Jump to content
FAS Euroauto Goran

McSteel

Members
  • Content Count

    327
  • Joined

  • Last visited

About McSteel

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/01/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta III 1.9 MJTT

Recent Profile Visitors

375 profile views
  1. Pa da, i zato je dobro što nisi kupio alu-felne... Treba sutra neko na tehničkom da te vrati jer ti u opremi stoje čelične
  2. "o deobama" -> "ode Obama" Nisi ništa posebno propustio, realno.
  3. Ah, jasno. Ma sve ok, slobodno potprckuj, sâmi smo tražili mi što smo pazarili čađavca Nego pomislih da pitaš kako sa tehničke strane radi regeneracija, pa reko' da raspišem ako je tako
  4. Proverio napon na akumulatoru? Smrdi na anlaser, on je u Delti na baš nezgodnom mestu i teško se hladi, a kad se pregreje dovoljno, ogori izolacija na namotajima statora pa bude kurcšlusa... Nažalost znam iz iskustva.
  5. @winnermax76 Ovo je 99% nešto što se zove "piston slap", klip lupka u zidove cilindra zbog različitih materijala glave motora i klipova, koji imaju različit koeficijent termalnog širenja. Nakon što se dostigne radna temperatura, klip se raširi više nego cilindar i bolje pasuje pa nema prostora da "landara" unutra. Ovo je u principu normalno i ako imaš dovoljno ulja u autu a nemaš ni problem sa pritiskom ulja... Preživećeš što hladan motor zvuči kao dizel Ima varijanti gde se klipovi premazuju slojem teflona ali svejedno se taj sloj vremenom potroši i vraća se sve na isti problem. Računaj da je više u pitanju kozmetika nego problem u funkcionisanju motora.
  6. Iskreno, ja bih uzimao ovaj (ili njemu sličan, dakle restyle sa komplet ili blizu komplet opremom i revidiranim 2.0 motorom). Koliko sam video po iskustvima online, taj BlueHDI 2.0 180 hp je i iznenađujuće osetno performantniji i potencijalno pouzdaniji od "starog" sa 163 hp. Restyle deluje malo rafinisanije i spolja i iznutra, taman dovoljno da ga vredi možda i sačekati da spadne cena.
  7. Više je što ne želim da razmišljam o tome odakle mu auto, u kom stanju je bio pre sređivanja za prodaju i koji je procenat istine u opisu... Što je najgore, ne mora biti u pitanju malicioznost, može i prostim neznanjem preprodavati smeće. Da, znam, odem pa vidim; ali šta da očekujem od direktnog kontakta sa nekim ko ne poznaje i/ili ne poštuje ni najosnovniju kulturu izražavanja i to u okviru medijuma koji direktno određuje da li će napraviti promet? Uostalom, mogao je častiti nekog pićem (ili ne daj bože redovno platiti) da mu to napiše ljudski - kada bi bio svestan da ovome što tamo sad stoji išta fali. U svakom momentu je na tržištu ukupno više od 50k automobila u ponudi + preko par miliona u relativno bliskom inostranstvu, preživeću bez jedne takve "potencijalno dobre prilike"...
  8. Ma kad vidim tako napisan oglas, neću da imam ama baš ništa sa prodavcem, ni da mu kažem koliko je sati a ne da kupim auto... @BaneJ: Nova Thema je fantazija (nije baš 1:1 Chrysler 300C ali nije ni daleko), jedino je surova cena registracije kod nas zbog 3L dizel motora... Meni se recimo strašno dopada Infiniti QX70 (odnosno oznaka FX do MY2012), ali isto problem zbog registracije u Srbiji Ta baljezgarija za oštru taksu na luksuz za preko 2000 cm³ je nešto sa čim se još uvek nisam pomirio, i nikad neču.
  9. Da popravljamo Alfe... jedni drugima ukrug?
  10. Pričamo o različitim slučajevima, odnosno tuner koji zna u kojim okvirima radi i poštuje to, i onaj koji samo upiše novi firmware/mapu i teraj (se). Apsolutno stoji da ništa ne treba raditi kod onih koji otaljavajuu sa po' mozga pristupaju poslu, a kamoli tuning.
  11. Jedino kako bi moglo doći do skraćenja životnog veka pumpe je ako injektori goriva nisu do kraja iskorićšeni, da je pri tome pumpa već na ivici mogućnosti, a da se kroz mapu "nasvira" količina i pritisak ubrizgavanja. Mislim da to nigde nije slučaj.
  12. Nije ni čudo što te žena ne pušta da voziš
  13. Razumem i slažem se, u većini slučajeva cilj tuninga za one koji za to plaćaju je maksimalno povećanje maksimalne snage, pa čega god koštalo. I tu vrstu definitivno ne podržavam. Ja više pričam o tome da se sitne i neizbežne razlike u finim detaljima motora zbog dozvoljenih tolerancija gomile raznih pokretnih i nepokretnih delova svaka mapa može dodatno "dotegnuti", tako da se dobije +5-10% snage u odnosu na standardnu (a bez naročitog ciljanja povećanja snage, to jednostavno proizilazi iz dodatne efikasnosti u radu); i u slučaju dizela pogotovo, 10-15% uštede goriva zbog boljeg "disanja" motora i preciznijih tajminga ubrizgavanja, te time boljeg iskorišćenja potrošenog goriva. U tim uslovima ne dolazi do povećanja temperature sagorevanja, čak može biti i neznatno snižena radna temperatura ako motor radi efikasnije (odnosno ima manje "waste heat"). Problem je što takav tuning zahteva izuzetno dobro poznavanje datog tipa motora i mnogo vremena da se upozna konkretni primerak i podesi kako treba. To je ono što većina kupaca ne bi platila, a još veća većina tunera ne bi umela ili htela da radi.
  14. Živim opasno Fabrički piše da stane 57, realno stane 60ak do čepa (ne baš da preliva ali skoro), i imam kanticu goriva u gepeku za slučaj da se preračunam. Otprilike kad se kazaljka goriva potpuno poravna sa "E" crtom, to je tih 3-4 poslednje litre, a sipam tako da stisnem još jednom pištolj na pumpi nakon što prvi put izbaci. Posle toga zapravo može još malo stati ali da ne rizikujem da prelije u filter kabine... Ovo sam inače radio baš za potrebe merenja i upoređivanja. Obično sipam čim dođem na rezervu, ako sam ikako u mogućnosti.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...