Jump to content
FAS Goran

vicent

Members
  • Content Count

    2871
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

vicent last won the day on April 2

vicent had the most liked content!

About vicent

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 11/23/1965

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    Tehnologije,kružne i brdske trke,F1

Previous Fields

  • Garage
    AR 147 jtdm +

Recent Profile Visitors

7021 profile views
  1. vicent

    F1: Abu Dhabi 2022

    Aj baš da vidimo ! Vi Maxovci ste čudo .Jasno vam je ko jedini može da vam pomrsi račune. Samo da Merc napravi prevozno sredstvo.[emoji3] Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  2. vicent

    F1: Abu Dhabi 2022

    Uopšte nisam poredio ta dva vozača, jasno je ko je no1 a ko fenjerdžija, već sam hteo o fer-pleju, saradnji, poštovanju. Čak nisam ni navijač RB. Ali OK, tako je kako je. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  3. vicent

    F1: Abu Dhabi 2022

    Ma sve to stoji ali ? Da ga je Narcis propustio u prošloj trci (što je i dogovoreno), ili da je u ovoj malo usporio Leklera, koji nije mogao da ga ugrozi,, ko bi onda bio No2. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  4. vicent

    F1: Abu Dhabi 2022

    Meni je drago što je Šarl uzeo drugo mesto u šampionatu. "Ministar odbrane" može da se zahvali timskom kolegi za izgubljeno drugo mesto, kako u prošloj trci tako i u ovoj. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  5. vicent

    F1: Brazil 2022

    Pri tom, Ham je bez ijednog kaznenog boda u licenci ove sezone.
  6. Ove god., tačnije letos, pre 10-ak hkm., za AR 147 jtd, zamena kvačila 100eur. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  7. Pa vidi, može da obori temp. malo, ne previše. Ideš nizbrdo, bez gasa, ventilator hladi motor, mora malo da padne. Ako na otvorenom držiš konstantan gas, grejanje radi a temp. je ispod polovine i ne dostiže radnu temp., onda je problem u termostatu. Motor zagrevanjem dodaje toplotu koju ventilator preuzme a ako nema zagrevanja a ima oduzimanja, termostat nije kriv. Pašće ! Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  8. . Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  9. Nikakvi kartoni i limovi tu ne pomažu. Termostat mora biti ispravan i nakon 10-ak minuta rada, vožnje, kreće lepo da greje. Ne kažem, treba mu duplo više vremena od benzinca ali nije tragedija. Što je više u obrtajima brže će doći na radnu temp.
  10. vicent

    F1: Brazil 2022

    Druže, zar RB nije bio pola.sekunde brži od svih ostalih, i zar Kreštapen, kad god ga neko napadne nije bio incidentan? Nisam neki ppseban zaslepljeni navijač, samo mislim. da sam realan.
  11. Bilo je i tada a naročito sada, više varijanti tih modifikatora. Pravi, Ruski, U.M. nema nikakvih metalnih čestica u sebi, samo nekakav teflonski sloj pravi a izgledom, gustinom i bojom najviše liči na med. Pravljen je za rusku vojsku i njihove surove zime, -30 - -40°C, da bi lakše palili i imali bolje podmazivanje. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  12. Moja lična, a i iskustva mojih drugara su pozitivna i osetna. Prvi modifikator sam sipao u Mitsubishi Galanta, 90 i neke god. Motor je bio 1.6, karburator. Odmah , vidno, su obrtaji porasli sa 800 na 920-930 na leru. Takođe, radnu temp. je dostizao od Miljakovca do Banjice, a nakon U.M., bivao je na pola skale do radne temp. O potrošnji ne mogu konkretno da kažem, bilo je zanemarljivo manje (bila 10-11 a posle možda pola lit. manje). Radionice koje obrađuju glave i cilindre kukaju iz glasa ako je motor tretiran U.M. Ne može da škodi. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  13. . Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...