Jump to content

vicent

Members
  • Content count

    2410
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

vicent last won the day on November 13 2018

vicent had the most liked content!

About vicent

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 11/23/65

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    Tehnologije,kružne i brdske trke,F1

Previous Fields

  • Garage
    Punto JTD-R

Recent Profile Visitors

5447 profile views
  1. Kina odbacuje Windows operativni sistem zbog pretnji po nacionalnu bezbednost. PRC !
  2. F1: Monako 2019

    Ne zna da pliva ali zato zna da vozi [emoji1]. Послато са LG-G5
  3. F1: Monako 2019

    Potpuno se ne slažem sa Nešom. Hamilton je više od 60 krugova držao Verstapena iza sebe u okviru 0,5-1sek. Samo u predzadnjem krugu je mali na kasnom kočenju pokušao vratolomiju, i nije upalila. Odluke Mercedesa potpuno pogrešne, 66 krugova voziti na žutim gumama su sulude, kod Botasa (potpuno impotentan), su sa gubitkom jednog mesta, zamenjene belim (tvrdim).
  4. F1: Monako 2019

    Monako je zajeban. Sigurni izlasci SC-a, srećne i manje srećne okolnosti, pravovremana zamena guma. Sve je moguće.
  5. Gore navedeno, nije i potpuno precizno. Imao sam Mitsubishi Galanta (1500+ kg), 1600ccm, 82 ks, po gradu nije silazio ispod 11 lit. Drugar imao isti ali 2000 ccm, potrošnja nam bila ista. Nekada, u istoj karoseriji, jači motor čak i manje troši od slabijeg. Moj drugi remapiran Punto 1.9 jtd, (kao i prethodni) manje troši od deklarisane potrošnje. Motor veće snage nije potrebno stiskati po gasu da bi postigao željenu brzinu, za razliku od slabijeg.
  6. Koliko ja znam, zamajac je ušrafljen u radilicu, tako da se on uvek okreće. Kvačilom (drukom) razdvajaš lamelu od zamajca. Sitni su sati, ja malo popio ali mislim da je tako [emoji1] Послато са LG-G5
  7. 'Ebeš mi sve, ko lud ovde , ko normalan. Pitaću popodne unuka šta mu se više sviđa, Lassa ili Tigar. Tigar asocira na opasnost, avanturu, misteriju a Lassa na lov, uzbuđenje, neizvesnost. Ja bih kupio 2 od jedne i 2 od druge, neizvesna trka [emoji1]
  8. Ja još nisam video, ne znam a nisam ni prestao. Što se krize srednjih godina tiče, ne brinem. Mene još pubertet drži [emoji1] Послато са LG-G5
  9. Možda će delovati glupo ali te ne košta ništa da probaš. Otvori malo čep rezervoara da ne stvara vakuum, u slučaju da je prelivno crevo zapušeno. Kod jednog drugara smo rešili problem bušenjem rupice od 2mm na čepu rezervoara. Deluje šusterski al rešava slučaj. Послато са LG-G5
  10. Ili pumpa povremeno gubi struju ili negde nakon nje "curi" , ne gura u liniju goriva. Kako drugačije objasniti klokotanje, oticanje goriva, nakon prestanka rada motora . Послато са LG-G5
  11. Kad si menjao pumpu u rezervoaru, jesi li menjao samo nju ili kompletan uložak ? Послато са LG-G5
  12. Jbt., ja sam nindja. Otkako sam došao na ovaj svet (pre oko 54 god.), lud bio, lud ostao. Kolege se ubabile u 40 god. QQ. Послато са LG-G5
  13. Isti slučaj imao drugar na Stilu. Dijagnostika je samo pokazivala slab pritisak goriva. Imali smo sreću da su nam svi zamenski delovi bili na raspolaganju, svakih 2 dana smo menjali po nešto a problem je opstajao uz klokotanje. Popušim cigaru i on uz maaalo duže alnasovanje upali. Onda nam drugarov bivši kolega iz Delte otvori oči. Nosač filtera goriva ima u sebi nepovratnu klapnu koja je zaglavljivala. Banalno al zna da *ebe. Послато са LG-G5
  14. Najveća razlika između premium i midle ili low range guma je upravo u postojanosti (dugovečnosti) samog materijala gume. Premium gume su i posle 5-6god meke i imaju dobro prijanjanje, dok se ove jeftine uplastiče za 3-4 god. Sama šara je nebitna stvar, guma postaje tvrda i abrazivna. O prijanjanju nema ni reči, imao sam na autu Barum i Michelin istog godišta. Neuporedivo !
  15. Preko kakvih uređaja slušate muziku?

    Altec Lansing, audio CS 21, prefinjen, moćan i užasno skup. Nije mi žao nijednog evrića. Vredi . Послато са LG-G5
×