Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/23/20 in all areas
-
7 points
-
7 points
-
7 points
-
6 points
-
6 points
Funny photos
notalone and 5 others reacted to ivan.ik for a post in a topic
Ajmo dobri ljudi dobre volje da nam ovaj simpatičan par dočeka proleće -
4 points
Lancia Nuova Delta 1.4 TJet - gubi antifriz
Woodoo and 3 others reacted to shakalkv for a post in a topic
Ne daju garanciju pod izgovorom da dobavljac tj. Uvoznik daje 12 meseci. Zamenio sam danas pumpu graff, usput da bi sad imao pravu garanciju od 50.000km zamenio sam i kais i spaner. Pumpu koju su mi montirali u autogarantu je no name. Sve u svemu nepotreban trosak 100e. Stara pumpa -
4 points
-
3 points
-
3 points
Funny photos
Mijailović P. and 2 others reacted to TheWickerMan for a post in a topic
Gesendet von Mi Note 10 Lite mit TT -
3 pointsSvaki auto ima svog kupca, ko se seca ja sam moju 159 prodavao 6 meseci i prodata je kao najskuplja na oglasima ali, bila je i jedina takva na oglasima. Acc sam prodao za 24h i pored onih prica "znas kad ces u Srbiji da prodas benzinca 2.4". Evo sada i CRV, prodao bi ga za 10 dana da sam hteo da spustim cenu ali posto nisam cekao sam skoro 2 meseca i dobio onoliko koliko sam zacrtao. Covek koji ga je kupio je gledao na placevima mladje a jeftinije CRV iz uvoza i zakljucio da su svi lesevi ali samo malo nasminkani... I sada sa ovaj A6 imam ponudu za 12000 ali mi ne pada na pamet da ga prodam posto sa ovom km preko kostaju vise od 12 [emoji2369]
-
3 points
-
2 points
-
2 pointsIzvini ako gresim, ali meni deluje da je i ova stara pumpa Graf (Metelli grupa)? Karakteristicna je sto odaje utisak pouzdanosti cak i na oko , model PA1030, sacni ovo, pa uporedi: https://alvadi.ee/en/kataloog/varuosa/17344122/13129#!product-tab-oem https://www.onlinecarparts.co.uk/graf-11575087.html Svaka cast za odnos prema musteriji, da je bila pokazana bar trunka volje da se izadje u susret sa nekim predlogom resenja. Jos odrzavas auto i radis redovne servise kod njih, nemam reci. Svaka cast i za ugradjene delove, tamo gde ocekujes da ces dobiti kvalitet, a verujem da su lepo naplatili.
-
2 points
Lancia Nuova Delta 1.4 TJet - gubi antifriz
dach@ and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Neozbiljno od Autogaranta...i gde im se izgubi Bugatti pumpa koju su telefonski pominjali... -
2 points
Fiat 500L - prvi servis (20000 km ili 1 godina) / redovan servis
dach@ and one other reacted to msrdjan1 for a post in a topic
Stojanov oko 16400 (pogrešno sam prvobitno naveo 13500) Radulović oko 17500 (sa rabatom 10%) Kole 18400 (bez rabata) Kompresor 22400 (bez rabata) -
2 points
Fiat Stilo 1.9 mjtd 120 3P
Milutinac and one other reacted to Darko_gr for a post in a topic
Uradio i poslednju zeljenu modifikaciju na autu. Imao sam sa vozacke strane jedno blago udubljenje kao da je lopta udarila i nekoliko bas sitnih. Isao u zemun da covek vidi i uradio je sve sto sam trazio. Super izgleda sad. Ostaje mi narednih dana jos ciscenje egr ventila. -
2 points
Funny video / zanimljiv video
Quadrifoglio Verde and one other reacted to The Punisher for a post in a topic
-
2 points
Najavljen nov način merenja srednje brzine vozača na autoputu
neshtry and one other reacted to dusman13 for a post in a topic
A rezolucija slike do bola[emoji1787][emoji1787][emoji1787] -
2 points
Koje kočione pločice, diskove?
Milutinac and one other reacted to YUgisa for a post in a topic
Pa cep nije hermeticki zatvoren Da jeste stvarao bi vakum svaki put kada pokusas tecnost da proguras kroz kocioni u klipove koji izlaze na klestima/cilindrima dobosa Takodje kako se trose plocice/pakne opada nivo u posudi pa bi opet bio problem da nema "novog" vazduha u posudi. Ne znam koliko je tacna informacija, ja sam je nedavno saznao da aditivi u tecnosti koji joj povecavaju otpornost na temperaturu su glavni razlog za hidroskonost tecnosti. Sto znaci da je visi DOT super da ne prokljuca ali mu je kraci vek. Naravno voznja premalog DOTa ce dovesti do kljucanja i time naskoditi trajnosti. -
2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 pointNa redu nam je ulicna staza u Sociju, uz sve sto to nosi... Zvanično ime: Formula 1 VTB Russian Grand Prix 2020 Lokacija: Soči, Ruska Federacija Datum: 25.-27. septembar 2020. Petak 25.09.2020. Prvi trening: 10:00h – 11.30h Drugi trening: 14:00h – 15.30h Subota 26.09.2020. Treći trening: 11:00h – 12.00h Kvalifikacije: 14:00h – 15.00h Nedelja 27.09.2020. Trka: 13:10h Broj krugova: 53 Dužina staze: 5.848 km Dužina trke: 309.732 km Prva trka: 2014. Velika Nagrada Rusije je prvi put vožena 1913. i 1914. na stazi u Sankt Petersburgu. Pobednik prve trke je bio Rus Georgy Suvorin dok je godinu dana kasnije slavio Nemac Willy Scholl. Trka je prestala da se održava nakon početka Prvog svetskog rata i nije održavana čitavih 100 godina. Ruski predsednik Vladimir Putin je 2001. godine pružio ličnu podršku za projekat „Pulkovskoe Ring“ nedaleko od aerodroma Pulkovo, ali se trka nikada nije održala. Novi pokušaj je usledio 2003. kada su gradske vlasti Moskve odobrile projekat za izgradnju staze na severu grada. Projekat je napušten zbog rasprave oko komercijalnog ugovora. U septembru 2008. godine, otkriveno da je počeo rad na stazi za Formulu 1 u gradu Fediukino koji se nalazi oko 77 kilometara daleko od centra Moskve. Autodrom je postao poznat kao Moscow Raceway, a projektovao ga je Herman Tilke sa ciljem da jednog dana bude domaćin Formula 1 i Moto GP trka. Plan za dovođenje Formule 1 na Moscow Raceway nikada nije realizovan, ali je ugostio rundu Formule Renault 3.5 i 2.0 kao i FIA GT1 World Championship i Superbike World Championship. Planovi Rusije da dobije trku Formule 1 su dobili dodatni vetar u leđa debije Vitalyja Petrova u šampionatu 2010. Bernie Ecclestone je takođe izrazio želju da se Formula 1 vozi i u Rusiji bilo na autodromu blizu Moskve ili u letovalištu Soči. Trka je konačno potvrđena u oktobru 2010. i najavljeno je da će prva Velika Nagrada biti održana u Sočiju 2014. i da ugovor traje do 2020. Staza koja se nalazi u okviru Olimpijskog parka izgrađenog za potrebe Zimske Olimpijade 2014. je duga 5.9 kilometara i spada u kategoriju uličnih staza. Prva trka je održana 12. oktobra 2014, a pobednik je bio Lewis Hamilton u Mercedesu. Koriscen materijal sa: RUS2019@FLCS
-
1 pointPre nekih 15-ak godina, firma je uzela nove Pugove, od 206 do 407. CommonRail turbo dizeli se tek zalecu ovde, za nase tadasnje uslove relativno nova tehnologija jos uvek. Iako je za otvoreno uzivancija bila voziti ladju od 407, tada sa xenonima, navigacijom/telefonom, senzorima za svetlo/kisu/pritisak u gumama, polukozom, 2.0 HDi, itd. - moram priznati da me je odusevio upravo mali 1.4 HDi. Ubrzo po kupovini, namerno sam uzeo i njega da probam, morao sam poslom za Sarajevo. Tankovao na Zmaju, otisao do tamo, nesto malo lokala preko nedelje, jedan dan opet poslom Sarajevo-Zenica-Sarajevo i nazad za BG. Vracam se kuci, cepujem prvi put za ceo put opet na Zmaju - staje vise od 15 litara (cini mi se da mu je rezervoar bio 50l). Ja u soku , potrosnja za ceo put za to vreme neverovatnih 3.7 l . U pitanju je bio tada nov restyle 206, mali 1.4 HDi od 68 KS. Pod utiskom performansi, kulture rada i potrosnje HDi, polovinom prosle decenije gledao sam za sebe i 307 2.0 HDi (auto godine 3-4 god ranije). Ali ulete tada takodje moderni JTD Stildza kupe i eto mene sa zabarskom ergelom vec deceniju i po...
-
1 point@Zexy Provereno ne moze. Zvao sam i na par mesta da potrazim polovan, pitao da li moze da se naruci nov - ne moze, samo cela pumpa. Na kraju se ispostavilo da je problem bio u kontaktima u samoj pumpi.
-
1 pointI ne bas toliko stedljiv ako su tako idealni uslovi ,a potrosnja 4l za 1.3 mjet.
-
1 pointKoji je razlog da neprihvate.Pa na veliki servis daje se garancija par godina ili odradjena kilometraža
-
1 pointSipao sam 2 litre ulja i upalio. Motor se cuo normalno. Nije lupao ili bilo koji cudan zvuk, ali je odma poceo da dimi na auspuh i odma sam ga ugasio. Odslepao sam ga kod majstora, pa cemo da vidimo sta je. Curelo mi je ulje kada sam ga upalio na onoj lepljenoj cevki ispod i to par kapi za jedno minut koliko sam ga drzao upaljenog.
-
1 pointOd 07:25 ko neće da gleda ceo video poletanja Tu-22M3:
-
1 pointI menjaca i motora, moraju oba da se chipuju.
-
1 pointTako je, 9.5. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
-
1 point
Slike automobila bez posebnog razloga...
Quadrifoglio Verde reacted to neshtry for a post in a topic
Audi 100 coupe [emoji3531] Sent from my motorola one macro using Tapatalk -
1 point
Bolje ikad...
Reacher Gilt reacted to Lufti for a post in a topic
Nebo i stubovi presvuceni u alkantaru. Jos neke sitnice u enterijeru odradjene u alkantari. Utisak kao da se sedi u mnogo skupljem enterijeru... Zahvaljujem se kolegi @Danilo1 na kontaktu, Nikola iz Lajkovca je sve to uradio savrseno... -
1 pointZa sada prosek 8.2l na relaciji Karaburma-Aerodrom ugl. Na auto putu drzi 7.5 na 140, magistrala oko 6.2 sto i nije lose za 3.0 i 1855kg [emoji23] Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
-
1 point
Lancia Y10 1.1 fire avenue
Axic reacted to Autobianchi for a post in a topic
Nisu bas ispale kako sam zamisljao ali nije lose s obzirom da prvi put farbam ozbiljniju felmu -
1 pointEh, ti bahati vozaci Fiata ... A ovamo drvlje i kamenje na vlasnike Bavaraca, stvarno nema smisla.
-
1 pointMislim da za ovih akcijskih 15.690 niko u Srbiji nema u ponudi dizel sa oko 120 ks i/ili oko 320 Nm. Pa, skuplja je od toga ( 16.490) čak i dačija Duster 1,5 DCI 115 2WD u drugom paketu opreme ( od dostupna ukupno četiri paketa, a ide do 17.790 sa 2WD sa tim motorom ).
-
1 point16 taman, pristojno. Lepse bi bilo za oko 17 ili cak 18, ali ne na ovom autu. Been there, done that.
-
1 pointSi vid'o kako crtam te puteve!
-
1 point
Funny photos
Kosta Smosta reacted to Axic for a post in a topic
@Quadrifoglio Verde ti li si burazerče? -
1 point
-
1 point[emoji869][emoji122] Greota da ih iskasape: https://www.aviopress.rs/evropa/rossiya-kupuje-boeinge-747-od-british-airwaysa/ Rossiya kupuje Boeinge 747 od British Airwaysa British Airways je pre nekoliko meseci odlučio da penzioniše svoju celokupnu flotu Boeinga 747 zbog posedica pandemije korona virusa. Iako se činilo da će ovi avioni biti isečeni i reciklirani, to se ipak neće dogoditi. Kompanija Rossiya je od British Airwaysa kupila 7 polovnih Boeinga 747 koje će ovaj prevoznik koristiti na domaćim linijama u Rusiji. Rossiya je od Britisha kupila avione sa sledećim registarskim oznakama: G-BYGA, G-BYGB, G-BYGC, G-BYGD, G-BYGE, G-BYGF i G-BYGG. Isporuka ovih letelica se očekuje za nekoliko meseci. Rossiya trenutno u svojoj floti ima 9 aviona ovog tipa koje je kupila od Transaero Airlinesa. Kompanija koristi jumbo jetove na domaćim linijama kao i turističkim linijama ka letovalištima u Turskoj i Tajlandu.
-
1 point
Vraćanje / provera kilometraže / provera godišta (podmlađivanje)
dach@ reacted to The Punisher for a post in a topic
-
1 pointSent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
1 pointHarabrost iznad svih je da prdneš kada imaš proliv.
-
1 pointVozim kola sa DPF-om od 2009. (uključujući 500L od 2015. ), vozio ih dosta i po gradu i NIKADA nisam NI JEDNOM imao problem sa DPF-om ... Nikada mi se nije upalila lampica za potrebu regeneracije. Nikada. Kola sam uvek vozio "prema mojim potrebama". Drugim rečima, svakog ( ili bar svakog drugog ili trećeg vikenda, zavisno od vremena ), sa porodicom odem barem od BG do podnožja Avale, da bismo prošetali do vrha. Ne zbog čišćenja DPF-a, već zbog nas, porodice ... Dakle, to je oko 50 km vangradske vožnje svaki ili svaki drugi vikend. Naravno, protivnici DPF-a će odmah reći: "Aha, eto vidi šta moraš da radiš samo zbog čišćenja DPF-a, taj dizel ti se nikako ne isplati ...". I to mi stalno i govori jedan "TSI drugar", kao prednost TSI-a, kao da mu ta filozofija i ne dozvoljava da se kola povremeno voze van grada. A ja, npr, sa benzincem sam ovog leta "za moju dušu" do Fruške gore i nazad prešao bar 4-5 hiljada km. Po njemu, Boga pitaj koliko sam ja para tako bacio - a nisam čistio DPF Inače, jedan drugar mi je u februaru kupio nov BMW, benzinac, sa 374 ks, ima GPF, i posle oko 850 km čisto gradske vožnje je završio u servisu svog potrebe prinudne regeneracije filtera za čestice. Tako da gradska vožnja ne godi ni benzincima. Hoću da kažem - treba živeti i u životu uživati koliko se može, bez razlike da li je dizel, benzin, sa DPF, GPF ... Koga je strah svih tih "najvećih srpskih strahova" ( plivajući zamajci (koga odavno imaju i benzinci), DPF/GPF, EGR, dizne ... ), najbolje je samo biciklom ... Ali, ne zbog tih "strahova", već zbog opuštenosti. Nemate problem gužvi, nerviranja, parkiranja ... Ništa. Ravno vam do mora.
-
1 pointMiler trijumfovao na Nirburgringu sa 11 sekundi prednosti Kako prenosi Serbiaring, vozač Audija Niko Miler pobedio je na drugoj DTM trci na sprint konfiguraciji Nirburgringa ispred svojih kolega po brendu Robina Frajnsa i Renea Rasta. Današnje, manje dramatične kvalifikacije završile su se sa Frajnsom na pol-poziciji za drugu trku. Drugo startno mesto pripalo je Ferdinandu Habzburgu, što je najbolji DTM kvalifikacioni rezultat u karijeri vozača privatničkog Audija RS5 DTM ekipe WRT. Sa treće pozicije je u trku ušao vodeći u generalnom, Miler, ispred aktuelnog šampiona Rasta. Najbolje plasirani vozač BMW-a na startu je bio Marko Vitman, koji je u jučerašnjoj trci završio treći. Robert Kubica je takođe ostvario najbolji lični rezultat u kvalifikacijama i započeo je trku sa sedme pozicije. Frajns se, slično kao u subotu, odmah odvojio od kolone, dok je Miler uspeo da pretekne Habzburga za drugo mesto. Rast je ostao četvrti, Kubica se probio na šesto mesto, iza Vitmana. Već na početku trećeg kruga, Habzrburg je pao na peto mesto, a Kubice je kažnje sa pet sekundi zbog nepravilnog pozicioniranja na startu. Na početku sedmog kruga, Miler je preoteo Frajnsu lidersku poziciju u trci, a primakao im se i Rast. Džejmi Grin je prvi skrenuo u ''pitlejn'' na kraju šestog kruga, uz poruku ekipe Audija da ga čeka još 34 kruga do kraja trke. Kubica je otišao u boks na kraju osmog kruga i njegov M4 DTM je ostao u garaži. Poljak je odustao zbog problema sa menjačem. Od vodećih je gume prvi menjao Rast, na kraju 13. kruga. Miler je svoju obaveznu promenu guma obavio u narednom krugu, Frajns je to učinio na kraju 15. kruga. Na stazi su ostali vozači BMW-a, Vitman i Eng, koji još nisu bili menjali gume, a Frajns se vratio u trku između Milera i Rasta. Vitman je svoj pitstop obavio na kraju 17. kruga, a Eng je poslednji posetio garažu u 19. krugu. Trka je potom ušla u mirniju fazu, uz par duela za niže pozicije. Vodili su ih WRT vozač Harison Njui i dva fabrička BMW trkača, Filip Eng i Lukas Auer za pozicije od 11. do 13. Džejmi Grin je u 35. krugu obavio i drugu promenu guma. Na kraju 36. kruga, vozač Audija, Majk Rokenfeler je pretekao BMW Tima Gloka za sedmu poziciju, a Džejmi Grin je odustao u 37. krugu i parkirao svoj RS5 DTM. Miler je na pobedio ispred Frajnsa i Rasta. Četvrti je kroz cilj prošao BMW M4 DTM kojim upravlja Šeldon van der Linde. Južnoafrikanac je iskoristio dobru strategiju i završio ispred svog kolege po brendu, Marka Vitmana. Šesti je bio Habzburg, ispred Rokenfelera i Gloka. Najboljih deset su kompletirali pilot Audija Loik Dival i predstavnik BMW-a, Džonatan Aberdin. Nakon šest od ukupno deset DTM rundi ove sezone, Niko Miler je povećao svoju prednost u generalnom. On sada ima 242 poena, Frajns ima 224, dok je Rast na 195. Van der Linde je četvrti sa 88, Dival i Rokenfeler imaju po 87. Sledeća runda nemačke premium turing serije vozi se od 9. do 11. oktobra na autodromu Zolder. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointKod mene, na Delti 2009., trepne 5 puta. Takodje i mene iritira sto je zvuk jako tih. Par puta mi se desilo da mi je migavac ostao ukljucen (ne mislim na "sva cetiri"), a da nisam skontao zbog toga sto je jako tih zvuk iz table. Nedostaje mi zvuk kliktanja releja.
-
1 pointTaj Mi-35P sa uvlacecim stajnim trapom je u stvari duboka modernizacija Mi-24. Pogledaj i krila koja su veca nego na Mi-35M, ista su kao na Mi-24.
-
1 point
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".