Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/07/23 in all areas

  1. 11 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Danas, oko 12h ...17h... ...20h...
  2. 8 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Evo konkretnih dešavanja... juče popodne smo je sastavili i startovali. Motor radio na leru, da dostigne radnu temperaturu, pregledali da li negde nešto curi,itd...zamenili par loših šelni, malo provozali auto po kraju, palili - gasili više puta da vidimo kako se ponaša...sve idealno. Sinoć izašli na "test vožnju". Imamo jedan dooobar pravac od par kilometara na putu prema Topoli,kroz selo Krćevac. Provozali pun gas, Brera išla do 180km/h, nije mogla više. Muči se. Reko' nazdravlje,šta li nas čeka? Turbo? Dizne? Loša mapa? Vratimo se u grad, i posle sat vremena odemo još jedan krug. U drugom krugu izašla na 210km/h bez problema, za preko toga nam ponestalo pravca. Vratili se kući, diži haubu, ponovo kontoliši sve, nikakvih problema nije bilo. Motor i dalje mirno i tiho radi, nema nikakvih curenja ulja,antifriza, itd, nema čudnih zvukova. Tako da se na kraju sve svodi na pitanje mape i stanje dizni. Mapu će mi prepraviti ovaj drugar što ke već radio, pričao sam i sa Strahinjom,poslaće mi druge dizne ako bude trebalo, tako da će se rešavati polako jedno po jedno.
  3. 7 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  4. 7 points
    dach@

    Funny photos

  5. 6 points
    nemanja84bg

    Funny photos

  6. 6 points
    Dale

    Funny photos

  7. 5 points
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Malo updejta... Detaljno pranje pa meno voska. Ostalo pa da se ne baci. Sledi mali i vel'ki servis. Sve je prikupljeno samo da "nađem" slobodnog vremena. I tako ...
  8. 4 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Što je dobro kad imaš više setova felni na raspolaganju E ovako... Razlika u ponašanju i vožnji je nebo i zemlja. Pali bukvalno na pola ključa, motor jako tiho i mirno radi...Što je i za očekivati, s'obzirom na obim posla koji je uradjen. Bilo bi sramota za mene kao "majstora" da ne bude razlike pre/posle. Naravno nije još ni savršeno. Još uvek ima dima na leru, i dimi i u toku vožnje, ali je primetno da je, kako bih najbolje objasnio....drugačija vrsta dima. Ono ranije bukvalno nije moglo da se stoji pored kola koliko je taj dim smrdeo i bukvalno štipao za oči, nije moglo ni da se diše ni da se gleda od užasa koji je izlazio na auspuh. Sada je drugačija situacija, na leru dimi dosta manje, i taj dim se bukvalno i ne oseća, jedva nešto primetno. Ostalo je da je vozim još dan-dva,pa da ide ponovo na proveru svih parametara, da se ponovo prekontroliše kakve su dizne, po potrebi zamene, i ako treba mapa da se ispegla,jer pretpostavljamo da je crn dim kad se stisne gas posledica mape. Ali bitno je da ima napretka u ponašanju motora, u snazi itd...sve što je ostalo je stvar "finog podešavanja".
  9. 4 points
    Axic

    Funny photos

  10. 4 points
    neshtry

    Funny photos

  11. 3 points
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Posle zavrsenih obaveza oko kupoprodaje, prevoda, prebacivanja premijskog stepena, u medjuvremenu i produzenja registracije - dosao je red i da se uziva u voznji, pi*ane detalji, itd... Pa krecem polako da pratim i potrosnju za DS, inicijalno je "čepovanje" i tek treba da uporedim stvarnu potrosnju sa board-om. Malo se odmaralo prethodnih dana, tu sitno kilometraze po Srbiji, tj. neke rute gde mogu da uporedim potrosnju i ponasanje sa prethodnim automobilima. U najkracem, 2.0 HDi 163 ocekivano (posto sam ih dosta vozio pre 15-ak godina u tada novim sluzbenim 407-icama, samo u slabijoj i starijoj verziji od 136 KS). Normalna voznja magistralom, nesto preko ogranicenja, "normalna" guzva sa preticanjima - prosek se spustao do 4.5l. Na kraju pred naplatnom rampom, za maltene 100 km, prosecna brzina okruglo 60 km/h, potrosnja 4.6l: Iza toga jos oko 40 km autoputem, ali i naplatna rampa, guzva, radovi... Iz tog razloga, prosecna brzina samo 64 km/h, potrosnja na kraju 4.7l: Od cepovanja, 2-3 dana lokala po BG, ovaj kraci put u oba smera, tehnicki pregled, plus test od strane kolege po Citroen muci @djomla - prosek je na 5.3l : Fabrika deklarise bajku od 4.9 l kombinovane, tako da bih bio zadovoljan i kod mene ocekujem potrosnju od 6 do 6.5l, videcemo. Po SpritMonitoru, prosek za vlasnike sa manuelnim menjacima je 6.3l. Sa starim Stilom 1.9 sam imao 6.1l u vlasnistvu. S tim sto je ovaj auto naravno veci i tezi, oko 1530 kg po specifikacijama, sa korektnih 9.4 kg/KS (poredjenja radi, Bravo Sport benzinac je bio na 9.1 kg/KS). Ako je nekome interesantno da procita, probah juce na autoputu i obrtaje/potrosnju na krstarecoj brzini po ogranicenju na boardu. Ne koristim generalno, ali radi testa sam ukljucio tempomat i probao na par (na oko) ravnih deonica. Ima glupavi digitalni segmentni obrtomer (kao MY21 Tipo koji smo komentarisali, npr.), s tim sto je manje tupav za toliko sto segment nije 500 nego 250 rpm . Svakako cu obrtaljku proveriti i uporediti BT dijagnostikom, a na 130 km/h po boardu vrti se na opustenih 2000 rpm i trosi od 5.2 do 5.8 l:
  12. 3 points
    Prvo lično detaljnije pranje ove godine hteo sam da ga voskiram ali je bilo toplo ispred perionice, direktno sunce i onda sam odustao. Neki sledeći put. Kupio sam kod Titanijuma neko sredstvo njihovo za čišćenje unutrašnjosti i ok radi posao. Na kontu toga kasnije na nagradnoj igri dobijem paket koji sadrži i auto finesse sprej vosak. Prvo stavio clear view i kad sam video kako se suši odmah, odustao sam od voskiranja
  13. 3 points
    Retko pisem. Nije da ima puno novog. Montirani prednji Brembo XTRA diskovi i plocice. Na ATE plocicama se odvojili limcici/osiguraci, pocelo da lupa neprijatno preko neravnina, a i stari diskovi su imali jos mozda 5.000km mesa. Plocice na 60% Uglavnom prvi originalni diskovi presli 110.000 km, drugi 70.000 km. Druga tura je vise vozena u gradu. Glavcine proverene, u 0. Diskovi montirani i provereni, takodje u 0. Proslo leto montirani Pilot Sport 5 pneumatici. Takodje zamenjena vodena pumpa sa termostatom, klasicna boljka kod VAG.
  14. 2 points
    nemanja84bg

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    gledane ove potrosnje moj debeli atmosferac ispada extra, 7.5 - 8.5 pri 100 - 120 km/h dok po gradu bije 11 -12 moze i 9 -10 ako se bas stisne da ne prelazi 2500 obrtaja ali onda se olenji
  15. 2 points
    knezevic76

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Najniža potrošnja ikada ostvarena, od kad je auto kod mene , pri odlasku na skup (ovi što beleže neka zapišu ) kroz centar grada bez ikakve gužve. Pogledajte prosečnu. Nije neki veliki uzorak, al da se unese u zapisnik. Inače je dugoročna po bordu 7.6l Sent from my 2203129G using Tapatalk
  16. 2 points
    Slicno sam ja uradio, kada je hladan brunda dosta i iz aupsuha i iz motornog prostora
  17. 2 points
    Kolega napravio foru sa četvorkama!
  18. 2 points
    igor0511

    Seat Leon FR 2.0 TDI

    Iskreno mi ne treba nesto, bilo bi samo iz ciste dosade. Na ovu tezinu i menjac sasvim lepo ide auto, nije mi se nikad desilo da mi zafali snage. A zao mi je i da unosim i 10% rizika na kolima koja imaju 80kkm, pogotovu sto mogu biti i xa prodaju uskoro ako bude sve ok na poslu
  19. 2 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    A jok...pričaću sutra, večeras uživam u pogledu. I u vožnji...
  20. 2 points
    Axic

    Funny photos

  21. 1 point
    dach@

    F1: USA 2023 , Majami

    Kvalifikacije Subota 6 maj 22-00 h Trka Nedelja 7 maj 21-30 h U petak vožena 2 treninga
  22. 1 point
    werp690

    Alfa Romeo Brera

    @Sedla Vrlo lako moze da se desi da je neki kombo dizna, kat. Kazem jer mi je ovo jako poznato , a iz nekog rrazloga je posebno smrdelo kada se isslo u rikverc ( ili se ulazilo u taj dim pa zbog toga ) . Resenje je bilo sredjivanje jedne dizne, skidanje katalizatora..Posle toga uzivanje. Miris bi usporedio sa pretakanjem kupusa samo pojacano 3-4X
  23. 1 point
    Sve je ovo trebalo biti urađeno još pre 30 godina.
  24. 1 point
    Upravo tako.. koliko je bučniji od nazad ni ne skonta se u kabini iz razloga što je toliko bučan i od napred. kada se vozi iza auto verujem da je jako velika razlika u količini buke.
  25. 1 point
    Sjajno.. srednji lonac je dosta velik i on mnogo ubija zvukove. Verujem da je zvuk fantastičan.
  26. 1 point
    Cupsi

    Za nove članove

    Ćao društvo ...poz za sve iz Kovina.. imam Punta GT pa sam napravio nalog kako bih možda našao neke delove za auto
  27. 1 point
    U petak odrađen izduv, umesto zadnjeg lonca samo cevka i ukrasi Zvuk je mnogo lepši, samo malo glasniji, u vožnji po gradu prelepo prede, a na AP nije umarajuć, u nekom standardnom opsegu od 90 do 130 skoro i nečujan u kabini
  28. 1 point
    Dzimbo

    500L Cross Pino Silvestre

    Kolika su ta kolica, jos ne nadjoh neka da ne mogu da stanu, jedino ako ne drzis ono lazno dno i dalje, to je prvo sto sam izbacio iz auta.
  29. 1 point
    dach@

    F1: USA 2023 , Majami

    Slabo,bilo je unapredjenja da budu drugi tim ali još daleko od Red Bull a. Ima Ferari taj jedan brzi krug ali i dalje su slabi u trci pogotovo na tvrdoj beloj komponenti. Mercedes treba na sledećoj trci nešto konkretno da donese,valjda će promeniti bokove mada sumnjam
  30. 1 point
    dach@

    F1: USA 2023 , Majami

    Startne pozicije
  31. 1 point
    Zvezdo

    Cene goriva...

    Mene ako sećanje dobro služi pre dve godine kada je sirova nafta bila po današnjim cenama litar dizela je bio manje od 1 eura.
  32. 1 point
    vicent

    Alfa Romeo 147 Q2 Ducati Corse

    Najpre je do nosača motora, uglavnom donji, na menjaču. Može da bude i gornji (tzv. Koska), mada ređe. Zglobovi bi se čuli pri promeni bilo koje brzine, ne samo u pokretanju. Naravno, prvo proveriti. Donji ( "reket") je od 3 -4 hiljadarki. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  33. 1 point
    Mijailović P.

    Alfa Romeo Brera

    Vredne ruke.
  34. 1 point
    Sedla

    Funny photos

    Pratim ja ovaj rad od početka. Svaka njemu čast, trebalo je imati m*da da se krene u ovakav projekat... kapa dole.
  35. 1 point
    dach@

    F1: USA 2023 , Majami

    Kvalifikacije U Q3 u prvom izlasku Max pravi grešku Lekler isto Perez najbolji u prvom izlasku. U drugom pokušaju Lekler izleće,znaće se sutra da li ima nekih oštećenja. Crvena zastava minut ipo pre kraja i niko i nije mogao da popravi vreme. Alonso drugi i Sainc treći Uglavnom i u Majamiju skrećene su DRS zone tako da pitanje kako će sutra biti u trci što se tiče preticanja
  36. 1 point
    neshaoct

    Gume nove vs. polovne vs. protektirane

    Zašto ''run flat'' pneumatike treba zameniti standardnim kada za to dođe vreme? Ako dajete prednost komfornoj vožnji, želite da uštedite novac i znate kako da zamenite pneumatik, uopšte nema dileme šta je bolje. Suprotno uvreženom verovanju, ''Run Flat gume'' (RFT) je prvi razvio Michelin tokom 1930-ih, da bi ušle u ponudu kao standardne na našim svakodnevnim automobilima skoro sedam decenija kasnije. Zamišljeni da omoguće vozilu da nastavi vožnju nakon oštećenja i gubitka vazduha, ''run flat'' pneumatici su trenutno dostupni u tri različite verzije: s pomoćnim osloncem, samozaptivajući i samonoseći. Samonoseće platforme su najčešće od tri navedene varijante, omogućavajući vozačima da nastave putovanje zahvaljujući ojačanim bočnim zidovima, koji mogu da izdrže težinu vozila. Ipak, prednosti ''običnih'' guma u odnosu na ''run flat'' su potpuno jasne. ''Run flatovi'' su daleko skuplji od običnih guma Cena je glavni razlog zašto se brojni vlasnici automobila odlučuju da im naredni set pneumatika bude sastavljen od onih standardnih. Zbog svoje ojačane konstrukcije, ''run flat'' gume su znatno skuplje od običnih, a neke koštaju dvostruko više od konvencionalnih ekvivalenata. Naravno, na tržištu su dostupne jeftinije alternative, ali ako uradite neophodno istraživanje, uvidećete da recenzije za ove gume nisu toliko pozitivne. Da, ''run flat'' su bezbednije u slučaju gumi defekata, ali ako redovno proveravate pritisak u gumama i obraćate pažnju na put, malo je verovatno da će doći do bušenja pneumatika. Dakle, ako ste ograničeni s ''kešom'' i morate da zamenite gume, set visokokvalitetnih standardnih guma je bezbedniji za svakodnevnu upotrebu od garniture jefitnih ''run flat-ova'', kako na suvom tako i na vlažnom asfaltu. Nedostatak je što će vam biti potrebna dizalica, rezervna guma ili komplet za popravku u slučaju da pneumatik ispusti vazduh. ''Run flat'' pneumatici su bučniji i utiču na upravljivost Zbog debljih bočnih zidova, RFT su krući i teži. To znači da će u skoro svim slučajevima biti bučniji od obične gume. Ipak, budimo iskreni; nivo buke bi trebalo da bude poslednja stvar koju neko uzima u obzir kada bira garnituru guma. Ako stvari počnu da vas nerviraju na auto-putu, možete da pojačate jačinu zvuka audio uređaja pri većim brzinama i zaboravite na to. Međutim, zbog svoje čvrste konstrukcije, RFT takođe doprinose grubljem osećaju u vožnji i utiču na upravljivost. Iako ovo neće biti tako očigledno u nekom prestižnijem modelu visoke klase kada vozite savršenim putevima, stvari stoje drugačije kada je reč o rupama na drumu ili sportskom automobilu, kada se i najmanje nesavršenosti i te kako osećaju. Ako pređete na konvencionalne gume, odmah ćete primetiti da se automobil udobnije vozi i bolje prijanja uz put, posebno pri većim brzinama u krivinama. Probušeni ''run flat'' pneumatici se mogu koristiti samo pri malim brzinama uz ograničen broj kilometara Ono što je indikativno je što mnogi ljudi misle da kada im se probuši RFT guma, mogu bezbrižno nastaviti putovanje. Međutim, ovo je daleko od istine jer su dotični pneumatici generalno zamišljeni da izdrže težinu vozila u slučaju bušenja pri brzinama koje ne prelaze 80 km/h. Štaviše, proizvođači preporučuju da se ne vozite na probušenom RF-u duže od 80 kilometara, jer će bočni zid početi da otkazuje. Zato, ako mislite da korišćenje RF-a znači da nikada ne morate da brinete o ''gumi defektu'', razmislite ponovo. Kao što smo konstatovali, ove gume su još uvek daleko od savršenih, što je još jedan razlog zašto bi trebalo razmisliti o prelasku na konvencionalne. Na kraju krajeva, ako vam se guma probuši, zamena točka nije raketna nauka. ''Run flat'' se retko kada može ponovo koristiti nakon bušenja Kao što smo spomenuli, ako koristite RFT i dođe do bušenja koje rezultira potpunim gubitkom pritiska, moraćete da pronađete vulkanizera koji nije udaljen više od 80 kilometara. Ako imate dovoljno sreće da ga pronađete, defekt se obično može popraviti i možete nastaviti putovanje. Ipak, bočni zidovi gume neće imati istu krutost kao pre bušenja, tako da neće moći da izdrže težinu vozila ako dođe do ponovnog oštećenja, a nedostatak krutosti će verovatno uticati na upravljivost. Iz tog razloga proizvođači RFT-a, kao i vulkanizeri, preporučuju zamenu probušene gume novom. Nećete imati ovaj problem sa standardnom gumom osim ako je oštećenje baš veliko ili se dogodi na nekom od bočnih zidova. Felne su sklonije pucanju sa ''run flat'' pneumaticima Krutost RFT-a ne utiče samo na udobnost u vožnji, već može i doprineti oštećenju točkova na vozilu mnogo brže od običnih guma. Pošto su bočni zidovi mnogo krući a masa guma veća, dodatni pritisak će biti vršen na točkove, uglavnom kada se udari u rupu ili visok ivičnjak. Ako imate felne koje nisu od kovanog materijala, a velikog su prečnika sa niskoprofilnim pneumaticima, mnogo je veća verovatnoća da će doći do neželjenih pukotina na vašim omiljenim felnama. Na vreme otkrivene, ove pukotine se mogu zavariti, ali ako ih ne primetite, mogu da izazovu ozbiljna oštećenja točka, koji će biti potrebno zameniti. Možete imati isti problem i s običnim gumama ako niste pažljivi, ali je verovatnoća mnogo manja jer fleksibilni bočni zidovi takve gume bolje apsorbuju udar. Dakle, konstatovali smo neke stvari i došli do pet glavnih razloga zbog kojih bi trebalo da se odreknete ''run flat'' guma u korist onih standardnih. Nakon kupovine automobila sa dotičnim tipom pneumatika i prelaska na obične, primetan je ogroman napredak u pogledu udobnosti i manevrisanja. To se posebno odnosi na tvrdo trimovane automobile sa sportskim ogibljenjem. U slučaju nekog SUV/krosovera, razlika možda neće biti tako očigledna, ali se i dalje štedi pristojna količina novca. preuzeto sa - Auto Blog
  37. 1 point
    dach@

    F1: USA 2023 , Majami

    Treći trening
  38. 1 point
    Toliko malo km prelazimo godisnje da nam se vise isplati taxi i rent a car Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  39. 1 point
    Simboličan jubilej. 4 godine, 44444km.
  40. 1 point
    neshtry

    Funny photos

  41. 1 point
    Dale

    Funny photos

    Ne znam gde da smestim. Svakako interesantno... https://www.instagram.com/brendon_scholtz/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D&fbclid=IwAR1mmptBemIwQxcBrfJpLjGxUOUIlNqwoVwCTjs_TNRFUvMvGNMOuepZSJY
  42. 1 point
    neshtry

    Funny photos

  43. 1 point
    neshtry

    Funny photos

  44. 1 point
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Stigla usisna grana I ostale kockice se polako slažu... Mislim da je sad sve spremno za pakovanje za ovaj vikend.
  45. 1 point
    shuxx

    500L Cross Pino Silvestre

    To sto su oni "krakati" nije do sedista, nego do DNK [emoji1787] Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  46. 1 point
    BaneAK74

    Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp

    Posle 1000km.
  47. 1 point
    Markoni Bg

    Alfa Romeo 147 Q2 Ducati Corse

    Mislim na kvacila koja su za stock auto i koja su dostupna po radnjama ,za trke i izivljavanje znam da svasta postoji ,pricamo o upotrebi vozila za svaki dan.
  48. 1 point
    ISV_01

    Alfa Romeo Brera

    Zato je jos ziv posle one slike sa usisivacem
  49. 1 point
    moron

    Automobilsko tržište Srbije

    Danas sam malo kod dilera razgledao model MG ZS 1,0T 6MT u top paketu. Moja topla preporuka svakome da ono pogleda. U top varijanti on enterijeru u smislu kvaliteta materijala na sedištima izgleda kao da je neki premium. Kada gledajući ono pomislim na Tipo Cross u top varijanti, jako mi je tužno. Za Fiat. Naravno, nije taj MG savršenstvo. Ima on i nekih očiglednih mana. Ali, prvi utisak mi je jako pozitivan. A evo šta je "Jura" o njemu rekao ( i mislim da MG-u treba otvoriti njegovu neku temu ) https://youtu.be/uaf-5wBLrgs?t=5
  50. 1 point
    totti

    Kućni ljubimci

    U kancelariji Sent from my SM-G770F using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...