Jump to content
FAS Goran

DiscoVolante

Members
  • Content Count

    259
  • Joined

  • Last visited

About DiscoVolante

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Tučepi/HR

Recent Profile Visitors

1854 profile views
  1. Pa nema milijun konja, običan kompakt na prednji pogon sa 235 HP. Čak mu ni ovjes nema puno razlika u odnosu na običnu Giuliettu.
  2. Meni ne smeta, u eksploataciji auta potrošnja goriva je najmanji trošak. Jedino mi je krivo što nisam 1.8 QV uzeo...
  3. Kod mene na T-Jetu 120 je ista situacija s kratkom getribom, na 140 je na 3500 okr/min. Na magistrali je super, uvijek dovoljno snage i imaš osjećaj da voziš jači auto, ali autoput ubija bukom. S druge strane, poznanik je nedavno uzeo 1.4 Multiair sa TCTom, ta je na 3200 okretaja na 150 km/h... I potrošnje su nam slične, meni je otvorena cesta oko 7, grad i autoput 10.
  4. Ti s Aliexpresa lijepo izgledaju, ali 200€ su plus poštarina. Na motointegratoru ili daparto.de su oba nova 50ak €, plus na njih možeš zalijepiti foliju u obliku britanske zastave - ima na Ebayu. Meni se set za polimerizaciju pokazao puno bolji od klasičnog poliranja za farove. Uglavnom, auto je genijalan!
  5. Čisto par savjeta, Prednje farove prođi polimerizacijom, biti će kao novi. Zadnji farovi su novi 50ak € oba, a isto ga pomlade dosta. Ručicu mjenjača imaš novu na aliexpresu za 15ak €, relativno se lako mijenja, samo se iščupa. U našemu gušta tko god stigne, nitko ne vjeruje da ta drndava kanta donosi toliko gušta.... Još moram nabaviti krovni spojler od Coopera i kakve kožne siceve kad nalete jeftino. I ne gledaj uopće R56, Prince motori su biiip gdje ti treba mađioničar, a ne mehaničar, dok su dizeli uglavnom istrošeni, problem sita uljne pumpu zbog koje turbina strada, DPF i EGR...
  6. E da, i ako netko traži tapete za Giuliettu, ovdje imaju originalni za super cijenu. Osobno bih rekao da su mrvicu tanji od onih koji su došli s autom, ali za tu cijenu se nema što žaliti. https://www.ebay.de/itm/314521367364?hash=item493aef3344:g:qXcAAOSw3WdkN-iS&amdata=enc%3AAQAIAAAAwEBIcRJ1OsCgWP6ksnsZJT%2BI1ATMjoWSlywDzBBzBlIB4OriV%2B7q2NftwbB4e1vWVhBH3hduZZuO%2FgznqweJfGXJSrDl0%2BIjXSHiAnEei6sRdWsWJoEwtrFHTrvCdaEGVtzLU7VQB5eK81P6xXeiiw3kX2eOFo8KbBDgj9uuxe9tyJR7f1wnkAzG1EsLyFD98IycSLc0Bbg3fSWOR7Pb%2BgW6GILuugrGi37IIIVKK8ygOEeWOI0vWD8rq7BRIL7xhw%3D%3D|tkp%3ABk9SR77SleXFYg
  7. Mrvicu novosti, tek smo na 74t km. Za početak, poboljšali smo interijer Dacije, pardon, Giuliette, ali nema veze, unutrašnjost im je u istom rangu. Plastična kugla mjenjača je zamijenjena aluminijskom. Montaža jednostavna, stara ručica se ugrije i skine poklopac s tankim nožem, onda se donji otpusti, drži ga M6 matica. Ova se montira na 4.5mm inbus. I dobila je pokrov suvozačevog Airbaga od Alcantare. S obzirom da je auto čitavo ljeto na suncu, nadam se da će malo pomoći u zaštiti, pogotovo jer je taj pokrov Airbaga katastrofa kvalitete, na par primjeraka što sam vidio je čak pukla plastika i vidi se zračni jastuk. A usput, i lijepo izgleda. Zamjenio sam kineske LEDice sa Osramovim Nightbraker LED žaruljama. Razlika u osvijetljenju je nikakva, ali ove dolaze sa TUV certifikatom i uredno sam napravio atest za iste kako bi bio legalan. Za duga svjetla sam ostavio halogenke, vjerojatno ću samo naći neke žarulje koje svijetle bijelo. Nakon toga je opet odrađena polimerizacija farova i stavljena je PPF folija kako farovi ne bi požutili. U međuvremenu, imali smo jednu Hit&Run situaciju, netko se sa skuterom zaletio u parkiran auto i pobjegao s mjesta nesreće, ali sreća je da sam došao do informacija o počinitelju i policija i osiguranje su odradili posao. Promijenjen je i lakiran desni blatobran, ovlašteni servis, vrhunski odrađen posao, od kvalitete rada, brzine, ma baš sve 5. Idući tjedan ide na promjenu ulja, ovaj put ide Motul unutra. Nije da nisam zadovoljan Seleniom, ne potroši kapi od izmjene do izmjene, već s više strana čujem pohvale za Motul, pa da i to probam. Uz to ide i Short shifter da skrati duge hodove mjenjača, a stavit ćemo i Tedgum poliuretanske selen blokove na ramena, da se umanji mana jednostrukih vilica naprijed. Sve me više privlači ideja o slaganju TD04 kita, mislim da bi uz to i Brembo kit zaokružio priču s ovim autom.
  8. Sa svim kraćim oprugama je ista stvar dok se ne stave tvrđi amortizeri s kraćim hodom.
  9. Svaki far je 350€, branik je mislim oko 400, oplata kola je 120, nešto radnih sati za lakiranje i limarenje, i skupi se. Ovlašteni je bio isključivo iz razloga što sam se nemali broj puta uvjerio u način funkcioniranja osiguranja i procjene šteta, pa nisam htio nikakve komplikacije i odugovlačenja.
  10. U obitelji imamo Alfu Mito, 10 godina staru, i nedavno je zakačio kombi minimalnom brzinom. Auto je bio parkiran, kombi na mjestu do je izlazio s parkinga, i prerano smotao volan, zakačio prednji branik na samom rubu prema kotaču i oparao ga skupa s gornjim plastičnim nosačem, oplatom i slično. Znači, ništa pomaknuto nije, o nekakvim mehaničkim dijelovima da se ne priča, hauba na mjestu, svi dijelovi osim branika na prvu ruku uredni, far mrvicu ogreban, puknut branik i to je to. Odveo u ovlašteni servis jer se nisam htio prepucavati s osiguranjem u slučaju naknadnog izvida štete, jer kad je auto u ovlaštenom, nema previše komplikacija s dijelovima kao što je u slučaju privatnika. Išao je naknadni izvid štete, kopče na oba fara popucale, nosač sirene, i još par sitnica, sve ide novo bez puno mudrolije. Cijena popravka - 3100 €. [
  11. Čisto informativno, prije 3 godine sam za malo više od 8 uzeo Giuliettu sa 40 tisuća kilometara. 1.4 T-Jet, Distinctive paket opreme sa Sport Pack opcijom. U te 3 godine najskuplji kvar je bio akumulator. Cijene su išle nebu pod oblake, ne znam tko bi normalan dao skoro 10t € za kompakta sa 300 tisuća kilometara.
  12. Kod 75ice mi je jedino krivo što nisam priuštio jednu dok su bile bagatela. Jedna mlatnuta V6 America sa sva 4 štelujuća Konija mi se doslovno poklanjala, samo je trebalo otići po nju. Vlasnik kaže da je malo brutalnijih auta vozio, a stvarno je svašta imao. Ova je razbijena na način da je utekla u bok po kiši, na pravcu, pri šaltanju iz druge u treću, rezime je 4 totalizirana auta. Sad su im cijene previsoko da bih razmišljao o njima, ali 156 V6 je idealan izbor za guštanje za šaku eura, iako joj fali zadnja vuča, ali vrhunski ovjes sve nadomjesti.
  13. Puno gluposti je u ovom videu navedeno. Jedina realna mana Giuliette je jeftina plastika u unutrašnjosti i loša sjedala, ostatak je stvarno kvalitetno sastavljen i svi problemi su jeftini i lako rješivi.
  14. Ne mora značiti, ja koristim motor na dnevnoj bazi za obavljanje obveza, od 5og do 9og mjeseca auto skoro i ne palim, a i zimi sam često po gradu na dva kola da izbjegnem gužvu, a ne iz gušta, i odradi se 7-8 t km. Nekad se i 20+ tisuća km godišnje radilo. Bude tu i đireva, ali sve su kraći, uglavnom je to do stotinjak kilometara. Ružno pače, ali genijalno prijevozno sredstvo.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...