Jump to content
FAS Goran

DiscoVolante

Members
  • Content Count

    248
  • Joined

  • Last visited

About DiscoVolante

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Tučepi/HR

Recent Profile Visitors

1765 profile views
  1. Čisto informativno, prije 3 godine sam za malo više od 8 uzeo Giuliettu sa 40 tisuća kilometara. 1.4 T-Jet, Distinctive paket opreme sa Sport Pack opcijom. U te 3 godine najskuplji kvar je bio akumulator. Cijene su išle nebu pod oblake, ne znam tko bi normalan dao skoro 10t € za kompakta sa 300 tisuća kilometara.
  2. Kod 75ice mi je jedino krivo što nisam priuštio jednu dok su bile bagatela. Jedna mlatnuta V6 America sa sva 4 štelujuća Konija mi se doslovno poklanjala, samo je trebalo otići po nju. Vlasnik kaže da je malo brutalnijih auta vozio, a stvarno je svašta imao. Ova je razbijena na način da je utekla u bok po kiši, na pravcu, pri šaltanju iz druge u treću, rezime je 4 totalizirana auta. Sad su im cijene previsoko da bih razmišljao o njima, ali 156 V6 je idealan izbor za guštanje za šaku eura, iako joj fali zadnja vuča, ali vrhunski ovjes sve nadomjesti.
  3. Puno gluposti je u ovom videu navedeno. Jedina realna mana Giuliette je jeftina plastika u unutrašnjosti i loša sjedala, ostatak je stvarno kvalitetno sastavljen i svi problemi su jeftini i lako rješivi.
  4. Ne mora značiti, ja koristim motor na dnevnoj bazi za obavljanje obveza, od 5og do 9og mjeseca auto skoro i ne palim, a i zimi sam često po gradu na dva kola da izbjegnem gužvu, a ne iz gušta, i odradi se 7-8 t km. Nekad se i 20+ tisuća km godišnje radilo. Bude tu i đireva, ali sve su kraći, uglavnom je to do stotinjak kilometara. Ružno pače, ali genijalno prijevozno sredstvo.
  5. Radije biram 10ak godina starog T-Maxa od novog X-Maxa. X-Max je primjer svega onog lošeg što se dogodilo u modernoj auto/motoindustriji, lijep proizvod s lošim komponentama, debelo preskup. I T-Max je preskup, ali bar se vozi dobro i ide za razliku od manjih klasa skutera. Da troši, troši, uglavnom je između 7 i 8, a ganjanja je 10+. Ali za vozilo koje u većini slučajeva napravi cca 5000 km godišnje, mislim da to nije prebitna stavka.
  6. Ja bih izbjegao X-Maxa, ima preloš ovjes i kočnice za skuter te snage i težine, plastika prekruta i pod rukom se osjeti uvijanje. Beverly 400 mi je bolji dosta u vožnji, kao i izradom. Ali, od novih skutera, najbolji je polovni T-Max. Upravljiv, agilan, odličan ovjes i kočnice, televizija u boji za sve 300-400 ccm skutere. Da mi zdrav razum ne brani toliko novaca izdvojiti za skuter od 50 konja, vjerojatno bi bio i u mene u garaži.
  7. Nisam otišao na valjke, ali evo jedan 0-100. Startanje sa 2600 okr/min. Ovi tuneri u mom gradu ne vrše mjerenje na valjcima jer je prevelika buka, a u centru su grada, pa moram drugu soluciju potražiti, interesiraju me konkretne brojke...
  8. Kakav krasan auto. (Ova predstavljena na forumu, ne ovaj carbage s youtubea) Jedino mislim da bi sa felgama u originalnoj boji još bolje izgledala, ovako se ne ističe dizajn felge.
  9. Lorenzo, momak radi i svoje mape, ali ovaj put ja nisam imao vremena čekati pa je ubacio provjerenu mapu od svog suradnika. Otići ću na valjke da vidim na čemu smo.
  10. Odrađen remap nedavno. Čini mi se da se dobilo više na momentu nego na konjima, ali uskoro bih trebao na valjke da se vidi realna snaga. Krivulja djeluje bolje ispeglana, ima jači šut iako se osjeti da preko 5000 okr/min gubi dah. Na otvorenu cesti sa zavojima mi sad djeluje kao dosta ugodniji auto za vožnju.
  11. Nema eksternog mikrofona, ali kod mene ima zvuka... Iskreno, iznenadio me zvuk auta na snimci, baš se lijepo čuje.
  12. Za vikend se vozila Velika nagrada Biokova, prva brdska trka nakon više od 40 godina u Makarskoj. Bilo je jebeno, konfiguracija staze vrhunska, asfalt odličan, kombinacija brzih i sporih krivina, vrhunski sve. Za prijatelje koji su nastupili s trkaćim automobilima sam odradio jedno popisivanje staze s Giuliettom, bez ikakvih forsiranja i obaranja brzinskih rekorda, mokra i balava cesta, ali lijepo je čuti zvuk T-Jeta. Kako se svakodnevno koristim autom, vjerojatno sam se navikao na zvuk, ali ovako sa snimke, zvuk oduševljava s obzirom da je riječ o serijskom kompaktnom autu s malim motorićem ispod haube.
  13. Ništa novo, trenutno smo tek na 62 t km... Ono što sam radio je uređivanje farova, nije rađena klasično poliranje već postupak polimerizacije. Rezultati su odlični na prvu, farove je vratilo u stanje novih, nema paukove mreže po noći koja se ocrtava pod upaljenim svjetlima. Ostaje jedino vidjeti kako će se nositi s vremenom. Još nije došao Brembo ni remap, ali nadam se da će uskoro.
  14. Naravno da je T-Jet smeće, zato ga i Abarth flagship modeli koriste. Stavi se plin, još se nadoda koja riječ majstoru da ne pretjeruje s mapom kako bi smjesa bila što siromašnija da ne troši puno, i ako je ikako moguće da je što jeftinija verzija plina. Toliko je loš sa plinom da ga ni u tvornici nisu ugrađivali.
  15. Do 2004. su Midland getribe koje se vole raspasti i prozujati, nakon toga je Getrag koji je bolji, mada ima slučajeva da i on prozuji. Tko ima volje i vremena, rješenje je Getrag 6 brzina s Cooper Sa, vani je to puno popularnije s obzirom na cijene koje su smijurija po Engleskoj. Auto ima mana, u biti kanta je sa milijun mušica, ali toliko dobro se vozi da mu sve oprostiš. Doslovno nema konkurencije što se gušta u vožnji tiče.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...