Jump to content
Goran

endbringer

Members
  • Content Count

    395
  • Joined

  • Last visited

About endbringer

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 07/02/1979

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.6 multijet 120hp

Recent Profile Visitors

8085 profile views
  1. Mlže li neko da pusti prosek u gradu sa prosečnom brzinom za 1.6 multijet 88kw, kod mene je bravo u pitanju... Sent from my MI 9 using Tapatalk
  2. A može i alfaobd za Android, ali ti pokazuje trenutnu zapušenost dpf, pritiske i temperaturu, nema prikaz tipa prethodnih 5 Regeneracija prosek, vreme trajanja i sl, kao što ima mes (multiecuscan). Inače, mes imaš za iPhone i win, ne i za Android. Ima mogućnost preko win emulatora na androidu ali nisam probao tu kombinaciju.... Sent from my MI 9 using Tapatalk
  3. Multiecuscan i obd2 adapter Sent from my MI 9 using Tapatalk
  4. Nisam imao prilike, na aktuatorima mešača su drugačije izvedbe. Pretpostavljam da su za druga 2 aktuatora ovi potenciometei ili možda od drugog proizvođača...
  5. Pozdrav, Da li je neko imao problem sa napajanjem potenciometara na aktuatorima? Na šemi pin 17 piše 5v power supply for motors a dijagnostika i multimetar pokazuju 3,7v. Šta može da bude uzrok i može li napon da pravi problem radu i ispravnom očitavanju položaja aktuatora? Pri tome jedina greška je motor recirkulacije - prijavljuje otvorenu vezu.
  6. Da li neko ima motorić levog mešača? Kada ga testiram pokazuje isti položaj potenciometra, pretpostavljam da je motor crkao... Inače, poručio sam 4 potenciometra iz Kine i stigli su relativno brzo...
  7. Poslednja 3 meseca, uglavnom Bg vožnja... Kada krene klima, još jedno 1l više verovatno...
  8. Pozdrav, Jedna čudna stvar sa dpf senzorom. Naime, nov senzor na kontaktu pokazuje - 3mbar dok stari pokazuje 1mbar. Izmerio sam referentni napon na džeku i on je oko 5,6V. Bošov korisnički servis kaže da je senzor u redu i da može da pokaže negativne vrednosti ako je signal ispod 0,5V. Da li je 5,6V napajanja OK ili je možda problem vezan za distribuciju 5V signala ka drugim senzorima koji ga dele? Problem sa ECU? Sent from my MI 9 using Tapatalk
  9. Ima li neko skoriji info za 1.6 multijet za grad, recimo ispod 20km/h prosek? Danas čepovao, 8,4l/100km pri brzini od 19km/h i pređenih 150km čistog grada. Realna potrošnja za litar-litar i po veća od one prema bordu. Pri tome do posla 10km i nazad svaki dan... Jedva da izađe na 90 stepeni. Sent from my MI 9 using Tapatalk
  10. Hvala puno na info. Može li im se prići kada se skine pretenac i okolna plastika? U smislu, da li je jednostavan pristup i zamena? Vidim da se pominje i osigurač broj 15 u kutiji kod motora od 30A negde kao additional heater (ptc1) ... Sent from my MI 9 using Tapatalk
  11. Navodno, Postoje izvedbe sa 2 električna grejača od 250+500w.. Gde li mogu releji biti? https://portal-diagnostov.com/cs/2022/01/12/7441410-fiat-bravo-1-9-jtd-8v-additional-heater-automatic-air-conditioning-wir/ Sent from my MI 9 using Tapatalk
  12. Može li mi neko reći, o čemu se radi kod ove 2 greške? Koliko ja znam ovde ne postoje dodatni grejači... Ili grešim? Sent from my MI 9 using Tapatalk
  13. Ovo je hyper pla materijal a sledeća izvedba će biti petg, kao nešto između pla i ABS. ABS sam ostavio kao krajnju opciju, s obzirom na toksičnost štampe sa tim filamentom... Sve je čisto eksperimenta radi. Meni je izbacio sledeće greške u sistemu (ispod). Rešavam jednu p0 jednu, osim recirkulacije... Inače, sve je bilo popravljeno pre par godina originalnim repair setom, pisao sam napred. Nadam se na kraju da ne bude zamena motorčića....
  14. Odštampao danas, probaću da ugradim i javljam iskustva...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...