Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/13/21 in all areas

  1. 10 points
    Idemo u nove radne pobede...prvi radni dan posle G.O. Bili smo na Sitoniji, Nikiti. Debeli je i ovaj put polozio test samo tako, pun gepek, zena i dva klinca, brdo stvari, no problemo... Isao je jako lepo, ono kako ja volim da kazem - kako je radio prvih 100 metara tako je i poslednjih 100. Sem potrosnje,to je variralo makedonsko gorivo je brlja jedna, i u povratku kada sam vec potrosio mesavinu i naseg i grckog i makedonskog, sam sipao pun na njihovom LukOil-u i imao sam sumanute potrsonje od tipa 6.8 na 130 sestom brzinom i slicno...cim sam ovde vratio na fabricka podesavanja na Mol-u situacija se popravila. Mislim da vise nikad necu sipati Mak gorivo. Za tu neku malu ustedu da napravim s*anje...nece biti... ---------------------------------- Pre par dana je stigao i poslednji deo slagalice, Galfer (SDT) High Performance plocice sa udelom carbon-keramike...trebalo bi ono...bas bas dobro da lepi sledece plocice koje imaju nisu za civilnu upotrebu, navode da su za track-day, ove su odmah ispod toga... -------------------------------- Spakovane... Nastavak i montaza u cetvrtak
  2. 8 points
    srdjos

    Funny photos

    Kad si baksuz
  3. 3 points
    horvat

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Zanimljiv auto. Zabavan i veoma brz, zvuk iz izduva mocan, ali sam motor zvuci kao fen. Sedista i volan topina, vesanje malo pretvrdo, volan brz, ostar, direktan, precizan ali bezosecajan.
  4. 3 points
  5. 3 points
    neshtry

    Makete automobila

    Jedna aktuelna od mog druga iz Dalmacije
  6. 3 points
    Evo ti, na! A ovako je bilo sa fabričkim oprugama:
  7. 2 points
    Pozdrav, Evo I ja da predstavim svoj auto I iskustva sa njim. Uzet pre otprilike tri meseca u Autogarant Cacak.Motorizaciju vidite u naslovu,siva metalik boja,od opreme naslon za ruku, zatamnjena Stakla itd.,bas kao ovaj ima sada na sajtu polovni automobili,Autogarant Cacak,ja platio 12700,sada vidim da je cena na ovom Sajtu 12900. Pohvale za gospodina Sisovica iz Autogaranta,ljubazan I strpljiv covek,svaka cast! Do sada presao sam 3200km I ja sam zadovoljan sa autom po svim osnovama.Uz ovaj auto vozim I moj stari auto 406 hdi 90ks,PA kada sam presao na ovaj trebalo mi je vremena da se priviknem na motor I ostalo. Motor zadovoljava sve moje potrebe,osim mozda za preticanje,ali I tu nemam ogromnu,nego malu zamerku.potrosnja ocekivana I zavisi prvenstveno od stila voznje,udobnost je ok,prtljaznik super,sve u svemu ja sam prezadovoljan,novo je novo,a i benzinski motor ima svoju draz. Moram da kazem da mi je ovaj forum mnogo,mnogo pomogao oko izbora,a narocito izbora motora. Po meni,uz sva ogranicenja voznje,mislim kamere,policija,radari,ovo je skoro taman motorizacija.Naravno,opet kazem,zavisi od stila voznje,ali za onoga ko vozi umereno I vozi porodicu nista vise I ne treba. Potrosnja ulja za sada je od vrha negde svukao do pola I malo ispod pola,sto su mi rekli da je normalno,videcemo dalje. Nisam jos dosipao ulje,planiram.Ako neko zna koliko treba ulja dosipati bilo bi dobro da mi napise,jer ne znam koliko sipka pokazuje.tj loliko prikazuje ulja od min do max.Da li litar ,pola litra ili koliko vec. Kome treba porodican auto,auto bez nekih 20000ks koje nemas gde da upregnes u zemlji Srbiji,osim ako nisi kamikaza,auto bez dpf-a,dizni egr,ad blu,urea,sta li vec,auto koji mozete do iznemoglosti da vozite u lokalu,bez straha da nesto zacepi,dpf,egr,,auto koji ne morate da vozite po autoputu zbog samog auta da bi odradio regeneraciju,to je to. Ljudi,ja sam kupio auto koji cu da vozim,a ne konja kojeg treba da timarim svaki dan.Auto treba da sluzi prosto,kao nekad,a ne pazi ovo,pazi ono.Mislim da ste me razumeli. Izvinjavam se na slovnim greskama,jer pisem sa tel.a krupni prsti. ZAKLJUCAK Auto ispunio ocekivanja,zadovoljan,ocena od 1-5,auto dobija 4-. Pozz
  8. 2 points
    Nešto u prolazu, ne znam koliko se vidi samo...
  9. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  10. 2 points
    Jastrebov

    Remont letve volana - Stilo

    Uspešan remont volana jedne stranke na način koji je negde čuo da može ili da je jeftino odrađeno. Koliko je to jeftino odlučite sami i dobro razmislite šta radite ? Pozdrav svima !
  11. 2 points
    Često se na kraju izabere samo "srcem", a posle to uporno pokušava godinama racionalno argumentovati i od drugih dobiti potvrdu mudro izvršenog izbora
  12. 2 points
    ISV_01

    Bravo za ovaj Bravo

    A mene kritikuju kada kupim diskove i plocice a stari set moze jos 10-15k, sto odmah ne stavljam.. @MS PK Nije mico, otkacio je rucnu, sada koci kao Fred Kremenko A moze i u ler da ubaci cim izadje iz BGa taman ce do iskljucenja za Pecince da uspori
  13. 2 points
    Vule

    Alfa MiTo Multijet

    Posle Škode došao na red i Mito Ostaje još par sitnica da se uradi, mislim da ću da kupim nove farove pošto su ovi iznutra loši, džaba šmirglanje i poliranje, a i pitanje u kakvom su stanju šoljice, pa da bocnem jedan 4300k unutra i voz
  14. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  15. 2 points
    Axic

    Funny photos

  16. 2 points
    13 dana se cudili, proveravali,mislili da se neko zeza. Cetrnaesti dan im pokazao cevek temu na forumu, porucili. I dan danas se zezaju na pauzi za dorucak [emoji3] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  17. 1 point
  18. 1 point
    moron

    Peugeot i Fiat? / Stellantis

    Za trenutnu ( GM) astru AISIN nije dobavljač za AT, ali, za onu sledeću astru ( klon 308 mk3 ) jeste. A da je taj Aisin loš, ne bi ga koristio i BMW za svoje FWD modele, tako da mislim da je odličan i za PSA grupu.
  19. 1 point
    TheWickerMan

    Funny photos

    Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk
  20. 1 point
    Aha, placebo efekat, da to ok stoji, bice super u pocetku i onda ili mislis da treba tako ili postane zamorno
  21. 1 point
    Nisam siguran da ima neko objasnjenje za tako nesto? Mislim ako cemo teoretisati da amortizer ima mozda vecu silu nego standardan amortizer i da sprecava oslanjanje da osciluje koliko bi oscilovalo sa fabrickim amortizerom i da moze da kompenzuje spustanje onda ce raditi ok dok god je taj amortizer ispravan tj u punoj snazi. A amortizeri nemaju tendeciju da propadaju linearno, obicno dobar deo svog radnog veka provedu na max i onda krece neko postepeno propadanje kako krene stavka po stavka da se trosi. Da malo ode karika ventila, da se malo ulje umori, da se diskovi ventila malo zamori metal i tako... Ali cak ni neki top amortizeri ne umanjuju oscilovanje do te mere da mogu umanjiti ozbiljno redukovan hod amortizera. Jedino da imas srece da je auto projektovan tako da je standardno imao zalihu u hodu, kao kod Zastave gde postoje verzije od 15 i 30mm nize od najvisih verzija i sve moze da radi na fabricke amortizere. I tu bi sad mogao teoretisati da sa nekim sportskim amortizerom mozda moze biti 40mm nizi od najvise verzije i da radi ok. Kod vozila gde je odnos hoda amortizera tu negde 1:1 sa hodom na tocku, 10-15mm je prilicno neki plafon za spustanje makar koliko mnogima to zvucalo neverovatno. Tu i tamo sa nekom cakom moze da se izgura jos 20ak mm...
  22. 1 point
    Moje subjektivno ali ne i empirijski potkovano misljenje, je da ce ti sa Sachs raditi dobro mozda malo u pocetku i posle ce brzo postati isto kao i ovo sto imas sad, dok su B8 ono sto ti treba uz te H&R opruge. Ja sebi sad merkam varijantu sport suspension opruga, koje su valjda za 1.5 cm nize, sto taman daje neku normalnu visinu, i one izgleda idu na obican amortizer...
  23. 1 point
    A mogao sam ja i ovako da ih zavrnem... ...tj zamenim plocice i zavrnem. Ali jednostavno sam imao zelju da ih odradim od nule. Do duse sada imam i zelju da ih stavim u dnevnu sobu na policu, aaaaaali zena nije odusevljena tako da ce ipak morati na djembelog
  24. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  25. 1 point
    Ima ovde raznih dodatnih varijanti jos videcemo... Tako ili nikako hvala brat moi
  26. 1 point
    U Beogradu imate za Fiat punto 2,3 za 14000 dinara kod Milosa na Vilinim Vodama NOV zuti senzor ugla volana ,ruke,kalibracija i pismena garancija 2 godine. Sve zamenjeno za manje od sat vremena BEZ cekanja. Moja preporuka jer je extra covek,a vi kako zelite. Milos 0658006818.
  27. 1 point
    Ivan

    F1: Italija 2021

    Mislim da Max nije razmisljao ni o kakvom predjasnjem iskustvu, nego je gurao "kao june" da prodje , bilo ko da se pored nasao. Standardno za njega jos od mladjih dana, jos pre X godina sam pisao da je sjajan, ogroman potencijal, kombinacija borbenosti i ludila - ali da mora da prelezi "decije bolesti" i srljanje. Sto dobrim delom i jeste, a sa druge strane - obojica u ovim trenucima, kada se lomi sezona, pokazuju zube i nece da popuste. Daleko je naravno od tog nivoa, ali me Max u nijansama podseca na Sennu, koji je takodje u duelima vozio na ziletu - ali bi on maltene uvek u konfliktnim situacijama postavljao bolid tako da je protivnicima stavljao "na grbacu" da oni odluce da li ce do kontakta doci ili ne. Takodje, sama situacija od juce me je u trenutku neodoljivo podsetila na Suzuku 1989. i jedan od najpoznatijih duela za titulu u istoriji F1. Oko koga se i dan danas lome koplja ko je imao prednost u cuvenoj Casio Triangle krivini (a koja je upravo nalik Variante del Rettifilo u Monzi, gde su ova dvojica polupali bolide). A i ove sezone ce ocigledno svaki bod i najbrzi krug u trci biti zlata vredan. Kao sto sam bio misljenja da je u Silverstonu u pitanju bio trkacki incident uz odgovornost Hamiltona - tako mislim da je i ovo trkacki incident, ali uz odgovornost Maxa. Bez potrebe za kaznjavanjima. RB je propustio ogromnu priliku u Monzi, gde su Mercedesi bili izraziti favoriti pred dolazak. Par losih poteza Hamiltona i ekipe (poraz od Bottasa u kvalifikacijama, losa sprint trka, los start glavne trke, spora zamena guma u trci,...) i zamena motora kod Bottasa su RB-u otvorili situaciju za trijumf kao na tacni. Sopstvenim greskama nisu to iskoristili, a pitanje je da li ce im se ovakve prilike ukazati do kraja godine. Upravo je Hamilton u prethodnim sezonama, na ovim stazama i u ovom delu sampionata lomio Ferrari i Vettela i odlucivao titule (kada su ovi koliko-toliko i mogli da pariraju). Od Silverstona naovamo je vrlo lako moglo da bude obrnuto i da Max bude u toj ulozi. Tako da ostaje i dalje krajnje neizvesna borba. Vikend pauze, pa idemo u Soci, staza koja takodje lezi Mercedesima, toliko da su samo oni i odnosili pobede od kako je ta staza u kalendaru.
  28. 1 point
    neshaoct

    Rosi može opet da pobeđuje

    Da li je Rosija izigrao saudijski princ? Devetostruki svetski šampion Valentino Rosi na kraju ove sezone završiće karijeru u motociklizmu, ali će ostati prisutan u Svetskom šampionatu kao vlasnik tima u kraljevskoj klasi i Moto2 kategoriji. Međutim, iako je pre nekoliko meseci objavljen dogovor o sponzorstvu sa saudijskom naftnom kompanijom Aramko, sada se čini da je ''Doktor'' prevaren. VR46 tim je u Moto3 kategoriju ušao 2014. godine, da bi se tri godine kasnije proširio i na srednju kategoriju, a ove sezone je zahvaljujući saradnji sa Avintijom stigao i do kraljevske. Taj potez je doveo do povlačenja tima iz najslabije kategorije, uz najavu ulaska u najjaču od 2022, kada na snagu stupaju novi ugovori. Italijanski motociklista je u prošlosti više puta najavio da mu je za to potrebna pomoć sponzora, a činilo se da je partnera pronašao u princu Abdulazizu bin Abdulah al Saudu. Ta saradnja je najavljena još u martu, da bi u drugoj polovini juna bila potvrđen ulazak VR46 tima u kraljevsku klasu, uz sponzorstvo Aramka, preko kompanije Tanal Entertainment Sport & Media. Zanimljivo, iz Aramka od tada nije stigla nikakva potvrda o sponzorstvu, zapravo su se iz same kompanije distancirali od cele priče, a pojedini manji sajtovi nedeljama su ukazivali na rupe u njoj. Sâm princ Abdulaziz je u razgovoru sa italijanskim medijima najavio da će u tim biti uloženo 18 miliona dolara po sezoni u narednih pet godina. Takođe je istakao da će bankarske garancije stići, što se nije desilo, ali do tada je bilo mnogo znakova koji su ukazivali da nije sve tako idilično kako izgleda. Još pre nego što je objavljen dogovor dve strane, Rosi se našao na udaru zbog te saradnje, posebno kada se zna kakvo je stanje ljudskih prava u Saudijskoj Arabiji. ''Doktor'' se nije obazirao na to, čak je princ Abdulaziz citiran u saopštenju o potvrdi sponzorstva kako pokušava da ga nagovori da nastavi karijeru i vozi za svoj tim, pa je priča nastavljena na tu stranu. U međuvremenu, pojedini sajtovi su ustanovili da ne postoji nikakva veza između Aramka i kompanije Tanal Entertainment Sport & Media, a zapravo su predstavnici saudijske naftne kompanije na konstataciju da je princ potvrdio dogovor odgovorili: ''Znate li koliko prinčeva imamo u Saudijskoj Arabiji?'' Odgovor je da ih ima oko 4.000, a vladajuća kraljevska dinastija Saud ima čak 15.000 članova, među kojima jeste princ Abdulaziz, sin nekadašnjeg kraja Abdulaha koji je zemljom vladao od 1996. do svoje smrti 2005. godine, a imao je 36 dece. Spomenuti princ je poznat kao biznismen i bivši zamenik ministra inostranih poslava, a na toj funkciji je bio od 2011. do 2015. Vrednost imovine njegovog oca procenjuje se na oko 20 milijardi dolara, ali je zbog brojnih naslednika prinčev samo deo, o kojem nema zvaničnih podataka. Pored svega spomenutog, problem je i to što o kompaniji, preko koje je navodno ugovoreno sponzorstvo, ne može da se nađe mnogo informacija, a ispostavilo se i da njeno sedište ne izgleda baš tako kao što je predstavljeno. Iz Rosijevog tabora se nisu oglašavali uopšte o vezi sa saudijskim princem otkako je objavljen dogovor, ali je vremena za pripremu za narednu sezonu sve manje. Italijanski mediji prenose, da u slučaju sve izvesnijeg kraha tog dogovora ''Doktor'' svakako ima rezervni plan, što je u stvari povratak na plan pre nego što se pojavio princ sa svojim grandioznim obećanjima. U svakom slučaju, odgovori bi trebalo da stignu vrlo brzo pošto je vremena za pripremu celog projekta sve manje. preuzeto sa - Auto Blog
  29. 1 point
    neshaoct

    Moto GP: Kalendar trka

    Nova MotoGP sezona počinje u Kataru 6. marta Nova sezona će početi kao što je to i tradicija već nekoliko sezona u Kataru. Trka na stazi Losail će se voziti 6. marta i to pod reflektorima. Još uvek Dorna nije objavila kalendar za 2022. godinu, ali je sigurno da će nova sezona početi šestog marta u Kataru. To je objavila uprava staze Losail u istoimenom gradu. Ne zna se kako će izgledati ostatak sezone, ali Dorna ima ugovore sa stazama u Australiji, Austriji, Holandiji, Finskoj, Francuskoj, Nemačkoj, SAD, Indoneziji, Japanu, Tajlandu i u Valensiji. Trebalo bi naravno očekivati da se vozi i u tradicionalnim istorijskim stazama u Heresu, Barseloni, Aragonu, Muđelu, Mizanu. preuzeto sa - Auto Blog
  30. 1 point
    Svaka cast Mile.. Sredjujes ti to za 10ku.
  31. 1 point
    neshaoct

    F1: Italija 2021

    Na zvaničnom Formula 1 @ YouTube kažu da Max nije ništa loše uradio prilikom prolaska kroz šikanu... Mislim da, kao što je u prvom krugu prilikom prolaska kroz drugu krivinu Hamilton popustio i ''ispravio'' krivinu preko onih ležećih jer je Max bio malo ispred njega i mogao zato da bira kuda ide...tako je i ovde Max trebao da popusti jer je Hamilton bio malo ispred njega pre ulaska u tu krivinu (i kroz krivinu). Max nije popustio, morao je zato da debelo gazi one visoke ležeće levim točkovima i to ga je bacilo na Hamiltonov bolid. Bezveze su završili bez poena. Mislim da je Max, a na osnovu pređašnjeg iskustva kada nije mogao da stigne Rikarda u McLarenu (kukao preko radija koliko je teško približiti mu se), želeo po svaku cenu da izbegne isto sa Hamiltonom. Znao je da kao što nije mogao da se približi Rikardu sa Mercedes motorom, to tek neće moći na ovoj stazi da uradi kad je Hamilton sa svojim Mercedesom u pitanju. Ta prethodna muka sa Rikardom ga je ovde pogurala da ide na onakav prolaz...
  32. 1 point
    ISV_01

    Bravo za ovaj Bravo

    Ispod litar ide, to se secam. Svakako flajka jedna od 1L.
  33. 1 point
    Reacher Gilt

    Bravo za ovaj Bravo

    Reši to, nemoj da se zezaš s kočnicama. Ili nemoj da ga voziš ako nemaš vremena da rešiš, vozi punta do tada. Da ne ispadne da ti solim pamet, ali malo je neozbiljno da ga tako teraš, sad kad konačno znaš u čemu je problem.
  34. 1 point
    Branislav

    Bravo za ovaj Bravo

    Pa u sustini da, nemam vremena da sredjujem radim 2 posla i zato moram da vozim auto kojem blokira tocak, do duse vozim i Punta da smanjim opterecenje na Bravu, brw vozim ga godinu ipo takvog nisam ni znao sta je kvar @ISV_01 kocim tabanima, sreca pa imam 100kg pa mogu da zaustavim mrcinu od 1400kg
  35. 1 point
    Imaš ovde,pročitaj sveLink do teme punto city servo
  36. 1 point
  37. 1 point
    Isto sranjce. :D... Zvacu servis ovih dana da pitam za to, verujem da je neko imao problem sa time. @ISV_01 Kod mene nije, ali nije ti losa ideja.
  38. 1 point
    OMP

    GP Tjet by OMP

  39. 1 point
  40. 1 point
    Nije tacno, dodavao sam gas uraslim noktom
  41. 1 point
    Dzimbo

    Honda Jazz

    Inace, neki drug(i) moron je napisao lep clanak za AR, predlazem da se procita. https://autorepublika.com/2021/09/11/test-honda-jazz-jazz-za-vikend
  42. 1 point
    To sto je lampica sa simbolom dizne ne znaci da ukazuje na kvar iskljucivo dizni. To je lampica koja ukazuje generalno na bilo kakav problem koji prijavljuje motorni racunar sa bilo kojim senzorom, bobinom itd. Sto se tice tog rasta temperature to mi deluje da je normalan rast temperature. Trebala si ostaviti da radi duze pa da vidis da li ce stati na radnoj temperaturi od 80-90 stepeni. Senzor temperature bi trebao biti sa desne strane motora u gornjem delu kad stojis ispred auta . Moguce da ti samo gubi kontakt na tom senzoru ponekad pa da racunar to prijavi, mozda je konektor samo oksidirao jer ti senzori obicno kad crknu to je kraj.
  43. 1 point
    neshtry

    Makete automobila

    Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Giulietta Alfa Romeo Giulia Bburago 1:43 Valjda ću i Stelvia da ukebam uskoro…
  44. 1 point
    Da se i ja nadovezem. Naruciti sa Aliexpressa bilo koji komplet za popravku kablica za cep rezervoara, izbaciti 'pinove' na nacin na koji je kolega napisao, zameniti trake, vratiti pinove i malim srafcigerom navuci novu gumu na drzac od vratanca i to je to. Cirka 2 eura ko uspe da nabere jeftin komad Ja sam od Vagen brace Inace je dimenzija 'obruca' oko cepa rezervoara 73-75mm pa ako nadjete tacan, mozete sve komplet zameniti
  45. 1 point
    Važi, obratiću pažnju sledeći put kad se aktivira, koliko dugo traje i na koliko km, pa da se uporedi prosek. Hvala još jednom. P.S. Mogu admini da prebace temu ako nije problem.
  46. 1 point
  47. 1 point
    ISV_01

    Bravo za ovaj Bravo

    Jeste jeste. Zamenio je amorte @PremieRacing, nemoj ga terati još jedan set da kupuje bilo bi mu mnogo Bio bi jedini Bravo na forumu sa 6 amortizera...tu negde da se takmiči sa Milutincem sa protokomerima Ja verujem da je do nejednake sile kočenja, aka il kandže ili vazduh. Nema šta drugo biti, pošto je trap sređen.
  48. 1 point
    Zadnji diskovi, ventlirajući - check. Pala i probna vožnja, da se proveri da li je sve kako treba. Da li kočnice rade kako treba. Hoće neko kolače, možda? Zamenjeno i famozno crevo serva. Zamenjeno i komplet ulje u sistemu, sipana Tutela GI/R.
  49. 1 point
  50. 0 points
    MS PK

    Bravo za ovaj Bravo

    Cekaj, tebi blokira tocak i ti vozis kola tako ? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...