Jump to content
FAS Goran

TheReptile

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About TheReptile

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Nis

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto Classic
  1. Ja sam koristio Odometer correction opciju. Naravno pre toga birao moj model vozila.
  2. Samo da javim da sam uspešno uradio PROXY i vraćanje kilometraže na orginalnu sa novim ELM 327 koji sam poručio preko EBay-a. Moje mišljenje je, bolje platiti OBD/ELM po nešto većoj ceni preko proverenih prodavaca, ja sam kupio nekoliko uređaja preko Alia i KP-a za 500din i ni sa jednim nisam uspeo da rešim uparivanje. PROXY sam uradio preko MultiEcuScan, dok preko nje nije moguće izvršiti vraćanje kilometraže jer nudi mogućnost samo dodavanja. Vraćanje sam uradio preko ALFAOBD programa, preko ovog programa može da se vrati KM.
  3. Bear DK-LD-009-095 modul Napajanje 12V + sam uzeo na BSI gde dolazi glavna žica sa akumulatora - (Na Bear modul to je crvena, nešto deblja žica sa osiguračem) Masu sam povezao na šraf koji nosi volan, potrebno je da se skine donji deo plastike volana kako bi se lakše prišlo šrafu, inače nisam skidao postojeći šraf već sam dodao maticu i ušrafio masu - (Crni kabl sa Bear-a) Ovde moram da napomenem bitnu stvar bez koje nije hteo da radi otključavanje i zaključavanje, ovo sam našao na nekom klipu gde je lik iz UK povezao na Punta tako, znači ŽUTA i ŽUTO Crni kabl sa Bear modula sam takođe stavio na istu masu gde je i masa tj Crni kabl sa Bear-a. Crni konektor u donjem levom uglu (40pin konektor) kada se okrene vide se brojevi tj koji je kabl za šta, obzirom da taj konektor u sebi ima dva manja (Crni i Sivi) na crnom se nalaze kablovi za otključavanje i zaključavanje dok na sivom su migavci : Signal otključavanja/zaključavanje sam vezao direktno na crni deo konektora, zalemio žicu na buksnu i vratio je u kucistke konektora (ako je nekom ovo komplikovano kako ne bi oštetio buksnu ili okolop konektora, bolje ogoliti žicu i povezati ili zalemiti tako) Signal otključavanje/zaključavanje se vezuje na crni deo konektora 24 pin zeleno bela žica (Bela žica sa Bear), dok je 34 pin takođe zeleno bela žica (Belo crna sa Bear), nisam siguran koji radi otključavanje a koji zaključavanje ali povezati kako na slici. Migavci se nalaze na sivom delu konektora pin 2 i 3, ovde sam povezao obe braon žice sa Bear-a na 2 i 3 pin tj bela i roze žica je kod mene na tom pinu - (Braon žice na Bear modulu jednu sam stavio na belu žicu a drugu na roze žicu) Nadam se da sam lepo objasnio povezivanje, ako nekom treba dodatna pomoć neka piše. Što se tiče ključa i prebacivanja kapsule (transpondera) tu sam prvo otvorio orginalni ključ , skinuo gumu koja je zalepljena za manji plastični deo unutar ključa koji nosi kapsulu i mač. Bitno je da nikako ne prilazite i ne sečete oko dela ključa gde se nalazi kapsula kako je ne bi oštetili. Kada sam skinuo gumu kapusla se iz plastike vidi gde je i onda sam skalpelom gulio plastiku dok nisam oslobodio kapsulu koju sam posle prebacio u novi ključ.
  4. Bear daljinski modul sa skakavcem sam povezivao na Punto Classic i povezao sam sve na BSI (gde su osigurači) i rade svi migavci kao i otključavanje/zaključavanje. Nisam stavljao nikakve didode ili nešto dodatno već sam iskoristio samo žice za signal otključavanja/zaklkučavanja, 2 žice za migavce, 12v napon i masu. Kažem opet sve radi bez dodatnih delova i kablova. Ključ sam uzeo skakavac, namučio se malo oko otvaranja ključa kako bi prebacio ampulu (transponder) i orginalni mač ali i to nije preterano komplikovano. Tako da ako nekog interesuje povezivanje nek se javi i pišem ovde pinove koje sam koristio.
  5. Pozdrav svima, Jel ima nekog da je u okolini Niša uspeo da odradi Proxy, namučio sam se sa nekoliko ELM 327 modela, lik koji mi je prodao izašao u susret i dao nekoliko njih da probam ali bezuspešno. Punto Classic 1.2 8V stavio sam onu belu, sve radi ali blinka display (kilometraža, sat, temperatura...) Ima li pomoći
  6. Pozdrav svima, Obzirom da sam pročitao svaki komentar na ovih 115 strana za ovu temu, više nisam siguran šta je problem i šta da radim Imam ELM 327 USB varijantu (mislim da je identična kao kod @Ivan) : Zamenio sam KM/h i stavio onu belu (nisam uspeo da nađem crnu sa većim ekranom) i sada imam onaj problem "Proxy Alignment" koji nikako ne mogu da odradim, pokušao sa više varijanti MES programa. Prilikom povezivanja na Body, CAN... prijavljuje onu grešku da proverim kabl i povezivanje, port... Kada odem u podešavanja u MES, sve uredno vidi i kada odradim test prolazi sve i piše čak "... da je kompatibilan sa 1.4 i da mogu da koristim za većinu CAN...". Koliko sam ovde shvatio neko je uspeo bez onih dodatnih kablova, dok su za neke ELM modele neophodni. Pa sad molim za savet, šta dalje činiti, da li sigurno rešavam problem sa Žutim A3 kablom i ovim modelom ELM. Inače vozilo je Punto Classic 1.2 8v 2010. godište

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...