Jump to content
FAS Goran

shakalkv

Members
  • Content Count

    354
  • Joined

  • Last visited

About shakalkv

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nisam se odavno javljao. Upravo dosao iz Becica, potrosnja u oba smera, prosek po bordu 6.1 L. Pun auto prtljaga, 2 odrasle osobe, dvoje dece. Super Delta sluzila. Dan pred put kod majstora (odlagao mi 15 dana), pregled, pukle zadnje opruge, i to na samom vrhu gde je ona guma, nije auto legao, ali preti da pukne i na drugom mesto, korozija i so u Ch odradili svoje. Jurka po otpadima i u tom haosu narucim 2 para nehotice (preuzeo oba, da me ne bije maler pred put hehe). Uzgred, napred plocice na minimumu, diskovi mogli da se obrade, opet u cajtnotu... menjaj. Diskovi Jurid 9.000 din, plocice Ate 5.400. Lepo naleglo u putu, mada sam bio dosta oprezniji. Za sada ne cvile, videcemo da li je to bila dobra kombinacija. E sad ono sto mi se i pre desavalo, stisnem kvacilo (nov set pre 15.000km) i na papucic se zacuje kao (kvrc). Savijem se ispod, na onom delu sto ide u patos ima neka cevka koja se okrece levo-desno. Okrenem je malo u jednu stranu i zvuk nestane posle skroz. Ima li ko ideju sta to moze biti, dal treba neko podmazivanje? E da, podmazane sajle za menjac, perfekcija je sada.
  2. Stavljen letnji set, proverena felna i oslanjanje, sve je u najboljem redu. Ipak udadac nije bio previse jak.
  3. Ovih dana stavljam letnji set pa cu proveriti tu gumu na balans masini, posle toga reglaza svakako. Nisam primetio neke nus pojave, osim mozda na 130 na auto putu po nekad kao blagi huk iz tog pravca, kao kad je lezaj u pocetnom stadijumu. Ali to sam na mahove 'primetio'.
  4. Sinoc, covek proklizao i udario u moje parkirano vozilo... polustranica i branik. Kaze da je isao 20 na sat ali led... sta mislite da li mozda ima posledica po tocak, vesanje? Vozio sam danas najnormalnije, nista nisam primetio negativno.
  5. Ja sam vise puta pisao prednosti bez koze u delti, poltrona frau. Prijatna veoma, lako se odrzavaju, nekad je dovoljna vlazna krpa za sve necistoce, ne greje se leti, i ono sto je meni najbitnije... bez enterijer je mnogo prijatan za oko. Odrzavanje ovog 1.4tjet je smesno. Kao za punta. Potrosnja ide 10 u gradu glat, ali toliko trosi u gradu i obican 1.4 (500l tipo i slicni).
  6. I vazna napomena, 1.8tbi je isao iskljucivo u kombinaciji sa automatskim menjacem.
  7. Tek sad videh poruku, nije na prodaju. Produzena registracija cena je sledeca ako nekoga zanima. 14.300 polisa, 5.900 su troskovi po onim raznim osnovima i 5.000 tehnicki. 25.200 ukupno. Povoljno!
  8. I meni ovo isto bilo. Ja sad malo pomerio onu gumu koja se nalazi na podu i u koju ulazi sipka pedale kvacila i tu nakapao ulje. Posle nekog vremena zvuk je nestao da bi se opet pojavio. Stanem i ponovim proceduru, usput sam malo onu sipku koja ide u pod rukom okrenuo malo levo desno, kao da se nesto okrece oko svoje ose (videces i sam). Evo nakon par dana nema tog zvuka.
  9. Ja imam bez enterijer, koza poltrona frau. Enterijer je toliko prijatan za oko da nemam reci, jos u kombinaciji sa bez tapacirima. Odrzavanje, 2 puta godisnje mleko za kozu. A redovno odrzavanje je smesno, po potrebi mokra krpica a moze i vlazna maramica kad deca dokace patikama. Ljudi izbegavaju zbog male dece, ali ne znaju koliko zapravo grese, da imam klasicna stofana sedista dubinsko bi radio 2 3 puta godisnje.
  10. Resetovan board. 860km u oba pravca. Prikazana prosecna potrosnja.
  11. Pazite ovako, ista relacija Kraljevo-Becici-Kraljevo. Ista tezina kao u junu kada sam isao, tada je prosek potrosnje bio 6.1l sa delimicnom upotrebom klime. Sada u septembru 6.4 bez klime, s tim sto je prosecna brzina sada bila 4kmh veca a gorivo 100 oktana. Nije neka drasticna razlika ali moj utisak je da malo vise trosi sa ovom vrstom goriva.
  12. Molim admina da uredi slike i post. Elem moja potrosnja Kv-Np-Ro-Pg-Bd . U povratku preko BP-ZL-ČA Klimatizacija je radila 30% puta. Auto dupke pun, gume 225/45/17 Conti EcoContact 5, gorivo obican benzin NIS. Prilikom vise kracih pauza auto je konstantno radio u mestu tako da se i to malo odrazilo na prosecnu brzinu. Za gabaritnu Deltu i 1.4 turbaka odlicna potrosnja. P.S. Vise puta testitan bord po metodi 'Licno sipanje do cepa' i definitivno smanjuje za 0.2.
  13. Ako je iz Svajcarske sasvim je normalno da je korozirala odozdo. Na mojoj delti koja je iz ch je auspuh ceo korozirao, spoljnih obloga na loncima nema, pojela ih so. Zadnji most ceo zardjao... Da prethodni vlasnik nije 2 puta radio zastitu patosa (premazivanje kao nekom smolom/gumom u servisu) sada bi vozio kao Fred Kremenko i Barni Kamenko hehe
  14. Malo da se oglasim. Delta se zadnjih par meseca nesto slabije vozi ali i dalje dobro sluzi i sa merakom se koristi. Od jeseni nisam imao nekih ulaganja. Juce uradjen mali servis nakon 9.000km i nesto vise od 20 meseci (fabricko uputstvo kaze 30.000km ili 2 god, odnosno duplo manje ako su teski uslovi eksploatacije). Ako nekoga zanima cene servisa: 3 Litre Selenia K Pure energy multiar (meni je tjet) staju 3.500 din. Filter vazduha Meyle 1.000 din Filter klime je Filtron sa ugljem 800 din Filter ulja Bosch 600 din. I zamenio sam pk kais, continental 850 din. Jesenas sam zamenio termostat, obarao je temperaturu na nizbrdici, 30e je placen marka Behr.
  15. I ja sam se iznenadio koliko je lagan za voznju, a vuce odlicno obzirom na mali motor. Videcemo u narednih par meseci da li mi je misija obuke zene uspela hehe

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...