Jump to content
FAS Euroauto Goran

McSteel

Members
  • Content Count

    388
  • Joined

  • Last visited

About McSteel

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/01/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta III 1.9 MJTT

Recent Profile Visitors

953 profile views
  1. Mene samo zanima kako ovo prolazi tehnički pregled i registraciju... Ljudima seru za folije na staklima.
  2. Standardni osigurači od 3, 5, 7.5 i 10 kA
  3. Mama (Joleen Diaz) je levo, ćera (Meilani) je desno... Za slučaj da nekom trebaju sirovi podaci radi nauke i ispitivanja.
  4. Totalka u prvih 3 meseca vožnje i onda ostalih 6 i po godina traženje delova za popravku Suvišno komentarisati koliko boljih izbora ima za te novce, i među potpuno novim autima... Uz obaveznu opasku da se ovakav auto i ne kupuje racionalno. Pa ipak, čak i za potrebe nekakvog jurcanja... To je i dalje samo Golf.
  5. McSteel

    Kuda ide ovaj svet?

    Tone ovakvih anketa sve pokazuju isto: Ta priča je nametnuta od strane lobija i nije odraz javnog mnjenja. Ako se zaista i sprovede u delo, verujem da će biti neredi na ulicama...
  6. "Boost leak" bi bukvalno bilo "curenje nadpritiska" odnosno gubitak pritiska i mase vazduha usled nedovoljnog dihtovanja ili proboja negde u putu do cilindara. Dovoljna je i minimalna rupa negde ili da nisu adekvatno stegnuta creva/cevi ili da negde ne valja dihtung, pa da efekat bude priličan. U principu što bliže usisu/glavi motora se dešava, to je teže da ECU (kompjuter koji kontroliše rad motora) "primeti" na osnovu očitavanja na senzorima. Realna opcija je i to da su ručno modifikovane vrednosti unutar ECU zarad "čipovanja" motora ili ima neki drugi problem koji sprečava detekciju problema sa pritiskom ili protokom vazduha. Najbolje pregledaj celokupan put vazduha od filtera do usisne grane. Ako ima (više no obično) crnog dima na davanje punog gasa između 1800 i 2500 rpm, znači da ECU pravi prebogatu mešavinu jer ne stiže onoliko vazduha koliko očekuje u cilindre. 2300 mbar očitavanje = ~1.3 bar boost, pošto senzor čita apsolutnu vrednost pritiska pa treba oduzeti atmosferski. Ovo zapravo vrlo lako može biti usled pokušaja čišćenja DPF-a, obrati pažnju na to da li ima belog dima iz auspuha, karakterističnog mirisa, dok se to dešava.
  7. @spurga91 Najverovatnije te muči boost leak, i to negde posle senzora inače bi ECU to detektovao i ubacio te u safe mode. Druga opcija je, kako je pomenuto, da ti zaista proklizava kvačilo (odnosno lamela). Objašnjeno ti je kako da testiraš to drugo, a što se tiče ovog prvog, spremi rastvor blage sapunice, najbolje uzmi sredstvo za pranje suđa ili penušavu kupku i napravi 1:9 rastvor (1 dL sapuna, 9 dL vode za ukupno 1 L rastvora). Motor treba da bude hladan (vožen pre više od 3h). Najpre obriši/očisti creva i usis dobro (skini zaštitnu plastiku), a onda naprskaj (mlazom, nemoj raspršivačem koji pravi finu vodenu prašinu) ili još bolje namaži sunđerom sve što ide od izlaza sa turbine nadalje ka motoru i sâm usisni manifold. uveri se da na svemu ima film od sapunjave vode i startuj mašinu. Posle minute rada, ako se ništa značajno nije promenilo, neko neka ti pomogne davanjem gasa ili gledanjem da li se igde pojavljuju balončići. Ako igde vidiš da se formira sitna (ili ne tako sitna) pena, nakon što si bio siguran da je svuda bio film bez pene, jasno je da je negde napuklo neko crevo, vod ili čak usisna grana, pa to treba srediti. Ako nije ni lamela ni boost leak, javi se da mozgamo šta dalje
  8. Ja koristim za muziku otkad imam Deltu (jer su svakako najnovije dostupne mape iz druge polovine 2015. pa mi ne znače). SD koji je unutra je 16GB, multimedia čita i NTFS ne samo FAT32 (jer je OS "ispod" Windows CE 6.0), ali ima ograničenje konačnog ukupnog broja objekata (fajlovi + folderi) na 2048. Dakle nije problem samo u veličini prostora već i u tome koliko stvari natrpaš, jer audio player mora da enumeriše sve objekte a nije predviđeno više od tog broja po playlisti.
  9. Na tih 5k RPM mu taman kreće opadati obrtni moment dovoljno da nije u stanju dalje da podiže obrtaje (i time snagu), odnosno gubi borbu sa silom otpora sredine. Trebalo bi da na 5000 RPM u 6. stepenu pokazuje brzinu od 194-195 km/h prema prenosnim odnosima...
  10. @JugSamo sam se slatko nasmejao nakon posete linku koji si ostavio... @srdjosti je fino rekao, plus se na tom konkretnom primerku jasno vidi da je barem prepolovljena kilometraža. Shvatam poentu koju si hteo istaći napisanim ali malkice se samo-diskredituješ time što si odabrao kao primer BTW, dodaj screenshotove, kad neko bude ovo čitao kasnije nakon što oglas ne bude više aktuelan, neće imati kompletan uvid u ono što je rečeno.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...