Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/30/23 in all areas

  1. 9 points
    knezevic76

    Funny photos

    Sent from my 2203129G using Tapatalk
  2. 8 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 7 points
    The Punisher

    Funny photos

  4. 6 points
    Axic

    Funny photos

  5. 5 points
    bane1321

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Poslednji auto sam kupio u Kikindi, pre njega u Novom Sadu, pre toga u Pančevu... Očekujem da će naredni biti iz Budimpešte!
  6. 5 points
    The Punisher

    Funny photos

  7. 5 points
    Axic

    Funny photos

  8. 5 points
    Kosta Smosta

    Funny photos

  9. 4 points
    italiano

    500L Cross Pino Silvestre

    To je mehanicko ostecenje, nema veze sa kvalitetom laka. Pratim ja tebe, jedini si koji ne voli svoj 500L! P.S. gde si ti cuo da bilo ko priznaje garanciju na mehanicko ostecenje laka???
  10. 4 points
    Gotovo prelomio sam vreme ce pokazati da li sam imao srece ili ne posto je ipak sreca najbitnija kod kupovine polovnog auta Prvi auto koji sam pogledao je i najbolji auto svi ostali su losiji, nazalost automatski menjac cu morati da sacekam do sledeceg izvlacenja ako je za utehu bar je pedala kvacila duplo meksa. Sad se opet posle 30 godina vozim na dva cilindra https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21327342/fiat-panda?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0 Hvala svima na savetima i informacijama
  11. 3 points
    The Punisher

    Funny photos

  12. 3 points
    Ivan

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Moj co'ek, meni je pre 3 meseca, ali stvarno, malo falilo da zapucam u taj kraj (Szekesfehervar, oko 70 km jugozapadno od Budimpeste). Sto je jos smesnije, neposredno pre toga sam prosao bas tuda kada sam se vracao iz Budimpeste sa odmora - i nedugo zatim istrci oglas, aaaaaaaaaaa . @Decak Iz Vode Rekao bih da je kilometraza koju treba "spaliti", obicno obrnuto srazmerna rasprostranjenosti i prisutnosti nekog modela. Za ovo sto na kraju izabrah, kolege koje se bave uvozom ovde, setice se da sam ih na PM pitao za pregled i dovoz iz Madjarske ili Svice, konkretnih primeraka sa oglasa. Cak sam bio spreman i da sam skoknem do tamo, posto dovoz iz Madjarske npr. maltene niko nije hteo da radi. Sem "Don Sped" Subotica, naravno samo dovoz, tj. podrazumevao se prethodni licni pregled. A ako vec ides, napravis lepu avanturu za pamcenje, kao moj kum Borko (Premie), sa Avantime. Srecom po mene, totalno neocekivano istrca primerak u BG koji je covek vozio nekoliko godina i pazario sebi DS7. Bukvalno kao da sam ga nacrtao za sebe - motorizacija, menjac, oprema, boja, felne... Zovi odmah to vece kada je oglasen, trci ujutru da gledas ... I na kraju balade, od tolikog trazenja, bas taj "iznenadni" pod nosom, zavrsi kod mene u dvoristu. Dok sam npr. C2 (i ostale manje ceger autice kojih ima pun q***) trazio uglavnom samo u okviru BG, pozeljno na domacim tablicama i nasao vrlo brzo. Od ovih zadnjih kupovina, znaci dijametralno suprotno iskustvo. Od njuskanja mesecima i po nasim i po stranim oglasima (da nadjem iskljucivo to sto hocu, jer sam imao auto sa kojim sam bio prezadovoljan). Do kupovine gradskog autica cas posla, takodje od vlasnika, pod nosom, sa uradjenim servisima i na BG tablama. Mislim da je bilo vec nekih TwinAir po forumu, mozda Ypsilon i Punto, ako me secanje ne vara . Mada svakako si pionir . Kao i ja pre 5 godina i kusur sa 1.4 MultiAir Turbo. Majko moja, kakvih sam se sve gluposti (i slovima gluposti ) tada naslusao pre kupovine. Srecom pa sam terao svoju pricu i instinkt i bas slatko i rentabilno se navozao sa tim autom. PS: Apropo potrosnje, pogledaj i sta prijavljuju vlasnici na SpritMonitoru. Obicno kombinovana bude nekih 1 do 1.5 l veca od fabricki deklarisane.
  13. 3 points
    Sve zavisi gde živiš. Ako si u BGu , velika je ponuda i slaba je potreba ići dalje od 100km.Ali za neki poseban primerak ni 300km nije mnogo, a to j e skoro cela Srbija. Pogotovo kad je ponuda ovakva kakva je. Naravno, pre nego što se zapuca na duži put, treba napraviti neki dogovor sa prodavcem. Ako pristane , o da nema dileme. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  14. 3 points
    Jackkk

    Alfa Romeo Brera

    @Sedla Možda da pozoveš Dejan Dajić Deša - Đorđa Kratovca 54, Dušanovac, Beograd - 063/339-617 On je kod ženinih matoraca u ulici, ne znam mnogo o njemu, koliko vidim radi samo Alfe, imaju dve polupanje 159ke ispred garaže, vidim da vozika i neku finu Breru pa možda ima i ponešto delova ili bar da te uputi. A mogu i ja da ga pitam, možda danas naletim tamo.
  15. 3 points
    Sedla

    Alfa Romeo Brera

    Ma ništa strašno...samo trebam da nadjem drugu glavu, koja nije pukla. A po svoj prilici pre ću nadjem jednoroga nego dobru glavu motora.
  16. 3 points
    neshtry

    Funny photos

  17. 2 points
    U poslednje vreme mi se desavalo da se prilikom mrdanja rucice (npr pri prebacivanju sa kratkog na dugo svetlo, davanju migavaca itd) na ablenderu gde se nalaze svetla i migavci izgube kratka svetla. Uzrok tome uglavnom su zaprljani kontakti u samom prekidacu svetla koji se nalazi u rucici, te ih treba ocistiti. Postupak nije komplikovan i traje maksimum pola sata, samo treba biti strpljiv. Od alata su potrebni: - Spic kljesta - Stapici za usi - Obican kuhinjski tupi noz - Ravni srafciger - Alkohol ili neko drugo sredstvo za ciscenje kontakata (moze i rakija) Prvo skidamo samu oblogu prekidaca sa rucice na ablenderu. Potrebno je zavuci noz izmedju fiksnog dela rucice i dela koji se okrece na mesto koje je obelezeno na slici, i laganim pokretima levo - desno odvojiti oblogu od ostatka rucice. Ovde treba biti pazljiv da se ne osteti plastika (probao sam da koristim neku loyality karticu umesto noza, ali nema dovoljnu cvrstinu da bi odvojila zabice). Nakon skidanja pokretnog dela stanje ce izgledati kao na slici: Zatim prelazimo na vadjenje osiguraca koji stoji sa donje strane obelezen strelicom. Izvlaci se uz pomoc spic kljesta ravno, posto je u pitanju obicna metalna sipkica. Nakon izvadjenog osiguraca, skidamo oblogu samih kontakata u rucici. Ovde treba biti malo snalazljiv jer su zabice dosta jake. Ima ih 2 komada, jedna obelezena strelicom a druga je je sa druge strane ablendera (ne vidi se na slici) i treba ih stisnuti obe u isto vreme srafcigerom i svuci oblogu sa rucice. Ja sam uspeo da skinem oblogu tako sto sam prvo stisnuo zabicu oznacenu strelicom pa sam nakon toga nategao oblogu tako sto sam zavukao noz u zljeb oznacen drugom strelicom i polako pokretima levo-desno (kao u prvom koraku) odvojio oblogu. Nakon skidanja obloge dolazimo do stampane plocice koja je povezana konektorom za ostatak ablendera i drzi se plasticnim zabicama za rucicu. Potrebno je odvojiti stampanu plocu tako sto se ce odvojiti od zabica oznacenih strelicama. Dovoljno je noktom podvuci ispod ploce i povuci lagano na gore i ploca ispada iz lezista. Nakon sto smo plocu odvojili od rucice (i dalje se drzi za ablender preko konektora kao na slici ispod), prelazimo na ciscenje kontakata. Potrebno je alkoholom ocistiti kruzni kontakt po kome klize pipci od prekidaca (oznaceno jednom strelicom) kao i pipke od prekidaca (tri strelice). Ukoliko je potrebno, blago nategnuti pipke kako bi imali bolji kontakt sa stampanom plocom. Nakon ciscenja, potrebno je sklopiti sve nazad, obrnutim redosledom od rasklapanja. Kada ste zavrsili posao i proverili da sve radi, otvorite jedno 'ladno pivo ili neki drugi napitak po zelji i uzivajte
  18. 2 points
    totti

    Menjači - manuelni vs automatski

    Za redovno održavanje u svakom smislu - Expert na Vidikovcu Sent from my SM-G998B using Tapatalk
  19. 2 points
    city

    Menjači - manuelni vs automatski

    Ne znam koliko je dobar ali vec dugo postoji servis za automatske menjace kod Mladenovca,pre skretanja za Kosmaj.
  20. 2 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my SM-A536B using Tapatalk
  21. 2 points
    oktopod

    500L Cross Pino Silvestre

    Ne bežim od toga dal je fizičko al ne verujem kako auto izgleda posle godinu dana a ne vozim ga ne znam ni ja gde nit ga perem ne znam kako. Zagledam nekad na parkingu starije modele 500L i deluju kao čaša, naravno neki imaju zagrebali čuknuli auto al niko nema ogrebotina i da usred netaknute površine fali komad farbe. Žao mi je što nemam srca da se ponašam kao što jesam prema nekim polovnim da me zabole živo na šta će da liči te ako želim teram do njive kroz žbunje džanarika i šipaka već sebe nerviram takvim stvarima a time umanjujem činjenicu da vozim ispravan auto sa svim delovima novim i da treba da ga džarim i da me baš briga, a kad ga budem prodavao koliko vredi vredi nek farba ako oće
  22. 2 points
    silenci

    Računari, lap-topovi...

    imao sam probem sa laptopom,kad se otvori sav se razabi,ja ga rastavim polako i video da su srafofi tj pastike totalno popucale,sto drze šarke od ekrana.Ja to sve nekako uspem da opravim,da ucvrstim i sklopim laptop,upalim ga,al nedaje sliku na ekran,odnesem kod drugara laptop,on ustanovi da je otisao graficki čip,treba da se uradi prekuglavanje grafickog čipa.Ja zzvao par servisa u Bg,to kosta od 6000 do 10000 dinara,Ja nadjem na KP,coveka koji to radi za 3000,al posaljem mu laptop u Kikindu,on ga je popravio i sredio malo bolje drzače šarki,tako da je sad druga priča.jest laptop star skoro 11 godina,a odicno radi,u pitanju je HP G6
  23. 2 points
    italiano

    500L Cross Pino Silvestre

    Ostecenje na 1.fotki je sigurno od kamencica, imam slicno, cuo sam i udarac tokom voznje 2.kao da je tretirano grubom stranom kuhinjskog sundjera
  24. 2 points
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Ako nesto valja kod ovih traktorcina - to je veci rezervoar i sto nikako da odes na pumpu . Iako sam godinama vozio sluzbene 2.0 HDi, nestrpljivo sam cekao rezultate prve cep-cep metode konkretno za svoj auto. Cisto da vidim kakva je situacija sa masinom, koliko board laze, itd... Ukupno presao 686 km, moj standardan prosek brzine od negde 30 km/h (+/- , tj. miks lokala od mesec dana, autoputa i magistrale): Board se "lomio" izmedju 5.9 i 6.0l . A cep-cep metoda koju jedino priznajem, kaze za tu kilometrazu i prosek brzine: 43 l ili 6.26 l. Ostalo jace od cetvrtine rezervoara. Sto znaci da board laze oko 0.2-0.3 dl, a potrosnja je skroz OK s obzirom na tezinu i snagu vozila. Fabrika deklarise bajku od 5.1l kombinovane, sto mu opet dodje ono standardno odstupanje iz mog iskustva za sve automobile, od litar i kusur (1 do 1.5l). SpritMonitor korisnici prijavljuju 6.31 l proseka za verzije sa manuelnim menjacem (automati trose oko 0.3l vise). Tako da je to to i u skladu sa ocekivanim . Podaci su za DS5, 2.0 HDi manuelac od 163 KS.
  25. 2 points
    Nikola031

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    @clockwork_orange cestitke na autu, da te dobro sluzi! @Decak Iz Vode iako me mrzi da idem negde dalje po auto, Yuga sam uzeo u NS, a jednog Eva u Loznici (KG - NS ~240km, KG - LO ~210km) Hocu da kazem, zavisi sve od ponude - ako je ponuda tanka onda se povecava prihvatljiva kilometraza. Kada sam gledao Yuga hteo sam samo 1.3 EFI motor i tada je bilo 3-4 ukupno na oglasima u celoj Srbiji, ista stvar je bila sa Evom (MA Turbo motor sam gledao) i onda nisam imao bas neki izbor
  26. 2 points
    Hvala hvala svima Jos malo pa idem do mupa po tablice i verovatno ce neki glupi broj da bude Sto se pande tice cuje se kao probuseni lonac ali ide odlicno potpuno je neuporediva udobnost i lezanje na putu u odnosu na staru od NS do BG autoputa je trosila 6,5 litara sa prosecnom brzinom od 110 kmh kad sam usao u BG guzve popeo se prosek na 7 litara Pa mora neko i twinair da vozi da razbije predrasude o kvalitetu motora a i kako bi se drugacije druzili
  27. 2 points
    The Punisher

    Funny photos

  28. 2 points
    Juce uradih samostalno mali servis. Ulje kao i prosli put Shell Helix HX8 ECT 5w40. Sto se tice filtera, uzeo sam ovu kombinaciju: Sve ukupno 6100 din: Prvi put sam menjao filter kabine i moram da pozdravim onog koji je projektovao mesto gde stoji filter i pristup ka njemu, nisam odavno komplikovanije resenje video. Nemoguce je ubaciti novi filter bez savijanja na neki nacin.
  29. 1 point
    moron

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Divim ti se kako si uspeo da uklopiš sve te tražene parametre pri potrazi za sadašnjim vozilom. Deluje mi da je lakše naći detelinu sa 4 lista ... A što se tiče tog novijeg rešenja na centralnoj konzoli, slep si ti kod očiju kada ne prepoznaješ benefite od te "rupe" ( umesto od onih multi-tastera). To je namenjeno da se baci zgužvana papirna maramica. A ti to nemaš Izgleda da sam ja imao tu sreću da budem vlasnik dva HDI primerka koji su "u dlaku" lagali kada je u pitanju bord i prikazana prosečna potrošnja. Laže malo čak i odometar, kao i prosečna brzina na bordu. Baš sitno, ali, laže.
  30. 1 point
    knezevic76

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Nije to mala potrošnja na taj prosek brzine za jednog HDI dizela. Kad bi terao samo grad, išlo bi to lagano preko 8-9 litara. Sent from my 2203129G using Tapatalk
  31. 1 point
    neshtry

    Računari, lap-topovi...

    Extra priča! Ja imam Dell Inspirion mallo manje star,koji mi podvukao pod kožu,dao sam ga ćeri za školu,ova ga usrala kao da je tuđ….baš volim što si ga opravio i što će i dalje da služi…. Jel tajna koji je lik?
  32. 1 point
    djunis82

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    Šta znam, gledao sam ih u Hit Autu (2x) i Autoland (poslednji put prošle subote). I baš bili tu, jedan do drugog. Iako mere ne govore tako, Kadjar ima osetno više mesta i za noge, a naročito za glavu. Kod Scenica kad napred podesim onako knap, ništa komocija, pozadi je knap i za kolena i za glavu, a za glavu ima mesta samo ako spustim trup kod sedenja (kao ono lenjo gledanje TV). Jbt, treba biti umetnik da napraviš tesan MPV u velikoj dimenziji Kod Kadjara, toga nema. Komotno i napred i pozadi.
  33. 1 point
    OMP

    Večita dilema, koji auto kupiti?

    To bre nesto mnogo, jel resetovan bord kad si je uzeo? jos ako uzmemo u obzir da bord uglavnom pokaze manje nego realno ispada da trosi 7l na ap sa tim motorcicem ispod haube sto mi je totalno nelogicno a ako je istinito onda koja je svrha tih motorcica, to ce po gradu da torsi 9-10 onda ako je po tome suditi Zavisi koja kola gledas za neka nije vredno prelaziti km jer ih verovatno ima u blizoj okolini da se nadju brze, lakse i jeftinije a za neka nije cudno ici ni od VR do SU ako treba to je valjda logicno kad je pnuda oskudna ili trazis nesto posebno sto nema na svakom koraku. Po mom iskustvu u prodaji, najvise kola sam prodao u nekom krugu od 100-150km od mene, najdalje sto je covek dosao je iz Sida, to je 300km daleko i to je cini mi se jedini auto koji je otisao u vojvodinu.
  34. 1 point
    nstyner

    Opel Meriva-Naša Meri!

    Pa da,isto razmišljamo čak sam spomenuo na početku teme da su mi pri kupovini u uži izbor ušli meriva i 500l,ali kada sam ušao u nju....to je bilo to!
  35. 1 point
    Nikola031

    Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport

    'Ebi ga, nisam se jos izvestio u gimnastici Skidao sam na prethodnom Evu ventilator kabine i isto je bila gimnastika (sa sve srafovima za kljuc 5.5), ali to sam ocekviao. Ovo mi je vec bilo malo neocekviano, ali se namestilo nekako.
  36. 1 point
    igor0511

    Moja prva Honda...

    Daj da se menjamo za Leona Meni niti treba dizel trenutno, a i doslo vreme za porodicna putovanja pa prostora fali. Samo ne znam kako ces da ubedis tastu da je Leon na 18" felnama i sa sportskim vesanjem udoban
  37. 1 point
    moron

    Moja prva Honda...

    Nedavno je CRV će napunio tri godine. Prešao je nešto preko 33 hiljade km. Smešno malo. Ali, na žalost, sve je manje "porodičnih putovanja" ( to je očito postalo "davno prošlo vreme" ) i sve redje mu nalazim prilike da ga provozam. I baš mi tužno ( zbog njega ). Povremeno mi padne na pamet da ga "zamenim" za "nešto", ali, niti sam pametan za šta ga zameniti, niti mi je supruga baš "za saradnju" ( njoj se CRV baš dopada u smislu udobnosti i ponude prostora i kao da je alergična na pomen bilo kog vozila koje bi unutra bilo manje ). Ali, čak i da ga zamenim, bojim se da bi i zamenu zadesila slična sudbina. I tako CRV u garaži uglavnom "čami čekajući" ... No, kada u njega sednem, svaki put se baš iskreno obradujem. Bukvalno, kao malo dete. Dosadašnja tri redovna servisa kod uvoznika su koštala smešnih 380 evra, ma skoro da "leba ne jede" Ah, valjda će i njega sunce opet ogrejati, pa će opet doći vreme kada će češće da se vozi "Zeza" ga Jazz, "zeza" ga bicikl ( ), "zezaju" ga poslovna kola, "zeza" ga "Regio voz" ( ili sa njim do S. Karlovaca ili bajs na njega do Beške, pa dalje na Fruškać ) , "zeza" ga ... sve živo i mrtvo. Nikada on da dodje na red. Ma, sve se urotilo protiv njega, "mučenika".
  38. 1 point
    endbringer

    Partikularni filter (DPF / GPF)

    Pritisak na senzoru negativan? Sent from my MI 9 using Tapatalk
  39. 1 point
    Aman čoveče, budi Bog s' tobom, đavolji broj, mani ga se... Samo neka ide u reciklažu...
  40. 1 point
    PremieRacing

    Alfa Romeo Brera

    Ma daj, glavu gore, drugu glavu dole, ništa strašno, samo jedan mali hikap i onda opet pun gas, ovaj - pun dizel btw, što sve radiš sam... moraću i ja tako kad porastem
  41. 1 point
    DraganUS

    Alfa Romeo Brera

    Tesko naci dobru glavu jer svi koji prodaju imaju kompleta motor a nece niko da skida samo glavu. Cudno da je pukla na 3 cilindra i to koliko vidim i na usisnim i izduvni isti cilindar. Vidi po oglasima da nemaju likovi sto prodaju delove od Crome.
  42. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    Hebi ga…
  43. 1 point
    moron

    Opel Meriva-Naša Meri!

    Meriva je meni veoma lepo i praktično vozilo svog segmenta i pri mojoj kupovini (iz 2015.) je to bio (meni) realno jedini konkurent za 500L (kada sa već bio prelomio da uzmem nešto iz te klase). I ja i danas ima veoma visoko mišljenje o tom vozilu.
  44. 1 point
    neshtry

    Funny photos

  45. 1 point
    neshtry

    Funny photos

  46. 1 point
    neshtry

    500L Cross Pino Silvestre

    Šta bre desni retrovizor ,zadnja vrate ne postoje na fiću i juga…
  47. 1 point
    totti

    500L Cross Pino Silvestre

    Ja tek kad sam seo u prvog švabu, tj Golfa [emoji3] Sent from my SM-G998B using Tapatalk
  48. 1 point
    Pa nema veze ni sa ekologijom nego kao i sve ostalo.. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  49. 1 point
    Mračko

    Fiat Nuova Tipo - Start&Stop greška

    Samo da vam javim da mi je zbog check engine lampice zamenjen senzor kvačila. Kada se lampica prvi put upalila ista se ugasila nakon gasenja i ponovnog paljenja motora. Pre neki dan se lampica ponovo upalila i dva dana je sjajno sijala na tabli. Treći dan se opet sama ugasila. Nakon uradjene dijagnostike zamenili su senzor kvacila.
  50. 1 point
    nstyner

    Opel Meriva-Naša Meri!

    Zamrla mi tema o Meri skroz.... Verovatno je razlog što je dvotočkaš stigao u međuvremenu pa više pažnje njemu pridajem,ali posvećuje se pažnja i četvoročkašu... Početkom proleća odrađena registracija,tehnički prošao bez zamerki ali sam pre toga imao gimnastiku oko skidanja ledova iz farova da mi ne bi pravili problem ali su vraćeni odmah posle tehničkog... Nakon tehničkog odrađen i mali servis ,svi filteri i ulje tradicionalno GM Dexos 2 5w-30,nabačen letnji set i provereno stanje diskova i pločica. Posle zime mi se na par mesta po vratima pojavila neka tvrda nečistoća koja nije htela da se skine običnim pranjem,a mene naravno nerviralo što mi zapinje pod krpom kada brišem bacio se u rešavanje i tako sam se malo upoznavao sa magičnom GLINOM... Iztretirana mesta ponovo glatka i pređena polirom,rezultat odličan.... Meri ponovo sija.....
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...