Jump to content
FAS Goran

msrdjan1

Members
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

About msrdjan1

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Stara Pazova

Recent Profile Visitors

1497 profile views
  1. Pre par dana sam menjao ceo retrovizor u AK Kole preko osiguranja, cena sa farbanjem poklopca u boju karoserije 49000 (sam retrovizor je oko 42000, ostalo je farbanje i ruke). Aftermarket retrovizor kod njih je oko 30000 jeftiniji ALI (s obzirom da sam ga isprobao) iako na prvi pogled deluje identicno, vidi se da je uradjen od tanjeg materijala, klimav je, pri brzinama na autoputu i kad stojis u leru, trese se...tako da je razlika u kvalitetu ocigledna. Taj aftermarket bih uzeo samo da moram licno da placam, a u skripcu sam sa lovom, ili da je neka frka.
  2. Da li se nekome dešavalo da mu u sred vožnje multimedija prebaci sa RADIO na MEDIA ? Verzija softvera je, koliko se sećam 12.xxx već dugo vremena, a ovo prebacivanje je počelo nedavno da se dešava, najčešće par minuta nakon uključivanja kola.
  3. Pre nekoliko dana sam menjao prednje pločice i diskove po prvi put posle 90000km. Cena zamenskih je obično negde oko 3500-4000 (par pločica ili 1 disk) dok su cene originalnih astronomske (pločice oko 13000 i 1 disk oko 20000 !!!) . Ako neko mora da menja ove stvari neka proveri u AK Stojanov da li su pločice i diskovi još na popustu (pločice 8200/par i diskovi 7800/kom) pa neka iskoristi priliku za originalne delove po prihvatljivoj ceni . Cena kompleta sa rukama izlazi oko 26000.
  4. Primetio sam pre pre dana da je onaj veći zvučnik u suvozačevim počeo da krči kad je uključen bas, više je to zvuk vibracije (kao da je odšrafljen pa krene da bruji u nekim momentima). To je privremeno rešeno smanjenjem basa na najmanju moguću meru malim pomeranjem izvora zvuka na vozačevu stranu. Da li je neko imao ovaj problem i gde bi se moglo najbezbolnije rešiti (na relaciji BG-NS) ?
  5. Da li je neko menjao /skidao poklopac retrovizora na 500L i ako može da podeli neko uputstvo.
  6. Od ranije je pedala kvacila malo "skripala". Mislio sam da ce biti reseno samo podmazivanjem. Jednog dana se ukljucio check engine, nije se vise gasio. Otisao posle 2-3 dana u ovlasceni servis, rekose prekidac-senzor kvacila, zamenili ga za 2 min i ceh oko 8000 !!! To je bilo pre otprilike godinu i po dana, kad je auto imao 4 godine). cena mi nije bila bitn ajer je auto jos bio u produzenoj garanciji.
  7. Da li nekome ovako izgleda meni klikom na dugme Apps. U servisu su proveravali verziju zbog nekog prijavljenog problema i rekose da za ovaj model nemaju nikakav update da bih posle 2-3 nedelje slucajno ušao u ovaj meni i video da je naprasno nestao EcoDrive i da sam meni izgleda drukčije. U pitanju je verzija 12.00.xxx. Sam auto je 11/2016
  8. odradio juče mali servis u Stojanovu na 54000km sa zamenom svećica i kočionog ulja, 15900 din (ulje: selenia, 1.9 radnih sati, delovi 11400, rad 4500)
  9. Akcija je do 24.9 i to je cena OD...ko zna koja je od modela do modela, treba proveriti sa njima direktno. Obično su sipali castrol ulje, sto znaci za Seleniu doplata jedno 1500-2000.
  10. Stojanov oko 16400 (pogrešno sam prvobitno naveo 13500) Radulović oko 17500 (sa rabatom 10%) Kole 18400 (bez rabata) Kompresor 22400 (bez rabata)
  11. Inače, uskoro treba da radim 4. mali servis i cene u ovlašćenim servisima nikad nisu bile toliko različite. Sa zamenom svećica i kočionog ulja idu od nekih 13500 do 22500! Od toga na ruke odlazi 3500-4500,ostalo delovi.
  12. Da li je iko na benzincu 1.4 menjao filter goriva ? U većini servisa uglavnom gledaju u čudu kad ih to pitam uz objašnjenje od toga da to nikad nisu radili niti se radi do toga da se menja eventualno samo u slučaju potrebe , a opet u drugom servisu to preporučuju posle 50000km. Govorim o ovlašćenim servisima.
  13. Kada sam prošle godine u Raduloviću pitao za originalne brisače, zaista su bili preskupi. Nisam siguran, ali sigurno 5-6000 din par. Nigde nije pisalo Mopar, nego Fiat i proizvodnja je bila npr. jedan FRA, drugi PL.
  14. Tako gledajući jeste ali ćovek računa prosek i uštedu za 5 godina, teško da će voziti 75.000km u tim najtežim mogućim uslovima sve vreme (špic u BG, klima, zatrpane ulice), čisto zbog njegove računice u novcu. Realno troškovi goriva moraju da mu budu osetno manji od najgore moguće solucije. p.S. razlika bord-"do čepa" je oko 0.5 lit, rekao bih iz više testiranja. E sad, onaj na pumpi nekad natoči dok mu automat ne izbaci, nekad sipa još par litara u cev...ko će ga znati.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...