Jump to content

DiscoVolante

Members
  • Content count

    159
  • Joined

  • Last visited

About DiscoVolante

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Tučepi/HR

Recent Profile Visitors

785 profile views
  1. Grande Punto Sporting

    Benzinske motore nažalost nisam probao, navodno im je mana filter na Multiairu koji ljudi ne mijenjaju, pa dolazi do kvara na sistemu i gubitka snage. 1.6 Multijet sam vozio par dana jer ga prijatelj posjeduje, on ju je kupio polovnu sa 110 tisuća, sad je na 160, promijenio je dvomaseni zamašnjak i remenicu klime, i ne radi mu zadnji brisač, što je vjerojatno posljedica pucanja kablova na spoju zadnje haube. Auto ko auto je stvarno povozit, ono što mi je najbitnije je da se osjećaš kao jedno s autom kad kreneš mrvicu brže voziti, sve savršeno funkcionira, mjenjač, volan, papučice, nema pretjeranog naginjanja, nije jurilica ali čitav auto daje taj "feel good" osjećaj u vožnji. Što se motora tiče, ja sam bio oduševljen kako ide za deklariranu konjažu, okretni moment je nisko i ne treba ga vrtiti, posebno u Dynamic modu, ali ne možeš očekivati munjevita ubrzanja na višim brzinama jer je to samo 105 konja. Svatko za sebe treba probati i donijeti odluku je li to dovoljno ili treba jači model. Ja volim Alfe i dizajn zadnjih lampi mi je toliko sexy da ne bih ništa drugo iz klase ni uzeo u razmatranje, i moj izbor da kupujem bi bio 1.4 170 konja u Sportiva paketu, po mogućnosti sa TCT mjenjačem, pogotovo ako se ne radi velika kilometraža. Znam da je teško odvojiti veći iznos za stariji auto, ali uzeti baš onaj model koji ti se sviđa nekad vrijedi više od svih tablica potrošnje, godine proizvodnje ili kilometraže na satu, pogotovo ako ga misliš voziti duže vrijeme.
  2. Grande Punto Sporting

    Hvala ekipa! Već sam se dosta susretao i družio sa modelima 147/156 koji su dosta slični pa mi je neki pretjerani Wow efekt izostao. Auto se odlično vozi, daleko od toga, još ova Q2 verzija ima ovjes istovjetan modelu 147 GTA, samo za razliku od Punta koji je bio igračka koja te tjerala da svugdje izvlačiš maksimum iz ovjesa i motora, ovo je brz auto koji te ne vuče na brzu vožnju, pravi Gran Turismo model sa dovoljnom rezervom snage kad treba proći kolonu ili šleper. S obzirom da je auto dosta nepregledan, ugradio sam unutra Android uređaj i kameru za vožnju unazad; i naprijed je sjela leća sa Xenonom za kratko svijetlo, još će i Led svijetla u dugo. Mali odmak od Punta, bila mi je dilema ili Giulietta ili GT, Gt je presudio zbog izgleda i puno mi je bolji osjećaj u vožnji, Giulietta je puno praktičnija, bolje je upijanje rupa i manje je izražena buka vjetra i motora u kabini, a i Giulietta kakvu sam htio je još uvijek dosta skuplja.
  3. Grande Punto Sporting

    Evo da prestavimo najnovije vozilo koje je stiglo kod kuće, već smo 10 tisuća kilometara napravili... Alfa GT, trenutno 143 tisuće kilometara, 1.9 Multijet remapiran na cca 180 konja, špera, Brembo kočnice, koža, jako jako očuvana. Nadam se da ćemo se i dalje ugodno družiti. Pozdrav ekipa!
  4. Grande Punto-napukla instrument tabla

    I dalje stojim pri tome da je Grande Punto super autić, najljepši u klasi definitivno, ali ima tih nekih detalja koje su zafušarili do boli.... Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  5. Grande Punto-napukla instrument tabla

    Imao sam istu situaciju na svom autu. Stvarno sramota za jedan auto iz 21. stoljeća. A auto ima sve predispozicije da bude najbolji u klasi, samo da su mu poboljšali završnu obradu, i makli govno od električnog serva. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  6. Grande Punto Sporting

    Ipak ne, GT Q2 stiže ako se ne poremete planovi. 147 sam imao, 156 je teško naći u stanju kakvom želim, 159 mi je prevelika, a Giulietta preskupa s opremom i motorom kakvim želim. Felge su kod prijatelja, počeli smo ih pripremati za bojanje, pa su na jednoj izbrušena samo dva kraka, druge su u tvorničkom laku, ravne i nevarene. Ako nekoga interesiraju, cijena je 400€ za sve 4. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  7. Grande Punto Sporting

    I našem druženju je došao kraj... Nakon 43 tisuće kilometara auto je otišao u ruke novog vlasnika, nadam se da će ga paziti kao i ja. Moram priznati da je GP u kombinaciji s ovom opremom i motorom idealan gradski autić, dovoljno brz, fino leži, dobar osjećaj u vožnji, a nije greda s njim zaputiti se ni na duži put, sportska sjedala odlično drže, malo tvrđi ovjes i 17" felge sprječavaju naginjanje. Sad slijedi nešto drugo iz talijanske pokrajine Lombardije!
  8. Tip je sve dobro opisao osim preglednosti. Ne vidiš gdje završava prednji dio, ogromni mrtvi kutevi, pregledan je jedino ako ga uspoređuješ sa zatvorenim kamionom bez retrovizora. Inače se slažem s većinom što je opisao, auto je jedan od najboljih izbora u gradskoj klasi.
  9. Spuštanje - iskustva i saveti

    @Branislav Radije nadodaj još malo i kupi Bilstein B6 ili B8 ako ćeš ići na niže opruge... Ja imam AP, nije kao ove jeftine kineske gevinde, ali daleko je to od ultrakvalitetnog amortizera.
  10. Ne znam kakve si ofucane grobine vozio, ali 147 ima bolja sjedala s boljim bočnim držanjem i mekanu i gumiranu plastiku za razliku od tvrde jeftine plastike u Giulietti. Dovoljno je samo usporediti oplate vrata, kao i izgled volana. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  11. Nije Giuliettin interijer loš, samo je u 147 bolji. Kvalitetnija plastika i djeluje bolje složen. A auto ko auto se super vozi, prošlo ljeto sam se malo družio s jednom 1.6 Jtd i baš sam guštao unatoč nejakom motoru.. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  12. Ja se nadam uskoro zamjeniti Grande Punta nečim drugim i mislim da je uredna Giulietta jako dobar izbor u toj klasi. Auto se lijepo vozi, i dalje je prava Alfa, po meni joj je jedina realna mana kvaliteta materijala i dizajn u unutrašnjosti. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  13. Originalni radio nije funkcionirao, nije mi se dalo čekati na adapter i takoje ostalo. Ali rješiti će se u dogledno vrijeme.
  14. Coupe 20 VT Plus

    Odličan je, mogu misliti kako si guštao u tih 2000+ kilometara.
  15. Kako je aftermarket radio, nisu mi povezane komande na volanu, a i USB stick je uglavnom zaboden u radio.
×