Jump to content
FAS Goran

DiscoVolante

Members
  • Content Count

    270
  • Joined

  • Last visited

About DiscoVolante

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Tučepi/HR

Recent Profile Visitors

2008 profile views
  1. Napiši što je sve potrebno za to kad završiš, i meni djeluje kao interesantan upgrade.
  2. Negdje sam pročitao da crijevo od ulja odgovara sa Fiata 500L kad se stavlja Garret turbina.
  3. Nedavno sam imao prilike će družiti se s MGom i osim cijene, nema nijedan razlog zbog kojeg bi ga uzeo prije konkurencije. Po meni kinezi trebaju biti osjetno jeftiniji da bi ih se isplatilo uzeti, zasad je razlika u cijeni premala. U obitelji isto gledamo neki SUV uzeti, ne mora biti 4x4, nešto i ovako sam poredao best buy: Seat Ateca Ford Kuga Hyundai Tucson Renault Austral Citroen C5 Aircross Ateca mi je osobno najskladnija, oldschool je u digitalnom dobu i to mi se sviđa, iako će je preskočiti netko tko pati od modernih gadgeta. Kuga izlazi novi model za 2024, i to je osnovni problem trenutnog modela, izgleda dosta neskladno, jedine mane su mu taj čudan izgled prednjeg kraja i tri cilindra motor, inače dobije se za 27k € u dobroj opremi. Austral je sad za 30 k € na nekoj akciji, djeluje mi kao dobar auto. Tucaon isto. C5 aircross je najudobniji od svih, najviše prostora, ali usrani Puretech motori su uništili sve.
  4. Malo novosti... Mijenjao sam 166 kliješta za Brembo 330 mm kliješta od 159, pa smo ih rastavili, očistili, piturali, stavljeni su novi klipovi, gumice, ozračnici, pa uskoro mogu na auto. Odrađen i tehnički pregled, bez greške, tek smo na 79t km.
  5. Više se baziraj na stanje i opremu nego na motor. Svi su motori dobri. S druge strane, Giulietta ako je u osnovnom paketu opreme, izgleda dosta bezlično, s druge strane, konkretno opremljena je potpuno drugi auto.
  6. Meni je posebno interesantna ova stavka kočiona kliješta u boji, 393 €, a to je ustvari četveroklipni Brembo od 330 mm... I razlika u cijeni između 1.4 120 i 170 je dosta mala.
  7. Ne, ovo su manja, idu na 310 mm disk na 166, na Giulietti na 305 i nisu potrebni nikakvi adapteri. Neka engleska firma proizvodi diskove za Giuliettu u 310, pa ću i tu opciju razmotriti.
  8. Shortshiter je iz manufakture u Zagrebu - 70 €. Novitec i ostale opcije su dosta skuplje...
  9. Par novosti, ništa pretjerano. Zatamnjena su zadnja stakla, 70%. Možda sam trebao za nijansu svjetlije, ali nisu imali na stanju. Promijenjeno ulje i filteri, ovaj put je izbor pao na Motul. S obzirom da ide samo 3 litra ulja u motor, svako 10t km mijenjam. Došle su i nove prednje gume, ostao sam vjeran Nokianu. Isto tako, išao je jedan zanimljiv upgrade - Shortshifter. Montaža je jednostavna (mehaničaru, ja se nisam upuštao u to), treba skinuti akumulator, kutiju akumulatora i ima dovoljno prostora za ugradnju. Potreban je i mali radapciger da bi se stara poluga skinula. Moj mehaničar je obavio zamjenu za 15ak minuta. Prednosti: Puno bolji osjećaj šaltanja Osjetno kraći hod Brže šaltanje Mane: Tvrđi mjenjač Dok je hladno ulje u mjenjaču dosta je teže korištenje (na većini C635 koje sam probao), a sa Shortshifterom je izraženije. Svakodnevno se vozim s Mini Cooperom koji ima tvrd mjenjač pa sam naviknut, ali svatko treba vidjeti za sebe. Usput sam nabavio usisivač za dubinsko čišćenje, pa sam prošao interijer, korištena je Lava Interni B tekućina. Nije loše za auto koji uskoro ulazi u 13u godinu korištenja. I uz to, nabavljena su Brembo prednja kliješta sa 166 V6, čekaju reparaciju, pjeskarenje i bojanje pa će nekad na auto kad uhvatimo vremena i volje.
  10. 156 ima dosta slične izgledom, naletio sam na originalne za 156, ali nisu mi blizu da isprobam. Negdje sam pročitao da i od Seata Leona druge generacije odgovaraju, mada su originalni nosači najljepši i njih bi se držao.
  11. Zna li netko odgovaraju li originalni krovni nosači sa 156 na Giuliettu? Hvala
  12. Pa nema milijun konja, običan kompakt na prednji pogon sa 235 HP. Čak mu ni ovjes nema puno razlika u odnosu na običnu Giuliettu.
  13. Meni ne smeta, u eksploataciji auta potrošnja goriva je najmanji trošak. Jedino mi je krivo što nisam 1.8 QV uzeo...
  14. Kod mene na T-Jetu 120 je ista situacija s kratkom getribom, na 140 je na 3500 okr/min. Na magistrali je super, uvijek dovoljno snage i imaš osjećaj da voziš jači auto, ali autoput ubija bukom. S druge strane, poznanik je nedavno uzeo 1.4 Multiair sa TCTom, ta je na 3200 okretaja na 150 km/h... I potrošnje su nam slične, meni je otvorena cesta oko 7, grad i autoput 10.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...