Jump to content
FAS Euroauto Goran

DelPiero

Members
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

About DelPiero

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 10/31/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Ypsilon 0.9 Twinair

Recent Profile Visitors

5198 profile views
  1. Kako prodata 1 Lancia kada se ne prodaje od 2017 godine, hm?
  2. @reddevil_Y10 Svaka cast za izbor i restauraciju ovog modela.Y10 vec postaje klasik,dosta ih je proizvedeno ali malo ih je ostalo u odlicnom stanju.Ja sam gledao sebi da uzmem jednu ali ovde kod nas ih maltene i nema vise.Skoro sam video jednu na Konjarniku i iznenadio se,baka i deka unutra,u odlicnom stanju,bas lepa scena.Enterijer mi se posebno dopada,bile su razne verzije,secam se Misoni sa sarenim sedistima i tablom od orahovog drveta i Ego sa Poltrona Frau braon koznim sedistima.Pravi italijanski gradski smeker,deo Paninaro kulture u Italiji.A dizajnirao ga je legendarni Tom Tjaarda koji je uradio dizajn i za De Tomaso Panteru,Fiat 124 cabrio,Aston Martin Lagondu i onaj retki italijanski SUV Rayton Fissore Magnum.
  3. Uuu kakva Delta,svaka cast.Ima cak i eletronsko podesavanje sedista,bruka.A koliko vidim i ona posebna sedista pozadi,pravo umetnicko dizajnersko delo.Pritom krem Poltrona Frau koza.Ovo je nesto najvise sto je islo u Deltu.Raj za oci i uzivanje u voznji.
  4. Ja ga imam u Ypsilonu,verzija sa 86hp.Sta znam,utisci su podeljeni.Kada sam ga uzeo trebalo mi je vremena da se naviknem na saltanje,zbog obrtaja,stepene prenosa treba menjati ranije nego kod ostalih turbo benzinaca,to pise i na stranim forumima a u vezi sa twinair-om.To ume da zivcira a i malo je neelastican pri kretanju i iz prve u drugu brzinu,kao da mu nedostaje snage-mozda je povezano sa turbom nesto.Potrosnja je u gradu oko 9l,nekad bude i manje a nekad i vise,zavisi,daleko od one fabricko deklarisane,a magistrala zaista moze biti 4.2,iz iskustva.Zvuk se mnogima svidja,i meni je simpatican,a i kad se zagreje bukvalno prede i unutra je potpuno tih.Razlog zbog kog mi se dopada je sto kada se lepo nagazi vuce opasno,i lepo ga je voziti po krivinama,ima nesto sportski u njemu,prava je zujalica,bas zanimljiv za voznju,tipicno italijanski.Za ove skoro tri godine nisam imao ozbiljnih kvarova,dosta toga sam zamenio moze se reci preventivno ,sada je na oko 130000,ali nisam ni presao mnogo sa njim,oko 20.000.Znaci plus:osecaj u voznji,najnizi nivo emisije co2 ako si eko friendly nastrojen i relativno prosto i ekonomicno odrzavanje,niska registracija,20.000 sa tehnickim, a minus:nedovoljno elastican motor u nizim stepenima prenosa,potrosnja prevelika za manji automobil i motor sa dva cilindra. Zaboravih da dodam i za dva problema koje sam u poslednje vreme uocio.Ovaj prvi se desavao i prosle godine kada krenu hladniji dani.Upali odmah na pola kljuca sto bi rekli ali odmah nakon paljenja imam osecaj da radi samo jedan cilindar,vise se trese,pri kretanju trokira i upali se znak da ne radi start/stop i blica narandzasta lampica za motor.Nekad se sve smiri posle par stotina metara a nekad posle ponovnog paljenja. A drugi problem je sto sam primetio kada ubacim u rikverc i idem unazad prilikom davanja gasa a pustanja kvacila cuje se neki zvuk kao skripanje,cini mi se kao da dolazi od napred.Ceo komplet kvacila je promenjen pre oko 15.000,a kad sam bio kod Brane,on rece da misli da se kvacilo ili lamela "uplastičilo" i da to nije neki problem,da moze da se vozi sa tim,hm?
  5. Mali update. Ljubica je malo obilazila primorje,skoro 2000 km,junacki izdrzala.Ovaj Twinair motor je cudo,u pocetku sam bio skeptican ali nakon ovog malo duzeg puta sam bas zadovoljan.I naravno,malo je i pozirala..
  6. Jesi proverio tacno da li su za coupe,cudno mi da u Engleskoj ima delova za coupe,znam da u citavoj UK ima samo dva kupea,da ti ne posalju pogresno za limo.Koliko znam,moze da se stornira porudzbina,povrat novca pa ako nije kasno.
  7. Ja sam narucivao,stize sigurno samo poslednji put sam cekao oko mesec i po dana iz Italije a iz Amerike 2 i po meseca.Sad da li je to zbog korone tako dugo,ne znam.Siki,ne znam da li koristis facebook,ali ima neki lik iz Poljske sto prodaje sve nove delove bas za Kappu coupe,nemam pojma odakle mu,verovatno neki stari lager,i redovno postavlja delove na prodaju u grupi "Lancia Kappa coupe".Skoro je bas postavio za zadnje amortizere.
  8. Moj je Twinair ali koliko sam razumeo to je dosta slicno.Ja sam kod Brane zamenio taj multiar filter.A i cuo sam da mogu da imaju problema i sa ventilom pritiska turbine,taj wastegate.Meni se prilikom dodavanja gasa i šaltanja cuje neki zvuk kao pistanje vazduha,mada kazu da je to kao normalno,a i mozda i blow off ventil zeza,u svakom slucaju nije sa goreg pregledati multiair unit i te ventile i creva turbine.
  9. Pardon,mislio sam na osnovu.A za donora ne znam,i kako bi uopste bilo budziti ovaj model kao Deltu.
  10. Imas donora na jednom otpadu u Bg-u.Za 300 eura,ali moras psihicki i finansisjki da se spremis ozbiljno.
  11. Dosta je bitno da li enterijer osim sedista i tapacira odgovara sa limuzine,tabla konkretno ,jer je delove gotovo nemoguce pronaci i preko a ne kod nas.
  12. Strasno,mada ovaj na otpadu kaze da je tako i stigla.Ne mogu da verujem da je neko tako mogao da se ophodi prema tom autu,dusa da zaboli.A na netu sam nasao i neke fotografije od ranije kakva je bila,za par godina auto bukvalno unisten.
  13. Pozdrav,skoro sam pronasao primerak Kappe coupe na jednom otpadu u jako losem stanju.Cini mi se da je to ona sto se vrtela po oglasima i forumima pre par godina za neke sitne pare,BG table,pored nje se prodavala i jedna crna sa konjak kozom u malo boljem stanju,mislim da je ta bila davno od jednog clana/administratora ovog foruma.Elem,bas sam se smorio kad sam video u kakvom je stanju ova plava,ali sam spreman da ulozim i vreme i novac da je restauriram a znam da ce to biti djavolski komplikovan projekat.Ali sta cu kad volem,da je spasim potpunog unistenja.E sad interesuje me sta vi,dragi forumasi i poznavaoci mislite o tome,koliko je to tezak projekat,pogotovo zbog delova i eneterijera koji je,vidi se na slikama bas divljacki rascupan.Evo par fotografija.P.S o motoru ne znam nista,mislim da je bio 2.4.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...