Jump to content
FAS Goran

Matteo11

Members
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

About Matteo11

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 01/25/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brescia

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Grande Punto 1.4 16v

Recent Profile Visitors

2793 profile views
  1. Sve je to lepo i slatko kad radimo recenzije ali što kažu italijani : "cazzi amari" dođu kasnije,nakon kupovine ... Meni se sviđa upravo taj model Kie , sad koliko je pouzdana i isplativa to je pitanje A da je naj prodavanja,,, pa nešto je ne viđam po Hr kao ostale modele , ni po Italiji isto tako . Usput , kako su se pokazali 1.0 T-gdi motori , po održavanju iznad svega?
  2. Pozdrav svima , interesuje me način funkcioniranja ovog sistema usisa zraka zvanim PDA ili port deaktivation a u drugim slučajevima nazvan VLIM ,VIM , VIS , i još svakojako ovisno o proizvođaču. Na Fiat motorima 1.4 16v Star Jet imamo taj sistem koji se aplicira samo na toj seriji motora , nema ga ni na predhodnim 1.4 16v ni na onima posle njega . To bi izgledalo ovako : klizač koji parcijalno drži zatvoren usisni kanal nebi li obezbedio bolji obrtni momenat pri nižim obrtajima a kada je totalno otvoren veću snagu u višim obrtajima ( tako kažu Pošto na samom usisu imamo samo vakum ventil koja pomera ovaj slider i el. davač koji otvara / zatvara protok vazduha , moje je pitanje i nedoumica : -kako i putem čega motorni kompjuter zna dali je slider zaista otvoren ili ne ? Ovo pitam jer na samom usisu ne postoji ni jedan drugi senzor osim MAF senzora na gornjem delu kućišta usisne grane . Prema tome ako bi smo slider blokirali u otvorenom položaju , dal' bi pametni kompjuter to očitao i prijavio grešku ili ne ? Ili još jednostavnije , šta bi se desilo ako bi na taj Star Jet montirali običnu usisnu granu sa npr Panda 1.4 16v koja nema slider , kako bi išao , na čega bi se odrazilo ? Ovo pitam jer se u više slučajeva desilo da se vlasnici koji imaju taj motor pod haubom tuže na loše karakteristike pri višim obrtajima ( i ja takođe ) , ima snage do određene granice obrtaja i onda traži ozbiljno gasiranje da bi dao snagu , ide on u obrtaje ali postane nekako balav pa imam utisak da vozim 70 KS a ne 95 . Sa druge strane rujući po internetu , nikad nigdje nisam našao podatak da je nekom crkla ta membrana koja otvara slider ili bilo šta u vezi slidera ( jel moguće , Fiat da ima deo koji se ne kvari ) kako je uopšte ispitati dal' radi ili ne ? Hvala unapred.
  3. Srkne on i više samo ako ne paziš kako voziš ,uglavnom biće veća potrošnja u gradu , preko 8 u ovo doba godine. Meri ga uvek na čep , meni sad po brodu pokazuje 6,5 a znam da nije jer je hladno a vozimo i supruga i ja . Za ulje Isto normalno , svi troškare po malo kakvo god bilo u karteru. Koju dimenziju guma imaš na njemu ?
  4. Strahota kako dobro izgleda ! Da se slatko navozate i uzimate u njoj !
  5. Nije neki super primjerak ali je interesantno mesto , Sam Donato Milanese kod Milana - Stilo osječke registracije
  6. Mene ta razlika u boji bode u oči i tu nema sta drugo da se kaže , jednostavno živcira me Hoću stavim traku pa onda da vidim kako izgleda Sviđa mi se ova tanka linija iz još jednog razloga : pokrila bi sve one neravnine na vratima - suvenire sa parkinga ! Ima tih traka u u ponudi ko trave , al te mi nisu lepe
  7. Ja sam razmišljao o još jednoj lajsni po boku, u visini prednjeg žmigavca pa do zadnjih štopaljki,,, Treba mi nešto da prikrije različite nijanse crvene , mislim na prelaze nove i stare boje jer na desnoj strani sad imamo 3 različite fele !
  8. Skinute dole i ociscene , dve su bile u lose stanju Kao sto sam i rekao odlucio sam da pregledan sve ventile na usisnoj grani ; jedan je onaj sto popusta benzinske pare iz rezervoara a drugi je Pierburg ventil zadužen za rad V.i.s - a... Sumnja me grickala pa sam morao da provjerim , kako god sve fercera ! Kada sam vratio injektore nazad i probao da vozim tek sam onda shvatio koliko lepo ode : nema vise rupa u snazi , nema vise knedle - ubrzava fino i ugladjeno i čini mi se bolje vuče ! ,,,, e sad mogu reci : to je onakav motor kakovog sam ja sebi zamišljao ! Još kad bi i trošio kako ja zamišljam - kud bi mi lepa sreća Idemo dalje da okinemo koju pozersku sliku i razmislimo sta sledeće činiti....
  9. Jutros zamenuo nosače motora , levi i desni , ostaje da odradim onaj ispod a to ide sutra ... ...desni ...i levi Inače su to fabrički nosači , vidi se oznaka 2008 ma njima , kasnije kada sam probao da vozim primećujem da je mnogo precizniji na ravnoj cesti - nestalo je onog povremenog pomeranja levo ili desno , kao da povuče u jednu stranu... Svećice NGK , zazor 1 mm Opet se vraćam na temu starih svećica , Bosch koji je bio u njemu i NGK koje sam privremeno stavio dok ne dođu nove Namjerno stavljam u nizu po cilindrima 1,2,3,4 i ova 4. je uvek malo tamnija nijansa jer pusta ulje na dihtungu dekle Pojavio se problem jer primećujem da guta knedlu na nižim obrtajima , malo zastane pa proguta.... Problem se dosta umanjio sa novim svećicama i senzorima ali kod se oseća Po onome sto sam se raspitao vjerovatno dizne zezaju tako da mi ne gine jedna posjeta mom drugu Vladi Žilijenu i pranje istih u ultrazvučnih kadi Prvo cu da pregledan čitavu instalaciju na usisnoj grani , onaj ventil za svirl ali otom potom... Eto toliko
  10. Na zapadu ništa novo .... Naručio sam sve nove nosače motora , senzor pritiska u usisu i onaj senzor sto se nalazi van usisne grane jer ni jedan od njih dva nije katalonski njegov , prednji desni ležaj Znaci čekamo delove...
  11. Prvo mjerenje potrošnje Treba napomenuti da je vožen 70% u gradu , zimski uvjeti , stiskao po gasu koliko mi je bio ćeif , prvih 200 km pređeno sa sportskim filterom vazduha dok nije stigao njegov originalni ! Vi koji ste vozili ili vozite GP , kakova su vaša iskustva sa potrošnjom ?
  12. -što se tiče samog rada i mehanike , mene je to uvek interesovalo i voleo sam da šarafam tako da mi nije bauk ključ u ruke i udri ! Spojimo ljubav ka nečemu i entuzijazam ! Garaža i alat su sveti gral u čitavoj priči a razni majstori radne kolege i kucni prijatelji ! Daklen ne izbjegavam ih , dapače ! Evo me danas kod mog druga Vlade Žilijena i odrađuje se dijagnostika Obrisane greske i hill holder opet radi , tempomat funkcionira ,ni jedna lampica ne gori , sve po p.s.-u ! Sto se tice one zute boje na kleštima , isprobao sam kako bi to izgledalo i nisam zadovoljan jer sprej lose pokriva , moram da kupim pravu farbu pa sa pistoljem da nabacim ! 100% si u pravu za odabir boje , treba ta vrsta žute kao na slici , možda cak i neka nijansa tamnije žute I da se lepo pokrije , tada će biti pravi efekat ! Crna boja na šarafima vjerovatno malo ide dole kada se steže ali definitivno bolje će da izgleda nego onako sa rđom na njima Samo polako sa radovima , imamo volje i dana kao kobasica - nemamo para i vremena, tu je problem !
  13. Danas malo radovi na estetici , prvo u unutrašnjosti : -ofarbao sam ove dve lajsne jer mi originalna siva boja bila nekako anonimna pa rekoh sam sebi da ju prčnem u crveno-na veselje ! Hajdemo sada na felne : pošto je boja krajnje propala odlučio sam da polako odradim jednu po jednu , skinuo sam ostatke starog laka koliko sam mogao vise , sve lepo oprao i prespeicao jednom rukom špricgita . Slede sve ruke srebrne boje , klasika Kočiona klesta idu u drečavo žutu... Šarafi mat crna... Sigurno cu da naručim i nove čepove za felne jer ovi postojeći su eto ovakovi ...i krajnji rezultat kada se sve vrati na svoje mesto...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...