Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/18/23 in all areas

  1. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  2. 6 points
    The Punisher

    Funny photos

  3. 5 points
    Ivan

    Funny photos

  4. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  5. 4 points
    Dal postoji nešto neskladnije i nakaradnije od ovog 500L living [emoji849] Sent from my SM-G998B using Tapatalk
  6. 4 points
    moron

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Honda Civic hibrid. Van grada ( od BG do FG i po FG i nazad ) oko 210 km uz prosek potrošnje 4,5 ( a uz kasniju "mladalačku vožnju" po Košutnjaku i do Avale ) je skočilo" na 4,6 do ukupno predjenih oko 300 km. Po gradu može (u eko modu ) i ispod 4 litra (uz "divljanje" može da ode i na preko 5).
  7. 4 points
    Ivan

    Funny photos

  8. 3 points
    simonen

    Probna vozačka dozvola

    Posle dva posta vec si postao bahat,verovatno si takav i za volanom. I da uzece ti dozvolu,zasluzio si.
  9. 3 points
    The Punisher

    Funny photos

  10. 3 points
    Pa ima tu jedna caka, kad neko proda svoj auto, čak i za veću ili istu sumu od one koliko je dao za njega, problem je u doplati za auto koji hoće da kupi. Nekada je bilo dovoljno dodati 2000€ da se kupi mlađi primerak ili sledeća generacija nekih modela, a danas ta doplata je neretko 2-3 puta veća. Primera radi, moj drugar vozi Megane. Vozio drugu generaciju, prodao, dodao 2000€ i kupio treću generaciju. Sad tu treću generaciju megana vozi već 4 godine i da bi kupio četvrtu generaciju , kad proda svoj auto , mora da doda oko 5000€ za početno godište , bez da bude mnogo probirljiv u pogledu opreme itd. Ne bi to bio problem da su i zarade proporcionalno rasle, ali nisu. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  11. 3 points
    Milutinac

    Brick 244 restomod

    Sigurno bi mu bilo interesantno da kada zavrsis projekat vidi sta si napravio od njegovog nekadasnjeg mezimca...
  12. 3 points
    Hteo sam da pomognem ali kod "sve dizeli" si me izgubio...
  13. 3 points
    DraganUS

    Probna vozačka dozvola

    Realno i treba da ti oduzmu vozacku dozvolu.
  14. 3 points
    bane1321

    Funny photos

    Da se i ja nadovežem:
  15. 3 points
    Ivan

    Funny photos

    Da se nadovezem na @Woodoo :
  16. 2 points
    dach@

    Funny photos

  17. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Nauka je na našoj strani [emoji16] Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
  18. 2 points
    integralac

    Funny photos

  19. 2 points
    OMP

    Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa

    neke teske droge.... https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21613096/suzuki-jimny-edition-green?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0
  20. 2 points
  21. 2 points
    neshtry

    Funny photos

  22. 2 points
    OMP

    Brick 244 restomod

    pa da se covek slogira
  23. 2 points
    Kome se učini da je skup neki konkretan oglašeni 500L, neka najpre pogleda koliko u tom godištu (ili godina više ili manje) ljudi na oglasima cene svog Sandera ili Sandero Stepway-a Ne tako retko, 500L bude oglašen po manjoj ceni, što za mene nema bilo kakvu logiku. Zašto "osudjujete" samo prodavce polovnih 500L ? Samo vi podestite onu "prilagodjenu pretragu" na godište ciljanog 500L i stavite "sve brendove", i raspon cene do 20-30% više od tog 500L.
  24. 2 points
    ISV_01

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Bravo ti je u ovom izboru najjeftinija varijanta za održavanje, a 1,6 mjet ima 320Nm što je dosta za prosečnog korisnika. Imaš i 2,0 mjet u Bravu od 165 ks (pošto si naveo i veći broj konjića) s tim da treba naći dobar primerak (nema ih mnogo na oglasima). Ako već pikiraš Brava, gledaj u sport opremi, sedišta su mnogo bolja od običnih. Delta 1,9 mislim da je imala samo 1,9 twin turbo u 1,9 motorizaciji...to ide kao nevreme ali povlači i skuplje održavanje kada npr mora remont turba...plaćaš duplo Bolje je zvučna izolacija i materijali u odnosu na Bravo a na istoj su platformi i ima par sitnica koje dosta znače (klizajuća zadnja klupa i led svetla/dnevna)...e sad, sedišta su joj sa lošijom bočnom potporom. O 159 znam samo da je tenk i da dosta njih kaže da je kvalitetnije urađena od Guliete. Za 1,9 150ks vadi klapne. Cenovno je tu u rangu sa Bravom, manje više. Bolja je upravljivost alfe u odnosu na navedene modele ali isto tako spremi više novca za npr sređivanje trapa kod nje u odnosu na Bravo i Deltu koji su mehanički skoro pa isti. Ofc gledaj neku kojoj nije duša vađena... Za taj navedeni novac ne bi ni razmišljao o nemačkim automobilima.
  25. 2 points
    Mijailović P.

    Cene goriva...

    @neshtry Navedi mi, milim te, jednu prosečnu potrošnju. Sa "našim" ili njiJovim gorivom.
  26. 2 points
    Moja trenutka zamerka za L je cena polovnjaka. Slicno kao i kod Renegade i L je 2020 i mladje godiste gotovo skuplji nego nov. Znam da cene rastu, ali bas ima nerealnih prodavaca mnogo
  27. 2 points
    @Milan Mrvka Ako zelis prostran, udoban, vrlo praktican i relativno ekonomican automobil, sa najjeftinijim odrzavanjem - 500L 1.4 je najbolji izbor. Luckasti dizajn dobijas gratis!
  28. 1 point
    Doctor NO

    Fiat Evo 1.4 57kw

    Pozdrav, uskoro odlazim u inostranstvo i to je jedini razlog prodaje punta. 146300km stvarnih na satu, moguća je svaka provera sa vaše strane. Plin je atestiran do 19.08.2025 Auto je registrovan do 03.11.2023 Ja sam vlasnik, auto je ispravan i nije mačka u dzaku. Cena je 4100e a kontakt: 063/244-395 Bojan
  29. 1 point
    IDzO

    Funny photos

  30. 1 point
    Naleteli mi na pretragu danas pa sam se cudio, Dacie ni ne pretrazujem Renegade i gledam tu i tamo, ali takodje su sumanuti sa cenama.
  31. 1 point
    Meni se on sviđa. Pravi kombe ! Za razliku od osnovnog 500L, koji je polu-kombe ...
  32. 1 point
    knezevic76

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Bravo i da te glava ne boli. Jbg, pre mesec dana sam prodao 1.6, 2014 godište, čovek mi se danima zahvaljivaomposle kupovine. Za te pare traži što mlađi primerak, na žalost, ponuda je očajna, pa bez žurbe, kad naleti znaćeš da je pravi.
  33. 1 point
    Axic

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    I da ima smisla da trosi manje racunica je da je taj od 100 oktana skuplji pa sva usteda zapravo ispadne na kraju kao da je sipao obican 95 i potrosio vise goriva.
  34. 1 point
    neshtry

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Moja teorija je da naše gorivo prosto ni ne prilazi standardu i da je zato ta razlika.Meni auto na 100 oktana radi normalno a na 95 se trese kao lud ujutru,na prvo paljenje,pa kontam da je 100 u stvari između 95 i 100 oktana,a da 95 ima manje od deklarisanog.Drugo Hrvatsko gorivo je bez sumpora,a kontrola kvaliteta je vrhunska
  35. 1 point
    PremieRacing

    Brick 244 restomod

    Nema, dao je svih 5kom. odjednom i uz doplatu uzeo 3 ili 4 novija (mislim s40, ali nemoj me držati za reč).
  36. 1 point
    I onda će radije da doda taj novac i uzme nešto do 18-20K na kredu a da je novo, što je i meni opcija. 500L nema više, što je šteta jer bi mi takav koncept auta bio u samom vrhu izbora....da možda nisu zezali nešto sa menjačima i motorima (1,4 atmo) kao u Tipu što su, pred kraj produkcije sa tim motorima.
  37. 1 point
    Bear DK-LD-009-095 modul Napajanje 12V + sam uzeo na BSI gde dolazi glavna žica sa akumulatora - (Na Bear modul to je crvena, nešto deblja žica sa osiguračem) Masu sam povezao na šraf koji nosi volan, potrebno je da se skine donji deo plastike volana kako bi se lakše prišlo šrafu, inače nisam skidao postojeći šraf već sam dodao maticu i ušrafio masu - (Crni kabl sa Bear-a) Ovde moram da napomenem bitnu stvar bez koje nije hteo da radi otključavanje i zaključavanje, ovo sam našao na nekom klipu gde je lik iz UK povezao na Punta tako, znači ŽUTA i ŽUTO Crni kabl sa Bear modula sam takođe stavio na istu masu gde je i masa tj Crni kabl sa Bear-a. Crni konektor u donjem levom uglu (40pin konektor) kada se okrene vide se brojevi tj koji je kabl za šta, obzirom da taj konektor u sebi ima dva manja (Crni i Sivi) na crnom se nalaze kablovi za otključavanje i zaključavanje dok na sivom su migavci : Signal otključavanja/zaključavanje sam vezao direktno na crni deo konektora, zalemio žicu na buksnu i vratio je u kucistke konektora (ako je nekom ovo komplikovano kako ne bi oštetio buksnu ili okolop konektora, bolje ogoliti žicu i povezati ili zalemiti tako) Signal otključavanje/zaključavanje se vezuje na crni deo konektora 24 pin zeleno bela žica (Bela žica sa Bear), dok je 34 pin takođe zeleno bela žica (Belo crna sa Bear), nisam siguran koji radi otključavanje a koji zaključavanje ali povezati kako na slici. Migavci se nalaze na sivom delu konektora pin 2 i 3, ovde sam povezao obe braon žice sa Bear-a na 2 i 3 pin tj bela i roze žica je kod mene na tom pinu - (Braon žice na Bear modulu jednu sam stavio na belu žicu a drugu na roze žicu) Nadam se da sam lepo objasnio povezivanje, ako nekom treba dodatna pomoć neka piše. Što se tiče ključa i prebacivanja kapsule (transpondera) tu sam prvo otvorio orginalni ključ , skinuo gumu koja je zalepljena za manji plastični deo unutar ključa koji nosi kapsulu i mač. Bitno je da nikako ne prilazite i ne sečete oko dela ključa gde se nalazi kapsula kako je ne bi oštetili. Kada sam skinuo gumu kapusla se iz plastike vidi gde je i onda sam skalpelom gulio plastiku dok nisam oslobodio kapsulu koju sam posle prebacio u novi ključ.
  38. 1 point
    Sve su (oglašene) cene danas lude. Totalno. Kao da su svi "drogirani". A šta se po kojoj ceni na kraju zaista i proda, to znaju samo prodavac i onaj koji je zaista kupio ( ako se uopšte i proda, bez obzira na model i brend ).
  39. 1 point
    To je istina. 500L jeste više koštao nego npr Tipo verovatno i zbog kvalitetnije izrade. Ali da, cene za dosta mlad auto (2020+) kao što je 500L su visoke čak i u baznoj 1,4 motorizaciji. Dok sa druge strane dobar polovan 1,6 mjet je zaista teško naći i da ima dosta opreme.
  40. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  41. 1 point
    YUgisa

    Iskustva sa amortizerima

    Ovo apsolutno nista ne dokazuje. Sem ako neko nije siguran da je amortizer po konstrukciji gasni visokog pritiska i da se ne izvlaci, jedino to je dokaze neispravnosti. Sve ostalo oko toga nista ne dokazuje bez specifikacije samog amortizera. Brzina izvlacenja moze da zavisi od pritiska unutar amortizera i njegove tvrdoce. Jer za isti pritisak u amortizeru, tvrdji amortizer ce sporije da se izvlaci, sa druge strane tvrdji amortizer bi mogli ocekivati zamenom dotrajalog. Takodje amortizeri koji se rade bez nadpunjenja tj pri atmosferskom pritisku mogu da variraju u tome da li se izvlace ili ne samo od toga kakav je pritisak vazduha bio kad su ih sklapali, iako to nema funkcionalne razlike kad osciluje na autu.
  42. 1 point
    Nikola031

    Funny photos

  43. 1 point
    Takvi detalji poput pragova i sl. zajedno daju dodatni smek i lepotu automobilu. Tj. onaj meni najbolji efekat da je nesto tu cacnuto i drugacije od vecine na ulici, a opet na prvu ne vidis tacno sta . Konkretno Giluliettu bez pragova i tih dodatnih sportskih detalja (kao i Bravo ranije) nisam ni gledao po oglasima, ma kako da su ocuvani. Bar meni, kao du*e i glava, kada poredis tako nesto i klot verziju. Naravno da je najbitnija mehanika ali bogami i estetika .
  44. 1 point
    darkman14

    Cene goriva...

    oni su, ionako, losijeg standarda od nas. sve je to ok...
  45. 1 point
    Izgleda da sam ja jedan od retkih ljubitelja svetlih sedišta (i uopšte svetlog enterijera). [emoji846] Sent from my SM-G998B using Tapatalk
  46. 1 point
    @TheWickerMan Hocuu brate, hocu QV ali su bezobrazni sa cenama maks, otislo je u djav'la sve.
  47. 1 point
    Sutra mi stize Giulietta 2.0JTDM 2014 150 ks iz Francuske sa 180k km. Ko ne veruje mogu mu dati sasiju pa nek proverava.
  48. 1 point
    I opet zablude... Ta Recaro sedišta su u EU išla u pobrojane modele i još ponešto, a pitanje je u Japanu i Aziji ko ih je sve u šta stavljao. Možda je čak ovaj za belu Deltu kupio i nova iz Recaro-a pa montirao nosače za Lancia Deltu. Elem, odeš lepo na KP i PA i pretražiš komplet ponudu sedišta...ima svega i svačega po šarenim cenama. Kupiš šta ti odgovara i uz malo umešnosti montiraš kod sebe. Ako ćeš baš da detaljišeš, izmeriš pre svega dimenzije fabričkog sedišta u Delti (širina sedalnog dela je najbitniji parametar), izmeriš i razmak kačenja na podu pa onda po tome tražiš najpribližnije kačenje. Ja sam to radio XY puta i sada poslednji put za Volvoa sam našao sedišta koja se gađaju u tri rupe sa fabričkim kačenjem. Samo 4ta je morala da se prepravi. Sve radi besprekorno.
  49. 1 point
    Groundbreaking projects after the Second World War - Project in 1948: a small car measuring only 3.70 metres in length - The W 122 model series reached production maturity in the 1950's After the Second World War, passenger car production commenced with the successful 170 V model, initially as an ambulance, police patrol car and delivery van. In July 1947, production of the Saloon variant also recommenced. At the same time a number of completely new vehicles were designed, some of which were very unusual creations. In 1948 a particularly small car, at least by Daimler-Benz standards, was created. It was a compact car with an overall length of 3.70 metres. It had two doors, a bench seat in the front for up to three people and another small bench seat in the rear for younger passengers. This two-door vehicle was driven by a four-cylinder engine with overhead camshaft and a displacement of 1.2 litres, derived from the 1.8-litre six-cylinder engine which was also in the project stage. Commenting on it in March 1949, chief engineer Fritz Nallinger said: "The design of a light, 2 to 2 ½-seater car (560 kg) decided on at that time has seen a great deal of progress in the meantime and is showing some promising results." Nevertheless, the vehicle, along with the two engines, remained stuck at the project stage. The 1.8-litre unit was subsequently developed into the M 180 model series 2.2-litre engine for the Mercedes-Benz 220. Mercedes-Benz W 122 model series A good three years later – while the passenger car model portfolio had in the meantime once again come to comprise the full established range, from the 170 V model through to the luxury car – the Daimler-Benz board took the decision at its meeting of 2 February 1953 to design a car based on material and labour costs that were 15 to 20 lower than those of the 170 V model. It was to be the successor to the 170 V and 170 D models (W 136 I model series), after replacing the 170 S with the 180 model (W 120) in the autumn of 1953. Nallinger described the new vehicle thus: "It is clear that the body must be new, with a smaller interior and smaller window areas compared with the W 120. Width and length will be like the 170 S, two-door body, bulkhead, dashboard, luggage compartment like the W 120, front seats like the 170 V." By 1956, the vehicle then referred to internally as the W 122 had reached a considerable degree of maturity. Based on all of the ingredients, it had the makings of a very successful future. Nevertheless, it did not make it into series production for two reasons: firstly, in 1958 Daimler-Benz took over Auto Union and as a result there was a certain conflict of interests between a large DKW and a small Mercedes-Benz. Secondly, shortly before their market launch the existing models of the W 111 series, as planned in their last version with their new safety concept of a W 122 series on the conventional platform of the W 120 series, were left appearing somewhat obsolete. By today's standards, the appearance of the W 122 model series is extremely interesting: experiments were already underway with the design of an SL-look saloon as early as the mid-1950's. At the time, it was intended to replace the traditional Mercedes-Benz "face". Many years later it was offered as an alternative in the C-Class (204 model series), as part of the Avantgarde equipment line. Mercedes-Benz W 118/W 119 (1960's) Nallinger did not give up on his idea of an entry-level model, or lower end model, as he defined this vehicle group. With the purchase of Auto Union in particular there was a need for development in the medium term, since it was conceivable that the two-stroke vehicles under the Auto Union brand of DKW would not have a future, and there was still a need for a Mercedes-Benz product below the current model classes in order to achieve a coherent overall portfolio. As a result, around that time the advance development department in Untertürkheim – headed up by Ludwig Kraus – designed a vehicle which was assigned the project designation W 118. For this the engineers planned to use a valve-controlled, horizontally opposed engine with a displacement of 1.5 litres and front-wheel drive. At the same time, a new highly-compressed four-cylinder inline engine (M 118), with a displacement of 1.7 litres, was also tested. The W 118 was developed further into the W 119. This had a new highly-compressed engine, called the "H-engine" by Daimler-Benz, which boasted a high compression ratio of 1:11.2 and was also very economical. With their SL face, low beltline, roof attachment clearance and rear design, the test vehicles produced were close to the Mercedes-Benz 230 SL (W 113) in terms of style. Even when considered by today's standards, the appearance of the model series is still considered to be very respectable. In 1962/63, when problems arose with the two-stroke engines of the DKW F 102 at Auto Union, the Daimler-Benz subsidiary at the time, Nallinger dispatched Kraus to the town to help with damage limitation. In his luggage he had the plans for the W 119 model series and the H-engine. This came to be used from the mid-1960's at Auto Union, where it was designated the "intermediate pressure engine". As a result, Daimler-Benz provided the subsidiary with a solution to the two-stroke engines, which were no longer considered contemporary, in the form of more modern four-stroke engines. Auto Union was sold to Volkswagen in 1964/65. Shortly before his retirement in December 1965, Nallinger said: "For his part he assumed that this model – which, as indicated, we were already testing – would possibly be produced at BMW or Auto Union." And then continued to comment on the programme: "I believe that such a second car model, which can also be viewed as a collective model, must now [, many years later therefore,] be redesigned as quickly as possible and the issue of its testing tackled [...]." We should perhaps give a brief explanation of the reference to BMW here: at the end of the 1950's, the company was experiencing financial difficulties which were to be addressed with the help of the Deutsche Bank and the involvement of Daimler-Benz.
  50. 1 point
    Woodoo

    Ma OFF BRE!

    Ne razumem samo sta nam zelis, da se dobro najedemo ili da ostvarimo bolja radnicka prava i uslove rada?
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...