Jump to content
FAS Euroauto Goran

yoxa

Members
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

About yoxa

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 03/04/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Computers, Networking, Motorsport, Cars.

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta 1.9 Multijet 190hp Platino

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Meni se culo zvizdanje zadnjih 2.000km pre remonta, posle remonta se ne cuje za sada nista, a presao sam nekih 1.500km u ovih zadnjih 10ak dana. Pratim, pa javim.
  2. Rešen problem. Skinut turbo i poslat na servis u Užice. Sredili mi obe turbine, na obe su bile potrošene osovine i na par mesta su progoreli dihtunzi koji su zamenjeni. Cena je bila 36.000 dinara po turbu + poštarina 2000 dinara u oba pravca. Znači 74.000 dinara. Mal' nisam pao u nesvest, jer su mi putem mejla rekli da je cena 200-300 evra za remont, ali mi nisu napomenuli da je cena dupla za twin turbo iako sam rekao da je u pitanju twin turbo. Ja spremio 300 evra, a bilo 600 evra, pa trči - zajmi pare... jbg. Znam da je logično da je dupla cena, ali ponavljam: napomenuo sam im da je twin turbo i rekli su mi 200-300 evra. Volim da verujem u bajke. Elem, moj majstor mi je uzeo za skidanje/vraćanje turba, skidanje i čišćenje kartera, zamenu ulja i filtera ulja i još zamenu poklopca EGR ventila (ovo mi je puklo nevezano za sve ostalo) 10.000 dinara. Častih čoveka 2000 dinara, jer je stvarno premalo tražio. Ugruvao sam dosta para do sada u auto (oko 1.300 evra + auto je koštao 5.000, pa me izašla Delta 6.300), ali sam sad miran. Bio danas u VBS-u da odradim proveru izduvnih gasova. - Pre servisa je prosek bio 1.25 i išao je do 1.7 - Posle remonta turbini je prosek 0.6, a maximalno je dosegao 1.1 i to posle prvog turiranja. Znači, dok nije isterao čađ napolje iz auspuha. - Prosek posle kojeg ne puštaju je 1.5 Bez DPF, bez katalizatora, sa ugašenim EGRom. Straight pipe... Subjektivno isto dimi dosta manje. Primetim kada noću neko iza mene vozi i "očepim" ga, ne vidi se više dim iza mene. Takođe, manji mi je turbo lag iz niskih obrtaja. Sve u svemu, zadovoljan rezultatom, ako ne cenom.
  3. Poprilično sam siguran da ovde ne klikće relej nego da pišti zvučnik. Releji se nalaze ispod haube, ako ne grešim. Zvučnik je prosto tih, a ne znam kako bih ga pojačao.
  4. Kod mene, na Delti 2009., trepne 5 puta. Takodje i mene iritira sto je zvuk jako tih. Par puta mi se desilo da mi je migavac ostao ukljucen (ne mislim na "sva cetiri"), a da nisam skontao zbog toga sto je jako tih zvuk iz table. Nedostaje mi zvuk kliktanja releja.
  5. Stigla turbina, montirano sve. Vise se ne cuje "zvizdanje" cak ni malo. Zadnjih 2000km se culo jace nego inace. Na obe turbine je stradala osovina i zamenjena je. Slog me mal' nije strefio zbog cene, jer nisu napomenuli da je cena servisa koju su mi dali (200-300€) cena po turbini, a twin turbo zapravo znaci double trouble. Remont je kostao 600€, a ja spremio 300€. Kako god, sada je sve utegnuto, pa cak i nesrecni dihtung koji je stigao iz Poljske za neverovatnih 380 dinara.
  6. Mozda sam samo ja u pitanju, ali se nikada nisam mucio ovoliko sa trazenjem delova kao za Lanciu. Delova koji su zajednicki sa Bravo-om i krupnije mehanike ima na svakom koraku - to da, ali delova specificnih za Lanciu bas i nema i oslanjam se na ovlascene dilere kao nikada pre. Takodje, nikada ranije nisam ovoliko morao da istrazujem pre kupovine. Uglavnom sam samo ulazio u prodavnicu i na "dobar dan" nasao sta mi treba. Elem, nije ni vazno. Ne smeta mi, samo kazem kako je smesno da, cim je auto malo redji - odmah problem.
  7. Na kraju su mi našli u Slavija Autu prema ovim P/N-ovim a sa screenshota: Ne znam tačno prema kom od ovih, ali stiže za petak i cena je 380 dinara. Našao sam i u ovlašćenim servisima Annus Auto (Fiat - Subotica) i AutoCentaAca (Opel), ali je rok isporuke dve nedelje što mi je predugo da čekam, a i cena je 2.200 dinara. U "Stojanovu" su mi rekli da nemaju, a što se tiče Bogunovića, celo jutro se ne javljaju na telefon, pa sam im poslao upit preko forme. Servis Goran ne mogu da dobijem magacionera da proverim. Ne vozis Volkswagen, ides pod mac...
  8. Nemaju. Imaju samo ponesto za teretni program i to je to. Zvao sam da ih pitam. Da, video sam da su to P/N drugih brendova, pa cu zvati sutra i Opel servis Sto se tice ovlascenih servisa, oni to prodaju u kompletu sa svim drugim dihutnzima, pa moze da se desi da im je ostalo (tako mi kaze moj majstor koji radi kod Stojanova). Ako im nije ostalo, onda samo set koji kosta oko 10.000 dinara i ceka se oko 15 dana da dodje - sto mi nije bas idealno. Ako sve ostalo propadne, nadam se da cu iskopati na otpadu.
  9. Ćao ljudi, Skinuo sam turbinu i poslao u Užice, ali imam problem. Dihtung, broj dela 51825842, je progoreo i pola ga fali. Nisam uspeo da ga pronađem nigde danas kada sam zvao, prosto nema gde da se poruči. Ostalo mi je da zovem otpade i ovlašćeni servis sutra, ali da proverim ovde da li neko možda zna gde bih mogao da probam da nađem/napravim po meri?
  10. Našao sam deo. Niko nije znao da ga nađe napamet odnosno prema imenu "Poklopac hladnjaka EGR ventila", pa sam malo kopao po netu i našao PartNumber - odjednom ga svi magično imaju na lageru. Cena je oko 8.000 dinara. Evo ga PN i slika dela:
  11. Jel moguce da to toliko cesto pukne? Jos i da pitam da li postoji korelacija izmedju egr delete i ovog problema? Da li neko ima predstavu?
  12. Pozdrav ljudi, Treba mi asistencija, jer ne uspevam da pronadjem kako se zove deo sa slike. Bio sam do Cubija (jer su mi najblizi koji rade subotom) i otkrili smo da mi tu curi antifriz, ali nemaju pojma kako se deo zove i sta treba da kupim. Auto je Lancia Delta 1.9 MultiJet TwinTurbo. Nalazi se napred pored izduva/turbina. Sinoc kada mi je zadimio auto, mislio sam da se zapalio, koliko je gust beli dim kuljao ispod haube. Srecom, ispostavilo se da je puklo to plasticno kuciste i da je izbacivao Antifriz pod pritiskom po turbinama. Zna li neko sta treba da trazim da kupim?
  13. Nije pitanje, vise konstatacija. Danas sam, posle godinu i po dana vlasnistva, slucajno skontao da imam elektricne retrovizore, pa eto ko ne zna... Kada je taster za biranje podesavanja levog/desnog retrovizora u srednjem polozaju i pritisne se taster za podesavanje polozaja retrovizora (na kruznom tasteru) retrovizori se sklope/otklope. Ja ostao odusevljen otkricem, jer sam uvek sklapao rucno kada parkiram.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...