Jump to content
FAS Euroauto Goran

yoxa

Members
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

About yoxa

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/10/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Computers, networking, Motorsport, Cars.

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne bih se slozio da je Fabija ista klasa auta kao Delta. Delta je, u najgorem slucaju, Golf klasa, a to je u Skodinom svetu - Octavia. Fabia je Polo.
  2. Bzvz mi je sto je auto prljav na snimku, ali sneg je padao, a isao sam prvo da ga zagrejem da ga ne turiram 'ladnog. Druga stvar; auspuh mi je pobegao u stranu iako sam menjao nosac lonca, pa ce i to doci na red, ali o tom potom. Veliku muku sam resio, videcemo koliko su nadrljale turbine zbog cele ove price (sigurno jesu). Sto se zvanicne price (u ovoj temi) o DPFu i izduvnim gasovima tice - 17.04. mi istice registracija, pa idem uskoro na tehnicki (ako ga ne odloze zbog Korona situacije) i onda se javljam sa rezultatima.
  3. Upisana je fabricka mapa motora. O ovome sam pisao na temi chipovanje. Evo linka Sada vise skoro i ne dimi. Probao sam da turiram u leru. Dimi samo kada naglo nabodem gas, izbaci kratko crni dim dok ne dostigne obrtaje i onda stane. Kada ga drzim na istim obrtajima, nema vidljivog dima. Evo linkova ka dva videa. Jedan je pun gas od nule, a drugi je turiranje. U oba slucaja ga je gazila zena (koja nema vozacku) u prvom videu mu je .... sve po spisku
  4. Pa da. To mi rece i Nikola. Sada je on napravio emulatore DPFa i EGRa, pa DTC moze da nastavi da radi normalno. Za sada sam zadovoljan, malo i dalje dimi u "tehnicki pregled" modu (pun gas u leru na parkingu), ali tek sam uradio dizne i mapu, a dugo je radio u modu sa malo goriva zbog velike korekcije na diznama (injektorima), pa se verovatno svega nakupilo u izduvnoj grani. Videcu posle par stotina kilometara, pa ako i dalje dimi - jurim turbo Za sada sam primetio da mi racunar u instant consumption opciji, pri konstantnoj brzini, ne prelazi 4.5l/100km odnosno (bar na papiru) trosim manje goriva, jer se ranije nikada nije spustao ispod 4.5l/100km. Opet, posle par rezervoara cu znati tacno stanje.
  5. Uradjena fabricka mapa. Detaljnije sam postovao u temi Chip tuning. Evo linka. Sto se tice cene maske, evo racuna. Kao sto sam vec naveo, na kraju sam platio 11.754 dinara, a ostatak je pokrilo osiguranje. Ovaj farbarski materijal je poliranje branika koji je bio ocesan kada je neko skrckao masku.
  6. Zavrseno vracanje fabricke mape, ponovno gasenje DPFa i EGRa. Ceh = 150 evra (3x50e)... jbg Povrh svega, bio je ugasen i DTC odnosno bilo kakva prijava greske se ne bi ni desila, jer racunar nije bio u stanju da prepozna gresku u radu. To je sada ponovo aktivno, tako da imam 100% softverski ispravan auto, a najbolje od svega je to sto nemam ni jednu gresku. Delta vise ne dimi, ili ako i dimi, ne dimi toliko katastrofalno da se primeti u retrovizoru. Ovo nisam stigao da proverim na parkingu u leru, jer sam dosao kuci u 16.55h i bilo je frka-panika da se popnem u stan, da ne zavrsim u 'apsu. Sutra javljam rezultat tog "testa". Sto se tice same voznje, Delta vise ne cupa kao ranije i ne potpisuje pomahnitalo u svakoj brzini, nego moram malo da je teram u obrtaje kako bi vukla jace, sto je valjda i normalno imaju u vidu to da ima malu turbinu za niske, a veliku za visoke obrtaje (zapravo malu+veliku za visoke, ali znate na sta mislim). Svakako ce mi trebati privikavanje posle godinu dana onakve voznje. Linearnija je isporuka snage i nema vise povlacenja sa 2000 obrtaja u svakoj brzini, nego moram malo i da saltam Takodje, izgubio sam onaj osecaj bacakanja prilikom ubrzavanja zbog torque-steeringa, pa je komplet iskustvo znacajno prijatnije nego ranije, plus zahteva i malo vise angazovanja od strane vozaca sto je svakako plus i "lajk" sa moje strane. Bonus je sto mi kvacilo vise ne klizi u cetvrtoj, ali da mu je zivot skracen to sigurno jeste. Sto se brzine tice, subjektivni osecaj je da je jednako brza kao i ranije, pa pretpostvljam da je KS i dalje tu(+/-), samo uz manje NM. Po ovom vremenu (sneg/susnezica/vlazni putevi) sam iz mesta do 100km/h na sat stigao za 9.5 sekundi sa sve ASRom i proklizavanjem/doziranjem gasa, pa racunam da je to manje-vise tih 7.9s fabricki propisanih u idealnim uslovima. Sve i da nije, nije neka steta (ne idem na trke i auto mi sluzi da ga vozim svaki dan); a objektivno stanje svakako necu znati dok je ne budem stavio na valjke sto ce da bude kasnije ove godine, kada se situacija stabilizuje. Svakako cu nastojati da vratim sve u stanje ispravnosti i sto je blize moguce tim 190ks, ako ih i vise nema. Iskreno, cimanje mi je ovo uskladjivanje odlazak kod majstora i policijskog casa, tako da cu malo da stanem sa daljim proverama privremeno sada kada sam resio ovaj veliki problem. U svakom slucaju, velika preporuka za Nikolu Alfirevića iz Veternika i NovaSpeed. P.S. Na temu za chip tuning i povecanje performansi, ja postujem downtuning. Ima nas raznih...
  7. @nidza Da, i ja sam se isto neckao bas zbog nove maske, ali sam oterao auto kod mehanicara pre kupovine i nema nikakvih tragova farbanja, krivljenja nosaca i slicno. Ako je i bio neki udarac nije bio jak, nego neko lomljenje branika i maske na parkingu, tako da bi trebalo da je ok. Na kraj krajeva i ja sam imao situaciju gde sam menjao masku zbog krckanja i odabrao novu. Ovo mi je jedini auto, tako da - slazem se. Idem danas da mi vrate stock mapu, pa cu dalje znati sta mu je i da li mu je. Svi kod kojih sam vozio auto (boschista, dijagnosticar, mehanicar) su mi rekli da je motor dobar i turbine rade ok, pa se nadam da je samo losa mapa u pitanju.
  8. @igor0511 da samo utvrdimo - ja nisam nista radio na autu. Takvog sam ga kupio, ne znajuci nista. :/ Otkrio sam da nemam DPF pre 3 meseca kada sam osetio izduvne gasove u kabini i otisao da mi poprave auspuh. Otad sam se dao u istragu. Bio sam juce u Novaspeedu u Veterniku da mi covek proveri koja je mapa unutra i utvrdio je da je podesavano vreme trajanja boosta i jacina boosta u obe turbine. Danas idem da mi vrati stock mapu koju je uspeo da nabavi. neka i izgubim malo snage, bar cu znati da je do hardvera i gde da trazim problem. Ovako mi je uvek u glavi "a da nije mozda do softvera". ici cu na valjke kada prodje vanredno stanje, pa cemo videti sta je sta.
  9. Ne smeta mi remap kao remap, ali mi smeta to sto dimi kao pobesneo i pritom jos i to kako izgleda kriva je zabrinjavajuce. :/ E sad, pitanje za sve. Nasao sam na ovom linku da je neko postavio stock mapu za Deltu 1.9 TwinTurbo uz editovanu mapu. Clanstvo na ovom forumu (ili sta je vec) kosta 25$ sto mi se ne cini mnogo. Pitanje je sta vi svi mislite o ovome? Ima li neko iskustva sa tim sajtom itd... p.s. hvala @dekirs na broju telefona Pitatore-a u private.
  10. Stvarno ne znam, a nisam ni nasao informaciju sada kada sam trazio. @vagenovac provericu. Hvala na savetu
  11. @MS PK Da, verovatno je u tome problem i razmisljao sam i o tome, ali racunam da necu dobiti realne cifre dok god kvacilo proklizava. Kako god, mislim da cu prihvatiti tvoj savet, samo da prodje ovo vanredno stanje. Poceo je da mi se skuplja garez na izduvu, sto mi se nije desavalo pre remonta dizni. Auspuh je uvek bio "cist". Definitivno se ne tripujem za kolicinu crnog dima. Ne znam bas da li je ok da ovde kacim ili da kacim u Chip tuning temu (mozda u obe), ali nek' ide zivot... Izvinjavam se moderatorima unapred. Evo rezultata merenja A evo i rezultata uporedo sa fabrickom mapom za koju sam podatke nasao ovde. Uneo sam vrednosti u Excel i izvukao krivu da se vidi uporedo. Gore su vrednosti obrtnog momenta, a dole konjske snage. Konjska snaga je manje/vise ista kao fabricka, ali obrtni moment luduje... Napomena: kriva u excelu je skalirana na vrednosti u skokovima po 500 obrtaja, pa zato malo drugacije izgleda od ove merene iz SCT-a, ali su vrednosti te. Poenta je bila poredjenje sa fabrickom, sto sam na kraju i dobio.
  12. I samo da dodam rezultate pre i posle. Rastavljena dizna Korekcija pre Korekcija posle Javicu se kada prodje neko vreme (valjda cu se setiti) da dam ili ne dam preporuku za Vilic RDMB (ovo za sada stoji kao preporuka). Za sada je sve pozitivno osim jednog zaposlenog kod njega koji je malo drcniji, ali dobro... Majstori k'o majstori.
  13. Vidis, nisam znao za ove dve. Nisam ih ni video. Izgleda sve zavisi od toga kojim delovima grada se kreces i u koje vreme. Bila je na prodaju duuuugo vremena za 7.900 evra crna Delta TT iz Mladenovca. 2014. Godiste i razmisljao sam i o njoj, jer je stvarno bila ocuvana, ali sam propustio, jer sam odlucio da cu, ako budem menjao, uzeti 1.8Di Tjet.
  14. Da, znam. Necu ni voziti kod njega bas zbog toga. Pitao sam vec negde na forumu (mislim da je bila tema o kupovini delte) gde da vozim auto da vratim fabricku mapu i neko mi je preporucio Pro Tuning tj. rekao je da je sa njima imao pozitivno iskustvo. E sad, @Danilo1ako imas neki predlog, slusam...
  15. Ima, ali su samo dve (ili sam makar ja znam za samo dve) sa duplim izduvom. Jedna je moja, jedna je ona parkirana u Kisackoj sa 18" felnama.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...