Jump to content
FAS Euroauto Goran

yoxa

Members
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

About yoxa

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/10/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Computers, networking, Motorsport, Cars.

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Otici cu u VBS, bukvalno su u komsiluku. Sto se tice fraze "fabrika je zakon", slazem se. Zato ovo sve i radim. Sledeci korak u jednom momentu je turbina, samo da skrpim pare i nadjem zgodan momenat da ostanem bez auta na neko vreme. Turbina sporo spooluje i onda upumpa vise goriva kako bi je zavrteo, otud i dim na ubrzanju, naravno ako je verovati mehanicaru, a nije kao da imam izbora. On je strucnjak. U pitanju je isti covek iz NovaSpeeda koji mi je uradio fabricku mapu motora.
  2. Zamenjene sajle. Staru sajlu za levo-desno ne mozes rukom pomeriti ako je ne stavis u stegu. Ne znam sta je moglo toliko da je zapece da ne moze da se podmaze. Sve radi extra. Evo video:
  3. @vagenovac Gde si radio tehnicki? Kontao sam da odem da probam na drugom mestu, cisto da uporedim rezultate. Iskreno, nisam nista radio po ovom pitanju od vracanja fabricke mape. Nisam vise siguran ni da nije do mape odnosno da je mapa stvarno fabricka, ali nemam nacin da ovo proverim osim da kupim stvarno fabricki ECU i zamenim ga komplet. Razmisljam o dosta stvari koje bih mogao da pregledam, ali obzirom da pravila stupaju na snagu od jule sledece godine, a meni je registracija u aprilu, odlucio sam da malo iskuliram i usporim tempo, jer imam fore do 2022. godine u ovoj postavci. Probacu onu varijantu sa aditivom za smanjenje dimljenja, pa ako to bude prolazilo - necu nista ni dirati, jer je auto odlican. Moram da priznam da je najbolji auto koji sam ikada vozio. Kako sam promenio nosace motora, krajeve stabilizatora, uradio fabricku mapu, dizne i zamenio sajle menjaca prosto je uzivanje voziti. Tih je, vuce lepo, nema vise vibracija (koje nisam ni znao da su tu dok nisam zamenio nosace motora)... I dalje me iritira sto je dizelas i tu sam se presao prilikom kupovine. Povukla me konjska snaga, a hteo sam benzinca kojeg nisam mogao da nadjem u svoj ovoj opremi i snazi.
  4. Porucio sam ih danas. Stici ce za oko 2 nedelje. Razmisljao sam o vasim predlozima da pravim sajle, ali to znaci da bih morao da ih skinem, izmerim, posaljem coveku mere ili da idem licno do BGa. Malo mi je to bilo cimanje, moram da priznam, pa sam se odlucio za ovo. Nije mi nesto preskupo delovalo, pa sam se odlucio na taj korak.
  5. Pazite ovo. Stojanov auto za dve sajle trazi 26.000 dinara, a Annus auto (da znam... Anus auto jbt) koji je isto ovlasceni diler Fiata, iz Subotice, za istu stvar trazi 21.000 dinara. 5.000 dinara razlike za isti deo. Mislim da cu da narucim iz Poljske. 35evra je komad i dostava je jos toliko. Jedino ne znam koliko ide za carinu i porez (ako ide), ali jbg. Ionako mi rece mehanicar da racunam oko 6000 dinara po komadu, pa mi je to to. Zamenicu obe, pa nek ide zivot... Kad se vec skida auspuh i oplata, da ne bude za godinu dana, aj sad opet.
  6. Skinuo birac brzina sada za vikend i ocistio ga i podmazao. Jeste bolje, ali je sajla za hod levo-desno zaribala. Rukom kada sam je vukao-gurao ide tesko. Probao sam da je zalijem (bukvalno) wd-om, ali nije bolje. :/ Zvao sam sve vece prodavnice u Srbiji (euro07, Delmax, KitCommerce...), ali niko nema sajle za Deltu. Jedino sam nasao na Amazonu, tako da cu morati da porucim iz inostranstva. Nisam samo probao Stojanov, a obzirom na cenu postarine iz inostranstva, mozda mi je jeftinije u Stojanovu. Sutra zovem, pa cu da vidim. Javio sam da ako neko bude imao isti problem, zna kako stoje stvari.
  7. Generalno, problem sa ovim motorom, koliko sam se ja informisao, je taj sto je on vec najjaca verzija koju su pravili i verovatno je na 90% (ako ne i vise) svog potencijala. Isti ovaj motor sa dve turbine se ugradjivao u SAAB 9-3 i tamo proizvodi 170ks, sto nekako sugerise da su u Delti napravili mapu koja cedi (skoro) svu snagu motora koju moze da da, a da mu se ne skracuje radni vek (drasticno) i onda dodje neko i digne ga na 220-230ks i 440-450Nm i ocekuje da sa tim motorom nema problema. To je definicija optimizma, po meni. Jedna je prica ako znas da imas motor koji kod tebe pravi 100ks, a postoji i GTI verzija tog motora koja pravi 200ks, pa se bacis u tjuning (hardverski i softverski), a sasvim druga je ako vec imas verziju od 200ks, pa krenes da ga drndas...
  8. Da se samo nadovezem na ovo. Juce sam bio do SafeChipTuninga na valjcima. Rezultat je zadovoljavajuci za auto sa 185.000km, 11 godina i "golgotom" koju je motor prosao. :/ 182ks/399Nm u odnosu na fabrickih 190ks/400Nm Znacajno manje je dimio. Skoro, pa nista, ali je zato to sto je bacio dima smrdelo na ulje. Dosli smo do zakljucka da je verovatno neki dihtung na turbini otisao, jer snaga je tu. Verovatno je nesto stradalo zbog overboosta pod kojim su radile turbine. Ovo je vec cetvrti majstor kojem se cini da turbina ima neki (manji) problem, pa mislim da svi znamo koji je sledeci korak.
  9. Vratio sam letnje gume i felne i sredio sam auspuh sto je visio, pa evo i slika. Auto mi izgleda milion puta bolje posle podizanja auspuha. Na jednom mestu se cev iskrivila i zato je visio. Odsecen je taj deo i zavaren novi, sada sve stoji kako treba i cak mi se smanjila i buka u kabini, jer je na tom mestu auspuh blago dodirivao patos.
  10. Pa dobro, ti imas DPF, pa kontam da on pokupi garez koja se napravi. Mislim, to mu je posao. :/
  11. Evo kako to izgleda: Nije neki problem u svakodnevnoj voznji, ali svaki izlazak van grada je agonija. Saltanje je bas posao... :/
  12. Ne prestaje da me kopka sve ovo, pa razmisljam o glupostima. Da li bi mi vracanje i sredjivanje EGRa smanjilo emisiju gasova? Posto je trenutno ugasen, a nisam ni siguran zasto je ugasen, nego sam eto tako stihijski rekao da mi ga ostave ugasenog prilikom remapiranja.
  13. Slazem da se moze resiti i na taj nacin, ali ne bih da softverski resavam hardverski problem. Kao sto rekoh, imam do aprila 2022. godine da sve upeglam, pa cu u ratama izgurati cifru. DPF je opcioni, ukoliko mi utezanje turbine ne resi problem, pa se nadam da cu kao @Milutinac sto je "slomio" tehnicki.
  14. Danas bio po auto. Na kraju ništa; bar neko vreme, dok se malo ne skrpim sa novcima. Mali turbo sporije spooluje i zato dimi. I to dimi samo na leru. Očigledno, jer je turbo već spoolovan. U vožnji ne dimi, tj. ne dimi ništa dramatično, pa nije vidljivo golim okom. U principu, da nije strožijeg tehničkog - vozi miško još dvesta 'iljada. Trebao bih da pošaljem turbine na pregled/remont. U principu, ako sam raspoložen mogu na ovo i da vratim DPF, bez brige da će se zapušiti i umreti prevremeno. Svi vodovi za DPF su mi ostavljeni i prisutni. Samo bih ga trebao naći i ugraditi. S obzirom na to da mi je registracija u aprilu, faktički imam do aprila 2022. da rešim problem, jer se pravila primenjuju od juna/jula 2021. Da rezimiramo: Urađene dizne - 200 evra Vraćena fabrička mapa - 150evra (mapa+dpf delete+egr delete) Ceh: 350evra Turbo: Ruke za skidanje/vraćanje - 70-90 evra Remont - nepoznato, a zavisi od opsega remonta. ~100evra rešavanje sitnih problema (tako su mi bar rekli ljudi koje sam do sada zvao), a komplet remont niko ne zna dok ne uzme da radi. DPF (Opciono): Bio je pre nekog vremena DPF na prodaju za 200evra Mašinsko čišćenje istog - ~100evra Montaža i uključivanje DPF-a - minimum 100 evra Ceh: mašala U najboljem slučaju 1000 evra sve ukupno. Kontam da zamotam Deltu u 200evra, pa se neko možda zezne i odnese je?
  15. Super. Hvala na ponudi. Ako mi bude trebalo, cimacu te. Hahaha, a meni frka da kupim jedan MAF; da se ne baci

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...