Jump to content
FAS Euroauto Goran

McSteel

Members
  • Content Count

    298
  • Joined

  • Last visited

About McSteel

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/01/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta III 1.9 MJTT

Recent Profile Visitors

294 profile views
  1. Stari fazon, dragi moj Dejl... Nedavno oživljen, valjda je ljudima u izolaciji toliko dosadno
  2. McSteel

    Kuda ide ovaj svet?

    Dobro, ima i Ewe, ASBIS, ponešto rade ekskluzivno Mid9 i Microsystems... Ali da, ogromna većina robe je Alti (batica) i PIN (za ono što baticu ne zanima da uvozi).
  3. McSteel

    Kuda ide ovaj svet?

    A ako ti kažem da je i Gigatron batin? Kao i ComTrade Shop i PCPractic... Naglasak na "shop" iznad jer ComTrade Group / ComTrade Digital nisu - samo je prodat lanac maloprodaja.
  4. Ne dade nam čovek tumačenje "N" môda vožnje... Baš me živo zanima šta misli da je to. Možda "Neutral" kao "N" na (polu)automatskim menjačima?
  5. Ako zna šta radi, može da prebaci samo mape koje su relevantne, ne mora da flash-uje kompletno fabričko programiranje sa svim modulima/mapama i "pregazi" DPF/EGR delete...
  6. Ovo overboost-uje kao sumanuto, ako nema problema sa boost control (bilo loš aktuator, bilo loš vakuum), onda je čačkana mapa, i to nekarakteristično čačkana da se nabije obrtni moment (nasvira turbina) u niskim obrtajima, gde ga je već bilo na pretek. Moguće da je radio neko ko ne zna šta i kako radi pa je primenio izmene predviđene za singl turbo, a ovde zbog dve sekvencijalne turbine ima drugačiji (neželjeni) efekat...
  7. Ne što je Alfa, nego što je ispravna
  8. Može da se uzme usis i twin turbo setup sa Insignie sa istim motorom i malo dotera mapa na 220 HP/480 Nm
  9. Slažem se sa većinom do sada rečenog, Astra K ili Focus deluju kao najbolja rešenja. Što se tiče ta dva, ovi konkretni primerci mi deluju kao dobra kupovina, i zaista odaju utisak da je kilometraža ta koja stoji: Astra K 1.6 CDTI Innovation Focus 1.5 TDCI Titanium Focus je osetno jeftiniji, sa više opreme i godinu mlađi. Neznatno manje snage. Meni lično je Astra lepša, ne znam koliku ti to ulogu igra... Na njenoj strani je zapravo i udobnost (iako je Nemac), ali nisu i vozne karakteristike... Focus je zabavniji i precizniji za vožnju. Na ovom nivou snage i za neku "uobičajenu" eksploataciju, to ne bi zapravo ni trebalo doći do izražaja. Ostaje još pitanje automatskog menjača, i koliko to znači u odluci. Prostora ima otprilike jednako u oba, i za putnike i u gepeku.
  10. Čestitam na kupovini, i da te lepo posluži Što se tiče folije, smeš sigurno. Propisi kažu da mora biti preovlađujuća (51+% površine) boja ona iz saobraćajne, a već postoje Ypsiloni te generacije koji su fabrički bicolore i piše boja koja je na vratima, haubi i panelima.
  11. Morali bi da zabrane onda i oldtajmere... Nema ništa od te priče Barem ne u dogledno vreme...
  12. Registracija jeste problem, to stoji... Ali nema ih dobro očuvanih sa 1.3 dizelima i benzincima, pa eto. Plivajući ne treba da te brine ni najmanje, ako nije već u lošem stanju od starta. Ako jeste, to je 300e cene dole. Samo treba "normalno" voziti auto, odnosno bez potapanja iz najnižih obrtajima u visokom stepenu prevoza, bez držanja auta na uzbrdici na pola kvačila i slične đakonije, i biće sve u najboljem redu Musa kao i svi monovolumeni izgleda malo kutijasto, ali dizajnom i pogotovo ovom dvobojnom šemom to lepo krije - kao i kad neko sa punijom figurom obuče adekvatnu odeću pa izgleda skladno Ako imaš vremena i volje, verujem da stvarno vredi ozbiljnog razmatranja. Javi utiske
  13. Da li bi možda razmotrila "musavu" umesto Y? Znam da nije isto, ali nije drastična razlika da ne vredi probati kako ti "leži" Konkretno, ova mi izgleda vredna šanse: Lancia Musa 1.9 JTD Odlična oprema, deluje da je solidno očuvana (možda ne kao onaj Y MoMo što sam linkovao, ali naizgled bolje od ostalih Ypsilona koje razmatraš...), opet peri-deri motor... Duža je od Ypsilona za nekih 25cm, što nije ni malo ni mnogo, ali svakako ne bi trebalo biti presudno u parkiranju po gradu. Za tu "cenu" u dužini daje mnogo više tovarnog i sedalnog prostora, pa joj se mora oprostiti Pri tome i ovaj primerak ima (barem meni) lepe boje i spolja i iznutra. Razmisli.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...