Danas mi dostavili pa možda sledeći vikend sunem u mašinu !
  10. Po knjizi je 0w30 acea C2 i samo to . Sva ulja u ovoj gradaciji a da su acea C2 ustvari su mid saps a ne low saps ( osobito C2/C3 ) jedino je C1 i C4 niži tj low saps ! Po tabelama kažem ispada da su bolja ta sa nižim sapsom no ono što preporučuje Fiat. Zbog toga sam postavio pitanje u vezi C1. Što se tiče cene ; ja nisam uspeo do sada da se okrpim za manje od 70 € za 5 L Selenije, dok sam onaj Motul koji mi preporučujete nalazio za 40-45 eura na akciji ,,,, nebih rekao da je mala razlika. Trenutno Motul Eco Clean imam na ponudi za 42,95€ dok se samo pre dve nedelje isti u istoj radnji bio 52€. Malo filozofija prodaje... A na italijanskom sajtu Motula mi preporučuje Eco clean 0w30 dok je tebi izašlo 0w20. Moj je motor 1.6 120 konjica a vidim da je tebi gore izašao ka rezultat verzija od 115 konjica... Možda zbog toga daju drugačije rezultate a nije ni redak slučaj da u različitim zemljama dobiješ različite gradacije za isti automobil - Italija 0w30, španija 5w30 npr
  11. Spremam se za zamenu ulja i do sada sam sipao samo Selenia pa mi nešto skupo, planirao sam da pređem na Motul... U pitanju je 1.6 dizlo euro 6 motor E sad, čačkajući po netu naletim na ovo Total Quartz Inest First u gradaciji 0w30 ; trenutno na ponudi za nekih 35€ za 5 L Pošto meni po svetoj knjizi treba Acea C2 a ovo Totalovo je Acea C1...hm , trebalo bi da C1 bude još niži sa količinom sapsa u odnosu na C2 Ako sam dobro razumeo bolje je sipati sa što nižom količinom sapsa ? Jeli sipao neko od vas ovo ulje , mišljenja ?
  12. Ipak je to samo kineska kopia, da sam slučajno pazario kinesku koiju kineske kopije - drukala bi turbina i do 2.5 bar !

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...