Jump to content
FAS Euroauto Goran

DiscoVolante

Members
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

About DiscoVolante

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Tučepi/HR

Recent Profile Visitors

1437 profile views
  1. X je faktora, od ovjesa, kočnica... S ovim Setupom ovjesa mi je duplo slađi auto za voziti.
  2. Da je bio 2.0 JTD u ovakvom stanju, vjerojatno bi bio on umjesto benzinca. Ali, ima nešto u brboljanju na leru na prvom paljenju, lijepom zvuku, mirnom radu, i vrtnji motora. Jučer sam išao do Dubrovnika, prazna magistrala, i kad nema prometa na cesti, nema pomisli o dizelu. Za pretjecanja ipak moment dizela caruje, te ovdje fali 40-50 konja kako bi bilo taman.
  3. Promijenjena ekspanziona posuda, Ricambi Originali, cca 40€. I zbog ovakvih detalja volim Alfu, u doba dok svi stavljaju oznake X16C i slične hijeroglife, jednostavna oznaka Turbo Benzina koja vraća u doba nabrijanih talijanskih zujalica.
  4. B8 su kraći, imaju kraći hod, i cca 20% su tvrđi od originalnih. Amortizer je totalno drukčije koncepcije, dovoljno je samo usporediti promjer osovine amortizera u odnosu na standardni. Razlika je neusporediva, zna biti tvrdo prilikom gradske vožnje, ali puno bolje je upijanje rupa, čitav Damping, auto ljepše upija, ne idu van radnog hoda, manje naginjanja...
  5. Promijenjena i ekspanziona posuda, 280 kn (malo manje od 40€). Imala je par mikropukotina, navodno tipična mana na Giulietti, kaže mi mehaničar da je ne bi bilo loše svako 5 godina promjeniti. Nije neki kvar ali sramotno mi je da nema senzor rashladne tekućine koji bi javio kad padne na minimum. Inače, na Bilstein B8 se vozi vrhunski, baš je trebalo to, klasu je bolje.
  6. Da, naprijed smo ih montirali bez Bumpstopova. Nekih 70ak km sam napravio popodne i čini mi se da je to to.
  7. Montirani amortizeri, razlika nebo i zemlja. Auto je tvrd, ali nije neugodno tvrd već lijepo upija rupe, amortizer ne ide van radnog hoda, direktniji je na volanu, kompaktniji... Nisam tip za obaranje brzinskih rekorda, ali na istoj brzini mi je auto puno ugodniji za vožnju, rupe manje utječu na ponašanje auta, manje body rolla. Ja zadovoljan. Usput smo i montirali LEDice , tako da više nisam ćorav po noći. E da, usput smo i primjetili da malo gubi vode na ekspanzionoj posudi (naciknuta na jednom mjestu), pa sutra zovem ovlašteni za novu.
  8. Jedno pitanje, montirati skraćene Bumpstopove naprijed na B8 amortizer ili montirati bez njih? Po internetu su razne informacije pa ako se netko susretao...
  9. Ovo je Sachs; https://www.autokreso.hr/autodijelovi/ostali-proizvodi/ovjes-i-upravljanje/amortizeri/sachs-amortizer-10654959/ A ovo B8 https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-Giulietta/Suspensions/Bilstein-Gas-Pressure-Sports-Shock-Absorber-Front-Axle::5902.html Stvarno ne znam što odabrati...
  10. Eibach nisam htio jer sam imao loša iskustva s njima na GT (auto je pao više nazad nego naprijed). Samo što ne znam koliko je kraći kod na Sachsu od običnih, strah me da će auto biti previše skakutav na B8. Ako ima netko tko se bavi autodijelovima i može provjeriti....
  11. Da i ovdje pitam... Bilstein B8 ili Sachs amortizeri? Auto je na -40 mm oprugama, s Bilsteinom je tvrdo i znam da bi radilo. Sachs nudi amortizere za Sport Suspension, ali nigdje ne nalazim koliko su tvrđi i koliko imaju kraći hod. Osjetna je razlika u cijeni, ali ne znači mi ako neće funkcionirati sa Sachsom. Pa ako netko zna, dosta bi mi pomoglo.
  12. Nažalost da, dosta je rigorozno. Btw, mislim da ću u dogledno vrijeme na B8 amortizere ići, iako mi se i ST gevinde motaju po glavi...
  13. Radi se od Vrgorca prema Makarskoj, ima par kilometara makadama, najbolje je Mostar - Čapljina - Ljubuški - autoput - Zagvozd. A i kod Ljubuškog su slapovi Kravice koje se isplati posjetiti.
  14. Tu se nakrivila ko Renol 4. U blizini stojim, nikakve javne garaže nažalost nema, a tu je većinu dana hladovina. Čak sam i kaznu dobio jer je auto preblizu pješačkom (smijurija, ulica je jednosmjerna), pa je sad pomaknuto jedno mjesto naprijed. Inače, skoro se i ne vozi, motor je zakon ovdje liti, Alfa se provoza samo do praone nakon koje šporke kiše i to je to.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...